Затверджую
Директор________________________________
________________________________________
_______________________2024 року
План проведення
методичної декади «Наші діти – наше майбутнє»
«Школа-не комора знань, а світоч розуму.
Усі діти не можуть мати однакові здібності.
Найважливіше завдання школи –
виховання здібностей»
В. Сухомлинський
Мета: організація та створення сприятливих умов для гармонійного розвитку дітей в безпечних умовах; налагодження нових комунікаційних зв’язків, розширення світогляду в культурному напрямку; покращення психологічного та емоційного стану всіх учасників освітнього процесу
№ з/п |
Назва заходу |
Спікери |
Дата і час проведення |
Місце проведення |
І |
Інструктивно-методичні заходи
|
|
|
|
1.1 |
Знайомство з планом роботи, роз’яснення деталей проведення заходів |
ЗНВР |
|
Група Viber Учительська |
1.2 |
Психологічне заняття «Техніки психолого-емоційної підтримки для вчителів та учнів в кризових станах» |
Психолог дитячого центру |
|
Актова зала |
1.3 |
Урок безпеки «Загрози військового часу» |
Представники ДСНС |
|
Актова зала |
1.4 |
Семінар «Адаптація, модифікація програми» |
Директор ІРЦ
|
|
Актова зала |
1.5 |
Заняття-практикум «Перша домедична допомога» |
Представники товариства Червоного Хреста |
|
Актова зала |
ІІ |
Семінар – практикум «Сучасний учитель: інноваційний підхід»:
|
|
|
|
2.1 |
Презентація «Електронний щоденник учня - це те, що нам потрібно» |
Вчитель |
|
Група Viber, Теlegram |
2.2 |
Відеозаняття з медіаграмотності «Подкасти в освітньому процесі для всебічного розвитку дітей» |
Вчитель-логопед |
|
Група Viber, Теlegram |
2.3 |
Відеоанонс «Just Class – нова безкоштовна освітня платформа для вчителів та учнів» |
Вчитель |
|
Група Viber, Теlegram |
ІІІ |
У творчій лабораторії педагога
|
|
|
|
3.1 |
Відкритий урок з ЯДС в 2 класі «Які в осені ознаки?» |
Вчитель |
|
Класна кімната 2 класу |
3.2 |
Позакласний захід з предмету – мистецький калейдоскоп в 2-3 класах «Кольоровий світ» |
Вчителі |
|
Хол корпусу |
3.3 |
Відкритий урок з англійської мови в 7 класі на тему: «Our kitchen.Cooking equipment» |
Вчитель |
|
Класна кімната 7 класу |
3.4 |
Захист моделі уроку |
Педагоги |
|
Приміщення закладу |
3.5 |
Фото і відеорепортаж з відкритих уроків, заходів |
Керівники ШМО Відповідальні особи |
|
Група Viber, Теlegram Соціальні мережі |
ІV |
Партнерство заради дітей «Педагоги консультують батьків»
|
|
|
|
4.1 |
Як працювати вдома з дитиною з дизартрією над силою голосу |
Вчитель-логопед |
|
Класна кімната 3 класу |
4.2 |
Практичне консультування батьків по роботі над мовленнєвим розвитком дітей вдома |
Вчитель-логопед |
|
Класна кімната 2 класу |
4.3 |
Сучасні методи колекційної роботи при алалії в домашніх умовах |
Вчитель-логопед |
|
Логопедичний кабінет №1 |
4.4 |
Автоматизація шиплячих звуків у мовленні дитини батьками |
Вчитель-логопед |
|
Логопедичний кабінет №2 |
4.5 |
Розвиток статичної координації вдома |
Вчитель-логопед |
|
Зал логоритміки |
V |
Колективна творча справа вчителів та вихованців у стилі стрінг-арт «Згуртовані, незламні, цілеспрямовані» |
Митець |
всі класи за окремим графіком |
Хол корпусу |
Виконавець: заступник директора з навчально-виховної роботи