Річна контрольна робота з історії України для 9 класу

Про матеріал
Річна контрольна робота з історії України для 9 класу. Має в собі тестові завдання, співвідношення, відкриті відповіді. Передбачає написання власних висновків та умовиводів здобувача освіти.
Перегляд файлу

Робота

на річне оцінювання з історії України

за курс 9 класу базової загальної

середньої освіти

ПІП учня/ці ________________________

Назва навч. закл. ___________________

 

І рівень (0,5 б. за кожне завдання, всього 3 б.)

Завдання 1–5 передбачають вибір ОДНІЄЇ правильної відповіді із ЧОТИРЬОХ

 

1. Хто є автором 10-томної «Історії України-Руси»?

А) М. Грушевський                          Б) І. Пулюй

В) М. Костомаров                             Г) В. Вернадський

2. На які територіальні одиниці поділялися українські землі під владою Російської імперії?

А) області                                           Б) губернії

В) райони                                           Г) королівства

3. Хто з українських істориків присвятив своє життя вивченню історії запорозького козацтва?

А Д. Багалій                                       Б М. Грушевський

 В Д. Яворницький                            Г А. Кримський

4. Якою діяльністю уславилися наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. родини підприємців Симиренків, Терещенків, Ханенків?

А меценатською                                Б правозахисною

В педагогічною                                 Г революційною

5. Яка декабристська організація діяла на території України?

А) Північне товариство                    Б) Київське товариство

В) Південне товариство                   Г) Львівське товариство

6. Хто був автором поеми «Енеїда»?

А) І. Котляревський                          Б) Я. Головацький

В) Т. Шевченко                                 Г) М. Шашкевич

 

ІІ рівень (1,5 б. за кожне завдання, всього 3 б.)

7. Установіть відповідність між періодами та подіями.

1. М. Гулак

А) український громадський діяч, учасник Кирило-  Мефодіївського братства, учитель

2. П. Куліш

Б) український історик, етнограф, письменник, автор                                             історичного роману «Чорна рада»

3. М. Костомаров

В) український історик і громадський діяч

4. Т. Шевченко

Г) український поет, художник, автор поем  «Гайдамаки», «Катерина»

Д) учений-енциклопедист, парший ректор  Київського університету

 

1.___

2. ___

3. _____

4. ____

 

 

 

8. Дайте визначення поняттям:

Національна ідея ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Нація______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Громадівці__________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІІІ рівень (1,5 б. за кожне завдання, всього 3 б.)

 

9. Охарактеризуйте історичний портрет Івана Вагілевича.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Чи можна вважати, що Головна руська Рада очолила політичний і культурно-освітній рух в Галичині в роки революції 1848-1849 рр.? Відповідь обґрунтуйте.  ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ІV рівень (1,5 б. за кожне завдання, всього 3 б.)

11.Укажіть основні чинники, що негативно впливали на розвиток української

культури другої половини ХІХ – початку ХХ ст. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12. Напишіть якими були позитивні наслідки революції 1905—1907 рр. для українства Наддніпрянської України? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Оцінка ____________

 

docx
До підручника
Історія України 9 клас (Пометун О.І., Гупан Н.М., Смагін І.І.)
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
579
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку