Різнорівневі завдання для перевірки і контролю знань учнів з теми "Встановлення та налагодження ОС"

Про матеріал
Матеріали містять різнорівневі завдання з теми "Операційні системи", що є завданнями для контрольних робіт і завдання для закріплення знань на уроках
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для перевірки і

 контролю знань учнів з теми :

«Встановлення та налагодження ОС»

Поняття операційної системи та її складові. - sunlight

Розроблено викладачем спецдисциплін

ДПТНЗ «Камінь- Каширське ВПУ»

Шелепук В.Г.


 

Контрольна робота з теми:

 «Встановлення та налагодження ОС»

1 варіант

Початковий рівень

  1. За допомогою яких команд можна переглянути властивості диска?
  2. В яких режимах працюють монітори?
  3. Навести приклади програм-утиліт.

 

 

Середній рівень

 

1.Які вам відомі програми архівацій даних?

2.Які помилки можуть виникати на дисках? Їх причини.

3.В чому полягає необоротність стиснення даних?

 

 

Достатній рівень

1. Дати поняття фрагментації і дефрагментації.

2. Як переглянути Диспетчер пристроїв? Яку інформацію можна одержати?

 

Високий рівень

Заповніть таблицю “Архівація даних”

Назва архіватора

Короткий опис

Переваги і недоліки порівняно з іншими

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з теми:

 «Встановлення та налагодження ОС»

2 варіант

Початковий рівень

 

  1. За допомогою яких команд можна переглянути наявні диски ПК?
  2. Що являє собою Робочий стіл ПК?
  3. Навести приклади зовнішніх носіїв інформації.

 

Середній рівень

 

1.Призначення відеокарти.

2.В чому суть форматування дисків?

3.Пояснити призначення драйверів пристроїв.

 

 

Достатній рівень

 

1. Як запустити на виконання програму ScanDisk?  Її призначення  та функції.

2. Як виконується настройка монітора?

 

 

Високий рівень

 

Нарисувати  схему, що відображає поетапну послідовність дефрагментації дисків.

 

   

 


Контрольна робота з теми:

 «Встановлення та налагодження ОС»

3 варіант

Початковий рівень

 

  1. Що являють собою програми-утиліти?
  2. Які відомі вам ОС?
  3. Навести приклади драйверів пристроїв..

 

 

Середній рівень

 

1.Призначення відеосистеми.

2.Як запустити на виконання Диспетчер завдань?

3.Яка роль драйверів пристроїв?

 

 

Достатній рівень

 

1. Опишіть алгоритм створення архіву за допомогою програми WinRAR.

2. Що відображають вкладки Диспетчера завдань Процеси? Додатки??

 

 

Високий рівень

 

Опишіть, які дії виконуються при перевірці диска.

 

Контрольна робота з теми:

 «Встановлення та налагодження ОС»

4 варіант

 

Початковий рівень

 

  1. Чому виникає необхідність встановлення нових апаратних пристроїв?
  2. Які відомі вам програми-утиліти?
  3. Для чого слід застосовувати  стиснення даних?

 

 

Середній рівень

 

1.Що являють собою доріжки, сектори дисків?

2.Як запустити на виконання Диспетчер завдань?

3.В чому відмінність однозадачних і багатозадачних ОС?

 

 

Достатній рівень

 

1. Опишіть процес розмітки диска під час форматування.

2. Які методи стиснення інформації вам відомі?

 

 

Високий рівень

 

Як виконати налаштування Панелі задач, Меню Пуск?

 

 

Контрольна робота з теми:

 «Встановлення та налагодження ОС»

5 варіант

Початковий рівень

 

  1. З якими ОС вам доводилось працювати?
  2. Як відкрити вікно Панелі управління?
  3. Пояснити суть  стиснення даних?

 

 

Середній рівень

 

1.Що являють собою кластери дисків?

2.В чому суть дефрагментації дисків?

3.Призначення  програми Диспетчер задач ?

 

 

Достатній рівень

 

1. Поясніть принципи відображення зображень різними видами моніторів.

2. Чому виникає фрагментація дисків?

 

 

Високий рівень

 

Опишіть дії, які виконуються при перевірці дисків.


Контрольна робота з теми:

 «Встановлення та налагодження ОС»

6 варіант

Початковий рівень

 

  1. Які ви знаєте пристрої введення-виведення інформації?
  2. Для чого призначена Панель управління?
  3. Для чого слід застосовувати  архівацію даних?

 

Середній рівень

 

1. Що являє собою BIOS?

2. В чому суть перевірки дисків?

3. Які вкладки містить Диспетчер задач ?

 

 

Достатній рівень

 

1. Як виникають фізичні і логічні помилки на дисках?

2. Що являє собою користувацький інтерфейс?

 

 

Високий рівень

Опишіть , як потрібно виконувати дефрагментацію дисків.

 

Контрольна робота з теми:

 «Встановлення та налагодження ОС»

7 варіант

Початковий рівень

 

  1. Опишіть призначення моніторів.
  2. Які відомі вам програми-архіватори?
  3. Які ви знаєте параметри ОС?

Середній рівень

 

1. Які режими роботи моніторів вам відомі?

2. Що таке Диспетчер задач?

3. Для чого форматують диски ?

 

Достатній рівень

 

1. Як запобігти негативному впливу монітора на зір оператора?

2. Як фрагментація диска впливає на швидкість обміну даними з диском?

 

Високий рівень

 

Опишіть послідовність настроювання роздільної здатності монітора..

 

Тема уроку: Налагоджування екрана та вирішення проблем, з ними. Налагодження управління електроживленням.

Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

Початковий рівень

  1. Які ви знаєте пристрої введення та виведення інформації?

Середній рівень

  1. Для чого призначений монітор? Які режими роботи моніторів вам відомі?
  2. Які відомі вам види моніторів?.

Достатній рівень

  1. Поясніть принципи відображення зображення різних видів моніторів.
  2. Як запобігти негативному впливу монітора на зір?

 

Високий рівень

  1. На які властивості слід звертати увагу при купівлі монітора? Поясніть чому.
  2. Охарактеризуйте основні характеристики моніторів.

 

 

 

 

Тема уроку: Конфігурування операційної системи.

Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

Початковий рівень

  1. Які відомі вам операційні системи?

 

Середній рівень

  1. Назвіть призначення і функції ОС.
  2. В чому відмінність однозадачних і багатозадачних ОС?.

 

Достатній рівень

  1. Опишіть призначення основних складових операційної системи.
  2. Що являє собою користувацький інтерфейс? Які ще відомі вам види інтерфейсів?

 

Високий рівень

  1. Які параметри ОС вам відомі?
  2. Як виконується конфігурування ОС?

 

 

Тема уроку:Налагоджування параметрів операційної системи.

 Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

Початковий рівень

  1. З якими  операційними системами вам доводилось працювати?

 

Середній рівень

  1. Назвіть призначення і функції ОС.
  2. В чому відмінність однозадачних і багатозадачних ОС?.

 

Достатній рівень

  1. Опишіть призначення основних складових операційної системи.
  2. Що являє собою користувацький інтерфейс? Які ще відомі вам види інтерфейсів?

 

Високий рівень

  1. Які параметри ОС вам відомі?
  2. Як виконати налаштування Панелі завдань, Меню Пуск?

 

 

 

 

 

 

 Тема уроку: Використання утиліт. Дефрагментація диску. Перевірка диску і очищення диску.

 Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

Початковий рівень

  1. Які відомі вам програми-утиліти?

 

Середній рівень

  1. Що являють собою доріжки, сектори, кластери диска?
  2. В чому суть дефрагментації диска?

 

Достатній рівень

  1. Опишіть процес розмітки диска під час форматування.
  2. Чому виникає фрагментація диска? Як вона впливає на швидкість обміну даними з диском?

 

Високий рівень

  1. Опишіть, які дії виконуються при перевірці дисків.
  2. Опишіть процес створення точки відновлення системи.

 

 

 

Тема уроку: Архівування даних. Відновлення даних.

 Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

Початковий рівень

  1. Для чого слід застосовувати стиснення даних?

Середній рівень

  1. Які ви знаєте можливості програм-архіваторів?
  2. Який зв'язок і яка різниця між архівацією і стисненням даних

 

Достатній рівень

  1. Опишіть алгоритм створення архіву за допомогою програми WinRAR.
  2. Які методи стиснення вам відомі? Опишіть алгоритми стиснення інформації.

 

Високий рівень

  1. На основі досліджень щодо ефективності стиснення файлів різних типів у форматах ZIP i RAR заповніть таку таблицю:

Ім’я файлу

Розмір файлу до стиснення

Розміри файлів-архівів різних форматів, створених із різними значеннями параметрів стиснення

RAR

ZIP

*.txt

 

 

 

 

 

*.doc

 

 

 

 

 

*.docx

 

 

 

 

 

*.bmp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку:  Загальне уявлення про автоматичну і ручну установку обладнання.

 Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

Початковий рівень

  1. Чому виникає необхідність встановлення нових апаратних пристроїв на ПК?
  2. Як відкрити вікно Панель управління? Для чого воно призначене?

Середній рівень

  1.   Що потрібно зробити з усіма відкритими документами і працюючими  програмами перед  початком установки нових пристроїв?
  2. Яка роль драйверів пристроїв?

 

Достатній рівень

  1. Опишіть процес установки нових пристроїв за допомогою Майстра установки.

 

Високий рівень

  1. Опишіть процес додавання пристроїв вручну. Коли виникає в цьому потреба?

 

C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\OFFICE12\AutoShap\BD18190_.wmf

 

 

Тема уроку: Диспетчер задач. Перегляд системних подій. Моніторинг продуктивності комп’ютера.

Дайте розгорнуті відповіді на запитання:

Початковий рівень

  1. Що являють собою програми-утиліти?
  2. Наведіть приклади відомих уже вам програм-утиліт.

 

Середній рівень

  1. Призначення і функції Диспетчера завдань Windows.
  2. Як запустити на виконання Диспетчер завдань Windows?

 

Достатній рівень

  1. Які вкладки містить Диспетчер завдань?
  2. Що відображають вкладки Процеси? Додатки?

 

Високий рівень

  1. Опишіть, як працювати з вкладкою Швидкодія?
  2. В яких режимах  відображаються вкладки Користувачі? Мережа?

 

 

 

Завдання для перевірки і

 контролю знань учнів з теми :

«Керування процесами в

 операційній системі»

 

C:\Program Files\Microsoft Office\CLIPART\PUB60COR\BS00100_.WMF

Контрольна робота з теми:

«Керування процесами в операційній системі»

І варіант

Початковий рівень

 

  1. Які правила присвоювання імен файлам у системі Windows?
  2. Що являють собою розширення файлів? Файли з якими розширеннями можна запускати на виконання?
  3. Навести приклади файлових систем.

 

Середній рівень

 

1.Які вам відомі файлові менеджери, їх функції?

2.Яким чином вірус заражає комп’ютер?

3.Які фактори впливають на ступінь надлишковості даних?

 

Достатній рівень

 

1. Яким чином можна задати критерій пошуку всіх файлів, що мають розширення txt, та третю літеру в імені – e?

2. В чому полягає основна ідея алгоритму RLE?

 

Високий рівень

  1. Які антивірусні програми називають сканерами? Чим відрізняються антивірусні програми -  сканери від програм – ревізорів?


 

Контрольна робота з теми:

«Керування процесами в операційній системі»

ІІ варіант

Початковий рівень

  1. Відомо, що на комп'ютері встановлені накопичувачі  C:, D:, E:

Якими буквами найчастіше позначаються  вінчестер, флеш-носії?

2.Яке призначення каталогу (папки)?

3. Що таке антивірус? Які типи антивірусів в знаєте?

 

Середній рівень

1.Програма Провідник, її призначення, структура вікна.

2.Які програмні засоби являються архіваторами?

3.Призначення файлових систем.

 

Достатній рівень

1 Як знайти на диску C:  файл із розширенням TXT, що містить текст інформація , записати його специфікацію і скопіювати на диск С в створену папку C:\SEARCH. Опишіть процес пошуку.

2.В чому полягає основна ідея алгоритмів групи KWE?

 

Високий рівень

1. Вірус потрапив у комп’ютер із завантажувальної флешки і заразив усі документи Microsoft Excel.  До якого виду вірусів належить даний вірус?

 


 

Контрольна робота з теми:

«Керування процесами в операційній системі»

ІІІ варіант

Початковий рівень

  1. З чого складається повне ім’я (специфікація) файлу? Що визначає розширення імені файлу? Наведіть приклади.
  2. Для чого застосовується архівація файлів?
  3. Що являє собою кластер?

 

Середній рівень

1.Функції файлової системи.

2.Чим відрізняються зворотні і незворотні методи стиснення архівації?

3.Яким чином діють комп’ютерні віруси?

 

Достатній рівень

  1. З чого складається повне ім’я (специфікація) файлу? Наведіть приклади.

2. В чому полягає основна ідея алгоритму Хафмана??

 

Високий рівень

  1. Описати шлях до файла, який знаходиться на вінчестері, в папці Рисунки, має назву Група №3 з розширенням графічного зображення.

 

 

 

 

docx
Додано
13 січня 2022
Переглядів
893
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку