Робочий аркуш. Кінетична енергія. Потенціальна енергія. (10 клас)

Про матеріал
Робочий аркуш – це друкована сторінка, яку дитина доповнює письмовим інструментом. Є два основних типи робочих аркушів. Перший тип аркуша містить збірник подібних задач або вправ. Вони призначені допомогти учню освоїти певну навичку розв’язувати задачі, якої їх навчили на уроці. Вони зазвичай даються учням як домашнє завдання. Другий тип робочого аркуша призначений для ознайомлення з новими темами, і його часто заповнюють у класі. Вони складаються з поступового набору питань, що приводить до розуміння теми, яку потрібно вивчити. Пропоную робочий аркуш для учнів 10 класу, який можна використати під час вивчення тем «Кінетична енергія. Потенціальна енергія».
Перегляд файлу

Робочий аркуш – це друкована сторінка, яку дитина доповнює письмовим інструментом. Є два основних типи робочих аркушів. Перший тип аркуша містить збірник подібних задач або вправ. Вони призначені допомогти учню освоїти певну навичку розв’язувати задачі, якої їх навчили на уроці. Вони зазвичай даються учням як домашнє завдання. Другий тип робочого аркуша призначений для ознайомлення з новими темами, і його часто заповнюють у класі. Вони складаються з поступового набору питань, що приводить до розуміння теми, яку потрібно вивчити.

Пропоную робочий аркуш для учнів 10 класу, який можна використати під час вивчення тем «Кінетична енергія. Потенціальна енергія».

Використана література:

  1. Фізика (рівень стандарту, за навчальною програмою авторського колективу під керівництвом Локтєва В. М.) : підруч. для 10 кл. закл. загал. серед. освіти / [В. Г. Бар’яхтар, С. О. Дов гий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна] ; за ред. В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого. — Харків : Вид-во «Ранок», 2018. — 272 c.
  2. Уроки фізики. 9 клас: Календарно – тематичне планування, поурочні розробки, методичні рекомендації, тематичні контрольні роботи / Л. А. Кирик, Л. Е. Генденштейн. – Харків: Ранок – НТ, 2004.

Робочий аркуш

Прізвище, ім'я _____________________________ Клас ________

 

§ 15, 16. Кінетична енергія. Потенціальна енергія.

  1. Заповніть пропуски.
  1. Механічна енергія - це ______________________ яка характеризує здатність тіла або системи тіл _______________________________.

 

  1. _________________ енергія - це фізична величина, яка характеризує механічний стан рухомого тіла.

 

 

  1. _________________ енергія - це енергія, яку має тіло внаслідок взаємодії з іншими тілами або внаслідок взаємодії частин тіла між собою

 

  1. Заповніть таблицю.

Фізична величина

Кінетична енергія

Потенціальна енергія піднятого тіла

Потенціальна енергія пружно деформованого тіла

Що характеризує

 

 

 

Умовне позначення

 

 

 

Одиниці вимірювання в СІ

 

 

 

Векторна чи скалярна

 

 

 

Формули для визначення

 

 

 

 


  1. Продовжте речення.

 

Теорема про кінетичну енергію: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Теорема про потенціальну енергію: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ .

  1. Дайте відповіді на запитання. Розв’яжіть задачі.
  1. Чи залежить значення кінетичної енергія від обрання системи відліку? Відповідь обґрунтуйте _____________________________________________________________________________________________________________________________________ .

 

  1. Тіло кинуто вертикально вгору. Яку роботу – додатну чи від’ємну – виконує сила тяжіння під час підняття м’яча? ___________________________________ Під час спуску? _____________________________________________________

 

  1. Видовження пружини збільшилося у 3 рази. У скільки разів збільшилася потенціальна енергія пружини? _______________________________________

 

  1. Тіло масою 1 кг розташоване на висоті 2 м від поверхні землі. На якій висоті слід розташувати тіло масою 0,5 кг, щоб воно мало таку саму потенціальну енергію?

 

Дано:

Розв’язання :

Знайти -            ?

 

Відповідь: __________

 

 

  1. Поїзд масою 4 т рушає з місця і збільшив швидкість свого до 72 км/год. Визначте роботу рівнодійної сил, які діють на поїзд.

Дано:

Розв’язання :

Знайти -            ?

 

Відповідь: __________

 

 

 

docx
До підручника
Фізика (академічний рівень) 10 клас (Бар’яхтар В.Г., Божинова Ф.Я.)
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку