Річний план роботи асистента вчителя

Про матеріал
Дана розробка містить річний план роботи асистента вчителя початкових класів у вигляді заповненої таблиці на цілий рік
Перегляд файлу

страница 6 | Желто голубой квадрат Изображения – скачать бесплатно на  Freepik                                                                                     ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                    Директор (назва закладу)

___________________(ім’я, прізвище)

 

                                                                                    

 

Річний план роботи

асистента вчителя

в 2 класі з інклюзивним навчанням

для дітей з особливими освітніми потребами

на 2024 - 2025 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

Дата

Організаційна та

навчально-корекційна робота

Співпраця з класним керівником, учителями-«предметниками», вчителями-дефектологами, медичними працівниками, практичним психологом, логопедом

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

Робота з документацією

При

мітки

02.09-06.09

Допомога в організації освітнього процесу в класі. Допомога в організації робочого місця. Спостереження за дитиною. Забезпечення безпечних умов навчання. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів, підвищення пізнавального інтересу та здібностей. Бесіда на тему: Безпека дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі!».

Співпраця на уроках із класним керівником, соціальним педагогом,

вчителями предметниками.

Організаційна робота з батьками.

Ознайомлення з педагогічною   літературою.

Оцінювання психофізичного розвитку дітей.

Створення журналів спостережень розвитку дитини з ООП.

 

 

09.09-

13.09

 

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці.

Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему: «Спорт – запорука здоров’я».

Співпраця на уроках з класним керівником, практичним психологом,  логопедом.

Організаційна робота з батьками.

Ознайомлення з педагогічною літературою.

Оцінювання психофізичного розвитку дитини. Створення щоденника спостереження.  Складання річного плану роботи.

 

16.09-

20.09

Розвиток  пізнавального  інтересу.

Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему: «Хай буде мир на всій землі».

Співпраця на уроках з  класним керівником, практичним психологом,  логопедом.

Ознайомлення батьків з індивідуальною програмою розвитку.

Модифікація та адаптація завдань для дитини з особливими освітніми потребами.

Складання індивідуальної  програми розвитку.

 

 

23.09-27.09

 

Формування уваги, сприймання, пам’яті. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Бесіда на тему: «Поводь з іншими себе так, як хочеш щоб ставилися до тебе».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультації для батьків.

Робота з методичною літературою.

Складання індивідуального навчального плану.

 

30.09-

04.10

 

Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності.  Бесіда про захисників України «Козацька держава – наша гордість і слава».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультації для батьків.

Ознайомлення з педагогічною літературою.

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку.

 

 

07.10-

11.10

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення.

Допомога в організації освівтнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Бесіда на тему: «Бережу книжки».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультації для батьків.

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.

Створення портфоліо

 

 

14.10-

18.10

 

Розвиток вміння діяти за правилами. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему: «Вогонь – друг і ворог».

Співпраця на уроках з класним керівником, практичним психологом,  логопедом.

Організаційна робота з батьками.

Робота з методичною літературою.

Проведення тестувань та внесення результатів до ІПР.

 

21.10-

25.10

 

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Бесіда на тему: «Наша мова квітуча».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Проведення бесід з батьками.

Самоосвітня робота.

Внесення нових даних до портфоліо.

 

28.10-01.11

Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему «Булінг».

Співпраця на уроках з класним керівником, практичним психологом,  логопедом.

Проведення бесід з батьками

Робота з методичною літературою

Внесення нових даних до портфоліо.

 

04.11-

08.11

 

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему: «Корисні та шкідливі звички».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультації для батьків.

Самоосвітня робота.

Аналіз результатів проведення занять та внесення нових даних до ІПР.

 

13.11-

15.11

 

Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему: «Вчимося бути толерантними».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультації для батьків.

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури.

Внесення нових даних до портфоліо.

 

18.11-

22.11

 

Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему: «День гідності і свободи».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Організаційна робота з батьками.

Робота з методичною літературою.

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери.

Заповнення щоденника спостереження.

 

25.11-

29.11

 

Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему «Ким я хочу стати у майбутньому».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Проведення анкетування батьків.

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.

Оцінювання психофізичного розвитку дитини.

 

02.12-

06.12

 

 

Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему: «Будь милосердним».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Залучення батьків до шкільного життя.

Робота з методичною літературою.

Внесення нових даних до портфоліо.

 

 

09.12-13.12

 

Розвиток пам’яті та уваги. Активізація емоційної сфери. Допомога в організації освітнього процесу в класі. Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему: «Мої права і обов`язки».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Проведення бесід з  батьками.

Модифікація та адаптація завдань для дитини з особливими освітніми потребами .

Внесення нових даних до ІПР.

 

16.12-20.12

 

Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Бесіда на тему: «Чесність – це шлях до успіху».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультації

з батьками.

 

 

 

 

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури.

Оцінювання психофізичного розвитку дитини.

 

23.12-

24.12

Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему «Правила поведінки біля новорічної  ялинки». «Як потрібно поводити себе  під час зимових канікул».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Проведення анкетування батьків.

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.

Оцінювання психофізичного розвитку дитини.

 

16.01-17.01

 

Розвиток логічного та образного мислення. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності.  Бесіда до тижня здоров`я, безпеки, добробут «Правила безпечної поведінки з електроприладами».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Організаційна робота з батьками.

Робота з методичною літературою.

Внесення нових даних до портфоліо.

 

20.01-24.01

 

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Допомога в організації освітнього процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда: «Знай українську мову».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультації для батьків.

Самоосвітня робота.

Створення індивідуальної програми розвитку.

 

27.01-31.01

 

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему: «Пам’ятаємо…Перемагаємо» до тижня національної пам’яті.

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Залучення батьків до шкільного життя.

 

Ознайомлення з новинками педагогічної  літератури.

Оцінювання психофізичного розвитку дитини.

 

 

03.02-07.02

 

Розвиток  логічного та образного мислення. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему: «Цікавий комп’ютерний світ».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою.

 

Робота з методичною літературою.

Внесення нових даних до портфоліо.

 

 

10.02-14.02

 

Розвиток  пам’яті, просторового сприйняття, мислення.

Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему: «Мови світу».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Співпраця з батьками та громадськістю.

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІПР.

 

17.02-21.02

 

Розвиток пізнавальних процесів. Допомога в організації освітнього процесу в класі. Допомога в організації робочого місця.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему: «Пам’ятаємо кожного» до тижня пам’яті героїв України.

Співпраця на уроках з класним керівником,  дефектологом, практичним психологом,  логопедом, медичною сестрою.

Бесіда з батьками.

Робота з методичною літературою.

Внесення нових даних до портфоліо.

 

 

24.02-28.02

 

 Активізація

емоційно-вольової сфери.

Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда «Основні правила поведінки про виявленні  невідомих предметів».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультації для батьків.

Самоосвітня робота.

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІПР.

 

03.03-07.03

 

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему: «Видатний поет Т.Г.Шевченко».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультації для батьків.

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

Внесення нових даних до індивідуальної  програми розвитку.

 

10.03-14.03

 

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення.

Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. «В кожній дитині – таланту краплина» бесіда до тижня мистецтва.

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультації для батьків.

Робота з методичною літературою.

Оцінювання психофізичного розвитку дитини.

 

17.03-21.03

 

Активізація емоційної сфери. Розвиток вміння встановлювати  логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності.

Бесіда на тему: «Основні правила поведінки про виявленні  невідомих предметів».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Організаційна робота з батьками.

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІПР.

 

24.03-26.03

 

Розвиток загальної та дрібної моторики. Допомога в організації освітнього процесу в класі..

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда про правила поводження на весняних канікулах.

Співпраця на уроках з класним керівником,   практичним психологом,  логопедом.

Співпраця з батьками та громадськістю.

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи.

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів, внесення результатів до ІПР.

 

31.03-04.04

 

Розвиток  логічного та образного мислення. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда про шкідливі звички.

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультації для батьків.

Робота з методичною літературою.

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІПР.

 

 

 

07.04-

11.04

 

Розвиток пізнавальних психічних процесів: комунікативної сфери. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда про працю.

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Співпраця з батьками та громадськістю.

 

 

 

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

 

 

Оцінювання психофізичного розвитку дитини.

 

 

 

14.04-18.04

 

Розвиток  логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему: «Цікава математика».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультації для батьків.

Робота з методичною літературою.

Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІПР.

 

21.04-25.04

 

 

Розвиток  пізнавальних процесів.

Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда на тему: «Збережемо планету разом».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультації для батьків.

 

Самоосвітня робота.

 

Оцінювання психофізичного розвитку дитини.

 

 

28.04-02.05

 

 Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда  на тему: «Моя улюблена книжка».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Організаційна робота з батьками.

Самоосвітня робота.

Внесення результатів проведених занять до ІПР.

 

 

05.05-09.05

 

 

Розвиток пам’яті, уваги, мислення, мовлення, дрібної моторики.

Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда до тижня пам’яті та примирення.

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультації з батьками.

Самоосвітня робота.

Аналіз результатів проведення занять та внесення даних до ІПР.

 

12.05-16.05

 

Розвиток логічного та образного мислення. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда «Будь обережним на дорозі».

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультації з батьками.

Робота з методичною літературою.

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденника спостереження за ученицею з ООП.

 

19.05-

23.05

 

 

Розвиток навичок співпраці та уміння

 працювати за зразком. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда до Дня Героїв.

Співпраця на уроках з

 класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Організаційна

робота з батьками.

Ознайомлення

 з новинками педагогічної літератури.

Заповнення

індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденника спостереження за ученицею з ООП.

 

 

26.05-30.05

Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Допомога в організації освітнього процесу в класі.

Спостереження за дитиною. Залучення до різних видів навчальної діяльності. Бесіда про правила поводження на літніх канікулах.

Співпраця на уроках з класним керівником,  практичним психологом,  логопедом.

Консультаційна робота з батьками.

Робота з методичною літературою.

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних), щоденника спостереження за ученицею з ООП.

 

 

 

docx
Додано
30 жовтня
Переглядів
43
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку