Рефлексія після проведення уроку (ів). (Нотатки вчителя).
(ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА)
Учитель фізичної культури, початкових класів та Захисту Вітчизни комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Полтавської міської ради Полтавської області » Бардін Андрій Олександрович.
-В 5 класі , на уроці фізкультури були проведені естафети «Змійка» та «Змійка нижня», яки мали на меті формувати компетентність «громадянська відповідальність».
-У процесі проведення нічого не змінювалось.
-Самі естафети пройшла жваво.
- Складнощі під час обрання капітанів та почергового обрання учасників змагань в команду.
-Продовження в подібних играх-естафетах, які проводяться перед рухливою грою (футбол, волейбол, баскетбол), для розминки та згуртованості команд.
-Учні стали терпиміше відноситись до особливостей кожного з них.
- Під час ігор-естафет учні емоціонально підтримують один одного, підказують , радіють своїм успіхам та успіхам команд-суперників.
Рефлексія (за щоденником).
-«Китайські палички» та власні розробки ігор.
-На початку рухливих ігор регулярно проводив розподіл на команди та обрання капітанів, після чого відбувалася гра на зіграння.
- Більше часу стало віддаватися на обговорення…
-Учні задоволені урізноманітненню вправ.
-Колеги зацікавились розробками та стали впроваджувати подібні змагання до власних уроків.
- Терпимість до учнів з меншими фізичними здібностями та бажання їм допомогти з боку більш розвинених учнів, так як склади команд щоуроку змінюються і слабші можуть опинитися в будь якій команді.