Різноманітність організмів. Тварини

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів із тваринами, особливостями їхньої будови й процесами життєдіяльності, різноманіттям; розвивати вміння використовувати раніше набуті знання, зіставляти й аналізувати інформацію; виховувати бережливе ставлення до тваринного світу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Різноманітність організмів. Тварини5 клас

Номер слайду 2

Пригадай:{638 B1855-1 B75-4 FBE-930 C-398 BA8 C253 C6}1. Що таке організми? (тіла живої природи). 2. Що таке клітина? (найменші частинки, з яких побудовані організми). 3. Назвіть царства живих організмів (Рослини, тварини, гриби, бактерії). 4. Пригадайте за якими ознаками царство рослин відрізняється від інших організмів? (Виділяють кисень, яким дихають всі живі організми нашої планети, не пересуваються, ведуть прикріплений спосіб життя, рослини можуть самі для себе та інших організмів створювати поживні речовини, більшість рослин мають зелений колір). 

Номер слайду 3

Гра «Та» чи «Ні»{18603 FDC-E32 A-4 AB5-989 C-0864 C3 EAD2 B8}Питання: Так. Ні Рослини на земній кулі ростуть повсюди. Вони мають різну форму, розміри, тривалість життя За різноманітністю стебел виділяють: дерева, кущі та трави За тривалістю життя виділяють такі рослини: однорічні, дворічні та багаторічні Багаторічні рослини живуть більше двох років. Утворюють насіння і плоди через кілька років З давніх давен людина вирощує різні рослини для отримання продуктів харчування, одягу, ліків, прикрашання своєї оселі, такі рослини називають культурними. Якщо холодної пори року листя багаторічної рослини опадає, її називають вічнозеленою.

Номер слайду 4

Мабуть, найбільшу насолоду і радість, найпалкішу любов до рідного краю, до життя викликає спілкування з природою. Вона чарувала і чарує, хвилювала і хвилює людину. Плескіт голубої води, шелест зелених дібров, спів пташок, запах і розмаїття квіток, усе це дороге серцю, ні з чим незрівнянна природа рідного краю. На сьогоднішньому уроці ми продовжуємо спілкування з природо і обов’язково познайомимося ще з одним царством живих організмів. А з яким саме царством ви дізнаєтесь відгадавши загадку.

Номер слайду 5

Мають хвіст і гострі зуби, кігті випускають. Що брати це наші менші, люди добре знають. Вміють плавати, стрибати, вигинають спини. Спробуй їх тепер назвати! Звісно, це... (Тварини)

Номер слайду 6

Різноманітність організмів. Тварини

Номер слайду 7

Мета: Ознайомитися з особливостями тварин, їхніми головними відмінністями від рослин, збагатити знання учнів про тварин; удосконалювати навички спостерігати за тваринними організмами, порівнювати їх; складати опорні схеми та працювати з ними; вчитися нести відповідальність за збереження тваринного світу, прагнення досліджувати навколишній світ.

Номер слайду 8

тваринний світ називається:фауна

Номер слайду 9

Тварини Особливості:1. Живляться готовими щорганічними речовинами2. Ведуть рухливий спосіб життя

Номер слайду 10

Актинія. УстриціВажлива ознака тварин-рухатися

Номер слайду 11

Групи тварин: Одноклітинні та багатоклітинні

Номер слайду 12

ТравоїдніХижіВсеїдніЗа способом живлення

Номер слайду 13

Травоїдні

Номер слайду 14

Хижі

Номер слайду 15

Всеїдні

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Хребетні мають внутрішню основу тіла-хребет:рибиземноводніплазунизвіріптахи

Номер слайду 20

Безхребетнічерв”якипавукикомахи

Номер слайду 21

Холоднокровні Жаба. ЗміїРиби

Номер слайду 22

Отруйні тварини України. Оса. Тарантул. Каракурт. Бджола. Морський дракон. Медуза коренерот. Гадюка звичайна

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Яке значення мають тварини у природі та господарській діяльності людини?Тварини. СвійськіДикі

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Перевір себе. Закінчи речення.1. Тварини за способом живлення поділяються на групи:2. Безхребетні тварини:3. Багатоклітинні тварини:4. За наявністю хребта тварини поділяються на групи:5. В Україні є такі отруйні тварини:

Номер слайду 27

Знайди зайве слово1. Вівця, заєць, їжак, коза.2. Черв’як, змія, слимак, мураха.3. Білка, крокодил, панда, корова.

Номер слайду 28

Рефлексія. Що ви дізналися на уроці?Чи весь матеріал був вам зрозумілим?Що вам найбільше сподобалося?

Номер слайду 29

Завдання на самоопрацювання. Виконай завдання за посиланням: https://learningapps.org/view3187496 Роздрукуй або заповни в зошиті завдання, котре знайдеш у додатках до уроку.

pptx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
1121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку