Методичне середовище фахової компетентності задля ефективного супроводження обдарованостів умовах Нової української школи. Р-в 2021 Р-ський ліцей №1
Номер слайду 2
Науково-методична позиція в ліцеї №1:цілісна педагогічна система, яка постійно розвивається сама й забезпечує професійний розвиток педагогів;здійснює супровід освітніх практик, нововведень, інновацій;сприяє розвитку освітнього процесу в закладі; зорієнтована на системну взаємодію науки та практики, її стратегічною метою є забезпечення нового, більш високого рівня якості освіти її здобувачам.
Номер слайду 3
Оптимізаційні складникиметодичного супроводження обдарованості в Р-ському ліцеї №1
Номер слайду 4
Специфікації методичного середовища в Р-ському ліцеї №1 Реалізація діагностичного інструментарію на предмет якісної результативної роботи команди супроводу з обдарованим контингентом; Саморозвиток і самореалізація учасників команди супроводу як ефективний шлях її професійного становлення; Планування і освоєння методичного середовища задля підготовки учасників команди до роботи з обдарованими і здібними здобувачами освіти;- Психолого-педагогічна протекція обдарованих здобувачів освіти.
Номер слайду 5
Моніторинг наявного професійного потенціалу команди супроводу. Опрацьовано анкет 25 Максимальна кількість балів 105 Середня кількість балів 65,5 Специфікація І.
Номер слайду 6
Усвідомлення своїх професійних цілей щодо роботи з обдарованими здобувачами освіти 2. Рівень інтересу до професійної діяльності 3. Ставлення до здобувачів освіти закладу. Моніторинг реалізації командою супроводу векторів супроводження обдарованих здобувачів освітиІ. Мотиваційно-вольовий критерій
Номер слайду 7
1. Свої знання з фахового предмета оцінюю як… 2. Свої знання з методики викладання предмета оцінюю як… 3. Свої знання з вікових особливостей школярів оцінюю як… 4. Рівень володіння засобами діагностики обдарованості особистості…5. Рівень володіння навичками створення умов для розвитку особистості у класному (шкільному) колективі…6. Рівень володіння навичками індивідуально-корекційної роботи з обдарованими учнями…7. Рівень володіння навичками взаємодії з іншими учасниками навчально-виховного процесу для реалізації цілей та завдань діяльності…8. Рівень володіння навичками поєднання різних видів діяльності на уроці…9. Рівень володіння навичками організації самостійної роботи здобувача освіти…10. Рівень володіння навичками застосування диференційованого та індивідуального підходу до учнів… 11. Рівень володіння навичками організації проектної діяльності учнів… 12. Рівень володіння навичками організації науково-дослідницької роботи здобувачів освіти… ІІ. Інтелектуально-операційний критерій
Номер слайду 8
Рівень володіння прийомами аналізу результативності своєї роботи. Потреба в самоосвіті 3. Потреба у самовдосконаленніІІІ. Оцінювально-рефлексивний критерій
Номер слайду 9
Саморозвиток і самореалізація учасників команди супроводу як ефективний шлях їх професійного становлення. Розподіл кількості сертифікатів за платформами (%) Специфікація ІІ.
Номер слайду 10
Розподіл кількості сертифікатів (за годинами)
Номер слайду 11
Планування і освоєння методичного середовища задля підготовки учасників команди супроводу до роботи з обдарованими і здібними здобувачами освіти Специфікація ІІІ.
Номер слайду 12
Опитування здобувачів освіти щодо об’єктивності оцінювання та викладацьких умінь педагогівІ. Знання, які я отримую в школі2. Наші вчителі у ставленні до учнів справедливі3. Наші вчителі у ставленні до учнів реалізують індивідуальний підхід4. Вчителі у нашій школі пояснюють навчальний матеріал зрозуміло
Номер слайду 13
5. В оцінюванні знань учнів учителі:6. Чи задовольняє вас викладання у школі:7. Чи виникають у вас конфлікти з учителями:
Номер слайду 14
Специфікація ІV. Психолого-педагогічна протекція обдарованих здобувачів освіти Р-ського ліцею №1 Алгоритм психолого-педагогічної протекції обдарованих здобувачів освіти
Номер слайду 15
Стадії реалізації психолого-педагогічної протекції обдарованих дітей
Номер слайду 16
Ціннісні орієнтації. Вади особистісного розвитку. Діаграма 1. Психологічний портрет обдарованого здобувача освіти К за ЦОДіаграма 2. Психологічний портрет обдарованого здобувача освіти К за ВОР
Номер слайду 17
Психологічний портрет обдарованого здобувача освіти К за сферами обдарованості
Номер слайду 18
Результативність участі здобувачів освіти у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з математики
Номер слайду 19
2018-2019 н.р. В В (10б) ІІ місце у ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з математики
Номер слайду 20
Результативність участі здобувачів освіти у ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з історії
Номер слайду 21
2017-2018 н.р. С О (10б) ІІІ місце ХІ Міжнародний конкурс з українознавства для учнів 8-11 класів ЗНЗ 2018-2019 н.р. С О (11б) ІІІ місце ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН
Номер слайду 22
Результативність участі здобувачів освіти у інтерактивних конкурсах
Номер слайду 23
Визнання. П Х(10в) Учень року - 2018 С О (10в) Дослідник року - 2018 С О (11в) Учень року - 2019 В В (10в) Надія року - 2019