ЗАТВЕРДЖЕНО Директор ______________
|
ПОГОДЖЕНО Керівник методичної роботи ________________
|
|
|
РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ
соціального педагога
Чорнівського навчально-виховного комплексу
Ковальчук Юлії Ярославівни
на 2019-2020 навчальний рік
Діагностична робота
№ |
Зміст роботи з учнями, батьками, вчителями, адміністрацією НВК |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1. Збір інформації: |
|||
1.1. |
Соціальна паспортиризація класів (виявлення пільгових та проблемних категорій учнів) |
До 05 вересня |
Учні 1-11 класів, класоводи та класні керівники |
1.2. |
Формування банку даних дітей пільгових категорій (сироти; напівсироти; малозабезпечені, багатодітні сім’ї; діти, які опинилися в СЖО; діти чорнобильці; діти учасників АТО; діти, батьки яких перебувають за кордоном) |
До 05 вересня |
Класоводи та класні керівники 1 – 11 класів |
1.3. |
Здача звіту за формою СОЦ 1-3 |
05 вересня |
|
1.4. |
Відвідування уроків в інклюзивних класах, де вчаться діти, які потребують соціально-педагогічного супроводу. |
Протягом року (згідно графіку) |
Учні 2, 3, 4, 6-б, 7 класів |
1.5. |
Збір інформації про зайнятість учнів в позаурочний час |
Жовтень |
Учні, класні керівники |
1.6. |
Патронаж роботи протитютюнового поста |
Жовтень |
Учні 9-11 класів |
1.7. |
Проведення анкетувань щодо виявлення поширеності шкідливих звичок серед старшокласників |
Грудень Березень |
Учні 9-11 класів |
1.8. |
Проведення спостереження: «Чи присутній булінг в НВК» |
Лютий |
Учні середніх та старших класів |
2. Робота з «проблемними» учнями: |
|||
2.1. |
«Група ризику». Як мені покинути її?» Робота з учнями-правопорушниками |
Вересень, квітень |
Учні 8-11 класів |
2.2. |
Взаємостосунки в інклюзивних класах. Адаптація дітей з особливими потребами |
Листопад |
Учні 2, 3, 4, 6-б, 7 класів |
22.3. |
Проведення анкетування щодо виявлення нахилів суїцидальної поведінки |
Січень |
Учні 8-11 класів |
2.4. |
Виявлення дітей з девіантною поведінкою і поставлення їх на шкільний облік |
Протягом року |
|
2.5. |
Робота з дітьми, які опинилися в СЖО |
Протягом року |
Сім’я Якімових |
2.6. |
Дослідження виховання у сім’ях учнів схильних до девіантної поведінки (схильність до алкоголізму) |
Березень |
Батьки учнів схильних до девіантної поведінки |
3. Формування учнівського «Я»: |
|||
3.1. |
Вивчення самооцінки учнів |
Жовтень-листопад |
Учні 9-11 класів |
3.2. |
Вивчення проблем підліткового віку |
Березень |
Учні 7-8 класів |
3.3. |
Дослідження ціннісних орієнтирів учнів 9 класів |
Березень |
Учні 9 класу
|
3.4. |
Проведення спостереження щодо агресивності в класних колективах |
Квітень |
Учні 5-7 класів |
3.5. |
Визначення рівня уявлень про сімейне життя |
Квітень - травень |
Учні 9, 11 класів
|
3.6. |
Практика Майндфулнес (медитація та заспокоєння перед проходженням ЗНО) |
Березень - Травень |
Учні 11 класів |
3.7. |
Визначення рівня адаптації учнів 1, 5 класів |
Жовтень |
Учні 1, 5 класів |
3.8. |
Анкетування лідерів учнівського самоврядування «Я - лідер, я - приклад» |
Листопад |
Учнівський актив |
3.9. |
Профорієнтаційна робота «Ким я бачу себе за 10 років» |
Лютий |
Учні 7-9 класів |
Захисна робота
№ |
Зміст роботи з учнями, педпрацівниками, батьками, адміністрацією НВК |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1. |
Складання акту обстеження житлово-побутових умов дітей пільгових категорій. Відвідування учнів вдома, бесіди з батьками. |
2 рази на рік |
Учні пільгової категорії |
2. |
Вирішення питань з С/Р та РДА та іншими органами громадського самоврядування |
Протягом року |
Владні структури |
3. |
Підтримка зв’язків з волонтерськими організаціями, медичними установами, благодійними організаціями з питань соціального захисту учнів |
Протягом року |
Представники організацій |
4. 5. |
Проведення акцій милосердя з метою надання допомоги дітям з малозабезпечених, багатодітних та неблагополучних сімей. |
Протягом року |
Cоц. педагог, психолог, педагог- організатор, класні керівники |
5. 6. |
Представлення інтересів учнів у різноманітних інстанціях (у міліції, опікунській раді, тощо ) |
Протягом року |
Cоц. педагог, класні керівники, дирекція |
6. |
Соціально-педагогічний супровід дітей, які навчаються в інклюзивних класах |
Протягом року |
Cоц. педагог, психолог, класні керівники |
7. 8. |
Забезпечення безкоштовного харчування дітей пільгових категорій |
Протягом року |
Cоц. педагог, дирекція |
Консультативна робота
№ |
Зміст роботи з учнями, батьками, вчителями, адміністрацією НВК |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1. |
Психолого-педагогічний консиліум «Адаптація першокласників» «Адаптація п’ятикласників» |
Листопад Грудень |
Класний керівник, батьки |
2. |
Консультативна підтримка дітей, батьки яких знаходяться за кордоном |
Протягом року |
Учні 1-11 кл. |
3. |
Проведення індивідуальних та групових консультацій зі школярами та батьками, педпрацівниками (за потреби) |
Протягом року |
Школярі та батьки, педпрацівники |
4. |
Консультування батьків підлітків з питань виховання дітей. |
Протягом року |
Школярі та батьки |
5. |
Консультування учнів про їхні права та обов’язки, про питання насильства та торгівлі людьми |
Протягом року |
Учні підліткового віку |
6. |
Консультування з питань навчання і виховання дітей з особливими потребами |
Протягом року |
Члени педколективу |
7. |
Надання класним керівникам рекомендацій щодо врегулювання стосунків у класних колективах |
Протягом року |
Класні керівники |
8. |
Проведення індивідуальних та групових консультацій зі школярами з проблем булінгу |
Протягом року |
Учні 5-11 кл. |
9. |
Консультування учнів з питань вибору професій та питань стосовно ЗНО |
Протягом року |
Учні 9-11 кл |
10. |
Консультування учнів (за потреби). |
Протягом року |
Учні |
Профілактична робота
№ |
Зміст роботи з учнями, батьками, вчителями, адміністрацією НВК |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1. |
Пропагування здорового способу життя. |
Протягом року |
5-11 кл. |
2. |
Інформаційна зустріч з сімейним лікарем Марко С.Д, с.Чорнівка з проблеми попередження поширеності ВІЛ/СНІДу, наркоманії. |
3 рази на рік |
Учні 1-11 класів |
3. |
Попередження та профілактика негативних явищ в учнівському та сімейному середовищі, в тому числі правопорушень, вживання психотропних речовин, торгівлі людьми (дітьми), порушення прав людини (дитини), а саме: - Виставка малюнків на профілактичну тематику - Перегляд профілактичного відеофільму - Зустріч з лікарем-наркологом «Світ без наркотиків та СНІДу» - Опитування «Що буде, якщо…» |
Протягом року |
Учні 1-11 класів
учні 5-10 класів
учні 8-9 класів
учні 10 -11класів
учні 1-5 класів |
4. |
Здійснення соціального супроводу сімей, що потрапили в складну життєву ситуацію |
Протягом року |
Школярі та батьки |
5. |
Здійснювати контроль за відвідуванням занять учнями школи з метою профілактики пропусків уроків без поважних причин, бродяжництва. Застосовувати заходи державного примусу щодо осіб, які допускають протиправні дії |
Протягом року |
Учні |
7. |
Підвищення соціально-психологічної культури і компетентності всіх учасників навчально-виховного процесу по питаннях: бездоглядності, насильства, торгівлі людьми, експлуатації, дотримання прав дитини за Конвенцією ООН |
Протягом року |
Школярі та батьки, педпрацівники |
8. |
Проведення рейдів контролю зайнятості учнів у позаурочний час: у гуртках, секціях |
Протягом року |
Учні 5-11 кл |
9. |
Профілактичні бесіди за запитом |
Протягом року |
Школярі та батьки, педпрацівники |
Соціальна робота
№ |
Зміст роботи з учнями, батьками, вчителями, адміністрацією НВК |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1. |
Виховні години "Профілактика девіантної поведінки» |
Протягом року |
Підлітки |
2. |
Гра «Їжачок» |
Протягом року |
Учні середніх класів |
3. |
Майстер-клас «Школа лідерства» |
Протягом року |
Учні 5-х класів |
4. |
Тренінг «Не смійся з мене» |
Жовтень - листопад |
Учні 7-9 класів |
5. |
Лекція «Керуй своїм життям. ВІЛ-інфекція, СНІД» |
Листопад |
Учні 10-11 класів |
6. |
Пізнавальне заняття «Шкільна служба взаємопорозуміння» |
Листопад - грудень |
Учні 10-11 класів |
7. |
Проведення вправ «5 пальчиків» (для заспокоєння агресії) |
Грудень |
Діти, батьки яких за кордоном |
8. |
Бесіда: «Чи виникає насмішка з дитини з особливими освітніми потребами» |
Грудень |
Інклюзивні класи |
9. |
Виховна години «Як розпізнати булера в колективі?» |
Лютий |
Підлітки |
10. |
Диспут: «Професія для душі чи для матеріального достатку. За чи проти?» |
Лютий - квітень |
Учні 9,11 класів |
11. |
Дибати «Комп’ютерна та Інтернет залежності – хвороби ХХІ століття» |
Березень -квітень |
Учні 8-10 класів |
12. |
Бесіда «Хто успішніший, чоловік чи жінка?» |
Квітень |
Учні 9-11 класів |
13. |
Відтворювальна гра «Коло цькування» |
Протягом року |
Учні 8-10 класів |
14. |
Гра «Танграм» |
Протягом року |
Інклюзивні класи |
15. |
Індивідуальна робота з учнями схильними до асоціальної поведінки, через проведення виховних заходів |
Протягом року |
Учні 1-11 класів |
Прогностична робота
№ |
Зміст роботи з учнями, батьками, вчителями, адміністрацією НВК |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1. |
Облік дітей шкільного віку мікрорайону |
Вересень, січень |
Психологічна служба НВК |
2. |
Ведення монiторингу стану справ в НВК, класних колективах, стосунків мiж учнями i вчителями, який забезпечуватиме аналiз та прогнозування конкретних соцiaльно-педагогiчних проблем |
Протягом року |
Психологічна служба НВК |
3. |
Аналiз даних соціальної паспортизації НВК |
Листопад |
Соц. педагог |
4. |
Аналiз даних обстеження житлово-побутових умов дітей пільгових категорій |
Протягом року |
Психологічна служба НВК |
5. |
Складання програми роботи з дiтьми пільгових категорiй. |
Протягом року |
Психологічна служба НВК |
6. |
Робота з дiтьми, якi мають низький статус у класних колективах. |
Грудень |
Психологічна служба НВК |
7. |
Планування дiяльності з дiтьми, чиї батьки працюють за кордоном |
Протягом року |
Психологічна служба НВК |
8. |
Аналіз проведення профілактичної та консультативної роботи з учнями з девіантною поведінкою. |
Протягом року |
Соціальний педагог |
9. |
Аналіз проведеної роботи за навчальний рік. Перспективне планування на наступний навчальний рік. |
Травень |
Соціальний педагог |
Організаційна робота
№ |
Зміст роботи з учнями, батьками, вчителями, адміністрацією НВК |
Термін проведення |
Де і з ким проводиться |
1. |
Складання плану роботи на рік, погодження плану |
Вересень |
Соціальний педагог |
2. |
Складання плану роботи на місяць |
До 05 числа щомісячно |
Соціальний педагог |
3. |
Складання звітів СОЦ 1-3, аналітичних звітів про виконану роботу (за півріччя, рік) |
До 05.09. До 05.02.
|
Соціальний педагог |
4. |
Забезпечення дотримання норм законодавства щодо забезпечення безоплатним харчуванням учнів пільгових категорій в шкільній їдальні |
Вересень |
Учні пільгових категорій |
5. |
Оформлення та поновлення документації по соціально-педагогічному супроводу навчально-виховного процесу |
Вересень, протягом навчального року |
Психологічна служба НВК |
6. |
Підготовка наочності та дидактики до проведення виховних годин, бесід, диспутів, дебатів, тренінгів, ігор з учнями, батьками та учителями |
Протягом навчального року |
Соціальний педагог |
7. |
Підготовка до виступу на батьківських зборах |
Протягом навчального року |
Соціальний педагог |
8. |
Підвищення рівня самоосвіти |
Протягом навчального року |
Соціальний педагог |
9. |
Консультації в Новоселицькому методичному кабінеті |
Протягом навчального року |
Соціальний педагог |
10. |
Участь у науково-методичних семінарах, нарадах соціальних педагогів в м.Новоселиця |
Протягом навчального року |
Соціальний педагог |
11. |
Участь у засіданні Ради профілактики правопорушень |
Протягом навчального року |
Психологічна служба НВК |
14. |
Співпраця з учителями, шкільним психологом при побудові моделі спілкування з учнями |
Протягом навчального року |
Психологічна служба НВК |