Рівнобедрений трикутник та його властивості

Про матеріал
Шановні колеги! Пропонуємо вашій увазі перевірочні роботи, які допоможуть вам здійснювати контроль якості засвоєння учнями навчального матеріалу курсу геометрії 7 класу. Кожну перевірочну роботу подано в чотирьох варіантах двох рівнів складності: перші два варіанти відповідають середньому та достатньому рівням навчальних досягнень учнів, а третій і четвертий варіанти містять задачі, що відповідають високому рівню навчальних досягнень. Перше завдання або два перших завдання перевірочної роботи — завдання із вибором однієї правильної відповіді із чотирьох запропонованих, серед яких тільки одна правильна. Учитель самостійно визначає час виконання перевірочної роботи залежно від її обсягу та від рівня підготовки класу. Перші перевірочні роботи стосуються тем, які вже пройдено в першій чверті. Їх можна використати, зокрема, для організації повторення навчального матеріалу. Поступово в певній послідовності буде викладено роботи, які відповідають усім темам курсу геометрії 7 класу. Усі роботи спеціально розміщені у форматі Word, що надає вчителям максимальну гнучкість під час роботи з матеріалами. Ви з легкістю зможете адаптувати завдання під свої потреби, додавати нові вправи, видаляти зайві чи змінювати порядок їх виконання, не вдаючись до складних технічних маніпуляцій. Сформовану роботу можна роздрукувати в необхідній кількості примірників і використовувати її як роздатковий матеріал. У разі виникнення труднощів із відображенням символів або форматування, рекомендуємо завантажити PDF-версію документа. Якщо у вас виникнуть якісь запитання або проблеми, будь ласка, звертайтеся до нас, бажано сюди: mikeyakir@gmail.com.
Перегляд файлу

Шановні колеги!

 

Пропонуємо вашій увазі перевірочні роботи, які допоможуть вам здійснювати контроль якості засвоєння учнями навчального матеріалу курсу геометрії 7 класу.

Кожну перевірочну роботу подано в чотирьох варіантах двох рівнів складності: перші два варіанти відповідають середньому та достатньому рівням навчальних досягнень учнів, а третій і четвертий варіанти містять задачі, що відповідають високому рівню навчальних досягнень.

Перше завдання або два перших завдання перевірочної роботи — завдання із вибором однієї правильної відповіді із чотирьох запропонованих, серед яких тільки одна правильна.

Учитель самостійно визначає час виконання перевірочної роботи залежно від її обсягу та від рівня підготовки класу.

У цьому випуску пропонуємо вам наступні дві перевірочні робота за темами:

Рівнобедрений трикутник та його властивості

Ознаки рівнобедреного трикутника. Третя ознака рівності трикутників

 

 Поступово в певній послідовності буде викладено роботи, які відповідають усім темам курсу геометрії 7 класу.

Усі роботи спеціально розміщені у форматі Word, що надає вчителям максимальну гнучкість під час роботи з матеріалами. Ви з легкістю зможете адаптувати завдання під свої потреби, додавати нові вправи, видаляти зайві чи змінювати порядок їх виконання, не вдаючись до складних технічних маніпуляцій. Сформовану роботу можна роздрукувати в необхідній кількості примірників і використовувати її як роздатковий матеріал. У разі виникнення труднощів із відображенням символів або форматування, рекомендуємо завантажити PDF-версію документа.

Якщо у вас виникнуть якісь запитання або проблеми, будь ласка, звертайтеся до нас, бажано сюди: mikeyakir@gmail.com.

 


Перевірочна робота № 8
Рівнобедрений трикутник та його властивості

Варіант 1

1. На рисунку зображено трикутник ABC. Укажіть неправильне твердження.

 1) АD = DC  3)

 2)  4)

2. На якому з рисунків неправильно вказано величини кутів?

1)

3)

2)

4)

3. Знайдіть сторони рівнобедреного трикутника, периметр якого дорівнює 49 см, а основа втричі менша від бічної сторони.

4. Серединний перпендикуляр бічної сторони ВС рівнобедреного трикутника АВС перетинає бічну сторону АВ у точці М. Знайдіть периметр трикутника АМС, якщо АВ = 15 см і АС = 7 см.

5. На бічних сторонах АВ і ВС рівнобедреного трикутника ABC вибрано відповідно точки М і K так, що АМ = CK. Доведіть, що AK = CM.


Перевірочна робота № 8
Рівнобедрений трикутник та його властивості

Варіант 2

1. На рисунку зображено ­трикутник ABC. Укажіть неправильне твердження.

 1)

 2)

 3) АD = DC

 4)

2. На якому з рисунків неправильно вказано величини кутів?

1)

3)

2)

4)

3. Знайдіть сторони рівнобедреного трикутника, периметр якого дорівнює 18 см, а основа вчетверо менша від бічної сторони.

4. Серединний перпендикуляр бічної сторони АВ рівнобедреного трикутника АВС перетинає бічну сторону ВС у точці Е. Знайдіть периметр трикутника АЕС, якщо АВ = 17 см і АС = 11 см.

5. На бічних сторонах АВ і ВС рівнобедреного трикутника ABC вибрано відповідно точки E і F так, що . Доведіть, що AF = CE.


Перевірочна робота № 8
Рівнобедрений трикутник та його властивості

Варіант 3

Рис. 1

1. На рисунку 1 зображено трикутник ABC. Укажіть неправильне твердження.

 1)  3) DM = DF

 2) EM = MF  4)

2. На якому з рисунків неправильно вказано величини кутів?

1)

2)

3)

4)

3. Довжини сторін рівнобедреного трикутника виражаються цілим числом сантиметрів. Знайдіть сторони трикутника, якщо одна з його сторін дорівнює 15 см, а сума двох інших сторін дорівнює 23 см.

4. Серединний перпендикуляр бічної сторони ВС рівнобедреного трикутника АВС перетинає бічну сторону АВ у точці М. Доведіть, що точка М не є серединою відрізка АВ.

Рис. 2

5. На бічних сторонах АВ і ВС рівнобедреного трикутника ABC вибрано відповідно точки N і M (рис. 2). Відомо, що ОА = ОС. Доведіть, що ON = OM.


Перевірочна робота № 8
Рівнобедрений трикутник та його властивості

Варіант 4

Рис. 1

1. На рисунку 1 зображено ­трикутник ABC. Укажіть неправильне твердження.

 1)

 2)

 3)

 4)

2. На якому з рисунків неправильно вказано величини кутів?

1)

2)

3)

4)

3. Довжини сторін рівнобедреного трикутника виражаються цілим числом сантиметрів. Знайдіть сторони трикутника, якщо його периметр дорівнює 42 см, а одна зі сторін дорівнює 17 см.

4. Серединний перпендикуляр бічної сторони АВ рівнобедреного ­трикутника АВС перетинає бічну сторону ВС у точці Е. Доведіть, що точка Е не є серединою відрізка BC.

Рис. 2

5. На бічних сторонах АВ і ВС рівнобедреного трикутника ABC вибрано відповідно точки M і P (рис. 2). Відомо, що ОА = ОС. Доведіть, що AM = CP.


Перевірочна робота № 9
Ознаки рівнобедреного трикутника. Третя ознака рівності трикутників

Варіант 1

1. На якому з рисунків ?

1)

3)

2)

4)

2. На якому з рисунків точка М не належить серединному перпендикуляру відрізка АВ?

1)

3)

2)

4)

3. Чому дорівнює відрізок AC на рисунку 1?

Рис. 1

Рис. 2

4. На медіані ВМ трикутника АВС позначили точку N. Відомо, що (рис. 2). Доведіть, що трикутник АВС рівнобедрений.

Рис. 3

5. На рисунку 3 прямі АС і BD перетинаються в точці М. Доведіть, що DM = BM.

 


Перевірочна робота № 9
Ознаки рівнобедреного трикутника. Третя ознака рівності трикутників

Варіант 2

1. На якому з рисунків ?

1)

3)

2)

4)

2. На якому з рисунків точка М не належить серединному перпендикуляру відрізка АВ?

1)

3)

2)

4)

3. Чому дорівнює відрізок АВ на рисунку 1?

Рис. 1

Рис. 2

4. На висоті ВD трикутника АВС позначили точку E. Відомо, що (рис. 2). Доведіть, що трикутник АВС рівнобедрений.

Рис. 3

5. На рисунку 3 прямі KF і QR перетинаються в точці N. Доведіть, що KN  QR.

 


Перевірочна робота № 9
Ознаки рівнобедреного трикутника. Третя ознака рівності трикутників

Варіант 3

1. На якому з рисунків ?

1)

2)

3)

4)

2. На якому з рисунків точка М є точкою перетину серединних перпендикулярів відрізків АВ і CD ?

1)

3)

2)

4)

 

3. Чому дорівнює відрізок MN на рисунку 1?

Рис. 1

Рис. 2

4. На рисунку 2 і . Доведіть, що трикутник АВС рівнобедрений.

Рис. 3

5. На рисунку 3 відрізки АС і BD перетинаються у точці О. Доведіть, що BO = OD.

 


Перевірочна робота № 9
Ознаки рівнобедреного трикутника. Третя ознака рівності трикутників

Варіант 4

1. На якому з рисунків ?

1)

3)

2)

4)

2. На якому з рисунків точка М є точкою перетину серединних перпендикулярів відрізків АВ і CD ?

1)

3)

2)

4)

3. Чому дорівнює відрізок MN на рисунку 1?

Рис. 1

Рис. 2

4. На рисунку 2 АВ = ВС і . Доведіть, що трикутник АОС рівнобедрений.

Рис. 3

5. На рисунку 3 відрізки KP і MN перетинаються у точці О. Доведіть, що KO = OP.

 

 

docx
Додано
14 листопада
Переглядів
456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку