Тема «Рослини»
Урок № 11
Тема: Різноманітність та видозміни вегетативних органів.
Визначення термінів і понять: бульбокорені, коренеплід, корені –
причіпки, ходульні корені, дихальні корені, корені – присоски, повітряні
корені, кореневище, бульба, цибулина, вусики, колючки, вуса.
Створити схеми:
Видозміни коренів
_______ ______ ______ ______ _______ _______ _______
Видозміни пагона
______________ ______________ _______________
Встановити відповідність між назвами рослин та видозмінами кореня,
які їм властиві
Рослини |
Видозміни кореня |
||
1 |
омела |
А |
повітряні |
2 |
орхідея |
Б |
корені-причіпки |
3 |
плющ |
В |
коренеплоди |
4 |
морква |
Г |
корені-присоски |
|
|
Д |
дихальні |
Встановити послідовність розміщення частин цибулини ( знизу вверх)
А денце Б сухі луски В додаткові корені Г верхівкова брунька
Біологічний диктант
міжвузля та пазушні бруньки: … .
Тестовий контроль
Із запропонованих варіантів відповідей виберіть один правильний:
запасаються поживні речовини
А коренеплід Б повітряний В бульбокорінь
А корені – присоски Б ходильні В дихальні
вертикальних опор
А корені – причіпки Б коренеплід В повітряні
А кореневий чохлик Б верхівкова брунька В кореневі волоски
А топінамбур Б нарцис В конвалія
А кактус Б огірки В суниці