В методичних рекомендаціях подано зразок плану-графіку внутрішнього аудиту закладу освіти на навчальний рік
План-графік
ЗДІЙСНЕННЯ ВНУТРІШКІЛЬНОГО АУДИТУ НА НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Зміст внутрішнього аудиту (форма узагальнення) |
Місяць |
|||||||||||||
Освітнє середовище закладу освіти. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці |
||||||||||||||
Безпечність приміщення і території закладу освіти, комфорт для навчання та праці |
д |
д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
п |
||
Забезпечення закладу освіти навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що не-обхідні для реалізації освітньої програми
|
д |
|
|
|
|
|
|
н |
|
|
|
п |
||
Обізнаність здобувачів освіти та працівників закладу освіти з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх
|
д |
|
|
|
д |
|
|
|
|
д |
|
|
||
Обізнаність працівників з правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я і вживають необхідних заходів у таких ситуаціях
|
д |
|
|
|
|
|
|
|
|
д |
|
|
||
Створення умов для безпечного використання мережі Інтернет. Формування навичок безпечної поведінки в Інтернеті |
д |
|
|
н |
|
|
д |
|
|
|
|
|
||
Застосування підходів до адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу, професійної адаптації працівників |
|
н |
д |
|
|
|
|
д |
|
|
|
|
||
Планування діяльності та реалізація заходів щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі
|
н |
|
|
|
н |
|
|
|
д |
|
|
|
||
Забезпечення Правилами поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини |
д |
|
|
|
|
д |
|
|
|
|
|
|
||
Протидія керівництва закладу освіти, педагогічних працівників булінгу (цькуванню), іншому насильствп, дотримання порядку реагування на їх прояви |
п |
|
д |
|
|
н |
|
|
д |
|
|
|
||
Облаштування приміщення та території закладу освіти з урахуванням принципів універсального дизайну та розумного пристосування
|
н |
|
|
|
|
д |
|
|
|
д |
|
|
||
Застосування в закладі освіти методики та технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами |
|
|
н |
|
|
|
|
|
н |
|
|
|
||
Взаємодія закладу освіти з батьками дітей з особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти
|
п |
|
н |
|
д |
|
|
д |
|
|
|
|
||
Освітнє середовище мотивує здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя
|
п |
|
н |
|
|
д |
|
|
н |
|
|
|
||
Створення у закладі освіти простору інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно-ресурс-ний центр тощо)
|
н |
|
|
|
|
п |
|
|
н |
|
|
|
||
Виконання статті 10 Конституції України |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
п, н |
||
Облік учнів. Контроль стану охоплення навчанням дітей шкільного віку мікрорайону. Перевірка книги обліку учнів |
д, н |
|
|
|
д, н |
|
|
|
|
|
|
д, н |
||
Комплектація класів та закріплення вчителів за навчальними кабінетами |
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Організація індивідуального навчання |
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Дотримання вимог державних стандартів у календарному плануванні вчителів |
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Комплектування спеціальних медичних груп для занять фізичною культурою |
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Оновлення складу піклувальної ради, ради ЗЗСО |
|
д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Організація харчування. Стан харчування дітей |
д |
д, н |
д |
д |
д, н |
д |
д |
д |
д, н |
|
|
|
||
Особові справи та трудові книжки педагогів |
|
|
|
д |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Організація чергування у ЗЗСО |
|
|
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Профілактика дитячого травматизму. Проведення бесід щодо попередження дитячого травматизму під час навчально-виховного процесу) |
|
|
|
н |
|
|
|
|
|
н |
|
|
||
Робота ЗЗСО у канікулярний період |
|
з |
|
з |
|
|
|
з |
|
|
|
|
||
Профорієнтаційна робота з учнями |
|
|
|
|
|
д |
д |
д |
д |
|
|
|
||
Заміна уроків. Перевірка якості заміни уроків |
|
|
|
|
|
д |
|
|
|
|
|
|
||
Підготовка до державної підсумкової атестації |
|
|
|
|
|
|
д |
н |
п, н |
п, н |
|
|
||
Оформлення та видача документів про освіту |
|
|
|
|
|
|
|
|
п, н |
п, н |
|
|
||
Робота з органами місцевого самоврядування |
|
|
|
|
|
|
д |
|
|
|
|
|
||
Стан виконання Закону України “Про пожежну безпеку |
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
|
|
|
||
Ознайомлення педагогів із попереднім навантаженням на наступний навчальний рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
д |
д |
|
|
||
Набір учнів до 1-го класу |
|
|
|
|
|
|
д |
|
|
д |
|
н |
||
Медогляд працівників ЗЗСО |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н |
||
Організація медичного обслуговування учнів, ведення їх диспансерного обліку |
н |
|
|
|
|
|
н |
|
|
|
|
|
||
Дотримання санітарно-гігієнічних норм в організації освітнього процесу |
|
д |
|
н |
|
|
д |
|
д |
|
|
н |
||
Стан безпеки на уроках фізичної |
|
|
н |
|
|
|
|
н |
|
|
|
|
||
Ведення журналів інструктажу з ОП |
д |
|
|
|
д |
|
|
|
д, н |
|
|
|
||
Дотримання санітарно-гігієнічних правил і ОП у пришкільному таборі (у разі наявності) (наказ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
|
||
Інформаційне забезпечення управління ЗЗСО |
д |
|
|
|
д, н |
|
|
|
|
|
|
|
||
Забезпечення підручниками, збереження та зміцнення бібліотечного фонду. Стан роботи бібліотеки |
|
|
|
|
д |
|
|
|
|
|
|
д, н |
||
Перевірка стану виконання та корекція планів роботи |
|
|
|
|
д, н |
|
|
|
д, н |
|
|
|
||
Стан проведення ремонтних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
д |
д |
д |
||
Стан здобуття повної загальної середньої освіти випускниками 9-х класів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
д, н |
||
Перевірка особових справ учнів
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Готовність ЗЗСО до осінньо-зимового періоду. Стан протипожежної, каналізаційної, опалювальної систем, котельного господарства, покрівлі, утеплення приміщень
|
д |
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Готовність ЗЗСО до нового навчального року
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
д |
д |
||
Дотримання вимог з ведення класних журналів
|
|
д |
|
|
н |
|
|
д |
|
н |
|
|
||
Контроль за навчанням дітей з особливими освітніми потребами
|
н |
|
|
|
д, н |
|
|
|
|
|
|
|
||
Система оцінювання здобувачів освіти. Наявність відкритої, прозорої зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень
|
||||||||||||||
Рівень навчальних досягнень учнів за результатами виконання навчальних програм
|
|
|
|
|
д, н |
|
|
|
|
п, н |
|
|
||
Отримання здобувачами освіти від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень
|
п |
|
|
|
н |
|
|
|
д |
|
|
|
||
Сприяння системи оцінювання в закладі освіти реалізації компетентнісного підходу до навчання
|
д |
|
|
|
п |
|
|
|
н |
|
|
|
||
Здобувачі освіти вважають оцінювання результатів навчання справедливим і об’єктивним |
|
|
|
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
||
Здійснення у закладі освіти аналізу результатів навчання здобувачів освіти |
|
п |
|
|
п |
|
|
п |
|
п |
|
|
||
Впровадження у закладі освіти системи формувального оцінювання |
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Сприяння закладом освіти формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання |
|
|
|
д |
|
|
|
|
д |
|
|
|
||
Забезпечення закладом освіти самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти |
д |
|
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Відвідування учнями навчальних занять |
н |
д |
д |
д |
н |
д |
д |
д |
д, н |
|
|
|
||
Виконання перспективного плану вивчення стану викладання предметів |
|
п, н |
|
п, н |
|
п, н |
|
п, н |
|
|
|
н |
||
Контроль за організацією освітнього процесу в 1-му класі |
|
д, н |
|
|
|
д, н |
|
|
|
|
|
|
||
Контроль за організацією освітнього процесу в 5-му класі |
|
|
д, н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Перевірка учнівських зошитів |
|
|
н |
|
|
|
|
н |
|
|
|
|
||
Перевірка учнівських щоденників |
|
н |
|
|
|
|
н |
|
|
|
|
|
||
Проведення шкільних предметних олімпіад |
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Підготовка та участь учнів у районних, обласних олімпіадах, турнірах, конкурсах |
|
|
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Ефективність роботи факультативів та предметних гуртків |
|
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Охоплення учнів 8 – 9-х класів поглибленим вивченням окремих предметів |
д |
|
|
|
|
|
|
|
п, н |
|
|
н |
||
Охоплення учнів 10 – 11-х класів профільним навчанням (крім універсального профілю) |
н |
|
|
|
|
|
|
д |
д |
|
|
п, н |
||
Виконання лабораторних і практичних робіт учнями |
|
|
|
н |
|
|
|
|
н |
|
|
|
||
Організація роботи з учнями, схильними до правопорушень |
н |
|
|
|
д |
|
|
|
|
|
|
|
||
Контроль за роботою веб-сайту ЗЗСО |
|
|
|
д |
|
|
|
д |
|
|
|
|
||
Оцінювання педагогічними працівниками навчальних досягнень учнів |
|
|
|
н |
|
|
|
|
н |
|
|
|
||
Урахування запитів учнів під час розподілу годин варіативної складової робочого навчального плану |
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Організація позакласного читання учнів |
|
|
|
н |
|
|
|
|
н |
|
|
|
||
Робота з учнями, які потребують психологічної підтримки. Виявлення, попередження і розгляд випадків насильства та жорстокого поводження з дітьми |
|
д |
|
|
|
|
д |
|
|
|
|
|
||
Залучення учнів до спортивно-оздоровчої роботи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
д, н |
|
|
||
Дотримання графіку проведення контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
|
|
|
||
Аналіз результатів ДПА |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
|
||
Охоплення учнів позашкільною освітою |
|
д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Забезпечення соціально-психологічного супроводу учасників освітнього процесу |
|
д, н |
|
|
|
|
|
д |
|
|
|
|
||
Стан виховної роботи |
д |
|
|
д, н |
|
|
|
|
д |
|
|
|
||
Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти
|
||||||||||||||
Ефективність планування вчителів |
|
|
н |
|
|
д |
|
|
|
|
|
|
||
Застосування педагогічними працівниками освітніх технологій, спрямованих на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти
|
|
п |
|
|
д |
|
|
|
н |
|
|
|
||
Участь педагогічних працівників у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти |
д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Сприяння педагогічними працівниками формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі їх навчання, виховання та розвитку |
н |
|
|
|
д |
|
|
|
|
|
|
|
||
Використання педагогічними працівниками ін-формаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі |
|
|
н |
|
|
|
|
|
н |
|
|
|
||
Сприяння педагогічними працівниками формуванню, забезпечення власного професійного розвитку і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
|
|
|
п |
|
|
|
н |
|
|
|
|
|
||
Комплектування ЗЗСО педкадрами
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
|
|
|
п, н |
||
Здійснення педагогічними працівниками інноваційної діяльності, участь у інноваційних проектах
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Атестація педпрацівників
|
д, н |
д, н |
|
|
|
п, н |
|
н |
|
|
|
|
||
Проходження курсової перепідготовки
|
|
|
|
д |
|
|
|
д |
|
н |
|
д, н |
||
Діяльність педагогічних працівників на засадах педагогіки партнерства
|
|
|
д |
|
|
|
|
д |
|
|
|
|
||
Співпраця педагогічних працівників з батьками здобувачів освіти з питань організації освітнього процесу, забезпечення постійного зворотнього зв’язку
|
д |
|
|
н |
|
|
|
д |
|
|
|
|
||
Здійснення у закладі освіти практики педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці
|
д |
|
|
|
н |
|
|
|
д |
|
|
|
||
Дотримання педагогічними працівниками під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності академічної доброчесності
|
|
д |
|
|
|
|
|
н |
|
|
|
|
||
Сприяння педагогічними працівниками дотриманню академічної доброчесності здобувачами освіти
|
д |
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
|
|
||
Відвідування навчальних занять педагогічних працівників, які атестуються
|
|
|
д |
д |
|
|
п |
н |
|
|
|
|
||
Вивчення системи роботи педагогічних працівників, які атестуються
|
|
д |
д |
д |
н |
|
|
|
|
|
|
|
||
Вивчення роботи молодих та новопризначених педагогічних працівників
|
|
д, н |
|
|
|
д, н |
|
|
|
|
|
|
||
Реалізація системи стимулювання та мотивації працівників
|
|
н |
|
|
|
|
д |
|
|
|
|
|
||
Результативність методичної роботи
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
|
||
Управлінські процеси закладу освіти. Наявність Стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань
|
||||||||||||||
Наявність затвердженої стратегії розвитку закладу освіти, спрямованої на підвищення якості освітньої діяльності
|
д |
|
|
|
|
н |
|
|
|
|
|
п |
||
Здійснення у закладі освіти річного планування та відстеження його результативності відповідно до стратегії його розвитку та з урахуванням освітньої програми
|
|
п |
|
|
|
н |
|
|
|
|
|
|
||
Здійснення у закладі освіти самооцінювання якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти
|
|
д |
|
|
д |
|
|
д |
н |
|
|
п |
||
Планування та здійснення керівництвом закладу освіти заходів щодо утримання у належному стані будівель, приміщень, обладнання
|
н |
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
д |
||
Сприяння керівництвом закладу освіти створенню психологічно-комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію здобувачів освіти, їх батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру |
|
|
д |
|
|
н |
|
|
|
|
|
|
||
Оприлюднення закладом освіти інформації про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах |
д |
|
|
д |
|
|
н |
|
|
|
|
|
||
Формування керівником закладу освіти штату закладу, залучення кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатного розпису та освітньої програми |
|
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
|
д |
||
Мотивація керівництва закладу освіти за допомогою системи матеріального та морального заохочення педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності |
д |
н |
|
|
|
|
|
н |
|
|
|
|
||
Сприяння керівництвом закладу освіти підвищенню кваліфікації педагогічних працівників
|
д |
|
|
|
п |
|
|
н |
|
|
|
|
||
Створення у закладі освіти умов для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процесу
|
|
п |
|
|
н |
|
|
|
д |
|
|
|
||
Прийняття управлінських рішень з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу
|
|
|
н |
|
|
|
д |
|
|
|
|
|
||
Створення керівництвом закладу освіти умов для розвитку громадського самоврядування
|
д |
|
|
|
|
|
|
д |
|
|
|
|
||
Сприяння керівництвом закладу освіти виявленню громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їх участі в житті місцевої громади |
|
|
д |
|
|
|
н |
|
|
д |
|
|
||
Врахування режиму роботи закладу освіти та розкладу занять вікових особливостей здобувачів освіти, відповідність їх освітнім потребам |
н |
|
|
д |
|
|
|
д |
|
|
|
|
||
Створення у закладі освіти умов для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти |
п |
|
|
н |
|
|
|
|
д |
|
|
|
||
Впровадження закладом освіти політики академічної доброчесності
|
п |
|
|
д |
|
|
|
д |
|
|
|
|
||
Сприяння керівництвом закладу освіти формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції
|
|
д |
|
|
д |
|
|
|
н |
|
|
|
||