Моделі для досліджень, навчання, роботи. Робота у графічному редакторі Paint 3 D
Номер слайду 2
Тож сьогодні, любі діти, Хочу я вам побажати Всі знання з апетитом На уроці поглинати. А щоб ці знання і вміння Вам не стали тягарем, Побажаю всім терпіння І старання. Тож почнем! ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ
Номер слайду 3
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В КАБІНЕТІ ІНФОРМАТИКИ
Номер слайду 4
ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУСЬОГОДНІ НА УРОЦІ МИ З ВАМИ:- ПОМІРКУЄМО, ЧИ МОЖНА СТВОРИТИ МОДЕЛЬ ЛЮДИНИ ТА ЯКИМИ МОЖУТЬ БУТИ РОБОТИ; - ДІЗНАЄМОСЬ, ЯК ЛЮДИ ВИКОРИСТОВУЮТЬ МОДЕЛІ; - ОЗНАЙОМИМОСЯ З ПРОГРАМОЮ, ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКОЇ МОЖНА СТВОРИТИ 3-D МОДЕЛЬ.
Номер слайду 5
В 12-поверховому будинку є ліфт. На першому поверсі живе всього 2 людей, від поверху до поверху кількість мешканців збільшується вдвічі. На якому поверсі в цьому будинку частіше інших натискається кнопка виклику ліфта?П’ятий. Перший Дванадцятий РОЗМИНКАstyle.colorstyle.colorstyle.color
Номер слайду 6
Деякі моделі лише копіюють зовнішній вигляд об’єктів, а інші дають змогу відтворити їхні дії. РОЗГЛЯНЬ СВІТЛИНИ. ЯКІ ВЛАСТИВОСТІ РЕАЛЬНИХ ОБ’ЄКТІВ ВІДТВОРЮЮТЬ ЗОБРАЖЕНІ НА НИХ МОДЕЛІ? З ЯКОЮ МЕТОЮ ЇХ СТВОРИЛИ?МОДЕЛІ ДОПОМАГАЮТЬ НАМ ПОБАЧИТИ НА ВЛАСНІ ОЧІ ОБ’ЄКТИ, ЯКИХ УЖЕ НЕ ІСНУЄ В РЕАЛЬНОСТІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Номер слайду 7
НА МОДЕЛІ МОЖНА ВИПРОБУВАТИ СКЛАДНІ АБО НЕБЕЗПЕЧНІ ДІЇ, ЩОБ ВИЗНАЧИТИ ЇХ НАСЛІДКИ ДЛЯ РЕАЛЬНОГО ОБ’ЄКТА.
Номер слайду 8
Модель дає можливість побачити, який вигляд матиме об’єкт, що проєктується.
Номер слайду 9
На моделях тренуються фахівці для набуття необхідних навичок.
Номер слайду 10
роботи-гуманоїди – це роботи схожі на людей. Вони не просто нагадують людей, а вміють щось виконувати приблизно так, як це робимо ми. Наприклад, рухатися, грати на музичних інструментах, переносити вантаж тощо. АНДРОЇД – МОДЕЛЬ ЛЮДИНИ?
Номер слайду 11
Для чого можуть прислужитися роботи-гуманоїди? Для роботи у складних умовах, вивчення впливу на людину різних навантажень, а також у повсякденних справах — допомозі літнім людям, іграх із дітьми тощо.
Номер слайду 12
Згадаймо про уявного помічника — Смакороба, для якого складали алгоритми Іринка й Олексійко. Цей робот вигаданий, але, можливо, уже скоро такі помічники стануть реальністю. РОБОТИ НАВКОЛО
Номер слайду 13
РОБОТ — ЦЕ ПРИСТРІЙ, СТВОРЕНИЙ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ДОПОМАГАТИ ЛЮДИНІ — ВИКОНУВАТИ ЇЇ КОМАНДИ. ЛИШЕ ЗДАЄТЬСЯ, ЩО РОБОТ ПРАЦЮЄ САМОСТІЙНО, А НАСПРАВДІ НИМ КЕРУЄ НАПИСАНА ЛЮДИНОЮ ПРОГРАМА.
Номер слайду 14
ЩОБ ВІДКРИТИ ВІДЕО, НАТИСНІТЬ НА ПОВІТРЯНУ КУЛЬКУЯк роботи допомогають людиніТанок роботів. Роботи-андроїди на роботі
Номер слайду 15
Часто роботи виконують за людину складні для неї завдання або якусь нудну роботу, щоб зекономити наш час. Вони працюють будь-де: на заводах, у домівках людей і навіть у спортзалах — тренують спортсменів!
Номер слайду 16
РОЗДИВИСЬ, ДЕ ПРАЦЮЮТЬ РОБОТИ. ЧИ ЗНАЄШ ТИ ІНШІ ПРИКЛАДИ?ДІЗНАЙСЯ, ЯК РОБОТИ МОЖУТЬ ПРАЦЮВАТИ В НЕБЕЗПЕЧНИХ АБО НЕПРИДАТНИХ ДЛЯ ЛЮДИНИ УМОВАХ — НАПРИКЛАД, ГАСИТИ ПОЖЕЖІ.
Номер слайду 17
Роботи бувають корисними не лише для людей, а й для довкілля. Українські школярі винайшли робота, який допомагає розв’язати одну з найважливіших екологічних проблем — очищує океан від пластику.“ПЕТРОВИЧ” — ТАК РОЗРОБНИКИ НАЗВАЛИ СВІЙ ВИНАХІД — ПОСІВ 10 МІСЦЕ НА СВІТОВІЙ ОЛІМПІАДІ З РОБОТОТЕХНІКИ, ЩО ВІДБУЛАСЬ У 2019 РОЦІ В МІСТІ ДУБАЇ (ОБ’ЄДНАНІ АРАБСЬКІ ЕМІРАТИ).
Номер слайду 18
Номер слайду 19
РОБОТА ЗА КОМП’ЮТЕРОМст. 57 Графічний редактор “Paint 3 D” (дододаткове завдання)
Номер слайду 20
ст. 36-37 РОБОТА ІЗ ЗОШИТОМ (ДОДАТКОВО ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ)
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Щоб відкрити інтерактивне завдання, натисніть на фігуру або наведіть камеру смартфона на QR-код.Інтерактивне завдання
Номер слайду 23
Щоб відкрити інтерактивне завдання, натисніть на фігуру або наведіть камеру смартфона на QR-код.Інтерактивне завдання
Номер слайду 24
ПІДСУМОК- ДЛЯ ЧОГО СТВОРЮЮТЬ ТА ВИКОРИСТОВУЮТЬ МОДЕЛІ?- ЯКІ ФУНКЦІЇ МОЖУТЬ ВИКОНУВАТИ РОБОТИ?- ЯКІ МОДЕЛІ Є ПРОТОТИПОМ ЛЮДИНИ?
Номер слайду 25
РЕФЛЕКСІЯ. ВПРАВА «ВЕСЕЛКА» Я НЕ МІГ, ЦЕ РОБИТИ. Я ХОТІВ ЦЕ ЗРОБИТИ, АЛЕ НЕ ВДАЛОСЯ. Я ЦЕ РОБИВ ІЗ ДОПОМОГОЮ. Я ЦЕ РОБИВ, ХОЧА БУЛИ ПОМИЛКИ. Я ЦЕ РОБИВ, АЛЕ НЕ ВІДРАЗУ. Я ЦЕ ЗРОБИВ. ЦЕ БУЛО ДУЖЕ ПРОСТО!
Номер слайду 26
ЧУДОВО ПОПРАЦЮВАЛИ! ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!
Номер слайду 27
Список використаних джерел1. Методичні матеріали, 4 клас URL : https://svitdovkola.org/metodic/inf4/rozdil3 (дата звернення 22.01.2023).2. Вправи для розминки на уроках інформатики URL : https://naurok.com.ua/infoznayka-pospishae-na-dopomogu-vpravi-dlya-rozminki-na-urokah-informatiki-u-2-klasi-16566.html(дата звернення 22.01.2023). 3. Додаткові матеріали до підручника URL : https://svitdovkola.org/inf4/15 (дата звернення 22.01.2023). 4. Андрусич О. О., Стеценко І. Б. Інформатика : підручн. для 4-го кл. закл. загал. серед. освіти – Київ : Світич, 2021, 96 с.5. Андрусич О. О., Волощенко О. В. Інформатика : зошит для 4-го кл. закл. загал. серед. освіти – Київ : Світич, 2021, 63 с.