Реклама – потужний сучасний двигун

Про матеріал
Розробка уроку з курсу "Я у медіапросторі" для 4 класу. Тема "Реклама - потужний сучасний двигун"
Перегляд файлу

Людство має постійний стрімкий розвиток в усіх галузях. Освітня галузь не є виключенням, саме тому наш Лисичанський  ліцей №28 "Гарант" Сєвєродонецького району Луганської області (раніше Комунальний заклад «Навчально – виховний комплекс школа І-ІІ ступенів – ліцей «Гарант» Лисичанської міської ради Луганської області») став учасником  Усеукраїнського експерименту: «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» з 2017  по 2022 навчальні роки.

Я не залишилася осторонь та завдяки адмінам школи влітку 2017р. стала учасницею 10-тої Літньої школи з медіаосвіти та медіаграмотності для викладачів початкової школи з 27 по 30 червня 2017р. (маю відповідний сертифікат).

Тоді все і почалося. На своїх уроках я дітям розповідала про медіа, вчила критично мислити та ставити під сумніви будь-яку інформацію, вчила розрізняти фейкову та справжню інформацію, поважати  права свої та інших людей, не порушувати авторське право та дотримуватися академічної доброчесності, тощо.

І ось 2020-2021н.р. місцева влада знайшла кошти на введення в нашій школі в 4-А класі спецкурсу «Я у медіапросторі». І закрутилося!

Разом з учнями ми почали впроваджувати в навчальний процес уроки медіа. Працювали за програмою  Медіаграмотність у початковій школі від Академії української преси Центр Вільної Преси 2018р. та за підтримки американського народу, що була надана через проєкт USAID «У-Медіа», що виконується міжнародною організацією Іnternews.

За клендарним планом опрацювали кілька модулів: фотографії, телебачення, кінематограф та анімація, реклама, інтернет та права людини в сучасному медіапросторі. 

Мета курсу: ознайомити дітей з медіа, зі створенням медіапродуктів, навчити критично мислити та дати роз’яснення на практичних вправах про вплив медіа на людину та «керування» людством через медіа.

Цей курс – дуже потрібен для підростаючого покоління, а найголовніше він цікавий та актуальний!

Розглянемо приклад розробки уроку «Я у медіапросторі» в 4-А класі за темою «Реклама – потужний сучасний двигун»

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок «Я у медіапросторі»

Підготувала вчитель початкових класів Лисичанський  ліцей №28 "Гарант" Сєвєродонецького району Луганської області Бондар Ганна Вікторівна

Тема.  Реклама – потужний сучасний двигун

Мета: дати роз’яснення, що таке реклама та навіщо вона потрібна; як реклама впливає на людей, як працює реклама на телебаченні, у газетах, на бордах, в інеті, тощо. Дослідити, як реклама впливає на наш вибір та життя. Збагатити словниковий запас, розвивати практично критичне мислення та виховувати естетичний смак.

Обладнання: класна дошка, маркери, проєктор, презентація, відео з YouTube, листи А3, маркери кольорові, яблуко, Кока Кола, пакет непрозорий.

 

Хід заняття

  1. Емоційне налаштування

Вправа «Дискусія»

  • Чим мені подобається/ не  подобається урок Я у медіа?

Для цієї вправи на екрані з’являється проблемне питання. Діти починають давати відповіді (ранжуємо їх) і за ними дітей об’єднуємо в дві команди. Перша команда доводить усі ЗА (що урок Я у медіа подобається, друга – усі ПРОТИ (не подобається) (у мене таких вийшло двоє, які обожнюють урок фізичної культури)

  • Відповіді дітей фіксую на дошці, попередньо розділивши її навпіл, де перша колонка ЗА, а друга ПРОТИ.
  • Тепер спираючись на дані (відповіді дітей) говорю про те, що перелічення кращих властивостей того чи іншого предмету, об’єкту, уроку … - це і є своєрідна реклама.

 

  1. Проблемне питання  «Що таке реклама?» Слухаємо відповіді дітей і пам’ятаємо, що усі відповіді правильні! (Так вчимо дітей критично мислити та висловлювати власні думки, а заодно і чути думку опонентів)

 

  1. Перегляд відео з YouTube «Що таке реклама? Діти відповідають на різні питання» з 3,24 хв до 4,30 хв https://www.youtube.com/watch?v=bMm_02M0v9s

 

  1.  Перед переглядом ставимо запитання «А навіщо потрібна нам реклама?»

 

  1. Відповіді дітей на питання. Діти самі доходять до висновку, що реклама – двигун продажів.

 

Ставимо нові питання:

- А де в житті ми можемо побачити рекламу? (Газети, телевізор, борди, інет…) Обговорення.

- «А хотіли б  ви дізнатися  звідки взялася реклама, яку історію вона має?»

  1. Перегляд відео з YouTube «Історія реклами»

https://www.youtube.com/watch?v=qcQBLpiO3Cs&t=33s

 

  1. Практичне завдання (Якщо є потреба можна провести рухливу хвилинку чи  кінезіалогічні вправи перед практичною частиною)
  1. Показую дітям  пакет із таємничкою.
  • Діти, спробуйте вгадати, що саме я принесла сьогодні на урок? Діти пропонують варіанти.
  • Звужую коло і підказую, що це їстівне.
  • Пропоную одному  учневі допомогти й на дотик вгадати предмети.

У пакеті були яблуко та пляшка Кока Коли.

 

  1. А що вам більше зараз хочеться скуштувати? Діти відповідають, що це Кола.
  2. А чому не обрали яблуко? Відповіді дітей.
  3. Пропоную вам зараз стати рекламними агентами. Уявіть, що я ваш клієнт і вам потрібно мені продати саме яблуко, спробуйте прорекламувати цей продукт, а щоб вам було легше це зробити, пропоную переглянути ще одне відео з YouTube «Одна історія про рекламу»

https://www.youtube.com/watch?v=iGwvbPr269Y

УВАГА! Важливо! Не давайте чітких настанов що і як треба робити, так діти проявлять власну творчість та підкріплять його життєвим досвідом!!!

  1. Об’єдную дітей у групи (рекламні агенції) грою «Фруктовий салат». Даю дітям листи А3 та маркери для створення реклами яблука та розпочати прошу з назви агенції. І скажіть, будь ласка, на яку рекламу ми звертаємо увагу? (Яскраву, цікаву, естетично оформлену, з картинками…) Тоді до роботи. (Час обираємо відповідно від можливостей дітей класу)
  2. Презнтація реклами агенціями.
  3. Зворотний зв’язок від дітей.

 

  1. Рефлексія
  • Що дізналися нового?
  • Що було цікавим?
  • А що далося важко?
  • А чи сподобалося вам створювати рекламу?

Пропоную вам самостійно створити рекламу. Прорекламуйте вдома свою улюблену іграшку, щоб нам закортіло теж придбати таку саму,  і не забудьте застосувати найкращі (влучні) аргументи. Зніміть відео або створіть плакат.

 Що ж, ми довели, що за допомогою реклами можна вплинути на вибір людей, бо після презентацій реклами про яблуко, ви сказали, що вам самим уже хочеться це яблуко купити. Отже Реклама - потужний сучасний двигун!

Ви чудово мені це довели, а значить заняття пройшло успішно! Хтозна, можливо хтось стане відомим рекламодавцем і ми побачимо ваші реклами на екранах моніторів?!

 

Додаю дві відеореклами учнів 4-А класу

docx
Додав(-ла)
Бондар Ганна
Додано
25 травня 2023
Переглядів
192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку