Рекомендаційні завдання для занять під час карантину для дітей з особливими освітніми потребами, які перебувають на інклюзивному навчанні

Про матеріал
Рекомендаційні завдання для занять під час карантину для дітей з особливими освітніми потребами, які перебувають на інклюзивному навчанні. Примірний перелік завдань, які можна використати у роботі з дитиною з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

Рекомендаційні завдання для занять під час карантину для дітей з особливими освітніми потребами, 

які перебувають на інклюзивному навчанні

 

1.Дихальні вправи.

Гра «Веселі бульбашки»

Дуже цікавим буде надування бульбашок на поверхні води за допомогою коктейльної трубочки (дитина дує на воду з такою силою, щоб на поверхні води утворилися бульбашки ). Корисним також є ігри з видуванням мильних бульбашок. Під час таких ігор дитина привчається поступово і рівномірно видихувати повітря з легенів.

Гра «Різнокольорові кульки»

Надування кульок, дитячих гумових іграшок: через ніс дитина набирає повітря і повільно видихує його через рот і отвір іграшки.

2.Чистомовки «Починається весна»

На – на – на – починається весна

Ов – ов – ов – починаються дива знов

Ва – ва – ва – раптово визирне трава

Ки – ки – ки – веснянки засіють щоки

Хи – хи – хи – розщебечуться птахи Іс – іс – іс – Славко проліски приніс На – на – на – починається весна.  «Квіткові сни»

Ні – ні – ні – кожній квітці навесні

Ни – ни – ни – сняться кольорові сни

Ті – ті – ті – кульбабі золоті

Ові – ові – ові – червоні тюльпанові

Бі – бі – бі – дзвіночку голубі

Ку – ку – ку – бузкові бузку

Ці – ці – ці – волошкові волошці

Ні – ні – ні- ромашці срібні

Ові – ові – ові – фіалці фіалкові

3. Ознайомлення з навколишнім середовищем

 «Весна»

Згадуємо весняні місяці

 

 

 

 

 Робота з малюнком. 

Запитайте у дитини:  «Яка пора року зображена?».

Запропонуйте дитині згадати, як починається весна? (тане сніг, калюжі, навкруги все розквітає, дерева зеленіють, розквітають квіти і т.д).

 

                                                                                                                                     

Робота з малюнком. 

Запитайте: «Які ознаки весни зображені?». Проговоріть з дитиною детально кожну ознаку.

 

 

 Гра «Закінчи речення» 

1.  З-за хмар вийшло золоте (сонечко)

2.  Подув теплий весняний (вітер)

3.  Загримів грім і пішов перший, весняний (дощ)

4.  На деревах з'явилися клейкі, зелені (листочки)

5.  Пригріло ласкаве (сонце) 6. І задзвеніла весняна (капель).

 

4.                   Формування математичних уявлень  Дидактична гра «Спіймай Рибку»

Покажіть дитині малюнки, запропонуйте відповісти на запитання:

Якого кольору рибки?

Скільки крапок на кожній рибці?

Знайдіть з якого відерця кожна рибка. (Кількість крапочок, повинна відповідати цифрі на відерці).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математична вправа «Знайди правильну відповідь»

Покажіть дитині картки з малюнками, запропонуйте відповісти на запитання:

Що намальовано на картці ?

Якого воно кольору ?

Попросіть дитини порахувати кількість намальованих предметів. Попросіть дитину знайти цифру, яка відповідає кількості предметів. 

 

 

 

Склади пазли (розрізати і скласти )

 

 

 

 

 

Математичний пазл  «Розв»яжи приклади»

 

Пазл складай і відповідь називай

 

 

 

 

 

5.  Сенсорне виховання

 

 

 

 

Для виконання завдання потрібні: вушні палички, фарби різного кольору.

Запропонуйте дитині закінчити намисто відповідними кольорами, використовуючи вушні палички для малювання та фарби.  Можна працювати пальчиком.

 

 

Малювання

Пропонуємо  дітям намалювати весняне деревовушними паличками.

Матеріали: аркуш паперу, фарби, склянка з водою, пензлик, вушні палички.

1.  За допомогою пензлика малюємо на папері стовбур дерева коричневою фарбою;

 

2.  Далі нам знадобиться фарби червоного, жовтого, помаранчевого і зеленого кольору. Малювати ми будемо за допомогою ватних паличок. Ватяну паличку окунаємо в гуаш і методом «стусана» починаємо малювати листочки.

 

3.  Пензликом малюемо траву, сонечко.

4.Ватними паличками малюємо квіточки на дереві та в травичці.

 

 

5. Ось таке весняне дерево ми отримаємо в результаті .

 

6.  Досліди

 1. Чиста – брудна – кольорова вода. 

 У склянку з водою покласти кілька кристаликів марганцевокислого калію. Якого кольору стала вода? Провести аналогічний дослід, додаючи інші барвники. Діти роблять висновок про зміну кольору води.

2.Перевіряємо, чи ростимуть паперові квіти, якщо їх висадити та поливати? Чи змінить свій колір рослина, занурена в підфарбовану воду? І що ж це за крапельки з‘являються прохолодними весняними ранками на вікні?

Наша мета - підтримати в дітях вогонь цікавості. Наша тактика - навчання як відкриття. Запитання - гіпотеза - дія - спостереження - обговорення - висновки.

 

7. Читаємо оповідання Олександра Копиленка про весну

Оповідання « Сади цвітуть»

 

Неначе густим молоком облиті фруктові дерева. Ось

виструнчились у весняному святковому вбранні вишні, сливи, черешні, груші. І очей від них не одведеш! Тягне до них, підійдеш, милуєшся і не намилуєшся. Очі радіють, душа радіє.

Радість і для невтомних трудівниць — бджіл. Снують вони по квітах, перелазять моторно з однієї квітки на другу, щоб швидше набрати меду. А набравши,— одна, друга зриваються з квітів, і, ніби золоті шнурочки простяглися в повітрі, мчать бджілки до своїх хаток-вуликів. Швидко треба скласти солодкий прозорий мед у стільники і повернутись за новою маленькою порцією меду. Адже це перший весняний взяток. Поспішати треба! Здається, тихо гудуть розквітлі дерева, коли бджоли, джмелі, якісь мушки кружляють над ними.

А на землі синьоокі проліски, перші фіалки соромливо піднімають голівки і сила-силенна вже справжніх весняних квітів.

Недаром же цей місяць зветься — квітень.

 

 Оповідання «Весна іде» 

 

 

 

 

Ще зовсім недавно важко було сонечку пробитися промінням крізь хмари. Вони волохаті, неначе брудні, нависають над землею, а ми поглядаємо на небо, питаємо:

— Коли ж ти, сонечко любе, розтопиш весь сніг і сріблясті ручайки полинуть у річки, в яри?

Та ось повертаєшся з школи і мружиш очі від яскравого світла. Сонце вже бавиться. Ще не припікає як слід, а тільки лагідно доторкається до обличчя.

Це ж березень місяць прийшов — перший місяць весни! А чи ж розвісили ви шпаківні? Десь уже мчать до нас з далеких країв заклопотані, веселі шпаки. їм треба хатину, щоб вивести своїх діток. Спочатку з'являться самці, а через кілька днів і їхні подруги — самички. Так само прилітають по черзі й жайворонки та зяблики. Теж наші перші весняні гості.

Жайворонки поселяються на ланах, на таловинах. Зяблики в лісах, гайках, парках, садах. Незабаром ми почуємо їхні гучні, веселі, весняні пісні. А які чисті голоси в пташок! На ще вогких пагорках, на схилах, зацвіли наші перші весняні квіти — мати-й-мачуха. В неї квітки яскраво-жовті, ніби краплини вранішнього сонця. З-під торішнього листя соромливо виставить свою фіолетову квітку волохатий сон. Щоб не боятися нічного холоду, сон надів на себе цю пухнасту шубу.

Погляньте, муха вже гріється на сонечку, ще млява, неповоротка, але вже пряде лапками, гладить ними себе по черевцю. Це вона чепуриться.

А по-справжньому сонце почне оживляти все після 21 березня, коли день дорівнює ночі. А далі дні почнуть збільшуватись, а ночі коротшати... Йде справжня весна, щоб враз перемогти зиму.

 

 

 

 

 

 

  

 

Оповідання «Найвеселіший місяць»

 

 

Найвеселіший місяць — травень.

Прислухайтесь до пташиного хору в лісах, парках, садках. На різні голоси славлять весну дрозди, коноплянки, вівчарики, щиглики та інше голосисте птаство. А он здалеку озвалася іволга. Десь гучно закувала зозуля.

Та найгучніший голос у соловейка. Серед свіжого листя кущів затаївся цей невтомний співак, і чути його чистий голос далеко- далеко...

Навіть он в озері завзято змагаються в своїх співах жаби.

Буйно піднімаються хліба, трави, а над ними, мов чорні стріли, шугають ластівки.

Здається, що вони ніколи й не відпочивають.

А ось при дорозі сховалася в траві кульбабка. Голівка її в біленькій прозорій шапочці. Зірвеш обережно цю шапочку, подмеш на неї — і поніс вітерець малесенькі пухнасті парашутики. А під кожним парашутиком насіннячко висить. Там, де сяде парашутик,— нова кульбабка виросте.

Насувається здалеку темна хмара. Загуркотів перший, весняний, травневий грім. Мабуть, дощ буде! Треба кудись ховатись!

                                     

 

                        Підготували корекційні педагоги: Ірина Тимошенко,                                                                           ДІНА Тимошенко-Ушакова

 

pdf
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку