Річна контрольна робота зі всесвітньої історії для екстернів
11 клас
І. Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді:
1. Що дало привід до створення зображеного плакату?
А) діяльність Аль-Каїди;
Б) розгортання «холодної війни» між СРСР і США;
В) поширення комунізму у світі;
Г) експорт ісламської революції.
2. З іменем якого діяча пов’язана подія, що увійшла в історію як «Фултонська промова»?
А)Г. Трумена;
Б)В. Черчилля;
В)Д. Маршалла;
Г)Д. Ейзенхауера.
3. Який(-а) голова уряду Великої Британії своєю метою проголосив(-ла) створення «нації власників»?
А)Д. Каллаген;
Б)М. Тетчер;
В)Е. Блер;
Г)Т. Мей.
4. У якій із країн Центрально-Східної Європи її керівництво втілювало в життя концепцію «самоврядного соціалізму»?
А)Польща;
Б)Болгарія;
В)Румунія;
Г)Югославія.
5. У якій із країн Центрально-Східної Європи в 1965 р. головою Компартії обрали одного з прибічників концепції «національного комунізму»?
А)Польща;
Б)Румунія;
В)Болгарія;
Г)Чехословаччина.
6. Про кого з діячів ідеться в уривку з історичного джерела?
Він, безумовно, кривавий і жорстокий диктатор. Таких у трагічній історії Латинської Америки було дуже багато. Але він — унікальний диктатор. Затиснувши націю в залізні лещата репресій і терору, провів важливі ліберальні економічні реформи та розв’язав історичне завдання модернізації чилійської економіки, над яким багато десятиліть безуспішно билися і ліві, і праві його попередники.
А)Хуан Перон;
Б)Уго Чавес;
В)Фідель Кастро;
Г)Аугусто Піночет.
7. Стрімкий економічний розвиток Японії в 1960—1970-х рр. був зумовлений:
А)отриманням допомоги за «планом Маршалла»;
Б) націоналізацією галузей великої промисловості;
В) оперативним упровадженням новітніх технологій;
Г) інтеграційними процесами в Азійсько-Тихоокеанському регіоні.
8. Головною метою політики «великого стрибка», що реалізовувалася в Китаї, було:
А)швидке здійснення індустріалізації економіки країни;
Б) завершення збройної боротьби комуністів проти Гоміндану;
В) відновлення економіки після комуністичних експериментів;
Г) встановлення одноосібної влади Мао Цзедуна.
9. Яке поняття відповідає визначенню?
Узагальнююча назва стилів, напрямів у культурі, що призначені для широких мас населення. Індустріально-комерційна форма виробництва й поширення духовних благ за допомогою засобів масової комунікації».
А) елітарна культура;
Б) масова культура;
В) кітч;
Г) антикультура.
10. «Будь-яка річ може бути предметом мистецтва» — так вважали прихильники:
А)конструктивізму;
Б)поп-арту;
В)постмодернізму;
Г)хайтеку.
ІІ. Завдання на встановлення відповідності:
11. Установіть відповідність між діячами культури та сферами їх діяльності.
1. Сальвадор Далі ;
2. Стівен Спілберг;
3. Джон Леннон;
4. Ш. Ле Корбюзьє.
А) Живопис;
Б) кінематограф;
В) музика;
Г) архітектура;
Д) література.
12. Установіть відповідність між радянськими пропагандистськими плакатами та подіями світової історії, які вони відображають.
1 2
3 4
А) Втручання США у війну в Індокитаї;
Б) Реалізація зовнішньополітичного курсу Ш. де Голля;
В) «Шестиденна війна».
Г) Розпад колоніальної системи.
Д) Розгортання гонки озброєнь.
ІІІ. Завдання відкритої форми відповіді:
13. Порівняйте моделі економічного розвитку провідних країн світу: неоконсерватизм, неолібералізм, шведську соціальну модель за такими критеріями: основні риси моделі, приклади країн, політичні лідери.