Річна діагностувальна робота з математики
(сімейна форма навчання)
учениці __ класу
______________________________________________
(прізвище ,ім’я)
1.Порівняй
год 30 хв 2 ц 20 кг
5м 500 см 632 600+30+2
3. Роз’яжи рівняння
340 + х =490
__________________
__________________
__________________
__________________
4. Знайди значення виразу 120 – с · 5, якщо с = 8
____________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Обчисли вирази
10 · 0 + 6 = 560 : (7 · 10) = 79 : 9 = (ост. )
100 · 1 : 10 = (13 +35) : 8 =
600 : 100 · 10 = 45 : 6 = (ост. )
6. Виконай письмове обчислення
7.Дай відповідь на запитання.
Побудоване коло має діаметр 12 см. Який радіус цього кола?
Відповідь: ___ сантиметрів.
8.Розв’яжи задачу.
Довжина однієї сторони прямокутника 9 см. Це у 3 рази більше, ніж його ширина. Знайди його периметр. Накресли цей прямокутник.
9.Розв’яжи задачу
У трьох під’їздах будинку проживає 842 мешканці. У першому під’їзді проживає 267 мешканців,а в другому – на 38 мешканців більше, ніж у першому.Скільки мешканців проживає у третьому під’їзді?