Річний план асистента вчителя

Про матеріал
Розробка містить річний план асистента вчителя. Для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО                                                                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

Заступник директора з НВР                                                                                                              Директор ЗЗСО                                                                   

 

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

асистента вчителя

2020/2021 навчальний рік

Дата

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», логопедом, дефектологом, психологом, медичним працівником

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

Робота з документацією

Аналіз проведеної роботи

Вересень

Відвідування уроків згідно затвердженого розкладу, співпраця на уроках з учителями-«предметниками». Допомога учневі в опрацюванні навчального матеріалу, виконанні завдань. Адаптація/модифікація завдань для учня.

Бесіда з логопедом щодо звуковимови учня та подальшої роботи. Бесіда з учителем-дефектологом щодо особливостей навчання учня з ООП. Бесіда з практичним психологом про емоційний стан учня. Співпраця з педагогами на уроках та у позаурочний час.

Консультування батьків про розробку індивідуальних навчальних  програм та програми розвитку. Узгодження з батьками індивідуальної програми розвитку.

Ознайомлення з новинками педагогічної   літератури та методичними рекомендаціями.

Участь у розробці індивідуальної програми розвитку. Складання розкладу уроків та графіку роботи. Ведення щоденнику спостережень та журналу щоденного обліку роботи. Розробка річного плану роботи.

 

Жовтень

Відвідування уроків згідно розкладу. Заохочення учня до різних видів діяльності. Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів.

Співпраця на уроках із класним керівником, учителями-предметниками, психологом, логопедом.

Проведення анкетування батьків.

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.

Ведення документації асистента вчителя. Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів. Створення порт фоліо учня.

 

Листопад

Робота в класі, допомога учневі у виконанні завдань різних типів. Активізація та розвиток пізнавальної діяльності.

Бесіди з учителями про досягнення учня в навчанні. Бесіда з логопедом про звуковимову учня. Постійна співпраця з учителями на уроках.

Залучення батьків до шкільного життя. Звітування перед батьками щодо реалізації намічених цілей.

Робота з методичною літературою.

Ведення основної документації асистента вчителя.

 

Грудень

Відвідування уроків, складання різних карток, схем для учня. Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом,логопедом та вчителями-предметниками.

Консультації для батьків.

Організаційна робота з батьками.

Бесіда з батьками про правила поведінки на канікулах.

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної  літератури.

Ведення документації асистента вчителя.

 

Січень

Відвідування уроків, мотивація учня до навчання. Проведення бесід різної тематики. Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери. Розвиток  навичок співпраці та уміння  працювати за зразком.

Співпраця на уроках та в позаурочний час з учителями. Бесіди з логопедом та психологом. Засідання команди психолого-педагогічного супроводу.

Співпраця з батьками та громадськістю.

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.

Моніторинг навчальної діяльності учня за І семестр. Перегляд та доповнення ІПР.

 

Лютий

Відвідування уроків згідно розкладу. Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії.

Співпраця на уроках із класним керівником, практичним психологом, учителем-логопедом та учителем-дефектологом.

Консультації для батьків.

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

Ведення основної документації асистента вчителя.

 

Березень

Розвиток  навичок співпраці та уміння  працювати за зразком. Бесіда про Т.Г.Шевченка. Адаптація/Модифікація завдань для учня.

Співпраця з учителями-«предметниками».

Залучення батьків до шкільного життя. Бесіда про правила поведінки учня під час весняних канікул.

Робота з методичною літературою.

Ведення основної документації асистента вчителя.

 

Квітень

Відвідування уроків згідно розкладу, допомога учневі в опрацюванні різного навчального матеріалу. Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики.

Бесіди з логопедом про успіхи учня. Співпраця з учителями-«предметниками».

Бесіди з батьками про успіхи дитини.

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.

Ведення основної документації асистента вчителя.

 

Травень

Відвідування уроків, допомога учневі у виконанні завдань. Підвищення мотивації учня до навчання. Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Моніторинг навчальних досягнень учня.

Співпраця на уроках та в позаурочний час з учителями. Бесіди з учителем-логопедом, учителем-дефектологом та практичним психологом. Аналіз проведеної роботи на кінець навчального року. Засідання КППС.

Бесіди з батьками про проведену роботу з дитиною на кінець навчального року.

Самоосвітня робота.

Ведення основної документації асистента вчителя. Аналіз проведеної роботи, внесення даних до ІПР.

 

 

docx
Додано
23 березня 2021
Переглядів
2566
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку