Річна контрольна робота з алгебри

Про матеріал
Річна контрольна робота з алгебри за курс 9 класу для загальноосвітніх класів.
Перегляд файлу

Варіант І

  1. Яка з послідовностей є арифметичною прогресією?
    А) 2; 6; 10; 15;  Б) 14; 17; 20; 23;
    В) -7; 5; -3; 1;  Г) 12; 9; 6; 4.
  2. Знайдіть знаменник геометричної прогресії , якщо
     
  3. Відомо, що Оцініть значення виразу .
    А)  Б)
    В)   Г)
  4. На рисунку зображено графік функції Користуючись рисунком, укажіть проміжок зростання функції.
     
  5. Дано вибірку 2; 2; 3; 4; 4; 7; 7; 7; 9. Знайдіть медіану цієї вибірки.
    А) 2; Б) 4;  В) 7;  Г) 5.
  6. Знайдіть номер члена арифметичної прогресії який дорівнює 20,8.
  7. Розв’яжіть систему нерівностей
  8. Розв’яжіть систему рівнянь
  9. Два робітники, працюючи разом, виконали виробниче завдання за 12 год. За скільки годин може виконати це завдання кожен робітник, працюючи самостійно, якщо один з них може це зробити на 7 год швидше, ніж інший?
  10. Знайдіть область визначення функції

 

 

 

 

 

Варіант ІI

  1. Яка з послідовностей є геометричною прогресією?
    А) 4; 8; 12; 16;  Б) 10; 20; 30; 40;
    В) 5; 6; 8; 11;  Г) 7; 14; 28; 56.
  2. Знайдіть дев’ятий член арифметичної прогресії, перший член якої
    , а різниця .
     
  3. Відомо, що Оцініть значення виразу .
    А)   Б)
    В)   Г)
  4. На рисунку зображено графік функції Користуючись рисунком, укажіть проміжок зростання функції.
     
  5. Чому дорівнює середнє значення вибірки 5; 6; 6; 7; 8; 8; 9; 11; 12.
    А) 7; Б) 8;  В) 9;  Г) 11.
  6. Знайдіть номер члена арифметичної прогресії який дорівнює 164.
  7. Розв’яжіть систему нерівностей
  8. Розв’яжіть систему рівнянь
  9. Моторний човен пройшов 6 км проти течії річки і 8 км за течією, витративши на весь шлях 1 год. Яка швидкість човна в стоячій воді, якщо швидкість течії річки становить 2 км/год?
  10. Знайдіть область визначення функції

 

 

 

docx
Додано
28 серпня
Переглядів
322
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку