ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “НІКОПОЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ”
Методична розробка систем уроків
з фізичної культури
професійного спрямування
Укладач: Викладач першої категорії
Щербакова О.О.
2018
Зміст
Тема: «Професійно - прикладна фізична підготовка на уроці атлетичної гімнастики в групі вальцювальників.
Завдання уроку:
1. Навчити учнів техніці виконання вправ на тренажерах з дотримуванням правил техніки безпеки, дати навички контролю з дозуванням навантаження.
2. Розвивати силу у вправах із гирею та на високій перекладені.
3. Виховувати у учнів свідомого ставлення до виконання вправ з навантаженням, навичкам самоконтролю.
Тип уроку: змішаний (гімнастика, ППФП).
Міжпредметні зв’язки: фізика
Інвентар та обладнання: секундомір, свиток, гирі, гімнастичні мати, гімнастичні лави, гантелі, тренажери, штанга.
Місце проведення: спортивний зал
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча частина 12 хв |
|||
|
1.Шикування. Рапорт. Повідомлення завдань уроку. 2. Інструктаж з техніки безпеки при виконанні вправ на тренажерах з навантаженням. 3. Стройові вправи на місці: а) повороти праворуч, ліворуч та кругом; б) перешикування з однієї шеренги у дві і навпаки. 4. Стройові вправи в русі: а) ходьба:- на місці; - навшпиньках; - на п’ятах; - на зовнішній та внутрішній частинах стопи; - схресним кроком прямо; - спиною вперед; - пересування вперед стрибками на двох ногах; - спортивна ходьба. 5. Комплекс загальнорозвивальних вправ з використанням гімнастичних палиць: а) В.п. –палиця унизу, хватом за середину, 1-2- крок лівою ногою вбік, палицю угору, хват за кінцівки; 3-4- в.п., 5 - 8- теж саме кроком правою ногою; б) В.п. – палиця униз – позаду, 1- нахил уперед, палиця униз; 2- присід, палицю в колінні суглоби, руки в сторони; 3- нахил вперед, палиця униз; 4- в.п.; в)В.п. – стійка ноги нарізно, палиця вперед: 1- поворот тулуба вліво,палицю до плеча ліворуч; 2- в.п., 3-4- теж саме праворуч;
|
1хв
1хв
30с
2хв
8хв
6 - 8 разів
6 - 8 разів
4 - 6 раз |
Звернути увагу на зовнішній вигляд, спортивну форму, поставу учнів.
Виконувати в одній шерензі. Чітке виконання команд.
Руки на пояс Руки за голову
Формувати правильну поставу та правильне дихання.
Дистанція два кроки.
Звернути увагу на поставу. |
|
г) В.п. – палиця униз, 1-ліва нога вбік на носок, нахил ліворуч, палицю вертикально до лівого плеча, 2- в.п., 3-4- теж саме в праву сторону; д) В.п. – упор присід, палиця за спиною в ліктьових суглобах; 1-4- кругові рухи тулуба ліворуч, 5-8 – теж саме праворуч; е) В.п. – стійка ноги нарізко , палиця за спиною в ліктьових суглобах; 1-4- кругові рухи тулуба ліворуч, 5-8- теж саме лівою ногою; ж) В.п. – палиця вертикально попереду утримується лівою рукою за верхній кінець, нижній торкається підлоги,права рука вбік; 1-2-мах правою ногою через палицю, 3-4- теж саме лівою ногою; з) В.п. – палицю тримати вертикально на долоні лівої руки, 1- 8- стрибки на лівій нозі, балансуючи палицею; 9-16- теж саме на правій нозі, тримаючи палицю на долоні правої руки. 6. Вправи на відновлення дихання.
|
6 - 8 разів
4 - 6 разів
6 - 8 раз
8-10 разів
8-12 раз
30с |
Повороти виконувати енергійно. Збільшуючи амплітуду.
