Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації
Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради
«Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»
Проєктна робота на тему:
«Проєктна діяльність на уроках інформатики»
Автор проєкту:
Козуб Г.О.
слухач курсів підвищення фахової кваліфікації вчителів інформатики,
вчитель інформатики
Білоцерківського ліцею МАН
Білоцерківської міської ради
Керівник проєкту: Луговська Т.О.
Біла Церква
2022
Урок 3. Реклама. Психологія сприйняттям реклами. Інфографіка.
Мета: дати визначення понять «психологія сприйняттям реклами», «інфографіка». Формування оперувати основними поняттями з теми графічний дизайн. Навчитися створювати інфографіки та представляти свою роботу перед аудиторією.
Обладнання: комп’ютери з доступом в мережу Інтернет, презентація до уроку, смартфон
Тип уроку: Комбінований.
Хід уроку
І. Організаційний етап
• привітання
• перевірка присутніх
• перевірка готовності учнів до уроку
Створення атмосфери психологічного комфорту.
(Бесіда) Зараз у нас осіння пора року, тому переважно настрій регулюється погодними умовами. Дуже хочеться випити чашечку гарячого напою. Який у вас сьогодні настрій? (Відповіді з аргументацією та обиранням картки настрою)
ІІ. Актуалізація опорних знань і життєвого досвіду. Перевірка домашнього завдання.
Демонстрація власних запрошень ілюстрацій на свято. (Приклади)
ІІІ. Повідомлення теми. Організація спільного з учнями формулювання мети й завдань уроку
Очікувана відповідь: Інфографіка
IV. Мотивація навчальної діяльності
- Не забувайте про правила поведінки в кабінеті інформатики.
Учні по черзі називають правила, якщо згодні то плескають в долоні 1 раз. Якщо ні схрещують руки .
V. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Слайд 1
З розвитком суспільства ми бачимо, що зростає конкуренція серед товарів. Та вже недостатньо простої інформації про товар або послугу. Тому, багато виробників розшукують більш впливові методи на свідомість споживача.
Слайд 2
В даний час в рекламі фактор тиску на психіку людини різко посилився.
Рекламні ролики ми бачимо зараз у всіх засобам масової інформації: Інтернет, журнали, тощо.
Слайд 3 Психологічний вплив реклами здійснюється по етапах:
Слайд 4
Методи впливу на свідомість людини:
Поясніть, як ви розумієте ці означення?
(Очікувана відповідь: Наразі ми бачимо, що вся реклама дублюється на різних каналах та повторюється не одноразово. Тому, мимоволі запам’ятовуємо її)
Слайд 5
Перегляд та обговорення відео Як відволікають увагу у мережі.
Слайд 6
Графічне подання відомостей, даних різних видів називають інформаційною графікою, або інфографікою.
Слайд 7
Інфографіку часто створюють у графічному редакторі. Нескладну інфографіку можна створити в:
-Текстовому редакторі
- Редакторі презентацій.
Інфографіку найчастіше використовують для візуального оформлення великих обсягів інформації. Для легкого сприйняття читачем та полегшення подання складних математичних даних.
Слайд 8
Також існує багато спеціальних онлайн-ресурсів для створення інфографіки. Наприклад, Easel.ly (www.easel.ly) — пропонує набір безкоштовних шаблонів для створення інфографіки. Перед початком роботи необхідно авторизуватись.
Слайд 9
Venngage (venngage.com) — частково безкоштовний ресурс для створення і публікації інфографіки з досить простим у використанні набором можливостей. Для користувачів доступні готові схеми, теми оформлення, графіки та піктограми, також можна завантажити авторські зображення і тло. Серед додаткових можливостей є можливість створювати анімацію.
Слайд 10
Canva- сервіс,який дозволяє працювати з різними дизайнами, самостійно або разом з іншими. Безкоштовне використання на постійних умовах, досвід у дизайні не потрібен. Містить преміум аккаунти.
Слайд 11
Тестова робота з навчальною метою та формуванням нових знань.
https://naurok.com.ua/test/infografika-687251.html
Приклади можливих питань:
1.Інфографіка-це мистецтво?
2.Графічне подання відомостей даних, різних видів це?
3. Графічне зображення, що наочно відображає співвідношення між числовими даними за допомогою лінійних відрізків або геометричних фігур?
4. Психологи твердять, що людина значно краще сприймає відомості, якщо вони подані з використанням ..
5. Інфографіку широко використовують для ...
6. Нескладну інфографіку можна створити у ...
7. Сучасна інфографіка поєднує..
VI. Практична робота
«Створіть інфографіку до літературного твору українського письменника. Використовуючи засоби сервісу Canva
https://www.canva.com/uk_ua/stvoryty/infografika/
VIІ. Фізкультхвилинка.
Вправа для очей. Уявіть, що на ваших очах метелик. Метелик дуже швидко махає крилами. Помахайте разом зі мною.(Кліпання очима)
VIII. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія
1 варіант
Учням роздаються стікери та пропонується дати відповідь на питання . Чим сьогоднішній урок був корисним? На дошці демонструється дерево. Дерево символізує ваші знання. Корені- це вже набуті вами компетентності, навички та вміння, а плоди –це нові знання.
Прикріпить ваш стікер до дерева в тому місці, де вважаєте за потрібним.
2 варіант
Дайте відповіді на запитання
1. Як ви розумієте поняттям «Реклама»?
2. Назвіть способи залучення уваги в рекламі.
3. Що таке інфографіка?
4. Як можна створити інфографіку?
5. В яких програмах є можливість створити інфографіку?
IX. Домашнє завдання
Здійснити пошук інформації з теми «Психологія сприйняттям реклами», підготувати виступ (текстовий документ, презентація тощо)
X. Оцінювання роботи учнів