Речення, Розпізнаю речення за його основними ознаками,

Про матеріал
Навчати визначати речення як одиницю мовлення,що виражає закінчену думку.Цей конспект можна використовувати на уроці у 3 класі
Перегляд файлу

Конспект уроку з української мови 3 клас

Урок № 19. Речення. Розпізнаю речення за його основними ознаками

 

Очікувані результати навчання:

Навчається визначати  речення як одиницю мовлення, що виражає закінчену думку, добирає самостійно розділові знаки, встановлює на слух завершене і незавершене речення; розвиває мислення, творчу уяву.

 

 

 

Обладнання:  мультимедійний комплект, конструктор LEGO.

    

Хід уроку

  1. ОК (організація класу)
  2. МНД (мотивація навчальної діяльності)
  3. АОЗ (актуалізація опорних знань)
  4. ВНМ (вивчення нового матеріалу)

Демонстрація навчальної презентації.

Слайд 2. Організація класу

Слайд 3. Мовленнєва розминка. Гра «Розумне яблучко»

Слайд 4. Перевірка домашніх тренувальних вправ.

Слайд 5. Повідомлення теми та завдань уроку

Слайд 6. Каліграфічна хвилинка.

Слайд 7. Гра «Я - вчитель»

Слайд 8. Робота за підручником. Прочитай. Подумай і скажи, скільки тут є речень

Слайд 9.  Слово про слово

Слайд 10. Фізкультхвилинка

Слайд 11-13. Робота у зошиті

Слайд 14. Робота за підручником. Прочитай. Які рядки слів не є реченнями? Чому?

Слайд 15. Розгляньте світлину. Поставте запитання за її змістом і запишіть відповіді

Слайд 16. Побудуйте речення за поданими схемами і запишіть.

Слайд 17. Гра «Я- журналіст»

Слайд 18. Гра  «Так» чи  «ні»

Слайд 19. Гра «Розсипанка»

Слайд 20. Пояснення домашнього завдання

Слайд 21. Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего

  1. ЗВ (закріплення вивченого)
  2. Підсумок
  3. Рефлексія