"Рівняння. Розв`язання задач за допомогою рівнянь"

Про матеріал
В контрольній роботі різнорівневі завдання. Розв`язання рівнянь та задач різної складності.
Перегляд файлу

КР№10 В1 

  1. Чи є число - 6 коренем рівняння – 2х = - 12 ?
  2. Розв’язати рівняння: 2 + х = 6.
  3. Скласти рівняння за умовою задачі: Іван з’їв на 5 булочок більше ніж Микита. Скільки булок з’їв кожен з хлопців, якщо разом вони з’їли 23.  
  4. Розв’яжи рівняння:
  5. Знайди корінь рівняння: 3х – 4 = 8х +6.
  6. У шкільній бібліотеці підручників з математики в 3 рази більше, ніж з історії. Скільки підручників з історії в бібліотеці, якщо їх на 16 менше, ніж з математики?
  7. Розв’яжи рівняння: 0,4 (6 – 4х) = 0,5 (7 – 3х) – 1,9.
  8. В одному ящику було в 7 разів більше апельсинів, ніж у другому. Коли з першого ящика взяли 38 апельсинів, а з другого – 14, то в другому залишилось на 78 апельсинів менше, ніж у першому. Скільки апельсинів було в кожному ящику спочатку?

КР№10 В1 

  1. Чи є число - 6 коренем рівняння – 2х = - 12 ?
  2. Розв’язати рівняння: 2 + х = 6.
  3. Скласти рівняння за умовою задачі: Іван з’їв на 5 булочок більше ніж Микита. Скільки булок з’їв кожен з хлопців, якщо разом вони з’їли 23.  
  4. Розв’яжи рівняння:
  5. Знайди корінь рівняння: 3х – 4 = 8х +6.
  6. У шкільній бібліотеці підручників з математики в 3 рази більше, ніж з історії. Скільки підручників з історії в бібліотеці, якщо їх на 16 менше, ніж з математики?
  7. Розв’яжи рівняння: 0,4 (6 – 4х) = 0,5 (7 – 3х) – 1,9.
  8. В одному ящику було в 7 разів більше апельсинів, ніж у другому. Коли з першого ящика взяли 38 апельсинів, а з другого – 14, то в другому залишилось на 78 апельсинів менше, ніж у першому. Скільки апельсинів було в кожному ящику спочатку?

КР№10 В2 

  1. Чи є число - 7 коренем рівняння х + 9 = 2 ?
  2. Розв’язати рівняння: 2х = 6.
  3. Скласти рівняння за умовою задачі: Оксана купила на 5 суконь більше ніж Наталя. Скільки суконь купила кожна з дівчат, якщо разом вони купили 19.  
  4. Розв’яжи рівняння:
  5. Знайди корінь рівняння: 2х – 3 = 7х - 13.
  6. Перший відрізок у 4 рази довший, ніж другий. Яка довжина другого відрізка, якщо він на 15 см коротший, ніж перший?
  7. Розв’яжи рівняння: 0,2 (7 – 2х) = 2,3 – 0,3 (х – 6).
  8. В одній бригаді було у 4 рази більше робітників, ніж у другій. Після того, як із першої бригади до другої перейшло 6 робітників, то в другій бригаді стало вдвічі менше робітників, ніж у першій. Скільки робітників було в кожній бригаді спочатку?

 

КР№10 В2 

  1. Чи є число - 7 коренем рівняння х + 9 = 2 ?
  2. Розв’язати рівняння: 2х = 6.
  3. Скласти рівняння за умовою задачі: Оксана купила на 5 суконь більше ніж Наталя. Скільки суконь купила кожна з дівчат, якщо разом вони купили 19.  
  4. Розв’яжи рівняння:
  5. Знайди корінь рівняння: 2х – 3 = 7х - 13.
  6. Перший відрізок у 4 рази довший, ніж другий. Яка довжина другого відрізка, якщо він на 15 см коротший, ніж перший?
  7. Розв’яжи рівняння: 0,2 (7 – 2х) = 2,3 – 0,3 (х – 6).
  8. В одній бригаді було у 4 рази більше робітників, ніж у другій. Після того, як із першої бригади до другої перейшло 6 робітників, то в другій бригаді стало вдвічі менше робітників, ніж у першій. Скільки робітників було в кожній бригаді спочатку?

 

docx
Додано
1 квітня 2021
Переглядів
3633
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку