Робочий стіл комп’ютера. Значки Робочого столу.

Про матеріал

Мета:

  • навчальна - познайомити учнів з об'єктами Робочого стола комп'ютера, навчити керувати вказівником миші, знаходити об'єкти Робочого стола;
  • розвивальна - розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову пам'ять, увагу, предметне сприйняття;
  • виховна – виховувати відповідальне ставлення до власних дій під час роботи за комп'ютером, вчити дотримуватись самодисципліни, бережливо ставитись до комп'ютерної техніки; прищеплювати навички дотримання правил роботи за комп'ютером.
Перегляд файлу

 

Тема: Робочий стіл комп’ютера. Значки Робочого столу.

Мета:

  • навчальна - познайомити учнів з об’єктами Робочого стола комп’ютера, навчити керувати вказівником миші, знаходити об’єкти Робочого стола;
  • розвивальна - розвивати логічне та абстрактне мислення, зорову пам’ять, увагу, предметне сприйняття;
  • виховна – виховувати відповідальне ставлення до власних дій під час роботи за комп’ютером, вчити дотримуватись самодисципліни, бережливо ставитись до комп’ютерної техніки; прищеплювати навички дотримання правил роботи за комп’ютером.

Обладнання: підручник, робочі зошити до підручника,  кольорові олівці, програма «Сходинки до інформатики».

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Клас комп’ютерний чекає,

Вчитись вправно вам бажає.

Гарно й зручно всі сідаймо

І урок ми починаймо.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Визначте правильну послідовність дій вимикання комп’ютера:
  • Встановити вказівник миші на кнопку Пуск на Панелі завдань і натиснути ліву клавішу миші.
  • Завершити роботу всіх програм.
  • У меню, що зявиться, вибрати команду Вимкнути компютер.
  • Дочекатися вимкнення комп’ютера і потім вимкнути монітор.
  • У вікні Вимкнути комп’ютер клацнути кнопку Вимкнення.

 

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

Отже, у кожного з вас є свій робочий стіл, за яким ви виконуєте домашні завдання. У комп’ютера теж є свій Робочий стіл. Тож тема нашого уроку - "Що таке Робочий стіл комп'ютера".  Сьогодні ви дізнаєтесь:

  • що таке Робочий стіл компютера;
  • які існують обєкти Робочого стола;
  • навчитесь керувати вказівником миші;
  • навчитесь знаходити обєкти на Робочому столі.

IV. Вивчення нового матеріалу

  1.          Робота з підручником.

Зображення Робочого стола з’являється на екрані монітора одразу після завантаження комп'ютера. Розгляньте малюнок на ст.28 підручника. Що міститься на робочому столі учня та на Робочому столі компютера?

  1.          Пояснення вчителя.

На робочому столі ви можете знайти піктограми – значки, або ярлики. Як саме піктограми розташовані на робочому столі, залежить від користувача. Кожна піктограма – є дверима до якоїсь програми чи документа вашого компютера.

Завдяки піктограмі «Мій компютер» ви побачите диски й пристрої для зчитування інформації.

У Кошик (корзину) відправляють обєкти, які потрібно видалити з компютера назавжди або тимчасово.

Якщо ви підведете курсор до піктограми, двічі клацнете мишею, то компютер одразу відреагує – відкриється відповідна програма (наприклад «Сходинки до інформатики».

В нижній частині екрана розташована Панель завдань, призначена для керування роботою компютера. На цій панелі містяться вже знайома вам кнопка Пуск, значки мовної панелі, годинник та інші.

З обєктами Робочого стола компютера зручно працювати за допомогою миші. Коли починаєте рухати мишу по поверхні стола, на екрані монітора починає рухатися спеціальна стрілочка. Це – вказівник миші, який повторює її рухи. Під час роботи з комп’ютерною мишею, важливо правильно її тримати, вказівний пальчик має бути розміщений на лівій клавіші.

  1. Фізкультхвилинка.

Встаньте, будь ласка.

Аби гарно почуватись,

Треба нам порозминатись.

Нахильтіся, розпряміться,

Вправо-вліво поверніться.

А тепер нове завдання:

Час робити присідання,

Потім трохи пострибати

І руками помахати.

 

V. Засвоєння матеріалу уроку.

  1. Гра «Двійкові відповіді».

Зараз ми пограємося  в уже добре відому вам гру «Двійкові відповіді». Уявімо, що вас зачаклувала зла чаклунка і перетворила на компютери, які працюють тільки за допомогою сигналів. Якщо ви згодні – піднімаєте руки, а якщо – ні, то не піднімаєте руки. Готові?

В клас компютерний спітнілі

Ми вриваймося щосили… (руки опущені)

За компютер швидко сіли,

Хоч нам це заборонили…. (руки опущені)

Витирай завжди взуття –

Не потрібне нам сміття… (руки підняті)

А щоб сісти нам за парти –

Дочекаймося команди… (руки підняті)

Монітору ти торкайся

І подовше в ігри грайся… (руки опущені)

А клавіатуру знай –

Обережно натискай… (руки підняті)

За компютером, малята,

Нам не варто пустувати!

  1. Виконання практичних завдань.

Робота за компютером.

Виконання завдань у програмі «Сходинки до інформатики», вправа «Стрільці по яблуках».

Робота з робочими зошитами, завдання 1-3 на ст.14.

Завдання 1.Перевіримо, як ви засвоїли новий матеріал. Знайдіть на Робочому столі перелічені об’єкти та позначте їх потрібними номерами.

Завдання 2. Як називається стрілка на екрані монітора, яка допомагає вибирати обєкти. Впишіть в клітинки пропущені букви.

Завдання 3. Обведіть червоним олівцем обєкти робочого стола учня, а зеленим олівцем – обєкти Робочого стола компютера.

 

VІ. Підсумок уроку.

  1. Бесіда.
  • Які слова, вивчені на уроці, були новими для вас?

Робочий стіл, значок, панель завдань, мовна панель, годинник.

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Троцюк Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
8 жовтня 2018
Переглядів
12021
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку