Науково-методична позиція в ліцеї №1:цілісна педагогічна система, яка постійно розвивається сама й забезпечує професійний розвиток педагогів;здійснює супровід освітніх практик, нововведень, інновацій;сприяє розвитку освітнього процесу в закладі; зорієнтована на системну взаємодію науки та практики, її стратегічною метою є забезпечення нового, більш високого рівня якості освіти її здобувачам.
Специфікації методичного середовища в Р-ському ліцеї №1 Реалізація діагностичного інструментарію на предмет якісної результативної роботи команди супроводу з обдарованим контингентом; Саморозвиток і самореалізація учасників команди супроводу як ефективний шлях її професійного становлення; Планування і освоєння методичного середовища задля підготовки учасників команди до роботи з обдарованими і здібними здобувачами освіти;- Психолого-педагогічна протекція обдарованих здобувачів освіти.
Усвідомлення своїх професійних цілей щодо роботи з обдарованими здобувачами освіти 2. Рівень інтересу до професійної діяльності 3. Ставлення до здобувачів освіти закладу. Моніторинг реалізації командою супроводу векторів супроводження обдарованих здобувачів освітиІ. Мотиваційно-вольовий критерій
1. Свої знання з фахового предмета оцінюю як… 2. Свої знання з методики викладання предмета оцінюю як… 3. Свої знання з вікових особливостей школярів оцінюю як… 4. Рівень володіння засобами діагностики обдарованості особистості…5. Рівень володіння навичками створення умов для розвитку особистості у класному (шкільному) колективі…6. Рівень володіння навичками індивідуально-корекційної роботи з обдарованими учнями…7. Рівень володіння навичками взаємодії з іншими учасниками навчально-виховного процесу для реалізації цілей та завдань діяльності…8. Рівень володіння навичками поєднання різних видів діяльності на уроці…9. Рівень володіння навичками організації самостійної роботи здобувача освіти…10. Рівень володіння навичками застосування диференційованого та індивідуального підходу до учнів… 11. Рівень володіння навичками організації проектної діяльності учнів… 12. Рівень володіння навичками організації науково-дослідницької роботи здобувачів освіти… ІІ. Інтелектуально-операційний критерій
Опитування здобувачів освіти щодо об’єктивності оцінювання та викладацьких умінь педагогівІ. Знання, які я отримую в школі2. Наші вчителі у ставленні до учнів справедливі3. Наші вчителі у ставленні до учнів реалізують індивідуальний підхід4. Вчителі у нашій школі пояснюють навчальний матеріал зрозуміло