Діагностична робота з української мови з теми «Слово. Будова слова» за підручником К. Пономарьова, Л. Гайова
Прізвище, ім’ я учня_____________________________________
Корінь, суфікс, префікс, прийменник,закінчення, основа.
А) Сніг,сніжок, сніжка;
Б ) весна, весняний, весело;
В ) квітка, квітник, клумба.
Вода -_________________________________________
Дитина - ____________________________________________
Серце - ______________________________________
Як кіт наплакав - _______________________________
Накивати п’ятами – ____________________________________
Ловити гав – ___________________________________
5. Встав пропущені букви (е,и). добери до поданих слів перевірні.
В..рбовий - ___________, с..ло _________________,
Кр..ло - ___________, в…сокий - _____________________.
6. Запиши слова і розбери їх за будовою.
Земля, зимовий, безмежний. __________________________________________________________
Андрійко(за)біг (за)товаришем. Друзі швидко (по)бігли (по) вулиці. (До)бігли (до)річки. Обидва (в)скочили (в) човен і (від)пливли (від) берега.
__________________________________________________________________________________________________________________________
Результат діагностичної роботи:
Самоаналіз
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників |
|
Мені було дуже важко |
|
Бланк оцінювання
діагностичної роботи з української мови з теми «Слово. Будова слова» за підручником К. Пономарьова, Л. Гайова
№ з/п |
Очікувані результати навчання |
Індекс |
Номер завдання |
|
1. |
Доречно використовує слова в прямому і переносному значенні, синоніми, антоніми, багатозначні слова |
[3 МОВ 4,1 ] |
5 |
|
2. |
Добирає споріднені слова; змінює форму слова. Визначає корінь слова, позначає закінчення у словах |
[3 МОВ 4,1 ] |
1 |
|
3. |
Знаходить рядок, у якому всі слова споріднені. Позначає корінь. |
[3 МОВ 4,1] |
2 |
|
4. |
Правильно записує слова з префіксами роз-, без-, з-,с-. |
[3 МОВ 4,1] |
4 |
|
5. |
Розбирає слова за будовою |
[3 МОВ 4] |
7 |
|
6. |
Утворює нові слова за допомогою префіксів і суфіксів |
[3 МОВ 4] |
3 |
|
7. |
Правильно записує слова з ненаголошеними голосними е, и в корені, які перевіряються наголосом |
[3 МОВ 4,1] |
6 |
|
8. |
Визначає і пояснює роль префікса в словах |
[3 МОВ 4,1] |
8 |
|