Річний план роботи асистента вчителя інклюзивного класу

Про матеріал
Річний план роботи асистента вчителя на рік допоможе у плануванні часу асистенту, коли у класі дві дитини з різними нозологіями 5 та 3 рівнів підтримки.
Перегляд файлу

Річний план роботи асистента вчителя інклюзивного класу

Дата

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця зі спеціалістами

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

Робота з документацією

28.08. – 6.09. 2024

Допомога в проведенні першого уроку та  Дня знань. Адаптація учнів до навчального процесу після канікул. Знайомство класу з новими учнями.
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Бесіда «Спогади про літо». Визначення пріоритетних напрямків навчально-корекційної роботи учня з ООП. Визначення приорітетних напрямків виховних заходів для учнів класу

 

 

 

Участь у перших настановчих засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу (онлайн) з метою розподілу обов’язків  та перегляду досягнень і труднощів учнів з особливими освітніми потребами за минулий навчальний рік.

Вивчення нормативної документації - посадової інструкції асистента вчителя, ознайомлення зі шкільними наказами про організацію інклюзивного навчання в школі, команду психолого-педагогічного супроводу, листом МОН № 6/679-24 від .03.09.2024 р... щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами, ознайомлення з річним планом ліцею та календарним плануванням

вчителів. які працюють з класом

 

 

 

 класного керівника

 

 

 

Оформлення протоколів перших засідань згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу Гудімової Олександри (V рівень підтримки) та Товстокорого Костянтина (ІІІ рівень підтримки) Заповнення щоденника спостережень та портфоліо учнів.

Налагодження співпраці з класним керівником та вчителями предметниками. Визначення та узгодження дати другого засідання команди психолого-педагогічного супроводу (КППС)

Узгодження дати другого засідання команди психолого-педагогічного супроводу (КППС)

09.09. -13.09.

Адаптація учнів до навчального процесу. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Визначення пріоритетних напрямків навчально-корекційної роботи учня з ООП. Визначення приорітетних напрямків виховних заходів для учнів класу

Участь у другому засіданні команди психолого-педагогічного супроводу (онлайн), визначення освітньої траєкторії учнів з ООП та погодження її з батьками

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Оформлення протоколу згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

16.09. - 20.09.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходів - День смайлу та Міжнародного Дня миру

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

23.09. - 27.09.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходів до Всесвітнього дня здоров'я довкілля, Всесвітнього дня туризму. Допомога в організації оригінального привітання вчителів від учнів. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

30.09. - 04.10.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходів до Всесвітнього дня тварин, Тижня Космосу, Всесвітнього дня усмішки. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

07.10. - 11.10.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходів до Дня захисника України. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

14.10. - 18.10.

Підготовка адвент-календаря “Осінні канікули”. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу.
Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками. Розроблення рекомендацій щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. 

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

21.10. - 26.10.

Осінні канікули

Проходження профілактичного мед огляду. Спільний перегляд КППС портфоліо учнія (портфоліо робіт та електронне портфоліо) з метою коригування навчально-корекційної траекторії учнія з ООП

 

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Вивчення фахової літератури - Росс В.Грин "Взрывной ребенок: новый подход к воспитанию легко раздражимых, хронически несговорчивых детей"

Впорядкування електронного та паперового портфоліо учнів за I чверть

04.11. - 08.11.

Адаптація учнів до навчально-виховного процесу після канікул. Бесіда "Мої осінні канікули". Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

11.11.- 15.11.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Допомога в організації заходу до Дня української писемності і мови. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

18.11. - 22.11.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Дня Ґудзиків. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

25.11. -29.11.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

02.12. - 06.12.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Дня домашніх тварин. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

09.12. - 13.12.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходів до Дня святого Миколая, Дня ЗСУ, Дня української хустки. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

16.12. - 21.12.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

 

Підготовка адвент-календаря “Зимові канікули”.
Надання організаційної допомоги учню з ООП. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Допомога у проведенні Новорічного квесту.

Розроблення рекомендацій щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Визначення дати третього засідання команди психолого-педагогічного супроводу(КППС)

Узгодження дати засідання команди психолого-педагогічного супроводу (КППС)

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

25.12. - 29.12.

Зимові канікули

Обговорення з класним керівником та вчителями-предметниками записів в щоденнику спостережень з метою коригування навчальної траєторії учнів з ООП

 

Вивчення фахової літератури - Роберт Шрам “Встановлення керівного контролю”

Впорядкування електронного та паперового портфоліо учнів за II чверть

1.01.

2025 - 10.01.

2025

Спільний перегляд КППС портфоліо учнів (портфоліо робіт та електронне портфоліо) з метою коригування навчально-корекційної траекторії учня з ООП

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Проведення моніторингу цілей за I півріччя. Підсумкова фіксація даних у ІПР. Заповнення щоденнику спостережень та упорядкування паперового та електронного портфоліо робіт учнів

13.01. - 17.01.

Адаптація учнів до навчального процесу після канікул. Бесіда “Мої плани на рік”. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. та організації заходу до Всесвітнього дня "Спасибі". Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Участь у засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу: підбиття підсумків навчання, затвердження моніторингу цілей за I півріччя, перегляд освітньої траєкторії учнів з ООП та погодження їх з батьками. 

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Оформлення протоколу згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Написання звіту за 1-й семестр. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт учнів

20.01.- 24.01.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

27.01. - 31.01.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу та допомога в організації заходів до Дня Соборності України та Міжнародного дня обіймів. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

03.02.- 07.02.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

10.02. - 14.02.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу та допомога в організації заходів до Дня безпечного Інтернету. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

17.02. - 22.02.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Дня закоханих. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

24.02.- 28.02.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу та допомога в організації заходів до Дня пам"яті Небесної соні та Міжнародного дня рідної мови. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

03.03. - 07.03.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу та заходу до Міжнародного жіночого дня та створення листівки "Вітання мамі". Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

10.03. - 14.03.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходів до Дня Народження Шевченка, Дня українського добровольця, Міжнародного дня задавання запитань. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

17.03. - 22.03.

Підготовка адвент-календаря “Весняні канікули”. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Всесвітнього дгня казки.
Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація  навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

24.03. - 30.03.

Весняні канікули

Обговорення з вчителем записів в щоденнику спостережень з метою коригування навчальної траєкторії учня з ООП
Спільний перегляд КППС портфоліо учня (портфоліо робіт та електронне портфоліо) з метою коригування навчально-корекційної траєкторії учня з ООП

 

 

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Впорядкування електронного та паперового портфоліо учнів за III чверть

31.03. - 04.04.

Адаптація учнів до навчального процесу після канікул.Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Міжнародного дня бродячих тварин.
Надання організаційної допомоги учняю з ООП.

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

07.04.- 11.04.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

14.04. - 18.04.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

21.04. - 25.04.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

28.04. - 02.05.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Великодня. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

05.05. - 09.05.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Дня матері. Надання організаційної допомоги учняю з ООП.Формування комунікативних навичок та вміння взаємодії з іншими дітьми в співпраці. Спільна гра “Лабіринт”

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

12.05. - 16.05.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Дня вишиванки. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками

Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт

19.05. - 23.05.

Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Розроблення рекомендацій щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Визначення дати третього засідання команди психолого-педагогічного супроводу(КППС)

Узгодження дати засідання команди психолого-педагогічного супроводу (КППС)

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (припотребі)

Проведення моніторингу цілей за II півріччя. Підсумкова фіксація даних у ІПР. Заповнення щоденника спостережень та упорядкування  портфоліо робіт учнів

26.05. - 30.05.

Підготовка адвент-календаря “Літні канікули”. Допомога в організації і проведення заходу до Свята останнього дзвоника.
Надання організаційної допомоги учню з ООП. 

Участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу: затвердження моніторингу цілей за II півріччя, підведення підсумків навчання за рік, надання рекомендацій по організації розвитку учня з ООП на літніх канікулах 

Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі)

Оформлення протоколів згідно з планом засідань команд психолого-педагогічного супроводу. Написання річного звіту. Заповнення журналу спостережень та портфоліо робіт


 

 

docx
Додано
2 січня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку