Завдання для перевірки і
контролю знань учнів з теми :
«Встановлення та налагодження ОС»
Розроблено викладачем спецдисциплін
ДПТНЗ «Камінь- Каширське ВПУ»
Шелепук В.Г.
Контрольна робота з теми:
«Встановлення та налагодження ОС»
1 варіант
Початковий рівень
Середній рівень
1.Які вам відомі програми архівацій даних?
2.Які помилки можуть виникати на дисках? Їх причини.
3.В чому полягає необоротність стиснення даних?
Достатній рівень
1. Дати поняття фрагментації і дефрагментації.
2. Як переглянути Диспетчер пристроїв? Яку інформацію можна одержати?
Високий рівень
Заповніть таблицю “Архівація даних”
Назва архіватора |
Короткий опис |
Переваги і недоліки порівняно з іншими |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота з теми:
«Встановлення та налагодження ОС»
2 варіант
Початковий рівень
Середній рівень
1.Призначення відеокарти.
2.В чому суть форматування дисків?
3.Пояснити призначення драйверів пристроїв.
Достатній рівень
1. Як запустити на виконання програму ScanDisk? Її призначення та функції.
2. Як виконується настройка монітора?
Високий рівень
Нарисувати схему, що відображає поетапну послідовність дефрагментації дисків.
…
Контрольна робота з теми:
«Встановлення та налагодження ОС»
3 варіант
Початковий рівень
Середній рівень
1.Призначення відеосистеми.
2.Як запустити на виконання Диспетчер завдань?
3.Яка роль драйверів пристроїв?
Достатній рівень
1. Опишіть алгоритм створення архіву за допомогою програми WinRAR.
2. Що відображають вкладки Диспетчера завдань Процеси? Додатки??
Високий рівень
Опишіть, які дії виконуються при перевірці диска.
Контрольна робота з теми:
«Встановлення та налагодження ОС»
4 варіант
Початковий рівень
Середній рівень
1.Що являють собою доріжки, сектори дисків?
2.Як запустити на виконання Диспетчер завдань?
3.В чому відмінність однозадачних і багатозадачних ОС?
Достатній рівень
1. Опишіть процес розмітки диска під час форматування.
2. Які методи стиснення інформації вам відомі?
Високий рівень
Як виконати налаштування Панелі задач, Меню Пуск?
Контрольна робота з теми:
«Встановлення та налагодження ОС»
5 варіант
Початковий рівень
Середній рівень
1.Що являють собою кластери дисків?
2.В чому суть дефрагментації дисків?
3.Призначення програми Диспетчер задач ?
Достатній рівень
1. Поясніть принципи відображення зображень різними видами моніторів.
2. Чому виникає фрагментація дисків?
Високий рівень
Опишіть дії, які виконуються при перевірці дисків.
Контрольна робота з теми:
«Встановлення та налагодження ОС»
6 варіант
Початковий рівень
Середній рівень
1. Що являє собою BIOS?
2. В чому суть перевірки дисків?
3. Які вкладки містить Диспетчер задач ?
Достатній рівень
1. Як виникають фізичні і логічні помилки на дисках?
2. Що являє собою користувацький інтерфейс?
Високий рівень
Опишіть , як потрібно виконувати дефрагментацію дисків.
Контрольна робота з теми:
«Встановлення та налагодження ОС»
7 варіант
Початковий рівень
Середній рівень
1. Які режими роботи моніторів вам відомі?
2. Що таке Диспетчер задач?
3. Для чого форматують диски ?
Достатній рівень
1. Як запобігти негативному впливу монітора на зір оператора?
2. Як фрагментація диска впливає на швидкість обміну даними з диском?
Високий рівень
Опишіть послідовність настроювання роздільної здатності монітора..
Тема уроку: Налагоджування екрана та вирішення проблем, з ними. Налагодження управління електроживленням.
Дайте розгорнуті відповіді на запитання:
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Тема уроку: Конфігурування операційної системи.
Дайте розгорнуті відповіді на запитання:
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Тема уроку:Налагоджування параметрів операційної системи.
Дайте розгорнуті відповіді на запитання:
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Тема уроку: Використання утиліт. Дефрагментація диску. Перевірка диску і очищення диску.
Дайте розгорнуті відповіді на запитання:
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Тема уроку: Архівування даних. Відновлення даних.
Дайте розгорнуті відповіді на запитання:
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Ім’я файлу |
Розмір файлу до стиснення |
Розміри файлів-архівів різних форматів, створених із різними значеннями параметрів стиснення |
|||
RAR |
ZIP |
||||
*.txt |
|
|
|
|
|
*.doc |
|
|
|
|
|
*.docx |
|
|
|
|
|
*.bmp |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема уроку: Загальне уявлення про автоматичну і ручну установку обладнання.
Дайте розгорнуті відповіді на запитання:
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Тема уроку: Диспетчер задач. Перегляд системних подій. Моніторинг продуктивності комп’ютера.
Дайте розгорнуті відповіді на запитання:
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Завдання для перевірки і
контролю знань учнів з теми :
«Керування процесами в
операційній системі»
Контрольна робота з теми:
«Керування процесами в операційній системі»
І варіант
Початковий рівень
Середній рівень
1.Які вам відомі файлові менеджери, їх функції?
2.Яким чином вірус заражає комп’ютер?
3.Які фактори впливають на ступінь надлишковості даних?
Достатній рівень
1. Яким чином можна задати критерій пошуку всіх файлів, що мають розширення txt, та третю літеру в імені – e?
2. В чому полягає основна ідея алгоритму RLE?
Високий рівень
Контрольна робота з теми:
«Керування процесами в операційній системі»
ІІ варіант
Початковий рівень
Якими буквами найчастіше позначаються вінчестер, флеш-носії?
2.Яке призначення каталогу (папки)?
3. Що таке антивірус? Які типи антивірусів в знаєте?
Середній рівень
1.Програма Провідник, її призначення, структура вікна.
2.Які програмні засоби являються архіваторами?
3.Призначення файлових систем.
Достатній рівень
1 Як знайти на диску C: файл із розширенням TXT, що містить текст інформація , записати його специфікацію і скопіювати на диск С в створену папку C:\SEARCH. Опишіть процес пошуку.
2.В чому полягає основна ідея алгоритмів групи KWE?
Високий рівень
1. Вірус потрапив у комп’ютер із завантажувальної флешки і заразив усі документи Microsoft Excel. До якого виду вірусів належить даний вірус?
Контрольна робота з теми:
«Керування процесами в операційній системі»
ІІІ варіант
Початковий рівень
Середній рівень
1.Функції файлової системи.
2.Чим відрізняються зворотні і незворотні методи стиснення архівації?
3.Яким чином діють комп’ютерні віруси?
Достатній рівень
2. В чому полягає основна ідея алгоритму Хафмана??
Високий рівень