Різнорівневі тестові завдання з теми: "Біорізноманіття" для учнів 10 класу. Складені у формі тестів ЗНО, за новою програмою. Можна використовувати під час уроку - узагальнення з данної теми.
Різнорівневі завдання з теми: «Біорізноманіття»
І. Обрати одну правильну відповідь (по 0,5 б.)
1. До неклітинних форм життя належать: а) бактерії; б) ціанобактерії; в) віруси; г) гриби.
2. Група організмів, подібних за будовою та процесами життєдіяльності, які можуть вільно схрещуватись і давати плідне потомство, називають: а) видом; б) рядом; в) родиною; г) порядком.
3. Укажіть критерії, які не можна використовувати як критерії виду: а) генетичний і біохімічний; б) географічний і екологічний; в) цитологічний і гістологічний; г) морфологічний і фізіологічний.
4. Бактеріальна клітина не має: а) тверду оболонку, яка складається з муреїну; б) слизову капсулу, утворену з полісахаридів; в) глікокалікс, що дозволяє клітині легко змінювати сою форму; г) плазматичну мембрану, яка оточує живу частину клітини.
ІІ. Допишіть речення (по 1 б.)
5. У нижчих рослин відсутні …..
6. Спорофітом у вищих спорових рослин називають ……
7. Гаметофіт у вищих спорових рослин домінує у …..
ІІІ. Установіть відповідність (по 0,5 б.)
8. А) Справжні мохи 1. Молодильники, баранець
Б) Папороті 2. Сфагнум, політрих
В) Хвойні 3. Тис, туя, кипарис
Г) Квіткові 4. Магнолія, робінія
5. щитник, орляк.
9. А) Жалкі 1. Венерин пояс, мнеміопсис
Б) Плоскі черви 2. Аскариди, гострики
В) Круглі черви 3. Дафнії, комарі
Г) Членистоногі 4. Планарії, сисуни
5. Актинії, гідри.
ІV. Завдання з вибором правильної комбінації відповідей (по 1 б.)
10. А. Вид Б. Клас В. Тип
1.Виноградний слимак 1. Двостулкові 1. Членистоногі
2.Слизун чорний 2. Черепашкові 2. Хордові
3.Планарія молочно – біла 3. Черевоногі 3. Молюски
4. Беззубка річкова 4. Головоногі 4. Слизовики
(12 балів)