РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ
Контрольна робота
з алгебри
за 202_-202_ н.р.
учня (учениці) 9 класу
індивідуальної форми навчання (екстернат)
________________________________________
ПІП учня
Варіант 1. Алгебра
Початковий та середній рівень
1.Яка з даних послідовностей є арифметичною прогресією ?
А) 2, 6, 10, 15 Б) 14; 17; 20; 23 В) -7; 5; -3; 1 Г) 12; 9; 6; 4.
2. Функцію задано формулою f (х) = х² - 4. Знайдіть f (-3).
А) 5; Б) – 13; В) 13; Г) -5.
3. Чому дорівнює четвертий член геометричної прогресії, якщо її перший член b1 = 6, а знаменник q = -2 ?
А) - 48; Б) 48; В) 24; Г) – 24.
Достатній рівень
4. Розв’яжіть систему рівнянь
2х – у = 6,
2 х² + у² = 66;
5. Знайдіть множину розв’язків нерівності
( х-10 )( х- 3) ≤ 27 – 2 х.
Високий рівень
6. Тракторист мав зорати поле площею 200 га. Кожен день він орав на 5 га більше, ніж планував, а тому закінчив оранку на 2 дні раніше строку. За скільки днів тракторист зорав поле ?
РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ
Контрольна робота
з алгебри
за 202_-202- н.р.
учня (учениці) 9 класу
індивідуальної форми навчання (екстернат)
________________________________________
ПІП учня
Варіант 2. Алгебра.
Початковий та середній рівень.
А) х > 0,1; Б) х > 1; В) х > 10; Г) х > 100.
2. Знайдіть знаменник геометричної прогресії , якщо b8 ; b9 =
А) ; Б) ; В) 9; Г) 18.
3. Обчисліть значення функції f (х) = в точці х0 = .
А) 1; Б) 3; В) 6; Г) 9.
Достатній рівень
4. Розв’яжіть систему рівнянь:
у² – ху = 12,
3у – х = 10.
5. Розв’яжіть нерівність: ( 3х - 2)( х + 3) ≥ 2х² + 12/
Високий рівень
6. Кілька учнів поділили порівну між собою 120 горіхів. Якби учнів було на 2 більше, то кожний з них отримав би на 2 горіхи менше. Скільки було учнів ?