Річний план самоосвіти

Про матеріал
приклад річного плану самоосвіти, 2024-2025. Початок планування почався з листопаду місяцю.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РІЧНИЙ ПЛАН САМООСВІТИ

асистента вихователя

Богатової Катерини Сергіївни

на 2024-2025 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м.Львів

Тема

Зміст роботи

Джерела опрацювання

ЛИСТОПАД

Організація інклюзивного навчання. Адаптація та модифікація освітніх програм.

Ознайомитись із запропонованими програмами та їх модифікацією. Створення сприятливих передумов співпраці з педагогами.

ІПР. Індивідуальні освітні програми для дітей з ООП.

 

Опрацювання законодавства та нормативних документів щодо навчання дітей з ООП в закладі дошкільної освіти.

Приведення у відповідність власних документів, детальне вивчення обов’язків та покладених цілей на посаду асистента вихователя в інклюзивній групі.

Офіційні веб-сторінки урядових організацій, сайти освітніх організацій.

«Мовленнєвий розвиток дітей з ООП в ЗДО»

Визначення теми для самоосвіти на 2024-2025 н.р.

Вивчення методичної літератури, мережа Інтернет

Рівні підтримки для дітей з ООП

Рівні підтримки відповідно до індивідуальних потреб та можливостей дітей з особливими освітніми потребами

Додаток А

Перегляд вебінару «Ефективна робота асистента вчителя та асистента вихователя в інклюзії»

Підвищення кваліфікації фахівців щодо ефективної роботи асистента вчителя та асистента вихователя в інклюзії.

Осмислення якісних змін в інклюзивному просторі та їх вплив на реалізацію індивідуальної траєкторії учня;

 

https://vseosvita.ua/webinar/efektyvna-robota-asystenta-vchytelia-ta-asystenta-vykhovatelia-v-inkliuzii-724.html

Перегляд вебінару «Ведення документації асистента вихователя / вчителя у реалізації інклюзивного навчання»

Забезпечити розуміння, яка документація входить у перелік документів, що ведуть асистенти вихователя/вчителя;

Узагальнити та систематизувати знання щодо алгоритмів створення, ведення та заповнення необхідної супроводжуючої документації;

https://vseosvita.ua/webinar/vedennia-dokumentatsii-asystenta-vykhovatelia-vchytelia-u-realizatsii-inkliuzyvnoho-navchannia-1001.html

Перегляд вебінару «Робота асистента вчителя в умовах інклюзивного навчання: особливості ведення документації»

Допомогти асистентам вчителів та їх керівництву сформувати якісний перелік документації, регламентованої посадовими інструкціями згідно функцій та обов’язків що розкриті у 957 постанові про організацію інклюзивного навчання та 609 примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу

https://vseosvita.ua/webinar/robota-asystenta-vchytelia-v-umovakh-inkliuzyvnoho-navchannia-osoblyvosti-vedennia-dokumentatsii-1144.html

Перегляд вебінару «Арттерапевтичні методи у роботі з дітьми з ООП в освітньому середовищі»

Актуалізація теоретичних та практичних аспектів застосування арттерапевтичних технік супроводу під час інклюзивного навчання

https://vseosvita.ua/webinar/artterapevtychni-metody-u-roboti-z-ditmy-z-oop-v-osvitnomu-seredovyshchi-1141.html

Конференція «Актуальні питання інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами: від стратегії до практики»

Узагальнення успішних практик впровадження інклюзивного навчання в закладі освіти.

Вдосконалення професійних компетентностей педагогічних працівників, необхідних для надання якісних освітніх послуг в умовах інклюзивного навчання.

Обмін інноваційним досвідом організації роботи з дітьми з ООП.

https://vseosvita.ua/conference/30

 

 

 

ГРУДЕНЬ

Опрацювання фахової літератури

Визначення основних концепцій інклюзивної освіти, механізмів співпраці, перерозподілу обов’язків та відповідальності

Патрикеєва О.,Дятленко Н., Софій Н., Найда Ю. Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад. Навчально-методичний посібник.  К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2013. 100 с.

Набуття знань, стосовно роботи з батьками дитини

Вивчення матеріалів стосовно встановлення взаємодії між педагогами та батьками дітей з ООП

Паливода А. Працюємо разом: дитина з особливими потребами в школі. Довідник для батьків. Досвід Канади. К. 2012. 50 с.

«Особливості формування інклюзивного

освітнього середовища для забезпечення всебічного розвитку

дитини»

Вивчення та аналіз науково-методичної літератури з питань самоосвіти

Калініченко І.Особливості формування інклюзивного

освітнього середовища для забезпечення всебічного розвитку

дитини. Актуальні проблеми навчання та виховання людей з

особливими потребами. 2012. № 9. С. 120‒ 126.

Що таке Інклюзивна освіта

Визначення інклюзія і важливість її для дітей з особливими освітніми потребами

Додаток Б

Дидактичні ігри

Розробка дидактичних ігор для розвитку мовлення дітей з особливими освітніми потребами

Матеріал додається

 

 

 

СІЧЕНЬ

Перегляд вебінару «Робота над граматичною будовою мови на корекційних заняттях з розвитку мовлення для дітей з ООП»

Формування вміння ефективно підбирати завдання на корекційних заняттях з розвитку мовлення для дітей з ООП;

розвиток навичок власноруч виготовляти посібники;

здатність переносити набуті вміння в корекційну роботу з дітьми з ООП.

https://vseosvita.ua/webinar/robota-nad-hramatychnoiu-budovoiu-movy-na-korektsiinykh-zaniattiakh-z-rozvytku-movlennia-dlia-ditei-z-oop-683.html

«Формування мовлення дітей дошкільного віку з ООП шляхом розвитку дрібної моторики»

Опрацювання науково-методичної літератури

https://vseosvita.ua/library/formuvanna-movlenna-ditej-doskilnogo-viku-z-oop-slahom-rozvitku-dribnoi-motoriki-203318.html

Перегляд вебінару «Ігри та вправи на розвиток мовлення дошкільників з особливими освітніми потребами»

Вміння ефективно застосувати прийоми якісного використання розвиткового матеріалу в процесі корекційної роботи з дошкільниками з особливими освітніми потребами;

здатність переносити набуті вміння в навчально-корекційний процес з дітьми з особливими освітніми потребами.

https://vseosvita.ua/webinar/igri-ta-vpravi-na-rozvitok-movlenna-doskilnikiv-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-355.html

Діти з мовленнєвими порушеннями. Поради батькам

Розробка порад для батьків стосовно теми самоосвіти

Додаток В

«Кінезіологія - метод мовленнєвого розвитку»

Вивчення науково-методичної літератури з питань проблеми теми самоосвіти

Лічман Н. Кінезіологія як засіб розвитку мовлення та інтелектуальних здібностей дітей з особливими освітніми потребами. Логопед. № 6. 2018

Перегляд вебінару «Діагностувальні роботи як ключ до індивідуального розвитку дитини з ООП»

 

Значення діагностувальних робіт у процесі навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Обговоримо, як системна діагностика дозволяє виявити індивідуальні особливості дитини, рівень її знань, навичок і потреб, що є основою для розроблення індивідуальних освітніх програм.

https://naurok.com.ua/webinar/diagnostuvalni-roboti-yak-klyuch-do-individualnogo-rozvitku-ditini-z-oop

ЛЮТИЙ

Перегляд вебінару «Прийоми роботи над розширенням фрази у дітей з ООП»

Вміння ефективно застосувати набуті знання з даної теми;

здатність власноруч виготовляти посібники;

здатність переносити набуті вміння в навчально-виховний процес з дошкільниками.

https://vseosvita.ua/webinar/prijomi-roboti-nad-rozsirennam-frazi-u-ditej-z-oop-282.html

Перегляд вебінару «Особливості роботи над структурою простого речення в процесі розвитку мовлення дітей з ООП»

Формувати вміння ефективно застосувати набуті знання з даної теми;

навчити власноруч виготовляти посібники;

переносити набуті вміння в навчально-корекційний процес з дітьми з ООП.

https://vseosvita.ua/webinar/osoblivosti-roboti-nad-strukturou-prostogo-recenna-v-procesi-rozvitku-movlenna-ditej-z-oop-273.html

Поради батькам стосовно мовленнєвого розвитку

Розробка порад для батьків

Додаток  Г

«Використання су-джок терапії у мовленнєвому розвитку дітей дошкільного віку»

Опрацювання науково-методичної літератури з питань самоосвіти

Мартинова О. Використання су-джок терапії у мовленнєвому розвитку дітей дошкільного віку. Соледар. 2021. 28 с.

 

БЕРЕЗЕНЬ

Перегляд вебінару «Розвиток експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями»

Розуміння причин виникнення труднощів в спілкуванні у дітей, що мають інтелектуальні порушення;

розуміння важливості розвитку експресивного мовлення в розрізі особистісного та соціального розвитку;

розуміння важливості правильної організації корекційно-розвиткової роботи відповідно до різних видів експресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями.

https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-ekspresivnogo-movlenna-u-ditej-z-intelektualnimi-porusennami-211.html

«Су-джок терапія в роботі з дітьми з ООП»

Розробка прикладу вправ з су-джок терапії для розвитку мовлення дітей з особливими освітніми потребами

Додаток Д

Дидактичні ігри

Розробка дидактичних ігор для розвитку мовлення дітей з особливими освітніми потребами

Матеріал додається

КВІТЕНЬ

Перегляд вебінару «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями»

Розуміння причин виникнення труднощів в спілкуванні у дітей, що мають інтелектуальні порушення;

розуміння важливості розвитку імпресивного мовлення в розрізі розвитку пізнавальної та комунікативної функцій;

розуміння важливості правильної організації корекційно-розвиткової роботи відповідно до імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями.

https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-impresivnogo-movlenna-u-ditej-z-intelektualnimi-porusennami-167.html

«Логоритміка, як метод розвитку мовлення дітей з ООП»

Перегляд ресурсів в мережі інтернет

http://irc-netushyn.miskrada.org.ua/news/08-40-18-11-12-2020/

 

http://krasnokutsk-logoped.edu.kh.ua/informacijnij_blok_batjkam_vchitelyam_vihovatelyam/logopedichne_zanyattya/logoritmika/

 

https://archer.chnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3756/1/educ_2022_085.pdf

«Логоритміка. Веселий розвиток мовлення»

Підбірка посилань для занять логоритмікою вдома. Рекомендації батькам

Додаток Е

ТРАВЕНЬ

Перегляд вебінару «Інклюзія: моніторинг досягнень учнів з особливими освітніми потребами»

Розуміння змісту поняття «моніторинг досягнень» в інклюзії;

знання основних напрямків моніторингу досягнень учнів з ООП.

знання інструментів моніторингу навчальних досягнень учнів з ООП;

вміння добирати необхідні інструменти моніторингу навчальних досягнень учнів з ООП відповідно до змісту навчальної програми;

професійна готовність вчителя до організації інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами.

https://vseosvita.ua/webinar/inkluzia-monitoring-dosagnen-ucniv-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-425.html

Моніторинг досягнень дітей з ООП в кінці року

Проведення діагностики дітей

Матеріали за весь навчальний рік

 

docx
Додано
8 січня
Переглядів
16
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку