13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Риби – хребетні тварини

Про матеріал
ознайомити дітей з особливостями будови, визначальними ознаками, місцями мешкання тварин класу риби; Розвивати логічне мислення, вміння доводити і спростовувати, користуватися інформаційно – комунікативними технологіями для закріплення знань, пошуку додаткової інформації; Виховувати екологічну культуру молодшого школяра.
Перегляд файлу

Тема : Риби – хребетні тварини

Мета: ознайомити дітей з особливостями будови, визначальними ознаками, місцями мешкання тварин класу риби;

 Розвивати логічне мислення, вміння доводити і спростовувати, користуватися інформаційно – комунікативними технологіями для закріплення знань, пошуку додаткової інформації;

Виховувати екологічну культуру молодшого школяра.

Обладнання: презентація, зошити, підручники, картки для індивідуальної роботи, листки чисті, олівці кольорові.

Тип уроку: інтегрований (читання, природознавство, мистецтво) .

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Трудіться, діти дорогі, до сьомого поту

Та дістаньте нагороду за свою роботу.

Пам'ятайте, нагорода — це оцінка гарна,

Здобута в чесному бою працею ста­ранно.

Позитивний настрій. Очікування.

  • Все невідоме є таким цікавим:

Птахи і звірі, комашня у травах…

 Всі таємниці скоро розгадаємо

І світ веселий до глибини пізнаємо!

ІІ. Актуалізація знань.

А що ми будемо робити,

Про кого будемо говорити,

Ви зможете усі сказати,

Лише  загадку  треба відгадати. 

Загадка

У річці, у ставі, у морі
Живе і не відає горя.
Дзьоба нема та дзьобає із гачків
Мушок, жучків, черв’ячків.
(Риба)

ІІІ. Відкриття нових знань.

  • Ми звами зараз переглянемо навчальне відео про риби.

https://www.youtube.com/watch?v=ZFH8LD0DYxw із ютюба.

А потім дамо відповіді на запитання.

Гра «Мікрофон»

  • Хто такі риби?
  • Де вони живуть?
  • Як дихають, плавають?
  • Чим відрізняються від інших тварин?

2. Робота із слайдом  презентації

Зараз ми розглянемо будову тіла риби, а потім спробуємо самостійно розфарбувати і підписати тіло риби.

Результат пошуку зображень за запитом "Малюн будови тіла риби підписаний"

Зразок розмальовки.

Результат пошуку зображень за запитом "розмальовка будова тіла риби"

Молодці!

3. Фізкультхвилинка

Музична.

ІV. Введення нової інформації в систему знань і повторення.

Гра «Пʼятий зайвий»

  • Прочитайте назви риб, знайдіть зайву. (Слайд 5)

(камбала)

  • А чи знаєте ви, які риби живуть у Дніпрі?
  • Зараз ми це перевіримо.

Логічні вправи.

  • Розмістіть літери в правильному порядку і відгадайте назви риб Дніпра. (Слайд 6) (Плітка, верховодка, судак, устерка, червоноперка)

Робота з підручником.

  • Попрацюйте з підручником.
  • Використовуючи малюнки підручника й отримані знання, запишіть, які риби живуть у наших водоймах.

V. Підсумок уроку.

- Давайте повернемося до питання, яке ми поставили на початку уроку:

Метод «Незакінченого речення»

Риби живуть у воді, тому що………

На дошці висить плакат із водоймою.

  • Ті учні, яким урок сподобався, які дізналися багато цікавого прикріплюють жовтих рибок. Ті ж, кому урок не сподобався чи щось залишилося незрозуміло – червоні.
  • Подивіться, яка гарна вийшла у нас водойма! Молодці!

Збіг наш урок, як коротка мить.

Дуже швидко час біжить.

Ще попереду у нас багато кроків

 І цікавих, і важких уроків

VІ. Домашня робота. 

Підготувати повідомлення про одну з риб яка вам найбільше сподобалася. 

 

docx
Додано
7 грудня 2019
Переглядів
632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку