Річне оцінювання, контрольна робота з алгебри

Про матеріал
Контрольна робота створена для учнів 9 класу, які навчаються дистанційно. Охоплює весь курс 9 класу. Розрахована на 45 хв. Два варіанти.
Перегляд файлу

 

 

 

 

РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ

Контрольна робота

з алгебри

за 202_-202_ н.р.

учня (учениці)       9        класу

індивідуальної форми навчання (екстернат)

________________________________________

ПІП учня

 

 

Варіант 1.      Алгебра

Початковий та середній рівень

1.Яка з даних послідовностей є арифметичною прогресією ?

А) 2, 6, 10, 15   Б) 14; 17; 20; 23    В) -7; 5; -3; 1    Г) 12; 9; 6; 4.

2. Функцію задано формулою  f (х) = х² - 4. Знайдіть  f (-3).

    А) 5;          Б) – 13;        В) 13;         Г) -5.

3.  Чому дорівнює четвертий  член геометричної прогресії, якщо її перший член  b1 = 6, а знаменник  q = -2 ?

     А)  - 48;     Б) 48;            В) 24;        Г) – 24.

 Достатній рівень

4.  Розв’яжіть систему рівнянь

                 2х – у = 6,

                 2 х² + у² = 66;

5.   Знайдіть множину розв’язків нерівності

                 ( х-10 )( х- 3) ≤ 27 – 2 х.

Високий рівень

6.   Тракторист мав зорати поле площею 200 га. Кожен день він орав на 5 га більше, ніж планував, а тому закінчив оранку на 2 дні раніше строку.  За скільки днів тракторист зорав поле ?

 

 

 

 

 

 

РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ

Контрольна робота

з алгебри

за 202_-202- н.р.

учня (учениці)       9        класу

індивідуальної форми навчання (екстернат)

________________________________________

ПІП учня

 

Варіант 2.      Алгебра.

Початковий та середній рівень.

  1. Розв’яжіть  нерівність:               0,6х > 0,4х + 2

А) х > 0,1;      Б) х > 1;      В) х > 10;    Г) х > 100.

2.  Знайдіть знаменник геометричної прогресії , якщо  b8 ;      b9 =

          А)  ;       Б) ;         В)  9;        Г) 18.

3.   Обчисліть значення функції f (х) = в точці х0 = .

  А) 1;            Б) 3;         В) 6;          Г) 9.

Достатній рівень 

 4.   Розв’яжіть систему  рівнянь:

                 у² – ху = 12,

                 3у – х = 10.

5.    Розв’яжіть нерівність: ( 3х - 2)( х + 3) ≥ 2х² + 12/

Високий рівень

 6.    Кілька учнів поділили порівну  між собою 120 горіхів.  Якби учнів було на 2 більше, то кожний з них отримав би на 2 горіхи менше. Скільки було учнів ?

docx
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
20. Вправи для повторення курсу алгебри 9 класу
Додано
8 грудня
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку