ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник директора з НВР Директор ЗЗСО
РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ
асистента вчителя
2020/2021 навчальний рік
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», логопедом, дефектологом, психологом, медичним працівником |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Аналіз проведеної роботи |
Вересень |
Відвідування уроків згідно затвердженого розкладу, співпраця на уроках з учителями-«предметниками». Допомога учневі в опрацюванні навчального матеріалу, виконанні завдань. Адаптація/модифікація завдань для учня. |
Бесіда з логопедом щодо звуковимови учня та подальшої роботи. Бесіда з учителем-дефектологом щодо особливостей навчання учня з ООП. Бесіда з практичним психологом про емоційний стан учня. Співпраця з педагогами на уроках та у позаурочний час. |
Консультування батьків про розробку індивідуальних навчальних програм та програми розвитку. Узгодження з батьками індивідуальної програми розвитку. |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури та методичними рекомендаціями. |
Участь у розробці індивідуальної програми розвитку. Складання розкладу уроків та графіку роботи. Ведення щоденнику спостережень та журналу щоденного обліку роботи. Розробка річного плану роботи. |
|
Жовтень |
Відвідування уроків згідно розкладу. Заохочення учня до різних видів діяльності. Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів. |
Співпраця на уроках із класним керівником, учителями-предметниками, психологом, логопедом. |
Проведення анкетування батьків. |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи. |
Ведення документації асистента вчителя. Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів. Створення порт фоліо учня. |
|
Листопад |
Робота в класі, допомога учневі у виконанні завдань різних типів. Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. |
Бесіди з учителями про досягнення учня в навчанні. Бесіда з логопедом про звуковимову учня. Постійна співпраця з учителями на уроках. |
Залучення батьків до шкільного життя. Звітування перед батьками щодо реалізації намічених цілей. |
Робота з методичною літературою. |
Ведення основної документації асистента вчителя. |
|
Грудень |
Відвідування уроків, складання різних карток, схем для учня. Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом та вчителями-предметниками. |
Консультації для батьків. Організаційна робота з батьками. Бесіда з батьками про правила поведінки на канікулах. |
Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури. |
Ведення документації асистента вчителя. |
|
Січень |
Відвідування уроків, мотивація учня до навчання. Проведення бесід різної тематики. Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери. Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. |
Співпраця на уроках та в позаурочний час з учителями. Бесіди з логопедом та психологом. Засідання команди психолого-педагогічного супроводу. |
Співпраця з батьками та громадськістю. |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи. |
Моніторинг навчальної діяльності учня за І семестр. Перегляд та доповнення ІПР. |
|
Лютий |
Відвідування уроків згідно розкладу. Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. |
Співпраця на уроках із класним керівником, практичним психологом, учителем-логопедом та учителем-дефектологом. |
Консультації для батьків. |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури. |
Ведення основної документації асистента вчителя. |
|
Березень |
Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Бесіда про Т.Г.Шевченка. Адаптація/Модифікація завдань для учня. |
Співпраця з учителями-«предметниками». |
Залучення батьків до шкільного життя. Бесіда про правила поведінки учня під час весняних канікул. |
Робота з методичною літературою. |
Ведення основної документації асистента вчителя. |
|
Квітень |
Відвідування уроків згідно розкладу, допомога учневі в опрацюванні різного навчального матеріалу. Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. |
Бесіди з логопедом про успіхи учня. Співпраця з учителями-«предметниками». |
Бесіди з батьками про успіхи дитини. |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи. |
Ведення основної документації асистента вчителя. |
|
Травень |
Відвідування уроків, допомога учневі у виконанні завдань. Підвищення мотивації учня до навчання. Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Моніторинг навчальних досягнень учня. |
Співпраця на уроках та в позаурочний час з учителями. Бесіди з учителем-логопедом, учителем-дефектологом та практичним психологом. Аналіз проведеної роботи на кінець навчального року. Засідання КППС. |
Бесіди з батьками про проведену роботу з дитиною на кінець навчального року. |
Самоосвітня робота. |
Ведення основної документації асистента вчителя. Аналіз проведеної роботи, внесення даних до ІПР. |
|