Махи виконувати енергійно, ноги не згинати. |
Основна частина 30хв |
|||
|
Перешикування з однієї колони в дві. 1. Станція. Завдання на перекладені: а) підйом переворотом; б) підтягування; в) підйом спиною. 2. Станція. Завдання : а) вправи для м’язів черевного пресу на гімнастичній лаві; б) вправи для м’язів спини на гімнастичній лаві 3. Станція. Завдання: а) лазіння по канату за допомогою ніг і рук; б) лазіння по канату без допомоги ніг.
4. Станція. Завдання: а) на паралельних брусах виконувати махові рухи ногами вперед – назад; б) зіскок кутом праворуч в стійку лівим боком до снаряду.
5. Станція. Завдання: а) вистрибування з глибокого присіда з двох ніг з вагою 5-10кг. 6. Станція. Завдання: а)стрибки через скакалку. 7. Станція. Завдання: а) в.п. – лежачи на лаві, руки з гантелями опущені: 1-2- руки розвести в сторони(вдих); 3- 4 – в.п. (вдих). б) згинання то розгинання в упорі лежачи. 8. Станція. Завдання: а) ривок гирі 16кг. Лівою і правою рукою. 9. Станція. Завдання: а) згинання та розгинання рук зі штангою стоячи; б) в.п.- тулуб нахилити вперед, руки з гантелями розвести в сторони. 10. Станція. Завдання: а) повороти тулуба праворуч і ліворуч з вагою на плечах; б) нахил тулуба праворуч, ліворуч з вагою до 5 кг
11.Станція. Завдання: а) кидки набивного м’яча з різними вихідних положень. 12.Станція.Завдання: а)лежачи на живіт, ноги і руки в сторони: лівою рукою дістати ліву ногу, потім правою рукою дістати праву ногу. |
5раз 8раз 3рази
12 раз
12 раз
3-4 рази 2-3 рази
3- 4 рази
2 х10раз
3х100раз
10-12 раз
10 - 12 раз
3х10раз
3х10раз
3х12раз
2 х 8 раз
2х4раз
10-12раз
4 - 6 раз |
Призначити старших групи. Вправи виконувати зі страховкою.
Самоконтроль за виконанням вправ.
Страховку виконувати стоячи зліва.
Підбір ваги залежить від фізичної підготовки учня.
Почергово. Двома руками.
Вправу виконувати зі страховкою.
Виконувати в парах.
Виконувати повільно |
Заключна частина 5 хв |
|||
|
1. Прибирання тренажерів. 2.Шикування. 3. Вправа на координацію та точність рухів:
руками в різних напрямках з поєднанням з симетричними рухами ніг;
4. Вправи на відновлення дихання. 5. Підрахунок ЧСС. 6. Підсумки уроку. 7. Завдання додому: - згинання та розгинання рук в упорі лежачи; - статичні вправи для м’язів верхнього плечового поясу. |
1хв 30сек 1хв
1хв
10сек 1хв
32 рази |
Проводиться у шерензі
|
Тема: «Розвиток рухливих якостей на уроці гімнастики в групі кухарів з елементами аеробіки, ритміки, художньої гімнастики»
Завдання уроку:
Тип уроку: комбінований
Міжпредметні зв’язки: анатомія
Інвентар та обладнання: скакалки, гумові жгути, свисток, гімнастичні стрічки, секундомір, гімнастичні лавки.
Місце проведення: спортивний зал НЦПО.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
Підготовча частина 10хв |
|||
I
II ІІІ
IV
V
VI VII VIII
IX
Х
XI XII |
Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку. Вимірювання пульсу. Ходьба та її різновиди:
Біг: - з закиданням гомілки - з викидом прямих ніг вперед; - Стрибки:
Ходьба. Дихальні вправи для відновлення. Вправи з короткою скакалкою в русі: 1.В.п.-ходьба на носках; скакалка внизу в руках: 1- скакалка до грудей 2- скакалка вгору 3- назад, на лопатки 4- скакалка вгору 5- скакалку до грудей 6- в.п. 2. В.п. –скакалка в гору: 1 – кроком вперед правої, перекатом з п’ятки на носок, мах лівою зігнутою у коліні вперед вгору; 2 – теж, з лівої ноги; 3-4 – теж саме. 3.В.п –скакалка вперед: 1 – поворот тулуба праворуч, руки праворуч - назад; 2 – теж саме в іншу сторону; 3-4 – теж саме. 5-8 – зміна положень рук. 4.В.п. – скакалка вперед: 1 – мах зігнутою лівою ногою до скакалки; 2 – теж саме, в іншу сторону; 3-4 – теж саме, прямими ногами. 5. .В.п.- скакалка внизу: 1 – правою ногою крок через скакалку; 2 – теж з лівої ноги; 3- 4 –коловий оберт руками вгору–вперед-униз.
Перешикування із колони по одному в колони по дві. Аеробіка під музику: 1.В.п. – о.с. 1 – ліву руку зігнути в сторону до грудей. голова вправо; 2- теж саме правою рукою, голова вліво. 2. В.п. – о.с. 1-4 – почергові піднімання рук вперед, вгору та опускання перед, вниз. 3. «Твіст» В.п – о.с. 1-4 – присідання поворотом ніг вниз 5-8 – теж саме, вгору. 4. В.п. – теж саме: 1-2 – зігнути праву ногу в коліні, відставити в ліву сторону 3-4 – в.п.; 5-6 – теж саме, вправо. 5. вправа № 3 6. В.п. – руки вгору – вдих, нахил вперед- видих. 7. В.п. – сидячи на підлозі: 1-2 – руки вгору; 3-4 – руки вниз. 8. В.п. – теж саме, в упорі ззаду: 1- 4 – згинання розгинання стоп вверх, вниз. 9. В.п. – теж саме. 1-2 – зігнути ліву ногу в коліні; 3-4 – в.п. 5-6 – праву ногу; 7-8 – в.п. 10. В.п. –теж саме: 1-2 – ліва нога скісно за праву 3-4 – в.п. 5-6 – теж саме правою; 7-8 – в.п. 11. В.п. – лежачи на животі , руки прямі вперед: 1-2 – ліва нога скісно за праву; 3-4 – в.п. 5-6 – теж саме правою; 7-8 – в.п. 12. В.п. - лежачи на животі, руки під підборіддя: 1- 4 – згинання ніг назад. 13. В.п. - сидячи: 1-4 – пересування вперед на стегнах, руки зігнуті на ліктях вздовж тулуба; 5-8 – теж назад. 14. В.п. – лежачи на правому боці, ліва зігнута рука вздовж тулуба: 1- піднімання лівої ноги вверх 2- в.п. 3-4 теж саме правою. 15. «Велосипед». В.п. – лежачи на спині, руки вздовж тулуба: 1-4 – руки зігнутих ніг вперед - вниз. 16.В.п – стоячи на в напівоберті вправо: 1-3 – шаги з лівої вперед; 4 – праву зігнуту ногу – вгору, ліву зігнуту руку – ліктем до коліна ноги; 5- 8 – теж саме з правої ноги 17. В.п. – стоячи ноги нарізно на ширині ступні: 1-3 – пересування вліво, ноги – з п’яток на носки; 4 – присід; 5-8 – теж саме, вправо 18. В.п. – о.с. руки зігнуті, ліва – над правою перед груддю: 1- 4 – стрибки з викиданням прямих ніг вперед; 5 - 6 – стрибки з викиданням прямих ніг в сторони 7-8 – «ковирялочка»; 9-12 – повторити 1-4 13-16 – повторити 5-6. Вимірювання ЧСС. Дихальні вправи для відновлення |
1 хв
10 с
1 хв.
20 с
30 с
30сек 10сек
5-6 хв
30сек
4хв 30сек
2р.
2р. 20с.
4р.
4р
4р
4р
6р
4р
3р
4р |
В шеренгу, в руках скакалки, складені в четверо.
В колону дистанція 2м Кроки, в обхід. Поточно.
Руки за головою.
Руки за спину. Спина пряма.
Вище підіймати ноги. Інтервал – 5 - 6 кроків поточний метод.
Складена в четверо.
Руки через гору вверх – вдих, опустити вниз – видих Скакалку натягнути, руки прямі. В зігнутих руках.
Натягнута прямими руками.
Носок ноги повільно повзе по підлозі.
Складена прямих руках, натягнута.
Прямі ноги.
Зложена вдвоє. Скакалка натягнута з максимальною амплітудою.
Перешикування по двоє та по троє. Виконання вправ під музику.
Ногами виконувати перекат з п’ятки на носок в ритм музики.
З лівої руки
Спина пряма. Вдих.
Видих
В темпі.
Повільно. Вдих Видих Плечі рухаються в такт музики.
Носочок ноги витягнутий.
Плечі виконують рухи вперед-назад в такт музики.
Носочок ноги відтягнутий
Плечі виконують рухи вперед-назад.
Нога пряма.
Дихати повільно.
Кругові рухи ніг.
Рухатися назад.
Рухатися в такт музики, зігнуті в ліктях руки – вздовж тулуба. Музика: 1) «Это Москва» 2) «Манжерок» 3) «Ти одна в моей судьбе» 4) «А я шагаю по Москве» 5) «Ти ж мене підманула»
Стрибки легенько, почергово.
|
Основна частина 30 хв. |
|||
XIII
XIV |
Виконання вправ на степ - платформах: 1.В.п. – о.с., руки на пояс: 1 – шаг правою на платформу; 2 – о.с.; 3 – шаг правою на платформу; 4 – о.с. 2. В.п – о.с., руки на пояс: 1 – шаг лівою на платформу; 2 – праву приставити 3 Вправи на відновлення дихання. 4. В.п. – о.с.. руки на поясі: 1 – шаг лівою на платформу; 2 – праву ногу зігнути 3 – праву руку зігнути в лікті вперед 4 – в.п. 5-8 – теж саме, з правої ноги. 5. В.п. – ноги нарізно руки на поясі: 1 – шаг лівою на платформу 2 – в.п. 3 – теж саме правою; 6. Вправа на відновлення дихання. 7. Повторення вивчених вправ № 1- 5 в темпі підряд. 8. Вправа на відновлення дихання. Степ – аеробіка з гумовими жгутами:
1 –шаг лівою на степ - платформу, жгут до грудей; 2 – поставити ліву ногу на степ – платформу, жгут вперед; 3 – праву ногу на підлогу, жгут – до грудей; 4 – в.п. 2. Теж саме з лівої ноги. 3. «Бейсік широкий». В.п. – теж саме: 1 – крок правою ногою на степ – платформу, жгут вперед праворуч; 2 – ліву на степ платформу, жгут вперед, ноги нарізно; 3 – праву на підлогу, жгут вперед ліворуч; 4 – в.п. 5 – теж саме , з лівої ноги. 4. « Мах назад». В.п – о.с жгут до грудей 1 – крок правою ногою на степ – платформу, жгут до грудей 2 – мах лівою зігнутою ногою назад. 3 – праву на підлогу, жгут до плечей 4 – в.п 5 – 8 – теж саме. з лівої ноги. 5. «Коліно». В.п. – теж саме: 1- крок правої ноги на платформу жгут до плечей 2 – мах зігнутою лівою ногою вперед 3 – ліву ногу на підлогу, жгут до плечей; 4 – в.п. 5 – теж саме з лівої ноги 6. « Бейсік». В.п. теж саме: 1 – крок правої ноги на платформу, жгут до плечей; 2- крок лівою на степ- платформу, жгут вгору; 3 –ліву ногу на підлогу, жгут до плечей; 4 – в.п 7. теж саме, з лівою ноги. 8. «Мах назад» - теж саме, жгут, жгут позаду, за спиною. 9. Теж саме - жгут позаду, вперед. 10 .«Коліно». Теж саме - жгут вперед. 11.»Бейсік широкий».В.п. – о.с., жгут внизу: 1 – крок правою ногою на степ – платформу, жгут до грудей 2 – поставити ліву ногу на степ – платформу, жгут до грудей 3 – 4 вернутися в в.п. 12. Теж сам з лівої ноги. 13. « Мах назад». В.п. – теж саме: 1 – крок правої ноги на степ – платформу. жгут до плечей 2 – мах лівою ногою, зігнутою в коліні, жгут вгору; 3-4 – вернутися в. в.п. 5-8 – теж саме, в іншу сторону з іншої ноги. 14. «Коліно». Теж саме, руки від плечей вперед. 15.»Зірка». В.п. – теж саме: 1 – крок правою ногою на степ – платформу, руки до плечей; 2- поворот тулуба ліворуч, руки в сторони, ліву ногу в сторону; 3 – ліву ногу опустити вниз, руки до плечей; 4 – в.п 16. Вимірювання пульсу.: 17. Дихальні вправи для відновлення. 18. Гра «Хто швидше» В.п. – сидячі на лаві: - по команді останній гравець бігом сідає вперед. Гра продовжується поки всі не займуть свої міста. 19. Гра «Передай м’яч» В.п. – сидячі на лаві – ноги нарізно, м’яч зверху у першого гравця: - за сигналом – передача м’яча назад, останній гравець з м’ячем сідає вперед, гра повторюється. |
8р
8р
8р
8р
8р 8р
8р
8р
8р
8р
8р
8р
8р 8р
8р
8р
8р
10 сек
5 хв
7 хв
|
Руки вгору
Теж саме руки вперед на пояс.
Теж саме в темпі.
Теж саме руки на пояс
Слідкуємо за диханням. Під музику. Жгут складено в четверо.
Прямі руки жгут натягнути
Тримати рівновагу, ногу ставити на платформу на стопу.
Дихати рівномірно, тримати спину рівно.
Руки прямі, п’ятка дістає сідниць
Праворуч-вперед.
Жгут складений в двоє. Натягнути жгут в сторони.
Нарівні лопаток. Натягнути жгут вперед. Гумовий жгут не натягувати. П’ятка дістає сідниць.
Гумовий жгут – правій руці
На двох гімнастичних лавах – по 7 дівчат, про двигатися назад друг за другом.
Перемагає та команда яка першої закінчить естафету. |
Заключна частина 5 хв. |
|||
XV XVI XVII XVIII |
Шикування Вправи на увагу Підведення підсумків Домашнє завдання: Скласти індивідуальний комплекс вправ з предметом за вибором учня. Організований вихід з спортзалу. |
1хв 2хв 1хв 1хв |
Комплекс скласти з 8 – ми вправ. |
Методичне забезпечення:
Тема: «Розвиток фізичних якостей в процесі колового тренування в групі верстатників».
Завдання: 1. Формувати в учнів навики використання різноманітних вправ в повсякденному житті.
2. Розвивати у учнів статичну витривалість, силу, гнучкість засобами спеціальних вправ.
3. Сприяти розвитку у учнів самодисципліни і відчуття колективізму.
Тип уроку: комбінований
Міжпредметні зв’язки: фізика, анатомія
Обладнання і інвентар: мати, канат, гімнастична колода, штанга, скакалка, баскетбольні м’ячі, свисток.
Місце проведення: Гімнастичний зал.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
I
|
Підготовча частина
Шикування, рапорт, Повідомлення завдань уроку.
Стройові вправи на місці: - перешикування із однієї шеренги у дві, три.
Ходьба: - на носках, п’ятках, зовнішній, внутрішній сторонах стоп; - у напівприсіді на присіді.
Біг: - зі зміною швидкості й напрямку; - по діагоналі; - спиною вперед; - приставним кроком праворуч та ліворуч.
Вправи на відновлення дихання. Перешикування з колони по одному в коло по два.
Загально розвивальні вправи: а) в.п. – стійка ноги нарізно, права рука вгору, ліва у низу; 1 – 4 зміна положення рук; б) в.п.- ноги нарізно, руки на поясі; 1- 3 – ліва рука за голову три пружні нахили праворуч; 4- в.п – 5- 8 – теж саме з нахилами ліворуч; в) в.п – руки на поясі; 1- нахил уперед, 2- нахил назад, 3- нахил вліво, 4 – нахил вправо; г) в.п – о.с.; 1- присід, руки уперед; 2- устати, руки вбік, 3- 4- теж саме; д) в.п – о.с. – 1 – випад правою ногою вперед, руки вбік; 2 – в.п.; 3- випад лівою ногою вперед; 4 – в.п.
|
10 хв.
1 хв.
1 хв.
1 хв.
2 хв.
1 хв. 1хв.
4 хв. 6 - 8 раз
6 - 8 раз
6 – 8 раз
6 – 8 раз |
Чітке виконання команди
Дистанція два кроки
Темп помірний
Руки прямі.
Нахиляти тільки тулуб.
Випад виконувати не глибокий. |
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
|
е) в.п. – широка стійка ноги нарізно, руки вбік: 1 – випад лівою ногою вліво; 2 – в.п.; 3- випад правою ногою вправо; 4 – в.п. ж) в.п. – о.с. ; стрибки з поворотом на 180. |
6- 8 раз
6 - 8 раз
|
Вправу виконувати повільно.
Стрибки виконувати енергійно. |
ІІ |
Основна частина 32 хв. |
|
|
|
Кругове тренування Групу розділити на 5 відділень по 5 – 6 чоловік. Виконання тренувальних вправ у групах:
Учбове місце № 1 Кидки баскетбольного м’яча у кошик з різних відстань.
Учбове місце № 2 Мати. Вправи на гнучкість. - в упорі лежачи на стегнах зігнути ноги назад – «жабка», - стійка на руках з опорою ніг на стіні, - перекиди вперед, назад; - стійка на лопатках «міст»; - перехід в упор присівши шпагат.
|
2 хв.
3 хв.
3 хв.
|
Призначити капітана відділення.
Обов’язкове попадання у кошик. Звернути увагу, м’яч посилається зверху – вальним рухом кисті.
Виконувати повільно, дотримуватись правил безпеки при виконанні акробатичних вправ. |
III
|
Учбове місце № 3 Лазіння по канату - з положенням вниз на прямих руках, зігнувши ноги вперед і захопивши канат колінами (підібрати ноги, руки злегка зігнути; випрямити ноги, одночасно згинаючи руки і підтягуючи тіло вгору); - зберігаючи захоплення канату ногами. По черзі перехоплювати руки.
Учбове місце № 4 Виконання вправ на колоді: 4 кроки з махом, поворот, рівновага на правій нозі «ластівка», правою ногою випад вперед, кроки «польки», упор присівши, зіскок.
Учбове місце № 5 Скакалка В.п. – о.с. 1) три стрибка на обидві ноги; 2) подвійний стрибок з поворотом наліво; 3) стрибки з однієї ноги на другу.
Учбове місце № 6 Вправи зі штангою:
Заключна частина
Шикування, повільний біг, дихальні вправи на розслаблення в русі. Підсумки уроку Завдання додому: скласти індивідуальний комплекс з 8 – ми вправ для розвитку гнучкості. |
3 хв.
3 хв.
3 хв.
3 хв.
6 – 8 раз
3 хв.
1 хв.
1 хв. 1 хв |
Спускання слід виконувати почерговим перехопленням рук і за допомогою ніг.
Чітке виконання вправ.
Кількість вправ довільна.
Вага штанги 20 кг.
|
Методичне забезпечення
1. В.Ш.Качашкин – «Методика фізичного виховання».
2. В.Д.Полига – « Гімнастика».
3. В.І.Філіпович, А.Н. Мартовский – «Обучение и тренировка юных гимнастов»
4. В.А.Кабачков, С.А.Пошевский - «ППФП – учащихся в средних ПТУ».
Тема: «Розвиток координації рухів, швидкості орієнтування у просторі на уроці з легкої атлетики в групі учнів зі спеціальності «Машиніст крана металургійного виробництва»
Мета: сприяти вдосконаленню техніки подолання вертикальних перешкод, швидкості орієнтування.
Завдання уроку:
1. Вдосконалення техніки подолання вертикальних i горизонтальних перешкод.
2. Вдосконалення техніки метання гранати.
3. Розвиток фізичних якостей: спритності i витривалості під час виконання спортивних i рухливих iгор, естафет.
4. Розвиток координації рухів, швидкості орієнтування у просторі
Тип уроку: закріплення і вдосконалення пройденого матеріалу.
Форми і методи роботи: поточний, фронтальний.
Місце проведення: стадіон НЦПО
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина – 10 хв. |
Шикування.
Рапорт. Привітання.
Ознайомлення учнів із задачами уроку.
Стройові вправи на місці: біг по колу стадіону-1200 м.
Загально розвиваючі вправи на місці.
1. В.п. – основна стійка. 1- 2 - колові рухи правою рукою вперед; 3- 4 - колові рухи лівою рукою вперед; 5 - 6 - колові рухи правою рукою назад; 7 - 8 - колові рухи лівою рукою назад. 2. В.п. – о.с. 1- 4 – колові рухи двома руками вперед; 5 - 6 – колові рухи двома руками назад. 3. В.п – о.с руки за головою. 1-2 – нахили тулубу вправо; 3-4 – нахили тулуба вліво. 4. В. п – о.с руки перед грудьми. 1 - 3 – поворот тулуба вправо; 2 - 4 – поворот тулуба вліво. 5. В.п – широка стійка, руки на колінах. 1 - 3 – напівприсіді на лівій нозі; 2 - 4 – напівприсіді на правій нозі; 5 -7 – присід на лівій нозі; 6 - 8 – присід на правій нозі. 6. В. п – о.с. 1 – упор присівши; 2 – упор лежачи; 3 – упор присівши; 4 – о. с. 7. В.п – о.с ліва рука вперед. 1 - 4 – махові рухи правою ногою; 5 - 6 – махові рухи лівою ногою. 8. В.п. – всі шикуються в коло, руки на плечі партнерам зліва і справа.
Стрибки на місці з махом ноги вперед. |
1 хв. 1хв 1 хв.
7 хв.
2х4 р. 2х4 р. 2х4 р 2х4 р. 2х4 р 2х4 р. 2х6 р 2х6 р.
8 р. 8 р.
8 р. 8 р.
4 р.
2р. 2р.
10- 12 р.
|
Проводиться в шерензі.
Руки в ліктях прямі
При повному присіданні нога, яка в стороні, повинна бути прямою.
Доторкнутися до руки. Ногу на землю не ставити. |
Основна частина – 30 хв. |
I. Вдосконалення техніки подолання вертикальних i горизонтальних перешкод. Початок бiгy з високого старту. 1. Подолання вертикальної стіни.
2. Пересування по брусам на руках.
3.Біг по скатам
4 Подолання бар'єра i ямки з піском. 5.Подолання шведськостінки. 6. Біг по поперечних i розміщених уздовж скатам. 7. Переміщенняна руках по рукохіду.
8. Біг по колоді i стрибок вниз.
II. Вдосконалення технікиметання гранати. 1. Імітація метання гранати з місця. 2. Імітація метання гранати з розбігу. 3. Метання гранати з місця. 4. Метання гранати з 2-3 шагів. 5. Метання гранати з poзбiry.
|
10 хв.
2 р. 2 р. 2 р. 2 р. 1 р. 2 р. 1 р. 2 р.
10 хв. 3-4 р. 3-4 р. 2-3 р. 2-4 р. 6-8 р.
|
На швидкість.
Дотримуватися техніки безпеки. На швидкість.
Техніка безпеки при метані гранати. |
|
III. Розвиток фізичних якостей: спритності i витривалості, використовуючи спортивні i рухливі ігри.
Гра "Не давай м'яч ведучому " Учні шикуються в два кола з 1-2 ведучими, які входять в середину кола. Задача ведучого доторкнутися до м' яча, який граючі передаються між собою двома руками. Якщо ведучій доторкнувся до м'яча, його місце займає той, хто передавав м'яч. |
|
|
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА – 5 хв. |
6 вправ. |
1хв 1хв 1хв 1хв
1хв 30раз |
Руки за голову. |
Методичне забезпечення, література: