"Речення. Зв'язок слів у реченні" самостійна робота

Про матеріал
Самостійна робота для учнів 4 класу з теми "Речення.Зв'язок слів у реченнях". Закріплення вивченої теми, визначення труднощів перед діагностувальною роботою.
Перегляд файлу

САМОСТІЙНА РОБОТА

ПРІЗВИЩЕ ВИКОНАВЦЯ__________________________________

ВАРІАНТ 1

  1. Доповни  правила:

Члени речення, що відповідають на одне і те ж питання, залежать від одного і того ж слова  - це _________________________________________________________

 

Граматична основа реченняце

_________________________________________________________

Однорідні члени речення поєднуються за допомогою _________________________________________________________

 

  1. Визнач тип кожного речення. Постав позначку : Р, П, С.

Сину, повертайся додому живим!

 

Люди, поважайте одне одногоце дуже важливо!

 

Терпіння й наполеглива працяперші кроки до успіху.

 

Вчора  було вітряно чи тихо?

 

Яриночко, твоїй мамі вже краще?

 

Тату, змайструй мені гойдалку, будь ласка.

 

Ти вже прочитав книгу про дива природи, Давиде?

 

Потрібно цінувати й любити кожну хвилину, проведену разом з дорогими людьми.

 

 

 

 

 

  1. Перетвори розповідні речення у спонукальні

 

Треба економити електроенергію та воду.

 

Тварин треба захищати та оберігати.

 

 

  1. Прочитай речення, постав розділові знаки, де потрібно. Підкресли головні і другорядні члени речення.

Засяяло ясне сонце над тихими селами пишними садами високими горами.

  1. Доповни речення однорідними членами речення

 

Оленка дуже любить ____________________________________

________________________________________________________

 

  1. Прочитай текст. Випиши опис собаки.

      Пес був із породи сторожових собак. Звали його Дінго. Собака був рудої масті. У нього була густа шерсть, довгий, куций, як у лева, хвіст. Це був чудовий , дужий звір, спиртний і мускулистий.

 

 

 

 

 

 

САМОСТІЙНА РОБОТА

ПРІЗВИЩЕ ВИКОНАВЦЯ__________________________________

ВАРІАНТ 2

  1. Доповни  правила:

Члени речення, що залежать від одного і того ж слова, а також відповідають на одне і те ж питання називаються _________________________________________________________

Підмет і присудокце

_________________________________________________________

Між однорідними членами речення може ставитися _______________ .

Перед сполучниками а, але, проте  кома_______________________

 

  1. Визнач тип кожного речення. Постав позначку : Р, П, С.

Терпіння й наполеглива працяперші кроки до успіху.

 

Люди, поважайте одне одногоце дуже важливо!

 

Вчора  було вітряно чи тихо?

 

Ти вже прочитав книгу про дива природи, Давиде?

 

Яриночко, твоїй мамі вже краще?

 

Сину, повертайся додому живим!

 

Тату, змайструй мені гойдалку, будь ласка.

 

Потрібно цінувати й любити кожну хвилину, проведену разом з дорогими людьми.

 

 

 

 

 

  1. Перетвори розповідні речення у спонукальні

 

У школі дітям треба бути уважними й дисциплінованими.

 

Не можна руйнувати пташиних гнізд

 

 

  1. Прочитай речення, постав розділові знаки, де потрібно. Підкресли головні і другорядні члени речення.

Сьогодні пролився рясний дощ на широкі степи  густі ліси й мальовничі села.

  1. Доповни речення однорідними членами речення

 

Миколка приніс до школ________________________________

________________________________________________________

 

  1. Прочитай текст. Випиши опис лева.

      Під густими кронами дерев простягнувся у сні мужній лев. Грізний хижак має блідо-руде забарвлення, пишну гриву, гострі зуби та міцні лапи. Харчується м’ясом та веде активний мисливський спосіб життя, наганяючи страх на інших тварин.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 жовтня 2022
Переглядів
553
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку