Робочий план реалiзацiї навчальної програми «Фiзична культура» для учнiв 11 класiв
Педагогiчнi завдання |
Волейбол |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
Формувати в учнiв загальнi уявлення про фiзичну культуру, їi значення в життi людини, збереження та змiцнення здоров’я, у фiзичному розвитку |
Правила безпеки під час занять волейболом. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Суддівство змагань. Матеріально-технічне забезпечення змагань і тренувань. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Волейбол у сучасному олімпійському русі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загально-розвивальнi вправи з предметами та без предметiв. Рiзновиди ходьби та бiгу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розширювати руховий досвiд; сприяти вдосконаленню навичок життєво необхiдних рухових дiй, використання їх у повсякденнiй iгровій дiяльностi |
Загальна характеристика гри. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Спецiальнi фiзичнi вправи. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рухливi iгри та естафети. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розширювати функцiональнi можливостi органiзму учнiв через цiлеспрямований розвиток основних фiзичних якостей i природних здiбностей |
Стiйка гравця, способи пересувань. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прийоми, передачi м'яча. Подачi м'яча. Блокування. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фізична підготовленість волейболіста. Функціональні можливості організму. Поняття про втому та перевтому. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тактика захисту. Тактика нападу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Навчальна гра. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сприяти формуванню цiннiсних орiєнтацiй учнiв щодо використання фiзичних вправ як до одного iз головних чинникiв ЗСЖ |
Правила домедичної допомоги у разі травмування. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Роль та місце спортивних ігор у вихованні морально-вольових якостей особистості. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вправи з оздоровчих систем. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Забезпечувати опанування учнями знань, вмiнь самостiйно органiзовувати процес фiзичного вдосконалення та активного вiдпочинку |
Методика самостійних занять. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прийоми самоконтролю за фізичним навантаженням. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Орієнтовнi навчальнi нормативи |
10 верхніх прямих подач на влучність в зазначену зону (юн.); ігровий майданчик (дів.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
|
|
6 передач на точність через сітку із зони 2,3,4 (в зазначену зону) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
|
|
|
|
|