НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ»
Циклова комісія управління та інформаційних технологій
МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
«ІНФОРМАТИКА ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ»
ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 181 – «ХАРЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇ»
2023 рік
Методичний посібник для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Інформатика та інформаційні технології» для здобувачів освіти спеціальності 181 – «Харчові технології»
Укладач: |
Сєразєєва Вікторія Вікторівна |
|
Категорія вища |
|
|
Пояснювальна записка
Самостійна робота студента є важливою складовою навчального процесу, яка допомагає розвинути навички самостійного вивчення, аналізу, критичного мислення та самоорганізації.
Самостійна робота з навчальної дисципліни «Інформатика та інформаційні технології» включає в себе різні завдання, такі як:
Тому метою створеного методичного посібника для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Інформатика та інформаційні технології» є:
Завдання:
Очікувані результати:
Проект являє собою самостійне доскональне вивчення будь-якої проблеми з презентацією результатів роботи.
Навчальний проект (НП) — індивідуальна (спільна) навчально-пізнавальна, дослідницька, творча або ігрова діяльність студентів — партнерів, що має спільну мету, узгоджені методи, способи діяльності, спрямована на досягнення загального результату з розв’язування певної проблеми, значущої для учасників проекту.
Види навчальних проектів:
Робота над проектами проходить в кілька етапів:
1. Підготовка до роботи над проектом.
2. Вибір теми.
3. Постановка мети і завдання проекту.
4. Пошук інформації різними способами
5. Виконання завдань проекту.
6. Підготовка до захисту проекту.
7. Презентація (захист) проектів.
8. Аналіз результатів проектної роботи.
План навчального проекту:
1. Мета
2. Об’єкт дослідження
3. Засіб опрацювання даних
4. Форма подання результатів.
Навчальний проект може бути оформлений у вигляді презентації, (відеопрезентації), інфографіки.
Навчальний проект оформлюється державною мовою.
Тест Навчального проекту має бути літературною мовою без граматичних та стилістичних помилок.
У тексті Навчального проекту (окрім цитат) не допускається:
Тематика Навчальних проектів визначається у вигляді індивідуальних творчих завдань відповідно до навчальної програми дисципліни «Інформатика та інформаційні технології» та для забезпечення реалізації наскрізних ліній. Завдання Навчального проекту – дослідити та описати предметну область відповідно до індивідуального (групового) творчого завдання.
Перелік індивідуальних (групових) творчих завдань Навчальних проектів :
3 ПОРЯДОК ЗАХИСТУ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕКТІВ
Навчальний проект виконується протягом навчального семестру. За підсумками роботи, не пізніше ніж за тиждень до початку сесії, студент має подати оформлену роботу та захистити її.
Формою контролю виконання НП є поточний та підсумковий контролі.
Поточний контроль здійснюється студентом особисто, шляхом системної перевірки відповідності стану виконання НП.
Підсумковий контроль – захист роботи. Проводиться в термін, визначений графіком виконання НП.
Підсумковий контроль передбачає:
Навчальний проект оцінюється комплексним рейтинговим показником, який враховує складові, перераховані в таблиці 1.
Таблиця 1 – Складові комплексного рейтингового показника оцінювання
№ з/п |
Критерії оцінювання |
Кількість балів |
1. |
Значимість та актуальність досліджуваної проблеми, їх відповідність тематиці, що вивчається. |
0-1 |
2. |
Конкретність, практична спрямованість проекту |
0-1 |
3. |
Активність учасника (учасників) проекту відповідно до його (їх) творчих можливостей |
0-1 |
4. |
Рівень самостійності під час роботи над проектом |
0-1 |
5. |
Рівень розкриття теми |
0-2 |
6. |
Оригінальність оформлення та застосування комп’ютерних програм |
0-2 |
7. |
Уміння представити свій проект |
0-2 |
|
Разом кількість балів |
10 |
Базова література:
Допоміжна література:
Інформаційні ресурси: