Річна контрольна робота з всесвітньої історії 9 клас

Про матеріал
Річна контрольна робота з всесвітньої історії дозволяє перевірити базові знання і навички з курсу
Перегляд файлу

Конспект уроку

з курсу «Всесвітня історія»

 для 9 класу

підготувала вчитель історії

КЗ «Гімназія № 32»

Кам’янської міської ради

Ковбасюк Тетяна Іванівна

9 клас. Всесвітня історія

Урок № 34               Дата     _____________

Тема. Річна контрольна робота з всесвітньої історії

Мета:

1. Перевірити рівень підготовки учнів з курсу відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання;

2. Перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок;

3. Оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.

Тип уроку: контролю та перевірки знань.

 

І. Організаційний момент

Методичні рекомендації

ІІ . Оцінювання та перевірка знань

Виконання завдань

 

І рівень ( по 0.5 б.)

1. Відзначте ім’я французького письменника і філософа епохи Просвітництва, якому належать слова: «Якби Бога не було, то його слід було б вигадати».

А  Вольтер;

Б  Монтеск’є;

В  Руссо;

Г  Дідро.

2. Відзначте подію, яка відбулася 14 липня 1789 р.

А  Скликання Генеральних штатів;

Б  захоплення Бастилії;

В  ухвалення «Декларації прав людини і громадянина»;

Г  ухвалення Конституції Франції.

3. Визначте назву морської битви, під час якої війська Наполеона зазнали нищівної поразки.

А  Тильзитська;

Б  Трафальгарська;

В  Гібралтарська;

Г Абукерська.

4. Визначте подію, яка сталася 14 грудня 1825 р.

А  Повстання декабристів у Петербурзі;

Б  повстання в Парижі проти Карла Х;

В  вступ на російський престол Миколи I;

Г  створення «Лондонської асоціації робітників».

5. Визначте ім’я автора найбільш радикального конституційного проекту декабристів.

А  П. Пестель;

Б  М. Муравйов;

В  С. Трубецький;

Г  К. Рилєєв.

6. Визначте одну з причин війни між Північчю і Півднем США.

А  Вимога скасувати рабства;

Б  екстенсивний шлях розвитку плантаторського Півдня;

В  обрання президентом А. Лінкольна;

Г  рух скватерів.

ІІ рівень

7. Установіть відповідність між поняттям і його значенням:

1.  Аболіціонізм

А) суспільно-політична течія, яка об’єднувала прихильників парламентського ладу і свободи підприємництва.

2. Суверенітет;

Б) клас найманих робітників

3. Пролетаріат

В) громадський рух у США наприкінці ХVIII — початку XIX ст. за ліквідацію рабства.

4.  Лібералізм;

Г) перехід від мануфактури до фабрики

 

Д) незалежність держави в зовнішніх і внутрішніх справах.

 

8.  Оберіть правильні варіанти відповідей (3 правильних варіанти відповіді)

 Позначте назви держав, що утворили Антанту.

А  Австро-Угорщина;                    Б  Франція;                             В  Німеччина;

Г  Англія;                                         Д  Росія;                                 Е  Італія.

9. Установіть хронологічну послідовність подій.

А  Початок Громадянської війни в США;

Б  Проголошення Першої республіки у Франції;

В  Повстання  декабристів у Росії.

ІІІ рівень

  10. Установіть відповідність між датами і їх значенням:

1.      1882 р.

А) «Весна народів»

2 1861 р

Б) оформився Троїстий союз.

3. 1848-1849 р.

В) Перша російська революція

4. 1905-1907 рр.

Г) Скасування крипацтва в Росії

 

Д)  повстання декабристів

 

11. Встановіть відповідність між іменами історичних діячів і фактами їхньої біографії.

1. Олександр I

А)  один з лідерів лівого крила чартизму і засновник міжнародного революційного товариства «Братські демократи», член Союзу комуністів, I Інтернаціоналу

2. Джузепе Гарібальді

Б) російський імператор з 1801 р. На початку царювання проводив помірковано-ліберальні реформи. За його часів до складу Росії увійшли Грузія, Фінляндія, Бессарабія. Один з організаторів Священного союзу

3. Павло Пестель

 

В) лідер Південного товариства декабристів, автор «Руської правди»

 

Г. Один з лідерів національно-визвольної боротьби за звільнення і обєднання Італії, голова тисячі, яка висадилась у Сицилії.

 

12 .Встановіть відповідність між іменами історичних діячів і фактами їхньої біографії.

1. Г. Нельсон

А) головнокомандуючий всієї російської армії. Керував військовими діями на території Польщі і Пруссії з метою завершення розгрому наполеонівської армії та звільнення народів Європи від французького панування

2. М. Кутузов

Б) англійський флотоводець, віце-адмірал.Здобув перемогу над франко-іспанським флотом у Трафальгарській битві, під час якої був смертельно поранений

3. Отто фон Бісмарк

В) «Залізний канцлер», який запровадив «культуркампф», закон проти соціалістів. Все життя боровся за об’єднання німецьких земель в єдину державу.

 

Г) герой Вітчизняної війни 1812 року. Учасник Італійського та Швейцарського походів О. В. Суворова, воєн із Францією, Швецією, Туреччиною. У Бородинській битві очолював ліве крило російських військ; був смертельно поранений у бою

 

ІV рівень ( по 1,5 б)

13. Визначте назву документа, зміст якого відповідає наведеному.

1) Знищення колишнього правління;

2) утворення тимчасового правління до встановлення постійного, виборного;

3) вільний друк, відтак знищення цензури;

4) вільне відправлення богослужіння всіх релігій;

5) знищення права власності поширюється на людей.

А  Конституція;

Б  «Руська Правда»;

В  національна петиція чартистів;

Г  Маніфест до російського народу.

14. Які держави придбали додаткові території в результаті рішення Віденського конгресу?

А  Росія;

Б  Австрія;

В  Іспанія;

Г  Пруссія;

Д  Франція.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Визначте назву документа, зміст якого відповідає наведеному.

1) Знищення колишнього правління;

2) утворення тимчасового правління до встановлення постійного, виборного;

3) вільний друк, відтак знищення цензури;

4) вільне відправлення богослужіння всіх релігій;

5) знищення права власності поширюється на людей.

А  Конституція;

Б  «Руська Правда»;

В  національна петиція чартистів;

Г  Маніфест до російського народу.

8. Визначте держави, які придбали додаткові території в результаті рішення Віденського конгресу.

А  Росія;

Б  Австрія;

В  Іспанія;

Г  Пруссія;

Д  Франція.

 

        

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Dmytriv Lesya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бондаренко Олександра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Карпюк Олександр Дмитрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Raissa Raisa
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Борова Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
5 червня 2020
Переглядів
12793
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку