Різник Людмила Леонідівна, директор Коврайського НВК імені Г.С. Сковороди Гельмязівської сільської ради Золотоніського району Черкаської обл. МПлан-графік внутрішнього аудиту ЗЗСО

Про матеріал

В методичних рекомендаціях подано зразок плану-графіку внутрішнього аудиту закладу освіти на навчальний рік

Перегляд файлу

План-графік

ЗДІЙСНЕННЯ ВНУТРІШКІЛЬНОГО АУДИТУ НА НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

Зміст внутрішнього аудиту 

(форма узагальнення)

Місяць

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Червень

Липень

Серпень

Освітнє середовище закладу освіти.

Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці

Безпечність приміщення і території закладу освіти, комфорт для навчання та праці

д

д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п

Забезпечення закладу освіти навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що не-обхідні для реалізації освітньої програми

 

д

 

 

 

 

 

 

н

 

 

 

п

Обізнаність здобувачів освіти та працівників закладу освіти з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

 

д

 

 

 

д

 

 

 

 

д

 

 

Обізнаність працівників з

правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я і вживають необхідних заходів у таких ситуаціях

 

 

д

 

 

 

 

 

 

 

 

д

 

 

Створення умов для безпечного використання мережі Інтернет. Формування навичок безпечної поведінки в Інтернеті

д

 

 

н

 

 

д

 

 

 

 

 

Застосування підходів до адаптації та інтеграції здобувачів освіти до освітнього процесу, професійної адаптації працівників

 

н

д

 

 

 

 

д

 

 

 

 

  Планування діяльності та реалізація заходів щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі

 

н

 

 

 

н

 

 

 

д

 

 

 

 Забезпечення Правилами поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини

д

 

 

 

 

д

 

 

 

 

 

 

Протидія керівництва закладу освіти, педагогічних працівників булінгу (цькуванню), іншому насильствп, дотримання  порядку реагування на їх прояви

п

 

д

 

 

н

 

 

д

 

 

 

Облаштування приміщення та

території закладу освіти з урахуванням принципів універсального дизайну та розумного пристосування

 

н

 

 

 

 

д

 

 

 

д

 

 

Застосування в закладі освіти методики та технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

 

 

н

 

 

 

 

 

н

 

 

 

 Взаємодія закладу освіти з батьками дітей з особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти

 

п

 

н

 

д

 

 

д

 

 

 

 

 Освітнє середовище мотивує здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя

 

п

 

н

 

 

д

 

 

н

 

 

 

Створення  у закладі освіти простору інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно-ресурс-ний центр тощо)

 

н

 

 

 

 

п

 

 

н

 

 

 

Виконання статті 10 Конституції України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п, н

Облік учнів. Контроль стану охоплення навчанням дітей шкільного віку мікрорайону. Перевірка книги обліку учнів

д, н

 

 

 

д, н

 

 

 

 

 

 

д, н

Комплектація класів та закріплення вчителів за навчальними кабінетами

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Організація індивідуального навчання

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримання вимог державних стандартів у календарному плануванні вчителів

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комплектування спеціальних медичних груп для занять фізичною культурою

 

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оновлення складу піклувальної ради, ради ЗЗСО

 

д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Організація харчування. Стан харчування дітей

д

д, н

д

д

д, н

д

д

д

д, н

 

 

 

Особові справи та трудові книжки педагогів

 

 

 

д

 

 

 

 

 

 

 

 

Організація чергування у ЗЗСО

 

 

 

н

 

 

 

 

 

 

 

 

Профілактика дитячого травматизму. Проведення бесід щодо  попередження дитячого травматизму під час навчально-виховного процесу)

 

 

 

н

 

 

 

 

 

н

 

 

Робота ЗЗСО у канікулярний період

 

з

 

з

 

 

 

з

 

 

 

 

Профорієнтаційна робота з учнями

 

 

 

 

 

д

д

д

д

 

 

 

Заміна уроків. Перевірка якості заміни уроків

 

 

 

 

 

д

 

 

 

 

 

 

Підготовка до державної підсумкової атестації      

 

 

 

 

 

 

д

н

п, н

п, н

 

 

Оформлення та видача документів про освіту

 

 

 

 

 

 

 

 

п, н

п, н

 

 

Робота з органами місцевого самоврядування

 

 

 

 

 

 

д

 

 

 

 

 

Стан виконання Закону України “Про пожежну безпеку

 

 

 

 

 

 

 

н

 

 

 

 

Ознайомлення педагогів із попереднім навантаженням на наступний навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

д

д

 

 

Набір учнів до 1-го класу

 

 

 

 

 

 

д

 

 

д

 

н

Медогляд працівників ЗЗСО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

н

Організація медичного обслуговування учнів, ведення їх диспансерного обліку

н

 

 

 

 

 

н

 

 

 

 

 

Дотримання санітарно-гігієнічних норм в організації освітнього процесу

 

д

 

н

 

 

д

 

д

 

 

н

Стан безпеки на уроках фізичної

 

 

н

 

 

 

 

н

 

 

 

 

Ведення журналів інструктажу з ОП

д

 

 

 

д

 

 

 

д, н

 

 

 

Дотримання санітарно-гігієнічних правил і ОП у пришкільному таборі (у разі наявності) (наказ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

н

 

 

Інформаційне забезпечення управління ЗЗСО

д

 

 

 

д, н

 

 

 

 

 

 

 

Забезпечення підручниками, збереження та зміцнення бібліотечного фонду. Стан роботи бібліотеки

 

 

 

 

д

 

 

 

 

 

 

д, н

Перевірка стану виконання та корекція планів роботи

 

 

 

 

д, н

 

 

 

д, н

 

 

 

Стан проведення ремонтних робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

д

д

д

Стан здобуття повної загальної середньої освіти випускниками 9-х класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

д, н

Перевірка особових справ учнів

 

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Готовність ЗЗСО до осінньо-зимового періоду. Стан протипожежної, каналізаційної, опалювальної систем, котельного господарства, покрівлі, утеплення приміщень

 

д

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Готовність ЗЗСО до нового навчального року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

д

д

Дотримання вимог з ведення класних журналів

 

 

д

 

 

н

 

 

д

 

н

 

 

Контроль за навчанням дітей з особливими освітніми потребами

 

н

 

 

 

д, н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Система оцінювання здобувачів освіти.

Наявність відкритої, прозорої зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень

 

Рівень навчальних досягнень учнів за результатами виконання навчальних програм

 

 

 

 

 

д, н

 

 

 

 

п, н

 

 

Отримання здобувачами освіти від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень

 

п

 

 

 

н

 

 

 

д

 

 

 

Сприяння системи оцінювання в закладі освіти реалізації компетентнісного підходу до навчання

 

д

 

 

 

п

 

 

 

н

 

 

 

Здобувачі освіти вважають оцінювання результатів навчання справедливим і об’єктивним

 

 

 

 

н

 

 

 

 

 

 

 

Здійснення у закладі освіти аналізу результатів навчання здобувачів освіти

 

п

 

 

п

 

 

п

 

п

 

 

Впровадження у закладі освіти системи формувального оцінювання

 

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сприяння закладом освіти формуванню у здобувачів освіти відповідального ставлення до результатів навчання

 

 

 

д

 

 

 

 

д

 

 

 

Забезпечення закладом освіти самооцінювання та взаємооцінювання здобувачів освіти

д

 

 

н

 

 

 

 

 

 

 

 

Відвідування учнями навчальних занять

н

д

д

д

н

д

д

д

д, н

 

 

 

Виконання перспективного плану вивчення стану викладання предметів

 

п, н

 

п, н

 

п, н

 

п, н

 

 

 

н

Контроль за організацією освітнього процесу в 1-му класі

 

д, н

 

 

 

д, н

 

 

 

 

 

 

Контроль за організацією освітнього процесу в 5-му класі

 

 

д, н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірка учнівських зошитів

 

 

н

 

 

 

 

н

 

 

 

 

Перевірка учнівських щоденників

 

н

 

 

 

 

н

 

 

 

 

 

Проведення шкільних предметних олімпіад

 

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовка та участь учнів у районних, обласних олімпіадах, турнірах, конкурсах

 

 

 

н

 

 

 

 

 

 

 

 

Ефективність роботи факультативів та предметних гуртків

 

 

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Охоплення учнів 8 – 9-х класів поглибленим вивченням окремих предметів

д

 

 

 

 

 

 

 

п, н

 

 

н

Охоплення учнів 10 – 11-х класів профільним навчанням (крім універсального профілю)

н

 

 

 

 

 

 

д

д

 

 

п, н

Виконання лабораторних і практичних робіт учнями

 

 

 

н

 

 

 

 

н

 

 

 

Організація роботи з учнями, схильними до правопорушень

н

 

 

 

д

 

 

 

 

 

 

 

Контроль за роботою веб-сайту ЗЗСО

 

 

 

д

 

 

 

д

 

 

 

 

Оцінювання педагогічними працівниками навчальних досягнень учнів

 

 

 

н

 

 

 

 

н

 

 

 

Урахування запитів учнів під час розподілу годин варіативної складової робочого навчального плану

н

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Організація позакласного читання учнів

 

 

 

н

 

 

 

 

н

 

 

 

Робота з учнями, які потребують психологічної підтримки. Виявлення, попередження і розгляд випадків насильства та жорстокого поводження з дітьми

 

д

 

 

 

 

д

 

 

 

 

 

Залучення учнів до спортивно-оздоровчої роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

д, н

 

 

Дотримання графіку проведення контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

н

 

 

 

 

Аналіз результатів ДПА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

н

 

 

Охоплення учнів позашкільною освітою

 

д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Забезпечення соціально-психологічного супроводу учасників освітнього процесу

 

д, н

 

 

 

 

 

д

 

 

 

 

Стан виховної роботи

д

 

 

д, н

 

 

 

 

д

 

 

 

 

Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників.

Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

 

Ефективність планування вчителів

 

 

н

 

 

д

 

 

 

 

 

 

Застосування педагогічними працівниками

освітніх технологій, спрямованих на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти

 

 

п

 

 

д

 

 

 

н

 

 

 

Участь педагогічних працівників у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти

д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Сприяння педагогічними працівниками формуванню суспільних цінностей у здобувачів освіти у процесі їх навчання, виховання та розвитку

н

 

 

 

д

 

 

 

 

 

 

 

Використання педагогічними працівниками ін-формаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі

 

 

н

 

 

 

 

 

н

 

 

 

Сприяння педагогічними працівниками формуванню, забезпечення власного професійного розвитку і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

 

 

 

п

 

 

 

н

 

 

 

 

 

Комплектування ЗЗСО педкадрами

 

 

 

 

 

 

 

н

 

 

 

 

п, н

Здійснення педагогічними працівниками інноваційної діяльності, участь у інноваційних проектах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Атестація педпрацівників

 

д, н

д, н

 

 

 

п, н

 

н

 

 

 

 

Проходження курсової перепідготовки

 

 

 

 

д

 

 

 

д

 

н

 

д, н

Діяльність педагогічних працівників на засадах педагогіки партнерства

 

 

 

д

 

 

 

 

д

 

 

 

 

Співпраця педагогічних працівників з батьками здобувачів освіти з питань організації освітнього процесу, забезпечення постійного зворотнього зв’язку

 

д

 

 

н

 

 

 

д

 

 

 

 

 Здійснення у закладі освіти практики педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці

 

д

 

 

 

н

 

 

 

д

 

 

 

 Дотримання педагогічними працівниками під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності академічної доброчесності

 

 

д

 

 

 

 

 

н

 

 

 

 

Сприяння педагогічними працівниками дотриманню академічної доброчесності здобувачами освіти

 

д

 

 

 

 

 

 

 

н

 

 

 

Відвідування навчальних занять педагогічних працівників, які атестуються

 

 

 

д

д

 

 

п

н

 

 

 

 

Вивчення системи роботи педагогічних працівників, які атестуються

 

 

д

д

д

н

 

 

 

 

 

 

 

Вивчення роботи молодих та новопризначених педагогічних працівників

 

 

д, н

 

 

 

д, н

 

 

 

 

 

 

Реалізація системи стимулювання та мотивації працівників

 

 

н

 

 

 

 

д

 

 

 

 

 

Результативність методичної роботи 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

н

 

 

 

 

Управлінські процеси закладу освіти.

Наявність Стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань

 

 

Наявність затвердженої стратегії розвитку закладу освіти, спрямованої на підвищення якості освітньої діяльності

 

д

 

 

 

 

н

 

 

 

 

 

п

 

Здійснення у закладі освіти річного планування та відстеження його результативності відповідно до стратегії його розвитку та з урахуванням освітньої програми

 

 

п

 

 

 

н

 

 

 

 

 

 

 

Здійснення у закладі освіти самооцінювання якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти

 

 

д

 

 

д

 

 

д

н

 

 

п

   Планування та здійснення керівництвом закладу освіти заходів щодо утримання у належному стані будівель, приміщень, обладнання

 

н

 

н

 

 

 

 

 

 

 

 

д

  Сприяння керівництвом закладу освіти створенню психологічно-комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію здобувачів освіти, їх батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

 

 

д

 

 

н

 

 

 

 

 

 

 Оприлюднення закладом освіти інформації про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах

д

 

 

д

 

 

н

 

 

 

 

 

Формування керівником закладу освіти штату закладу, залучення кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатного розпису та освітньої програми

 

 

 

 

 

 

 

 

н

 

 

д

Мотивація керівництва закладу освіти за допомогою системи матеріального та морального заохочення педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності

д

н

 

 

 

 

 

н

 

 

 

 

Сприяння керівництвом закладу освіти підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

 

д

 

 

 

п

 

 

н

 

 

 

 

Створення у закладі освіти умов для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процесу

 

 

п

 

 

н

 

 

 

д

 

 

 

Прийняття управлінських рішень з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

 

 

 

н

 

 

 

д

 

 

 

 

 

Створення керівництвом закладу освіти умов для розвитку громадського самоврядування

 

д

 

 

 

 

 

 

д

 

 

 

 

Сприяння керівництвом закладу освіти виявленню громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їх участі в житті місцевої громади

 

 

д

 

 

 

н

 

 

д

 

 

Врахування режиму роботи закладу освіти та розкладу занять вікових особливостей здобувачів освіти, відповідність їх освітнім потребам

н

 

 

д

 

 

 

д

 

 

 

 

Створення у закладі освіти умов для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти

п

 

 

н

 

 

 

 

д

 

 

 

Впровадження закладом освіти політики академічної доброчесності

 

п

 

 

д

 

 

 

д

 

 

 

 

Сприяння керівництвом закладу освіти формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції

 

 

д

 

 

д

 

 

 

н

 

 

 

  • П- педрада
  • Н- наказ
  • Д- нарада при директор

 

docx
Додав(-ла)
різник людмила
Додано
5 березня 2021
Переглядів
292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку