Затверджую
Керівник ліцею
Річний план асистента вчителя
№ |
Зміст |
Термін виконання |
1 |
Здійснювати педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами |
Протягом року |
2 |
Складати та реалізовувати індивідуальну програму розвитку дитини разом з іншими фахівцями |
Вересень (протягом 2 тижнів) |
3 |
Допомагати в організації освітнього процесу в класі з інклюзивним навчанням |
Протягом року |
4 |
Співпрацювати з вчителем класу, допомагати в розробці матеріалів до уроків |
Протягом року |
5 |
Вести спостереження та аналізувати динаміку розвитку учениці з ООП |
Протягом року |
6 |
Вивчати індивідуальні особливості, схильності, інтереси та потреби |
Протягом року |
7 |
Допомагати в оформленні, розробці та заповненні портфоліо учениці з ООП |
|
7 |
Інформувати вчителя класу та батьків про досягнення дитини з ООП |
Протягом року |
8 |
Скласти моніторінг навчальних досягнень учениці разом із групою фахівців команди психолого-педагогічного супроводу |
Грудень Травень |
9 |
Вести встановлену педагогічну документацію |
Протягом року |
10 |
Оцінити виконання індивідуальної програми розвитку |
Травень |
11 |
Спілкуватися з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу |
Протягом року |