Різнорівневі тести з математики для учнів 10 класу з особливими освітніми потребами за темою «Натуральні числа та дії над ними"

Про матеріал
Збірка різнорівневих тестів з математики для контрольного оцінювання учнів 10 класу з особливими освітніми потребами під час вивчення тем «Натуральні числа», «Додавання та віднімання багатоцифрових чисел», «Множення та ділення багатоцифрових чисел».
Перегляд файлу

Пояснювальна записка

Шановні колеги! Хочу поділитися з вами збіркою різнорівневих тестів для контрольного оцінювання учнів під час вивчення тем «Натуральні числа», «Додавання та віднімання багатоцифрових чисел», «Множення та ділення багатоцифрових чисел». Тести можуть використовуватися також задля  корекції та уточнення знань учнів з певної теми.

Тести мають два рівня:

  • рівень А – завдання, що відповідають початковому та середньому рівням навчальних досягнень;
  • рівень Б - завдання, що відповідають достатньому та  високому рівням навчальних досягнень.

 Тести – це чудова альтернатива звичайним контрольним роботам, яку діти зазвичай не дуже люблять. Діти з порушенням інтелекту сприймають тестування як гру, з великим задоволенням виконують завдання і з нетерпінням чекають «ключів» до розв’язаних тестів та можливість здійснити взаємоперевірку.

Використання тестів формує такі життєві компетентності, як:

  • соціальна  та громадянська компетентності;
  •  компетентність продуктивної творчої діяльності;
  • комунікативна компетентність.

Тести складено відповідно до навчальних програм з математики для 8-10 класів спеціальних      загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку   (Королько      Н.І., 2016 р).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Натуральні числа                                                                                                Рівень А

1. Натуральний ряд чисел – це:

а) 1; 2; 3; 4; 6; 7; 8; …

б) 0; 1; 2; 3; 4; 5; 6; …

в) 1; 5,6; 6; 7; 9; 10; …

 г) 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7;…

6. Яке число записане у сумі розрядних доданків 700 000 + 30 000 + 2 000 + 80 + 1 ?

а) 732 081

б) 73 281

в) 730 281

г) 703 281

2. Найбільше п’ятицифрове число – це:

а) 10 000

б) 9 999

в) 99 999

 

7. Розкласти число 609 108 на суму розрядних доданків:

а) 600 000 + 90 000 + 10 + 8

б) 600 000 + 9 000 + 100 + 8

в) 60 000  + 9 000 + 108

г) 600 000 + 900 + 10 + 8

3. Яка цифра стоїть в розряді сотень в записі числа 739608?

 а) 6

 б) 9

 в) 0

8. Чи згодні ви, що число 25613 – парне?

а) так, воно парне

б) ні, воно не парне

в) не знаю

4. Двадцять три тисячі сто вісім – це:

а) 2 318

б) 23 108

в) 23 018

г) 23 118

9. Сусідами числа 97800 є:

а) 97 801 і 97 802

б) 97 799 і 97 801

в) 97 700 і 97 900

г) 97 798 і 97 799

5. Виберіть правильний вираз:

а) 23 608<32 608

б) 65 932=65 923

в) 10 089>9 999

г) 39 561<39 651

10. Якого розряду немає в числі 20 367?

а) десятків

б) сотень

в) одиниць тисяч

 

 

 

Натуральні числа                                                                                                Рівень Б

1. Натуральний ряд чисел – це:

а) 1; 2; 3; 4; 6; 7; 8; …

б) 0; 1; 2; 3; 4; 5; 6; …

в) 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7;…

5. Яке число записане у сумі розрядних доданків 70 000 + 3 000 + 200 + 80 + 1 ?

а) 73 281

б) 7 381

в) 7 380

2. Найбільше чотирицифрове число – це:

а) 10 000

б) 9 999

в) 999

 

6. Розкласти число 62 735 на суму розрядних доданків:

а) 60 000 + 2 000 + 700 + 30+5

б) 600 000 + 2 000 + 700 + 30

в) 60 000  + 27+35

3. Двадцять три тисячі сто вісім – це:

а) 2 318

б) 23 108

в) 23 018

г) 23 118

7. Чи згодні ви, що число 25 613 – парне?

а) так, воно парне

б) ні, воно не парне

в) не знаю

4. чи згодні ви, що число 56841>56481?

а) так

б) ні

8. Сусідами числа 25 632 є:

а) 25 633 і 25 634

б) 25 630 і 25 640

в) 25 631 і 25 633

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додавання та віднімання багатоцифрових чисел                                      Рівень А

1. Як називається результат дії додавання?

а) доданок

б) різниця

в) сума

г) добуток

6. Компонентами дії віднімання є:

а) доданок, доданок, сума

б) зменшуване, від’ємник, різниця

в) зменшуване, доданок, різниця

г) зменшуване, від’ємник, сума

2. Продовжити речення: «Від перестановки доданків…

а) …сума збільшується»

б) …сума не змінюється»

в) …сума зменшується»

7. Знайти різницю чисел 563 200 і 235 186:

а) 332 014

б) 332 186

в) 328 186

г) 328 014

3. Збільшити число 36 508 на 4 561

а) 41 069

б) 82 118

в) 71 118

г) 41 009

8. Знайти невідоме зменшуване:

х – 2561=47508

а) х = 44 967

б) х =50 069

в) х =44 947

г) х =50 009

4. Знайти суму чисел 25 635 і 39 608

а) 65 233

б) 65 243

в) 54 233

г) 65 343

9. Щоб знайти невідомий від’ємник, треба:

а) до різниці додати зменшуване

б) від зменшуваного відняти різницю

в) від суми відняти відомий доданок

г) не знаю

5. Знайти невідоме число у виразі

х + 36 585 = 40 000:

а) х = 3 415

б) х = 16 585

в) х = 13 415

г) х = 4 525

10. Знайдіть правильну відповідь до виразу 23 600 - (12 650+3 625)

а) 7 325

б) 14 575

в) 7 320

г) 5 472

 

Додавання та віднімання багатоцифрових чисел                                      Рівень Б

1. Як називається результат дії додавання?

а) різниця

б) сума

в) добуток

5. Компонентами дії віднімання є:

а) доданок, доданок, сума

б) зменшуване, від’ємник, різниця

в) зменшуване, доданок, різниця

 

2. Продовжити речення: «Від перестановки доданків…

а) …сума збільшується»

б) …сума не змінюється»

в) …сума зменшується»

6. Знайти різницю чисел 563 000 і 231 186:

а) 331 814

б) 328 014

в) 331 186

 

3. Збільшити число 36 508 на 4 561

а) 41 069

б) 82 118

в) 71 118

 

7. Знайти невідоме зменшуване:

х – 2561=47508

а) х = 44 969

б) ) х = 44 947

в) ) х =50 069

 

4. Знайти суму чисел 25 635 і 25 362

а) 50 886

б) 50 997

в) 273

 

8. Щоб знайти невідомий від’ємник, треба:

а) до різниці додати зменшуване

б) від зменшуваного відняти різницю

в) від суми відняти відомий доданок

г) не знаю

 

 

 

 

 

 

 

Множення та ділення багатоцифрових чисел                                      Рівень А

1. Як називається результат дії множення?

а) ділене

б) різниця

в) сума

г) добуток

6. Компонентами дії ділення є:

а) ділене, дільник, частка;

б) ділене, дільник, множник;

в) дільник, добуток, множник;

г) дільник, дільник, частка

2. Продовжити речення: «Від перестановки множників місцями…

а) …добуток збільшується»

б) …добуток не змінюється»

в) …добуток зменшується»

7. Знайти частку чисел 50250 і 5

а) 10 050

б) 1 050

в) 15 000

г)1 500

3. Збільшити число 41 254 в 4 рази

а) 165 916

б) 165 016

в) 165 806

г) 84 898

8. Знайти невідоме ділене: х : 6 = 9840

а) х = 59 040

б) х = 1 640

в) х = 59 046

г) х = 1 646

4. Знайти добуток чисел 4 560 та 8

а) 36 480

б) 36 488

в) 36 400

г) 36 080

9. Знайти невідомий дільник:

540 : х  = 60

а) х = 900

б) х = 324

в) х = 90

г) х = 9

5. Знайти невідоме число у виразі

5*х = 4 000:

а) х = 80

б) х = 800

в) х = 20 000

г) х = 1 000

10. Чи згодні ви, що 8*25 210 + 133 581 : 7= 220 763?

а) так

б) ні

в) не знаю

 

 

 

Множення та ділення багатоцифрових чисел                                      Рівень Б

1. Як називається результат дії множення?

а) різниця

б) сума

в) добуток

5. Компонентами дії ділення є:

а) ділене, дільник, частка;

б) ділене, дільник, множник;

в) дільник, добуток, множник

2. Продовжити речення: «Від перестановки множників місцями…

а) …добуток збільшується»

б) …добуток не змінюється»

в) …добуток зменшується»

 

6. Зменшити число 12 000 в 100 разів:

а) 12

б) 120

в) 1 200

 

3. Збільшити число 2503 в 3 рази:

а) 7 533

б) 801

в) 7 509

 

7. Обчислити : 5250 : 5

а) 105

б) 150

в) 1050

 

4. Знайти добуток чисел 546 і 10:

а) 5 460

б) 54 610

в) 546 100

 

8. Знайдіть правильну відповідь                     (3421+5230) * 2

а) 17 302

б) 17 301

в) 16 202

 

docx
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку