Пригадай:{638 B1855-1 B75-4 FBE-930 C-398 BA8 C253 C6}1. Що таке організми? (тіла живої природи). 2. Що таке клітина? (найменші частинки, з яких побудовані організми). 3. Назвіть царства живих організмів (Рослини, тварини, гриби, бактерії). 4. Пригадайте за якими ознаками царство рослин відрізняється від інших організмів? (Виділяють кисень, яким дихають всі живі організми нашої планети, не пересуваються, ведуть прикріплений спосіб життя, рослини можуть самі для себе та інших організмів створювати поживні речовини, більшість рослин мають зелений колір).
Гра «Та» чи «Ні»{18603 FDC-E32 A-4 AB5-989 C-0864 C3 EAD2 B8}Питання: Так. Ні Рослини на земній кулі ростуть повсюди. Вони мають різну форму, розміри, тривалість життя За різноманітністю стебел виділяють: дерева, кущі та трави За тривалістю життя виділяють такі рослини: однорічні, дворічні та багаторічні Багаторічні рослини живуть більше двох років. Утворюють насіння і плоди через кілька років З давніх давен людина вирощує різні рослини для отримання продуктів харчування, одягу, ліків, прикрашання своєї оселі, такі рослини називають культурними. Якщо холодної пори року листя багаторічної рослини опадає, її називають вічнозеленою.
Мабуть, найбільшу насолоду і радість, найпалкішу любов до рідного краю, до життя викликає спілкування з природою. Вона чарувала і чарує, хвилювала і хвилює людину. Плескіт голубої води, шелест зелених дібров, спів пташок, запах і розмаїття квіток, усе це дороге серцю, ні з чим незрівнянна природа рідного краю. На сьогоднішньому уроці ми продовжуємо спілкування з природо і обов’язково познайомимося ще з одним царством живих організмів. А з яким саме царством ви дізнаєтесь відгадавши загадку.
Мета: Ознайомитися з особливостями тварин, їхніми головними відмінністями від рослин, збагатити знання учнів про тварин; удосконалювати навички спостерігати за тваринними організмами, порівнювати їх; складати опорні схеми та працювати з ними; вчитися нести відповідальність за збереження тваринного світу, прагнення досліджувати навколишній світ.