ВР : мета , завдання , очікувані результати

Про матеріал

Визначені мета і очікувані результати виховної роботи згідно програми Виховні орієнтири 1-11 кл.

Перегляд файлу

Завдання ВР та очікуванні результати на  2019 - 2020 н.р.

Напрямок

Мета і завдання

Очікувані  виховні досягнення

(компетентності)

Ціннісне ставлення до суспільства і держави :

 

Національне, громадянське,  військово – патріотичне виховання, краєзнавча  робота.

 1. Виховати громадянина – патріота з формуванням і розвитком почуттів:

- громадянської свідомості розвиненої крізь призму історичної та культурної спадщини українського народу ,

- громадського боргу,  готовності служити народу України , готовності до захисту держави, її суверенітету та територіальної цілісності ,  розвиненої при вивченні бойових традицій та героїчних сторінок історії українського народу, його збройних сил,

-  шанобливого ставлення до героїв і захисників України, засобами формування психологічних та морально – вольових якостей: стійкості, мужності, чіткого усвідомлення приналежності до української нації , готовності до подвигу та військової служби у Збройних Силах України.

2. Виховання учнів і молоді як суб’єктів громадянського суспільства :

 - формування свідомого ставлення до власної ролі в суспільному житті.

- усвідомлення ідеї соборності, єдності, суверенності держави, необхідності духовній консолідації суспільства, згуртованості громадян.

-  виховувати в учнів любов і повагу до української мови, бажання вивчати, спілкуватися рідною мовою, формувати мовленнєву культуру.

-  сприяння процесам європейської інтеграції , формування у молоді демократичних, європейських цінностей, розуміння прав і свобод людини, високих соціальних, культурних, освітніх стандартів;

- розвиток у дітей і молоді активної життєвої позиції, готовності брати участь у суспільному, культурному та міжнародному житті країни.

Наскрізні компетентності : громадянська , соціальна , комунікативна та соціокультурна

 

Учнів 1—4-х класів :

- сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу,

 - сформовані навички спілкування українською мовою, почуття поваги до національних символів та гордості за приналежність до рідного краю, народу,  культури і народної спадщини.

Учнів 5-7-х класів :

усвідомлення єдності  власної долі з долею Батьківщини, народом в цілому. Розвинені почуття патріотизму  , сформована мовленева культура.

 Усвідомлення значення народної спдщіни.

Учнів 8-9-х класів :

сформованість потреби у збереженні та примноженні духовного й матеріального багатства українського народу, відповідальності особистості за долю Батьківщини.

Учнів 10-11-х класів :

сформованість активної громадянської позиції та відповідальності за долю України,

- усвідомлення національної ідеї розбудови Держави

- сформоване почуття патріотизму, національної свідомості, усвідомлення необхідності національної єдності.

- розуміння процесів європейської інтеграції, демократичних, європейських цінностей, прав і свобод людини.

 

Ціннісне ставлення до себе :

 

Превентивне виховання  (правова освіта, формування здорового  способу життя, моральне  здоров’я, недопущення всіх форм насильства, профілактика  суіцидальної поведінки ,)

 

-  Формування правової культури : прищеплення поваги до прав і свобод людини  і громадянина, Конституції, Законів України,

- Розповсюдження серед школярів знань про форми правової відповідальності ,

- Виховання сукупності соціальних компетенцій і соціально значущих якостей: протидії порушникам законів, непримиренності до аморальних вчинків , пропаганди здорового способу життя, культури поведінки, то що.

- Попередження злочинів , асоціальних проявів в поведінці учнів і випередження формування шкідливих звичок.

- Розвиток навичок протидії будь яким формам  і проявам насилля.

 

Наскрізні компетентності : здоров'язберігаюча , соціальна , життєва, соціокультурна , ціннісно – смислова.

 

Учнів 1—4-х класів : сформованість основ духовно-морального розвитку особистості: самооцінювання, самоконтролю, знання та навички ведення  здорового способу життя , усвідомлення цінності власного життя і необхідності збереження  здоров'я  з раннього дитинства  .

Учнів 5-7-х класів : усвідомлення норм та правил власної поведінки та норм соціально важливих для суспільства;

- наслідків негативного впливу шкідливих звичок на здоров'я людини;

- сформованість активної життєвої позиції щодо негативних проявів у соціумі;

Учнів 8-9-х класів  :   усвідомлення наслідків негативного впливу шкідливих звичок на здоров'я людини;

- розуміння необхідності подолання стигматизації та дискримінації людей, що живуть з ВІЛ;

- вміння визначати свій соціальний статус у соціальній групі, адаптуватися в різних життєвих ситуаціях та конструктивно впливати на них,  регулювати власну поведінку;

- розуміння учнем своїх прав, свобод, обов'язків.

Учнів 10-11-х класів : сформованість життєвих компетенцій, активної життєвої та громадської позиці, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов'язків

- імунітету до асоціальних впливів , чітке розуміння необхідності ведення здорового способу життя;

- готовності до виконання різних соціальних ролей;- наявність життєвих пріоритетів та ідеалів.

 

Спортивно – оздоровча

і туристична діяльність

Організація активної фізкультурно – оздоровчої діяльності учнів, спрямо-ваної на зміцнення потреби у заняттях фізкультурою і спортом , розвиток фізичних сил і здоров'я , вироблення санітарно – гігієнічних навичок і звичок , формуван-ня свідомого ставлення до зміцнення власного здоров'я

Учнів 1-4-х класів :

знання та навички ведення здорового способу життя (дотримання правил гігієни, рухового режиму)

Учнів 5-7-х класів :прагнення бути фізично здоровою людиною;.

Учнів 8-9-х класів :

сформованість знань та вмінь оцінювати свій фізичний та психічний стан, своє здоров'я

Учнів 10-11-х класів :

сформованість навичок особистої культури здоров'я.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей :

 

Родинно – сімейне,  гендерне виховання , випередження булінгу

- Підготовка дитини до життя з розумінням пріоритету виховання в повній родині та усвідомлення необхідності гуманних взаємин між її членами, важливості ролі родини у житті суспільства і країни і самої людини.

- Залучення до традицій родинно – побутової культури, активної участі у сімейних і шкільних святах.

- Формування культури поведінки в родині на основі принципів  гендерної рівності.

 - Поглиблювати психолого – педагогічну підготовку батьків, зміцнювати взаємозв’язки школи з батьками.

Наскрізні компетентності : громадянська ,  життєва, соціальна ,  соціокультурна , комунікативна, інформаційна

 

Учнів 1-4-х класів :

сформованість навичок підтримки та збереження міжособистісної злагоди.

Учнів 5-7-х класів :

розуміння особистих, родинних  та загальнолюдських цінностей.

Учнів 8-9-х класів :

засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей, ідеалів сім'ї, родини, відносин у колективі .

Учнів 10-11-х класів :

реалізації активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції; розуміння пріоритетів подружнього життя, збереження   та примноження сімейних традицій, забезпечення єдності поколінь; гендерної культури.

Формування толерантного світогляду

і політичної культури

-  Формування вміння осмислювати моральні цінності народів України, її звичаї, уміння йти  на компроміси, виховувати почуття унікальності життя на землі, повагу до всіх народів, формування розуміння світу як єдності і різноманітності, системи держав, що мусять мирно співіснувати на засадах європейських ідеалів і принципів.

 - Виховання політичної компетенції учнів, формування знань про типи держав, політичні організації, виборчу систему України,

- Стимулювання школярів до самостійного і свідомого визначення свого шляху соціалізації.

Учнів 1-4-х класів :

 сформованість  уміння і навичок підтримки та збереження міжособистісної злагоди, запобігання та мирне  розв'язування конфліктів.

Учнів 5-7-х класів :

усвідомлення цінностей соціального спілкування, вміння співпрацювати з іншими, працювати в групі та в колективі, прощати та вибачати.

Учнів 8-9-х класів :

 вміння визначати свій соціальний статус у соціальній групі, уникати конфліктних ситуацій

Учнів 10-11-х класів :

 сформованість соціально – комунікативних компетенцій.

Ціннісне ставлення до праці і до природи :

 

Трудове та екологічне виховання, профорієнтаційна робота,

туристична діяльність.

 

-  Формування працелюбної особистості з усвідомленням життєвої потреби в трудовій активності і працьовитості, як вищої моральної цінності людини і суспільства

- Готовності до життєдіяльності  і праці в умовах ринкових відносин

- Формування розуміння особистої причетності і відповідальності за збереження і примноження природних багатств, усвідомлення екологічних проблем навколишнього середовища; залучення учнів до активної практичної діяльності з перетворення і охорони оточуючого середовища.

 

Наскрізні компетентності : екологічна , економічна, соціально-трудова , життєва

 

Учнів 1-4-х класів :  сформованість понять та уявлень про важливість праці в житті людини , сформованість понять та уявлень про довкілля.

Учнів 5-7-х класів :   сформованість потреби в праці,  усвідомлення себе як невід'ємної частини природи, взаємозалежності людини та природи, взаємозв'язок стану довкілля та здоров'я людей.

Учнів 8-9-х класів :    сформованість поняття професійного самовизначення, сформованість почуття особистої причетності до збереження природних багатств .

Учнів 10-11-х  класів :  сформованість готовності до творчої праці, сформованість екологічної культури особистості .

 

 

 

 

Ціннісне ставлення до мистецтва:

 

 

Художньо – естетичне виховання

 

   Формування у учнів  полікультурної компетентності шляхом формування основ естетичних поглядів, смаків, переконань і принципів, які ґрунтуються на народній естетиці та найкращих надбаннях цивілізації.

   Вироблення умінь власноруч приумножувати культурно - мистецьке надбання, відчувати і відтворювати прекрасне у повсякденному житті

Наскрізні компетентності: загальнокультурна, інформаційно – комунікативна, художньо – естетична, ціннісно –смислова.

 

Учнів 1-4-х класів :   сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті і мистецтві.

Учнів 5-7-х класів :     сформованість потреби у спілкуванні з мистецтвом як основи естетичного виховання

і художнього сприйняття дійсності .

Учнів 8-9-х класів :     розуміння ролі мистецтва і естетики як основи морально-духовного розвитку особистості .

Учнів 10-11-х класів :    сформованість естетичної культури особистості, художньо-естетичних цінностей, створених світовою культурою, цінностей інформаційної культури.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стародуб Інна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
25 липня 2019
Переглядів
839
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку