Тема Різнобарвний льодяник.
Мета: формувати ключові та предметні компетентності.
Обладнання:
а). матеріали: пластилін, дерев’яні шпажки;
б). інструменти, приладдя: дощечки для пластиліну, стеки;
в). наочність: технологічна картка, зразок виробу, зразки карамельок.
Хід уроку
– Зараз у вас заняття з ліплення. На столах повинні бути: альбоми, дошки для пластиліну, стеки, пластилін, серветки.
– Посміхніться один одному. Висловіть добрі побажання.
– Які солодощі ви полюбляєте?
А чи знаєте ви, що є природні солодощі, наприклад, мед, фрукти, і штучні: печиво, цукерки, тістечка, тортики, морозиво.
– Як ви вважаєте, чи корисно для здоров’я вживати багато штучних солодощів? Як впливають солодкі продукти на зуби?
– Пропоную вам розглянути карамельки (демонструю).
– Як ви вважаєте, що ми будемо виготовляти на занятті?
– На занятті ми виготовимо різнобарвні льодяники з пластиліну.
- Показ виконання роботи.
- Самостійна робота (індивідуальна допомога).
IV. Заключна частина.
– То як називається виріб, який ми виготовляли? (пластиліновий льодяник, пластилінова карамель).
– В чому полягає його корисність? Для чого потрібно виготовляти і де можна використати цей виріб? (можна використати, щоб прикрасити кімнату, для ігор, як сувенір для подарунка, для розіграшу).
– З яких деталей він складається? (із дерев’яної шпажки-основи для кріплення, пластилінової карамельки).
– З якого матеріалу виготовлено виріб? (із пластиліну).
1