Річний план роботи асистента вчителя інклюзивного класу
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця зі спеціалістами |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
28.08. – 6.09. 2024 |
Допомога в проведенні першого уроку та Дня знань. Адаптація учнів до навчального процесу після канікул. Знайомство класу з новими учнями.
|
Участь у перших настановчих засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу (онлайн) з метою розподілу обов’язків та перегляду досягнень і труднощів учнів з особливими освітніми потребами за минулий навчальний рік. |
Вивчення нормативної документації - посадової інструкції асистента вчителя, ознайомлення зі шкільними наказами про організацію інклюзивного навчання в школі, команду психолого-педагогічного супроводу, листом МОН № 6/679-24 від .03.09.2024 р... щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами, ознайомлення з річним планом ліцею та календарним плануванням вчителів. які працюють з класом
класного керівника
|
Оформлення протоколів перших засідань згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу Гудімової Олександри (V рівень підтримки) та Товстокорого Костянтина (ІІІ рівень підтримки) Заповнення щоденника спостережень та портфоліо учнів. |
|
Налагодження співпраці з класним керівником та вчителями предметниками. Визначення та узгодження дати другого засідання команди психолого-педагогічного супроводу (КППС) |
Узгодження дати другого засідання команди психолого-педагогічного супроводу (КППС) |
||||
09.09. -13.09. |
Адаптація учнів до навчального процесу. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Визначення пріоритетних напрямків навчально-корекційної роботи учня з ООП. Визначення приорітетних напрямків виховних заходів для учнів класу |
Участь у другому засіданні команди психолого-педагогічного супроводу (онлайн), визначення освітньої траєкторії учнів з ООП та погодження її з батьками |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Оформлення протоколу згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
|
16.09. - 20.09. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходів - День смайлу та Міжнародного Дня миру |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
23.09. - 27.09. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходів до Всесвітнього дня здоров'я довкілля, Всесвітнього дня туризму. Допомога в організації оригінального привітання вчителів від учнів. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
30.09. - 04.10. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходів до Всесвітнього дня тварин, Тижня Космосу, Всесвітнього дня усмішки. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
07.10. - 11.10. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходів до Дня захисника України. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
14.10. - 18.10. |
Підготовка адвент-календаря “Осінні канікули”. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками. Розроблення рекомендацій щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
21.10. - 26.10. |
Осінні канікули |
Проходження профілактичного мед огляду. Спільний перегляд КППС портфоліо учнія (портфоліо робіт та електронне портфоліо) з метою коригування навчально-корекційної траекторії учнія з ООП |
|
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі). Вивчення фахової літератури - Росс В.Грин "Взрывной ребенок: новый подход к воспитанию легко раздражимых, хронически несговорчивых детей" |
Впорядкування електронного та паперового портфоліо учнів за I чверть |
04.11. - 08.11. |
Адаптація учнів до навчально-виховного процесу після канікул. Бесіда "Мої осінні канікули". Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
11.11.- 15.11. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Допомога в організації заходу до Дня української писемності і мови. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
18.11. - 22.11. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Дня Ґудзиків. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
25.11. -29.11. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
02.12. - 06.12. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Дня домашніх тварин. Надання організаційної допомоги учню з ООП.
|
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
09.12. - 13.12. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходів до Дня святого Миколая, Дня ЗСУ, Дня української хустки. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
16.12. - 21.12. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
|
Підготовка адвент-календаря “Зимові канікули”. |
Розроблення рекомендацій щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Визначення дати третього засідання команди психолого-педагогічного супроводу(КППС) |
Узгодження дати засідання команди психолого-педагогічного супроводу (КППС) |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
25.12. - 29.12. |
Зимові канікули |
Обговорення з класним керівником та вчителями-предметниками записів в щоденнику спостережень з метою коригування навчальної траєторії учнів з ООП |
|
Вивчення фахової літератури - Роберт Шрам “Встановлення керівного контролю” |
Впорядкування електронного та паперового портфоліо учнів за II чверть |
1.01. 2025 - 10.01. 2025 |
Спільний перегляд КППС портфоліо учнів (портфоліо робіт та електронне портфоліо) з метою коригування навчально-корекційної траекторії учня з ООП |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Проведення моніторингу цілей за I півріччя. Підсумкова фіксація даних у ІПР. Заповнення щоденнику спостережень та упорядкування паперового та електронного портфоліо робіт учнів |
||
13.01. - 17.01. |
Адаптація учнів до навчального процесу після канікул. Бесіда “Мої плани на рік”. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. та організації заходу до Всесвітнього дня "Спасибі". Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Участь у засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу: підбиття підсумків навчання, затвердження моніторингу цілей за I півріччя, перегляд освітньої траєкторії учнів з ООП та погодження їх з батьками. |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Оформлення протоколу згідно з планом засідання команди психолого-педагогічного супроводу. Написання звіту за 1-й семестр. Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт учнів |
|
20.01.- 24.01. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
27.01. - 31.01. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу та допомога в організації заходів до Дня Соборності України та Міжнародного дня обіймів. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
03.02.- 07.02. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
10.02. - 14.02. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу та допомога в організації заходів до Дня безпечного Інтернету. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
17.02. - 22.02. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Дня закоханих. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
24.02.- 28.02. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу та допомога в організації заходів до Дня пам"яті Небесної соні та Міжнародного дня рідної мови. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
03.03. - 07.03. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу та заходу до Міжнародного жіночого дня та створення листівки "Вітання мамі". Надання організаційної допомоги учню з ООП.
|
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
10.03. - 14.03. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходів до Дня Народження Шевченка, Дня українського добровольця, Міжнародного дня задавання запитань. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
17.03. - 22.03. |
Підготовка адвент-календаря “Весняні канікули”. Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Всесвітнього дгня казки. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
24.03. - 30.03. |
Весняні канікули |
Обговорення з вчителем записів в щоденнику спостережень з метою коригування навчальної траєкторії учня з ООП
|
|
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Впорядкування електронного та паперового портфоліо учнів за III чверть |
31.03. - 04.04. |
Адаптація учнів до навчального процесу після канікул.Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Міжнародного дня бродячих тварин. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
07.04.- 11.04. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
14.04. - 18.04. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
21.04. - 25.04. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
28.04. - 02.05. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Великодня. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
05.05. - 09.05. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Дня матері. Надання організаційної допомоги учняю з ООП.Формування комунікативних навичок та вміння взаємодії з іншими дітьми в співпраці. Спільна гра “Лабіринт” |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
12.05. - 16.05. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу, допомога в організації заходу до Дня вишиванки. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Співпрацювати на уроках із класним керівником, вчителями предметниками |
Спілкування з батьками учнів, надання їм необхідної консультативної допомоги |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Заповнення щоденника спостережень та портфоліо робіт |
19.05. - 23.05. |
Допомога класному керівнику в організації навчально-виховного процесу. Надання організаційної допомоги учню з ООП. |
Розроблення рекомендацій щодо підтримки навчальних навичок на канікулах. Визначення дати третього засідання команди психолого-педагогічного супроводу(КППС) |
Узгодження дати засідання команди психолого-педагогічного супроводу (КППС) |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (припотребі) |
Проведення моніторингу цілей за II півріччя. Підсумкова фіксація даних у ІПР. Заповнення щоденника спостережень та упорядкування портфоліо робіт учнів |
26.05. - 30.05. |
Підготовка адвент-календаря “Літні канікули”. Допомога в організації і проведення заходу до Свята останнього дзвоника. |
Участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу: затвердження моніторингу цілей за II півріччя, підведення підсумків навчання за рік, надання рекомендацій по організації розвитку учня з ООП на літніх канікулах |
Адаптація та модифікація навчального матеріалу, підготовка індивідуальних завдань (при потребі) |
Оформлення протоколів згідно з планом засідань команд психолого-педагогічного супроводу. Написання річного звіту. Заповнення журналу спостережень та портфоліо робіт |