Рекомендації щодо проведення дистанційного навчання під час карантину

Про матеріал
Рекомендації щодо організації дистанційного навчання на період карантинних обмежень .Англіська мова повинна викладатися без впрат в роботі з лексичним та граматичним матеріалом та не призвести до не виконання навчальних планів.
Перегляд файлу

Методичні рекомендації

для учителів англійської мови  щодо організації дистанційного навчання під час призупинення навчального процесу в закладах загальної середньої  освіти

З метою організації роботи та проведення дистанційних уроків під час карантину та виконання навчальних програм з іноземної мови в 2020-21 н.р. у повному обсязі та роз’яснення окремих аспектів щодо організації дистанційного навчання вивчення іноземних мов учнями 5-11 класів, керуючись наказом Міністерства освіти надаємо методичні рекомендації щодо організації дистанційного навчання на період Всеукраїнського карантину :

  • Організувати синхронне та асинхронне дистанційне навчання;
  • об’єднання навчальних тем;
  • використання міжпредметних зв’язків, оглядового або самостійного вивчення окремих тем;
  • організація самоосвітньої діяльності школярів;
  • інтеграція вивчення певних тем у межах інших навчальних предметів;
  • щоденне он-лайн консультування учнів;
  • впровадження елементів дистанційного навчання на період обмеження освітнього процесу.
  • використовувати роботу в таких інтернет ресурсах,як Viber,Zoom,Google Class

 

  1.               Об’єднання навчальних тем. Відповідно до Державного стандарту з іноземних мов та діючих навчальних програм МОНУ з іноземних мов, рекомендуємо скоротити навчальний час на опрацювання тематики наступних сфер спілкування:
  •                   особистісної (я, моя сім’я, мої друзі) на усіх етапах навчання;
  •                   публічної (країнознавчий матеріал) про Україну та країн, мова яких вивчається та теми регіонального компоненту навчальних планів в основній та старшій школі;
  •                   освітньої (шкільне життя) на всіх етапах навчання.

При корекції календарно-тематичного планування здійснювати об’єднання навчальних тем з урахуванням вікових, психолого-фізіологічних особливостей учнів та рівня сформованості комунікативної компетенції.

  1.               Оглядове або самостійне вивчення навчального матеріалу. Можливе з урахуванням вікових та психолого-фізіологічних особливостей учнів шляхом розміщення завдань, запропонованих для самостійного опрацювання, на сайтах закладів загальної середньої освіти.
  2.               Скорочення кількості годин, відведених на повторення  програмового матеріалу та для узагальнення вивчених тем Відповідно до Державного стандарту з іноземних мов та діючих навчальних програм МОНУ з іноземних мов, рекомендуємо скоротити навчальний матеріал з повторення тем. Не відводити окремим уроком опрацювання домашнього читання. Внести зміни в календарно-тематичне планування, скоротивши кількість уроків, відведених на вивчення теми та , уроки з узагальнення та систематизації знань по темі.
  3.               Види і типи контролю. Рекомендуємо не скорочувати види фронтальних контрольних робіт, визначених навчальними програмами. Під час поточного контролю: надавати перевагу тестовим завданням,  виконання яких займає не більше 15 хвилин навчального часу. Не ущільнювати 4 види семестрового контролю.
  4.               Використання резервних годин навчальної програми. Здійснити корекцію планування, скоротивши резервні уроки для засвоєння програмового матеріалу.
  5.               Он-лайн консультування учнів. Запровадити у закладах загальної середньої освіти он-лайн консультування учнів відповідно до складеного розкладу занять на період обмеження освітнього процесу.
  6.               Впровадження елементів дистанційного навчання. Доцільним є проведення "електронних уроків". Під електронними уроками слід розуміти набір навчальних матеріалів в електронному вигляді, що включає зміст уроку, завдання та вправи, демонстраційний матеріал, додаткові відомості з теми уроку, оформлені у вигляді окремих файлів.

Для ефективного опрацювання учнями тем, передбачених для дистанційного навчання, слід застосовувати інтернет-ресурси, які сприятимуть забезпеченню формування навичок та вмінь читання, говоріння, аудіювання та письма.

Англійська мова:

https://www.youtube.com/channel/UC-qWJlvaPME3MWvrY-yjXeA 

https://www.youtube.com/channel/UCzuOCMm4bYELiv-DZAgfm4g 

http://www.bbc.co.uk/learningenglish/ 

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/ 

https://breakingnewsenglish.com/  

https://grammarmancomic.com/  

ZNO

http://lv.testportal.gov.ua:8080/ 

https://www.flo-joe.co.uk/fce/students/index.htm

  

 

При цьому слід пам’ятати, що:

  • всі види контрольних робіт, визначених навчальною програмою, мають бути виконані;
  • зміст програмного матеріалу, незважаючи на різні способи об’єднання тем, має бути відображений у календарно-тематичному плануванні та записах вчителя у класному журналі.

При цьому до класного журналу мають бути занесені лише уроки, які були фактично проведені.

  • Відкориговані календарно-тематичні плани необхідно погодити та затвердити в адміністрації закладу.

 

                                                           

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
522
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку