НУШ Тиждень №5 "Осінь" Урок №13

Про матеріал
Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». 1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у шерензі. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) №1. Рухливі ігри «Тихо – гучно», «Мандрівка оплесків».
Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів

Тиждень №5 «Осінь»

Урок №13

Час: 30хв.    

Дата:                    

Щільність уроку: 74%      

Інвентар: -

Місце проведення: спортивний майданчик

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу (навчальний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоровязбережувальна

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоровязбережна, природнича

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у шерензі. 2.Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) №1.  Рухливі ігри «Тихо – гучно», «Мандрівка оплесків».                          

Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; РОЗУЧИТИ: загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) №1; рухливу гру «Тихо – гучно»; ПОВТОРИТИ: організовуючі вправи: шикування; стійки; розмикання та змикання приставними кроками у шерензі; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; на рівновагу; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч, скакалка) №1;  рухливу гру «Мандрівка оплесків»; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції, почуття ритму; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: спілкуватися з учителем та однокласниками; бажання обєднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри; виконувати запропоновану роль в команді та погоджуватися із рішеннями команди; бажання бути здоровим: грати в рухливі ігри; описувати зміни власних емоцій, почуттів, настрою; застосовувати рухливі ігри під час прогулянок, екскурсій, відпочинку, задовольняючи потреби в руховій та ігровій діяльності; інтерес до уроків фізичної культури.

 

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

11хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, девіз уроку:

2.1.Шикування.

2.2.Девіз уроку:

Не просто слухаю, а чую,

Не просто дивлюся, а бачу.

Не просто бігаю, а тренуюсь,

Відповідаю та міркую,

Старанно працюю.

30с+30c

метод використання слова

діти утворюють коло, промовляють девіз уроку, супроводжуючи слова довільними рухами рук

інтеграція: мовно-літературна, соціальна і здоровязбережна галузі

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

зясувати стан здоровя присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

4.1.Тема тижня: «Осінь».

4.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

5.Очікувані результати:

5.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

5.2.Рефлексія:

– Відгадайте загадку:

В жовте лист пофарбувала,
Урожай з полів зібрала.
Золотила вербам коси
Чарівна цариця - … (осінь).

– Скільки осінь має місяців? (3)

– Покажіть на пальчиках число 3, намалюйте у повітрі цифру 3.

– Назвіть місяці осені (вересень, жовтень, листопад).

5.3.Вправа «Упізнай місяць»:

– Про який місяць розповідається у вірші:

В школах дзвоник продзвенів,

Школярів дім знань зустрів.

В лісі виросли грибочки,

У опеньках всі пеньочки (вересень).

5.4.Гра-імітація (утворення, можна в парах) «Придумай літеру»:

Завдання: учитель пропонує дітям утворити літери першого місяця осені.

1хв+3хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна, мовно-літературна, природнича, математична галузі

 

  1.  

6.Руховий «математичний» диктант «Подорож осіннім лісом»: організовуючі вправи (шикування, основна стійка, команди, розподіл, перешикування, розмикання та змикання приставними кроками у шерензі):

- шикування в шеренгу: вправа «Лінійка»;

- основна стійка; стійка ноги нарізно, широка стійка;

- команди (дивись урок №1);

- перешикування (дивись урок №1);

- розмикання та змикання приставними кроками у шерензі.

3хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

II.Основна частина уроку.

14хв

 

1.Розминка:

8хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; вправи на рівновагу; комплекс для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч, скакалка) №1; комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) №1;

7хв

діти утворюють коло

виправляти помилки словесно, показом

фронтальний метод організації діяльності учнів

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Рухливі ігри  «Мандрівка оплесків», «Тихо – гучно»:

6хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- правила гри: «Мандрівка оплесків» (дивись урок №12) , «Тихо – гучно»: Діти шикуються у внутрішнє та зовнішнє кола. Учитель подає сигнал свистком: якщо один раз, то ті учні, які стоять у внутрішньому колі, торкаються учнів, які стоять у зовнішньому колі; якщо два рази, то ті учні, які стоять у зовнішньому колі, торкаються учнів, які стоять у внутрішньому колі;

1хв

чітко дотримуватися правил гри

- гра:

3хв30с

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок.

1хв

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

5хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

1хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

2.Підсумок:

1хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Я розкажу батькам про… .

 

 

– У мене настрій… .

 

 

3.Психологічна гра «Подарунок»:

Завдання: «подарувати» сусідові, хто поруч зліва, «подарунок», зобразивши його за допомогою міміки і жестів; подякувати всім за роботу та попросити подякувати один одному оплесками.

1хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м

 

Використана література:

1.Загадки про осінь - doshkolenok.kiev.ua doshkolenok.kiev.ua › Загадки

 

2.Загадки та вірші про осінь для дитячого садка та школи - UaUa.INFO  www.uaua.info › Семья › Life Style

3.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р.  

4.Практичні матеріали до комплексної програми з фізичного ...eprints.zu.edu.ua/5930/2/1.pdf

5.Ура! Фізкульт-гра!   klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/7522/522732/blog_/files/ura_fizkult_gra_.pdf

docx
Додано
19 липня 2019
Переглядів
1213
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку