Рекомендації "РОБОТА З ДІТЬМИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ"

Про матеріал

РОБОТА З ДІТЬМИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ

І. Форми корекційної роботи з дітьми девіантної поведінки:

1. Індивідуальні: ігротерапія, робота з малюнками, корекція через творчість дитини, індивідуальні бесіди з дитиною;

2. Групові: тренінги в межах програм «Рівний-рівному», «Діалог»; рольові ігри та вправи на зменшення агресивності, тривожності, гіперактивності; проведення виховних годин в формі тренінгу за сценаріями, які пропонуються програмою «Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості учня»; організація спільних позаурочних заходів з батьками (турпоходи, відвідування музеїв, залучення до проведення позакласних заходів, свят, спортивні змагання, КВК тощо)

Перегляд файлу

РОБОТА З ДІТЬМИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ

 

І. Форми корекційної роботи з дітьми девіантної поведінки:

1. Індивідуальні: ігротерапія, робота з малюнками, корекція через творчість дитини, індивідуальні бесіди з дитиною;

2. Групові: тренінги в межах програм «Рівний-рівному», «Діалог»; рольові ігри та вправи на зменшення агресивності, тривожності, гіперактивності; проведення виховних годин в формі тренінгу за сценаріями, які пропонуються програмою «Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості учня»; організація спільних позаурочних заходів з батьками (турпоходи, відвідування музеїв, залучення до проведення позакласних заходів, свят, спортивні змагання, КВК тощо)

ІІ. Прийоми педагогічного  впливу на  важких школярів можна поділити на дві основні групи:

1.  Утворюючі —  прийоми,  які  сприяють  розвиткові  позитивних  якостей особистості:

організація успіхів у навчанні;

організація успіхів у суспільно корисній трудовій діяльності;

залучення до цікавої діяльності;

моральна підтримка й закріплення віри у свої сили;

переконання;

довіра;

моральні вправи;

пробудження гуманних почуттів;

очікування кращих результатів.

констатація провини;

засудження;

покарання;

наказ;

пробудження в учня тривоги щодо можливості покарання;

прояв обурення;

викриття або виявлення винного.

2. Гальмівні    прийоми,  які  сприяють  подоланню  негативних  якостей і розвитку позитивних:

організація зовнішньої опори  правильної  поведінки  (школяр  змушений  правильно  поводитись в  результаті  допомоги,  дотримання  відповідного  розпорядку,  дії  певних правил, контролю за ним); відмова від фіксування окремих провин (педагог не звертає на деякі провини особливої уваги тому, що за цим не криється нічого серйозного).

ІІІ. Індивідуальна програма на зміну поведінки учня:

 

 1. Якісні засоби виховного впливу: залучення учня до активної діяльності за інтересами (спортивні, трудові, пізнавальні, естетичні).

 2. Організація допомоги у навчанні з боку консультантів - однокласників

 3. Індивідуальна робота вчителя в позаурочний час .

 4. Рейди членів батьківського комітету класу  з метою ознайомлення з організацією самопідготовки, дозвілля, становища сім'ї (повідомлення в органи влади, якщо сім'ї потрібна допомога).

 5. Психологічні засоби впливу на емоційно - вольову сферу особистості: створення ситуації успіху на уроках з найважчих для учнів предметів.

 6. Покращення умов сімейного виховання, застосування засобів адміністративного впливу на батьків, які згубно впливають на виховання дітей.

 7. Щомісячне підведення підсумків – проведення групових зборів.

 

 

 

 

doc
Додано
28 червня 2018
Переглядів
962
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку