Різнобарвні льодяники

Про матеріал
Тема Різнобарвний льодяник. Мета: формувати ключові та предметні компетентності. Обладнання: а). матеріали: пластилін, дерев’яні шпажки; б). інструменти, приладдя: дощечки для пластиліну, стеки; в). наочність: технологічна картка, зразок виробу, зразки карамельок. Хід уроку I. Організаційний момент. 1. Привітання 2. Перевірка готовності дітей до заняття – Зараз у вас заняття з ліплення. На столах повинні бути: альбоми, дошки для пластиліну, стеки, пластилін, серветки. 3. Емоційна вправа-налаштування – Посміхніться один одному. Висловіть добрі побажання.
Перегляд файлу

Тема Різнобарвний льодяник.

Мета: формувати ключові та предметні компетентності.

Обладнання:

а). матеріали: пластилін, дерев’яні шпажки;

б). інструменти, приладдя: дощечки для пластиліну, стеки;

в). наочність: технологічна картка, зразок виробу, зразки карамельок.

Хід уроку

  1.                 Організаційний момент.
  1.   Привітання
  2.   Перевірка готовності дітей до заняття

– Зараз у вас заняття з ліплення. На столах повинні бути: альбоми, дошки для пластиліну, стеки, пластилін, серветки.

  1.   Емоційна вправа-налаштування

– Посміхніться один одному. Висловіть добрі побажання.

  1.             Вступна частина.
  1.   Вступна бесіда

– Які солодощі ви полюбляєте?

А чи знаєте ви, що є природні солодощі, наприклад, мед, фрукти, і штучні: печиво, цукерки, тістечка, тортики, морозиво.

– Як ви вважаєте, чи корисно для здоров’я вживати багато штучних солодощів? Як впливають солодкі продукти на зуби?

– Пропоную вам розглянути карамельки (демонструю).

  1.          Основна частина.

–  Як ви вважаєте, що ми будемо виготовляти на занятті?

–  На занятті ми виготовимо різнобарвні льодяники з пластиліну.

-         Показ виконання роботи.

-         Самостійна робота (індивідуальна допомога).

IV. Заключна частина.

– То як називається виріб, який ми виготовляли? (пластиліновий льодяник, пластилінова карамель).

– В чому полягає його корисність? Для чого потрібно виготовляти і де можна використати цей виріб? (можна використати, щоб прикрасити кімнату, для ігор, як сувенір для подарунка, для розіграшу).

– З яких деталей він складається? (із дерев’яної шпажки-основи для кріплення, пластилінової карамельки).

– З якого матеріалу виготовлено виріб? (із пластиліну).

 

1

 

doc
Додано
12 червня
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку