НУШ Тиждень №4 "Моє довкілля" Урок №12

Про матеріал
Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». 1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у шерензі. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) №1. Рухливі ігри «Знайди своє місце», «Мандрівка оплесків».
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів

Тиждень №4 «Моє довкілля»

Урок №12

Час: 30хв.    

Дата:                    

Щільність уроку: 74%      

Інвентар: -

Місце проведення: спортивний майданчик

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу (навчальний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоровязбережувальна

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоровязбережна, природнича

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у шерензі. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) №1.  Рухливі ігри «Знайди своє місце», «Мандрівка оплесків».                          

Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у шерензі; РОЗУЧИТИ: загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) №1; рухливу гру «Мандрівка оплесків»; ПОВТОРИТИ: організовуючі вправи: шикування; стійки; розмикання та змикання приставними кроками у колоні; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; на рівновагу; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) №1;  рухливу гру «Знайди своє місце»; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції, почуття ритму; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: підтримувати та приймати інших; встановлювати дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі; ставитись з повагою до інших людей; бажання обєднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри; співпрацювати й досягати спільних командних цілей під час рухливих ігор; діяти відповідно до узгоджених правил; бажання бути здоровим: переконувати в позитивному впливі природного середовища на стан здоров’я; описувати зміни власних емоцій, почуттів, настрою; застосовувати рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потреби в руховій та ігровій діяльності; інтерес до уроків фізичної культури.

 

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

11хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, девіз уроку:

2.1.Шикування.

2.2.Девіз уроку:

Не просто слухаю, а чую,

Не просто дивлюся, а бачу.

Не просто бігаю, а тренуюсь,

Відповідаю та міркую,

Старанно працюю.

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло, промовляють девіз уроку, супроводжуючи слова довільними рухами рук

інтеграція: мовно-літературна, соціальна і здоровязбережна галузі

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

зясувати стан здоровя присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

4.1.Тема тижня: «Моє довкілля».

4.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

5.Очікувані результати:

5.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

5.2.Рефлексія: – Назвіть одним словом: «те, що довкола нас», «світ, що довкола нас» (довкілля).  – Яких помічників людини ви знаєте?

5.3.Вправа «Продовжіть речення»:

Завдання: учитель називає помічників людини, а учні повинні продовжити речення: вухо (що робить?) чує; очі (що роблять?) бачуть; ніс (що робить?) нюхає; язик (що робить?) смакує; шкіра (що робить?) відчуває.

5.4.Гра «Вірю – не вірю»:

Завдання: учитель пропонує учням висловлювання, а діти, у разі згоди – плескають у долоні.

Влітку падає сніг. У пустелі випав дощ. Взимку дощить. У морі сухо.

Навесні пожовтіло листя. Взимку розквітли квіти. Камінь – це предмет живої природи. Рослина – це предмет живої природи. Взимку буває холодно. Влітку буває холодно. Влітку буває спекотно. Кульбаби зацвітають навесні. Кульбаби зацвітають восени. Ліс навесні наповнюється пташиним співом. Ліс восени замовкає.

5.5.Вправа «Мішечок спостережень. Осіння геометрія»:                                Завдання: знайти відомі геометричні фігури на предметах навколишнього середовища.

1хв+3хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна, мовно-літературна, природнича, математична галузі

6.Руховий «математичний» диктант «Дорога до казкової школи»: організовуючі вправи (шикування, основна стійка, команди, розподіл, перешикування, розмикання та змикання приставними кроками у колоні, у шерензі):

- шикування в шеренгу: вправа «Лінійка»;

- основна стійка; стійка ноги нарізно, широка стійка;

- команди (дивись урок №6);

- перешикування (дивись урок №6);

- розмикання та змикання приставними кроками у колоні, шерензі.

3хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

II.Основна частина уроку.

14хв

 

1.Розминка:

8хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; вправи на рівновагу; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) №1; комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) №1;

7хв

діти утворюють коло

виправляти помилки словесно, показом

фронтальний метод організації діяльності учнів

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Рухливі ігри  «Знайди своє місце», «Мандрівка оплесків»:

6хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- правила гри: «Знайди своє місце» (дивись урок №3) , «Мандрівка оплесків»: Учитель виконує оплески у будь-якому найпростішому ритмі, звертаючись до дитини, що стоїть праворуч від нього. Дитина може повторити ці оплески або вигадати новий ритм, звертаючись вже до іншого сусідатого, хто стоїть праворуч від неї. Сусід відтворює оплески, адресуючи їх особі справа від себе і т. д., аж поки оплески не дійдуть до учителя;

1хв

чітко дотримуватися правил гри

- гра:

3хв30с

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок.

1хв

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

2.Підсумок:

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Рухливі ігри для мене є… .

 

 

– У мене настрій… .

 

 

3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»:

кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м

 

Використана література:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        1.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р.  

2.Розвиток психомоторних здібностей молодших школярів на уроках ...                                                                                                                                                                       bil-btsh.at.ua/1/rozvitok_psikhomotornikh_zdibnostej_molodshikh_shk.doc

3.Ура! Фізкульт-гра!   klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/7522/522732/blog_/files/ura_fizkult_gra_.pdf

 

 

 

 

docx
Додано
19 липня 2019
Переглядів
2185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку