Регулювання зазорів у приводі клапанів автомобіля ВАЗ 2106

Про матеріал
Інструкційна карта "Регулювання зазорів у приводі клапанів автомобіля ВАЗ 2106"
Перегляд файлу

Інструктивно – технологічна карта

Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів

Тема: Регулювання зазорів у приводі клапанів автомобіля ВАЗ 2106

Інструмент: викрутка з плоским лезом, ключі (бажано торцеві) «на 8», «на 10», «на 13», спеціальний ключ для повертання колінчастого валу або головка "на 36", плоский щуп завтовшки 0,15 мм, ключ "на 17".

Назва робіт

Зображення

 

Про необхідність регулювання зазорів у приводі клапанів свідчить виразний гучний стукіт, чутний при роботі двигуна на холостому ходу з місця водія при закритому капоті. Збільшені зазори не призводять до аварійних поломок двигуна, але викликають посилений знос деталей клапанного механізму. Крім того, регулювати зазори необхідно після виконання всіх робіт, пов'язаних зі зняттям розподільчого валу.

Перед початком регулювання обов'язково перевірити та при необхідності відрегулювати натяг ланцюга приводу розподільного валу

 

КОРИСНА ПОРАДА

Користуватися спеціальними щупами збільшеної ширини для регулювання зазорів «класичних» двигунів

ВАЗ, оскільки стандартні вузькі щупи не перекривають по ширині весь зазор між кулачками розподільчого

вала і натискними важелями, внаслідок чого значення зазору буде визначено неправильно. Іноді на чохлі щупа буває наведена таблиця послідовності регулювання зазорів.

1

Зняти  кришку головки блоку циліндрів і встановити поршень 4-го циліндра у положення ВМТ такту стиснення. У цьому становищі 6 й і 8 й клапани (відлік ведеться від передній частини двигуна) повністю закриті і зазори між натискними важелями і кулачками максимальні.

 

2

Вставити щуп у зазор у чергового регульованого клапана (табл. 2.2) Щуп повинен переміщатися в зазорі з досить відчутним опором

 

3

Якщо зазор не відповідає нормі, відрегулювати  його:

- ключем б послабте затягування контргайки;

- ключем а загорніть або відверніть регулювальний болт, домагаючись необхідного зазору;

- ключем б затягніть контргайку.

ПРИМІТКА

При затягуванні контргайки зазор зазвичай дещо зменшується, тому обов'язково перевірте його остаточне значення та при необхідності повторити регулювання

4

Послідовно провертаючи колінчастий вал на 180°, перевірити і при необхідності відрегулювати зазори, дотримуючись черговості, вказаної в таблиці.

Таблиця 2.2  Послідовність регулювання зазорів в клапанному механізмі

5

КОРИСНА ПОРАДА

Зручно контролювати значення поворота колінчастого валу за положенням бігунка розподільника запалювання, у якого потрібно зняти кришку. Позначити будь-яким способом положення бігунка при встановленні поршня 4-го циліндра у ВМТ такту стиснення і потім провертати колінчастий вал на стільки, щоб бігунок провернувся на чотири обороти.

 

6

Встановити раніше зняті деталі у зворотній послідовності

 

 

docx
Додано
19 квітня
Переглядів
1168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку