Робочий зошит для учнів 6 клас (дівчата) "Органайзер для рукоділля"

Про матеріал
Робочий зошит розроблений таким чином, щоб кожен учень зміг самостійно виготовити обраний виріб, а також дізнатись багато цікавого про виріб, та повторити матеріал, який вже дізгалися на минулих уроках.
Перегляд файлу

D:\Users\Administrator\Downloads\Рамки\58062678-cadre-de-vaus-outils-aquarelle-de-couture-nécessaire-de-couture-des-accessoires-et-de-l-équipement-po.jpgКерівник міського методичного об’єднання

вчитель обслуговуючої праці

Вознесенської ЗОШ І-ІІІ №8

Момотенко О.М.

 

 

 

Робочий зошит

з трудового навчання

 (обслуговуючі види праці)

 

 

Об’єкт проектної діяльності:

Органайзер для рукоділля.

 

Основна технологія:

технологія обробки матеріалів ручним способом.

 

 

 

 

 

 

 

  Вчитель:_________________________________________

D:\Всё моё\Работа\Скрайбинг\16269848.jpgРезультат пошуку зображень за запитом "рамки для текста нитка голка нитка" 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018

Зміст

Передмова……………………………….…………………………………..……....…...

Умовні позначення……………………………………………………………..…....…..

Ознайомлення з правилами внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні та загальними правилами безпечної праці………………………………………….…..…

Поняття про проектування. Етапи проектування……………………………...….….

Поняття про метод біоформ та його застосування. Проектування форми методом біоформ……………………………………………………………….………………..……

 

І. Організаційно-підготовчий етап.

1.1 Вибір об'єкта проектування (виду органайзера). Планування роботи з виконання проекту………………………………………………………………….....……

1.2 Історична довідка…………………………………………………….........……….

1.3 Моделі – аналоги………………………………………………….……...……...…

 

ІІ. Конструкторський етап.

2.1 Графічне зображення………………………………………………………………

2.2Добір конструкційних матеріалів (тканина) та інструментів (голки, ножиці, наперсток, шпильки) для роботи………….……………...…………….……………….…

2.3 Розкроювання виробу…………………………………………………..……….….

 

ІІІ. Технологічний етап.

3.1 Застосування шва «вперед голкою», петельний шов  та «назад голкою»……………………………..……………………………………………..….……..

3.2 Виготовлення органайзера……………………………………….………....……...

3.3 Оздоблення органайзера. Остаточна обробка виробу………...…………....……

 

ІV. Заключний етап.

4.1 Розрахунок бюджету проекту…………………………………….………..….…..

4.2 Реклама виробу. Захист проекту. Висновки….......................................................

 

Любий друже!

 

В твоїх руках незвичайний зошит – це «путівник» по захоплюючій  «країні Рукоділля». Знання й уміння, які ти отримав на минулих уроках праці, стануть основою твого успіху в процесі набуття нових навичок з різними матеріалами.

Робочий зошит допоможе тобі у проектуванні. Також ознайомишся та навчишся основним етапам проектної діяльності. Це дозволить тобі в подальшому самостійно планувати кроки реалізації власних проектів, знаходити винахідницькі рішення, а також створювати й удосконалювати найрізноманітніші речі власноруч.

Зошит розроблений таким чином, щоб полегшити тобі вивчення предмету, допомогти краще засвоїти матеріал. В ньому вміщено теоретичний матеріал, опорні схеми, кросворди, ребуси, цікаві факти, а також вправи для відпочинку очей, рук та тіла оскільки при роботі необхідно дбати й про своє здоров’я.

Пам’ятай! практична робота у шкільній майстерні

потребує уваги і зосередженості під час користування інструментом. Працюючи, потрібно правильно організувати робоче місце, бути уважним і старанним під час своєї діяльності, дотримуватись правил внутрішнього розпорядку та правил безпечної праці.

Намагайся кожну роботу робити красиво, із задоволенням, і тоді в тебе все вийде.

 Успіхів і натхнення тобі у проектуванні виробів та опануванні технологій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Умовні позначення:

 

прочитай;

 

зверни увагу;

 

Описание: Картинки по запросу смайлик с лупой

цікаво, що;

законспектуй;

 

розгадай;

 

запам’ятай;

 

відпочинь;

 

практичні завдання;

 

завдання для самоконтролю;

 

творче завдання.

 

 

 

Привіт мій юний шестикласнику!

Ми з тобою вже знайомі та бачимось не вперше.

Я пропоную тобі пригадати, яким був для тебе минулий навчальний рік?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 Яким видом рукоділля ти займався (лася) протягом літніх канікул?________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Картинки по запросу знайди зайве одягГра «Обведи зайве»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображениеКартинки по запросу знайди зайве одяг

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Закінчи речення»

Перед початком заняття ____________________________________

_________________________________________________________.

 

Не відволікатись ___________________________________не________________

 

___________________ працювати іншим.

 

Економно використовувати ___________________________________ та __________________________________.

 

Відстань від очей до виробу, що виготовляється, має дорівнювати __________________________ см.

 

Під час роботи _________________________ повинно падати на робоче місце ____________________ або _________________________.

 

Роботу виконувати лише за допомогою ______________ та ______________.

 

Робоче місце тримати у ____________________ і _______________________.

 

По завершені роботи вимкнути _______________________________, скласти _____________________ і ______________________у ____________________, прибрати робоче місце.

 

 

 

 

 

 

 

Що таке творчий проект

Проектце творча діяльність, спрямована на досягнення визначеної мети, вирішення якої-небудь проблеми.

Проектуванням  називають сам процес роботи над проектом, а також підготовка комплекту проектної документації.

Проектна діяльністьце діяльність зі створення нового, потрібного виробу або послуги.

У процесі проектної діяльності ти навчишся:

  •         Висувати ідеї
  •         Планувати власну діяльність
  •         Розробляти графічне зображення (ескіз) виробу
  •         Організовувати своє робоче місце
  •         Добирати інструменти та обладнання для різноманітних технологічних операцій
  •         Визначати розміри, робити розрахунки, будувати кресленики
  •         Добирати матеріали
  •         Розробляти технологічну послідовність виготовлення виробу
  •         Дотримуватись безпечних прийомів праці
  •         Виготовляти вироби та готувати страви своїми руками
  •         Підраховувати затрати на виконання проекту
  •         Оцінювати свою роботу
  •         Виправляти помилки

 

Ідеї та інформацію для своїх творчих проектів ти знайдеш у різних джерелах: підручниках, додатковій літературі, мережі Інтернет.

Ти познайомишся з різними технологіями та опануєш різні технологічні операції.

Для виконання творчого проекту тобі необхідно пройти 4 кроки або 4 етапи.

Етапи проекту – основні періоди роботи над проектам.

 

У результаті кожного етапу виконується  частина проекту, яка дозволяє продовжувати роботу над проектом.

 У результаті дотримання та виконання цих етапів проектування ти отримаєш оригінальний, тобто неповторний виріб

 

Гра «Так або Ні»

1. У організаційно-підготовчому етапі треба набути необхідну інформацію про виріб?______________________________________

2. У процесі проектної діяльності ти навчишся порушувати безпечні прийоми праці?________________________________________________________________

3. Ідеї для своїх творчих проектів ти знайдеш у підручниках, додатковій літературі, мережі Інтернет?_____________________________________________

4. Проект – це творча діяльність?_________________________________________

5. Конструкторський етап потрібен для визначення кількості необхідних матеріалів?____________________________________________________________

6. Проектування завжди закінчується рефератом?___________________________

 

Гра «Знайди пару»

Пригадайте українські прислів’я про працю, склавши відповідні пари з наданих фраз:

 

1. Робота учить      дні пройдуть не марно.

 

2. Працюй ударно -               а лінь мучить.

 

3. Хто не любить працювати             це честь.

 

4. Праця -                          любить пліткувати.

 

Метод біоформ у проектувані

Наука про використання біологічних особливостей живої природи для конструювання виробів та вдосконалення технологій називається біонікою. Цінність багатьох виробів підвищується, якщо вони мають оригінальну форму, що відрізняє їх від усіх виробів інших виробів. Одним зі способів творення оригінальної, нової форми є запозичення з живої природи форм, кольорів, конструкцій.

Запозичені в природних об’єктів форми, які застосовуються в конструюванні виробів, називають біоформами.

Наприклад, фотографія виноградного листочка та грона є чудовим прикладом біологічних форм для конструювання серветниці. Під час зображення деталей виробу враховують спосіб їх виготовлення та за потреби спрощують контури.

Ось зразки спрощених квітів, які можна використовувати для випалювання, розпису, різьблення.

Результат пошуку зображень за запитом "дерев'яні підставки квіти под чашку"Результат пошуку зображень за запитом "дерев'яні підставки под чашку"Результат пошуку зображень за запитом "дерев'яні підставки под чашку"

Біологічні форми застосовують під час проектуванні архітектурних об’єктів, виробів для повсякденного побуту, прикрас тощо.

Результат пошуку зображень за запитом "брошка"Результат пошуку зображень за запитом "бра квітка"Пов’язане зображення

 

Картинки по запросу иголка с ниткойКартинки по запросу иголка с ниткой 

Мій творчий проект

Проект №1

Назва проекту:___________________________________________________________

Основна технологія:______________________________________________________

________________________________________________________________________

Додаткова технологія:____________________________________________________

І. Організаційно-підготовчий етап.

Органайзер - це таке пристосування, яке допомагає навести порядок незалежно від сфери його використання. Рукоділля, мабуть, один з видів зайнятості, де цей самий органайзер іноді є рятівним плотом. Хтось вважає, що кращим є готові вироби, а хтось підбирає матеріал самостійно та виготовляє його сам. Але незалежно від цього у будь-який рукодільниці, з часом накопичується величезна кількість всіляких речей для. І кожна починає замислюватися про те, як же найбільш компактно і недорого всі ці речі зберігати. Який органайзер створити або купити для всього свого «багатства».

Органайзери для речей

Вони бувають:

  • настільні (підставка канцелярська);

Як зробити органайзер для канцелярії своїми руками: ідеї, матеріали, інструкціїОрганайзер - що таке, види, призначення, застосуванняhttp://xn--80aimveh.pp.ua/uploads/posts/2016-08/yak-zrobiti-organayzer-dlya-kancelyaryi-svoyimi-rukami-deyi-materali-nstrukcyi_586.jpeg

  • настінні;

Як зробити органайзер для канцелярії своїми руками: ідеї, матеріали, інструкціїhttps://idei-dekoru.com/wp-content/uploads/2017/02/5c4a19b1a4f45aacc446303e012957e5.jpg

  • ті, що розміщуються в ящиках (роздільники і скриньки).

Органайзер - що таке, види, призначення, застосуванняhttp://xn--80aimveh.pp.ua/uploads/posts/2016-09/organayzer-scho-take-vidi-priznachennya-zastosuvannya_673.jpeghttp://xn--80aimveh.pp.ua/uploads/posts/2016-08/yak-zrobiti-organayzer-dlya-kancelyaryi-svoyimi-rukami-deyi-materali-nstrukcyi_614.jpeg

Існує багато покупних органайзерів, зроблених із пластику, акрилу, дерева. Головний мінус полягає в тому, що не всі моделі підійдуть для робочого місця. Наприклад, ваш ящик може мати нестандартні розміри, і всі існуючі коробки або великі, або маленькі. Виготовлені ж власноруч роздільники будуть відповідати саме тим розмірами, які вам необхідні. А виготовити їх можна з будь-яких підручних матеріалів. 

Вправа для очей

Знайди 10 відмінностей.

http://rad-dou5.caduk.ru/images/clip_image003.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •                 Для кого (або для чого) виконується проект?

____________________________________________________________________

 

  •                 Яким має бути виріб? Запиши вимоги до виробу.______________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

  •                 Замалюй або вклей моделі – аналоги виробу, користуючись бланком творчих проектів, друкованими виданнями, мережею Інтернет, власними світлинами.

 

1

2

3

 

 

 

 

 

 

4

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •                 Який із виробів, на твою думку, є найскладнішим у виготовленні? Запиши номер виробів із таблиці._______________________________________

 

  •                 Який із виробів, на твою думку, є найпростішим у виготовленні? Запиши номер виробів із таблиці.___________________________________________

 

 

  •                 За який час ти плануєш виготовити свій виріб?____________________________________________________________

 

___________ оцінка

 

 

 

ІІ. Конструкторський етап.

Практична робота № 1

D:\Users\Administrator\Desktop\images.pngПофантазуй та замалюй варіанти оздоблення майбутнього виробу, зроби детальний опис.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Детальний опис:______________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Дизайнер – це фахівець, який займається проектуванням і створенням різних виробів.

Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

З історії фетру…

Фетр - це матеріал, виготовлений шляхом валяння вовни. Матеріал валяється вручну, є шматками зваляного матеріалу, що не рулони, як при стандартному виготовленні тканин машинним способом. Технологія виготовлення фетру не відрізняється від повстяної (войлока), однак при його виготовленні використовують тонкий пух кіз і кроликів.

https://vidy-tkanej.ru/files/upload/0.18704500%20140120933714411.jpg

Основним матеріалом для виготовлення повсті або фетру є шерсть тварин, в основному овець. Верхні шари шерстинок мають лускатий шар, які під впливом пари або гарячої води зчіплюються один з одним. Однак шерсть диких овець не має такої текстури, тому прийнято вважати, що вперше повсть виготовлявся не раніше V-VI століть до н.е., причому початковим матеріалом була все ж шерсть собак і коней, які були одомашнені в той період.

 Коней, собак і овець вперше одомашнили кочові народи. Кінь допомагав переносити важку ношу, собаки охороняли отару овець. Найдавніші повстяні вироби були знайдені на території сучасної Башкирії і Алтаю. Поступово техніка виготовлення цього матеріалу перейшла до інших кочівників-скотарів Середньої Азії і Кавказу.

З підвищенням майстерності башкири мали можливість не тільки виготовляти вироби на себе, а також продавати їх іншим народам, наприклад, нетканий повстяний килим. Башкири взагалі широко ввели вироби з повсті в свій побут. Їх використовували і як утеплення юрт, як навісу від дощу і сонця. З повсті виготовлялися сумки, молитовні килимки. Вироби з повсті обов'язково входили в придане нареченої. До сих пір існує звичай стелить невеликий килимок з білої повсті під ноги нареченій в момент її приїзду до дому нареченого. Мати нареченого пропонувала нареченій увійти і сісти на повстяні нари. Вважалося, що це допоможе майбутній сім'ї мати багато дітей.

подстилка из войлока или фетра

 Також повсті приписувалися лікувальні властивості. Повстяними поясами лікували людей від радикуліту і артрозу. Смужками повстяної тканини робили масаж, який, на думку древніх кочівників, благотворно впливає на циркуляцію крові, а також допомагає позбутися болю в спині. Це було особливо актуально для кочівників - людей, які постійно перебувають на вітрі.

Повсть і фетр в сучасному світі

 Повсть і фетр, як різновид повсті - надзвичайно пластичні і універсальні матеріали. Незважаючи на свою давню історію, вони привертають все більше і більше прихильників, адже повсть і фетр екологічні, а сучасне суспільство віддає перевагу натуральним предмети і тканини. Вироби з фетру можуть цілком доречно виглядати в образі сучасної дівчини і навіть надавати якусь родзинку. Повстяні вироби часто вибираються людьми, які вважають за краще народний або еко-стиль в інтер'єрі.

 А вже описати весь перелік виробів, які виробляється просто неможливо. Це і шалі, і шарфи, і топи, і піджаки. Дуже популярні повстяні капці. Часто використовуються ці матеріали в якості декору жіночих аксесуарів - шпильок, брошок. Популярність повсті тільки відроджується, і у цього «ручного» матеріалу велике майбутнє.

 

пальто из войлокачехлы из войлокасумка из войлока

 

Перед тим, як бігти в магазин за всім необхідним, спочатку визначитеся, які вироби з фетру своїми руками ви плануєте робити, адже різні сорти матеріалу підходять для різних цілей. Найчастіше зустрічаються такі різновиди:

Акриловий фетр. Виготовляється повністю з синтетики. Поверхня цього фетру слизька і блискуча. У продажу можна знайти практично будь-які забарвлення акрилового фетру, та й коштує він недорого, так що, для початківців це найкращий вибір. З акрилового фетру виходять чудові квіти, сувеніри, брелоки, чохли для планшетів і мобільних телефонів.

http://bezlichporad.in.ua/img4/Podelki_iz_fetra_chto_mozhno_sdelat_svoim_rukami_bistro_i_krasivo_3.jpg

Бамбуковий фетр. Виготовляється з бамбукового волокна з домішкою віскози. Такий матеріал міцний, зносостійкий, але досить дорогий.

 

Напіввовняної фетр. Складається на третину з вовни і на дві третини з синтетики. М’який, гнучкий, добре тримає форму, але розповзається при пранні. З нього не рекомендується робити об’ємні набивні іграшки, зате він ідеальний для дрібного декору.

http://bezlichporad.in.ua/img4/Podelki_iz_fetra_chto_mozhno_sdelat_svoim_rukami_bistro_i_krasivo_4.jpg

Вовняний фетр. Абсолютно натуральний матеріал. Дуже товстий, щільний. Не підходить для дрібних виробів і декору. З нього зазвичай роблять тапочки, пінетки, капелюшки. Зараз багато хто робить його самі, освоївши техніку валяння.

 

  • Визнач, які матеріали потрібні тобі для роботи та їхню кількість.

Для виготовлення запланованого виробу необхідно використати: _______________________см,_____________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

___________ оцінка

 

ІІІ. Технологічний етап.

Практична робота № 2

Перед початком роботи обов’язково ознайомся з основними правилами роботи з голкою та ниткою.

 

ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ З ГОЛКАМИ Й ШПИЛЬКАМИ

1. Шийте з наперстком. Вушко голки повинно впиратися у наперсток, а гострий кінець — виступати з пальців приблизно на чверть довжини голки.

2. Не кидайте голку. Не встромляйте її в тканину чи свій одяг.

3. Зберігайте голки і шпильки в певному місці (спеціальній коробочці, подушечці та ін.), не залишайте їх на робочому місці (столі), у жодному разі не беріть голки і шпильки до рота.

4. Не використовуйте голку замість шпильки.

5. Не використовуйте для шиття іржаві голки.

6. Викрійку і тканину прикріплюйте гострими кінцями шпильок у напрямку від себе.

7. При ручному шитті не беріть нитку довше, ніж 80-90 см.

 

Дотримуйся правил безпечної праці!

 

Матеріали та інструменти: нитки, голка, ножиці, наперсток, тканина.

 

Виконання простих ручних швів.

Підготовка до роботи з голкою та ниткою

Для виконання будь – якого шва на початку треба заселити нитку у голку. Довжина нитки має бути до ліктя.

D:\Всё моё\Работа\Уроки 5 клас\Проект №1 Гольниця\nitka.gif

Картинки по запросу завязування вузлика на швейній нитціКартинки по запросу завязування вузлика на швейній нитціКартинки по запросу завязування вузлика на швейній нитціКартинки по запросу завязування вузлика на швейній нитціНа довшому кінці нитки зав’язати вузлика.

Картинки по запросу завязування вузлика на швейній нитці

 

Назва шва

Прийоми виконання шва

Зображення

Шов

«уперед голку» (зметувальний).

Виконують шов «уперед голку» так. Дві деталі складають лицем до лиця і, відступивши 0,5 см від краю, прошивають їх великими стібками справа наліво.

(рис. 3)Сметочный шов из одинаковых стежков

Шов

«назад голку».

Виконують шов «назад голку» таким чином: голка весь час ніби повертається назад, у те місце, звідки виходить нитка. На вигляд цей шов нагадує машину строчку.

(рис. 7)Шов ручная «строчка»

 

 

 

 

 

Практична робота № 3

За допомогою таблиці виготов обраний виріб.

 

ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС РОБОТИ З НОЖИЦЯМИ

1. Тримайте ножиці у визначеному місці.

2. Під час роботи уважно стежте за напрямком різця (леза).

3. Під час роботи не тримайте ножиці лезом угору.

4. Не працюйте тупими ножицями.

5. Не ріжте ножицями на ходу.

6. Не наближайтеся до товариша під час різання.

7. Передавайте товаришеві закриті ножиці кільцями вгору (вперед).

 

 

Дотримуйся правил безпечної праці!

 

Матеріали та інструменти: нитки, голка, ножиці, наперсток, кравецькі булавки фетр, застібка-«блискавка», еластична тасьма, ґудзик, оздоблення за смаком.

Технологічна послідовність виготовлення  органайзеру.

 

№ з\п

Графічне зображення

Назва операції

Матеріали та інструменти

1

D:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\abb33abd7f8b91c04343ce7ab649.jpg

На одному з листів фетру розмірами 30 см х 45 см, відступивши від верхнього краю 2 см і з боків по 2,5 см, креслимо вузький прямокутник шириною 0,5 см для застібки-«блискавки».

Лінійка, кравецька крейда

2

D:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\8ee74f6c97d5b997d9670a41f2cq.jpg

Вирізаємо фетр всередині накресленого прямокутника і підкладаємо з виворітного боку застібку-«блискавку».

 

Ножиці

3

D:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\5563de6693ea6331a1f87419913e.jpg

Пришиваємо застібку-«блискавку» швом «голкою вперед», та відрізаємо виступаючі краї застібки-«блискавки».

Голка, нитки, ножиці, наперсток

4

D:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\77736dac65083a23263f8d7dd6ha.jpg

Лист фетру ділимо навпіл. У нижній половині листа розмічаємо місце пришивання еластичної тасьми. Розмічаємо 9 секцій шириною 3 см, тасьму укладаємо з запасом, близько 4,5 см на кожну секцію.

Еластична тасьма, кравецькі булавки

5

D:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\ac2fe0a0ec92e948d0331304bcvg.jpg

Пришиваємо еластичну тасьму. Кінці еластичної тасьми ховаємо в зроблені в фетрі прорізи і закріплюємо швом.

 

Еластична тасьма, нитки, голка, кравецькі булавки

6

D:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\034128749c0ed4f43ab133d339td.jpg

Нашиваємо додаткові кишені за своїм бажанням з фетру. Внутрішня частина органайзера готова.

Нитки, голка, фетр, лінійка, кравецька крейда.

7

D:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\1024644d244cfd438a44d154b8y0.jpg

Приступаємо до оформлення лицьової частини нашого органайзера. Беремо лист фетру розміром 30 см х 45 см і оздоблюємо за своїм смаком.

Нитки, голка, оздоблення

8

D:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\bc370ecc4a096344c2d01f92cax7.jpg

Робимо ручки нашого органайзера. З фетру вирізаємо 4 смужки шириною 2 см і довжиною 26 см. За допомогою муліне зробимо невелику вишивку на ручках.

 

Нитки, голка

9

D:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\9e146e1238d9804ccf74587a5bzw.jpg

D:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\9523b98996e3d619775b9855945m.jpgD:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\16479f991a099eefe59698a39dh6.jpg

На двох смужках фетру прокладаємо дві паралельні лінії швом «вперед голку». Відстань між лініями 0,5 см. Ширина стібка 3-4 мм.

Потім вишиваємо швом схожий на «козлик»

 

Нитки, голка

10

D:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\56da9caf2d59bb53752c868087jy.jpgD:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\22ce6ff1fcb28bb4474af48a90n0.jpg

 

Такий гарний перехід кольору досягається завдяки меланжевому муліне. Складаємо попарно викроєні смужки для ручок і зшиваємо по довгих сторонах.

 

Нитки, голка

11

D:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\c62c47350d6d0f0bbfbc9fd027zv.jpgD:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\e27fd51a81ba20a0a8bcfd675afm.jpg

З'єднуємо обидві частини органайзера за допомогою кравецьких булавок.

Вкладаємо між листами фетру готові ручки з двох сторін. Робимо застібку. Для цього з одного боку закріплюємо еластичний шнур довжиною 15 см, а з іншого боку пришиваємо ґудзик. Наживляємо. обшиваємо органайзер по всьому периметру і прокладаємо ще один шов поперек, яка розділить наш органайзер на дві половинки.

 

Нитки, голка, еластична тасьма, кравецькі булавки

12

D:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\6e90b4b6498c1a4909886eeff11r.jpgD:\Всё моё\Работа\Уроки 6 клас\Проект№1 Органайзер для рукоілля\4e4f4cc0619e22a5a84a6542e92k.jpg

 

 

Наш органайзер готовий.

 

 

 

ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ РОБОТИ

1. Ножиці скласти у спеціально відведене місце.

2. Голки здати для зберігання вчителеві.

3. Привести в порядок своє робоче місце.

Похожее изображение

 

Лекальник – робітник, який виготовляє лекала.

 

 

 

Картинки по запросу лекальщик картинки

 

 

 

Швачка – це фахівець який займається пошиттям будь-якого виробу.

 

 

 

___________ оцінка

ІV. Заключний етап.

  •                 Чи отримав (ла) ти виріб, який запланував (ла)?______________________
  •                 Підрахуй кількість та вартість використаних матеріалів______________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

D:\Users\Administrator\Desktop\images.pngСтвори рекламу власного виробу у вигляді віршика,  рекламної листівки  або бік-борду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение

 

ДЛЯ НОТАТКІВ

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­____________________

 

 

  •            Презентуй виріб за таким орієнтовним планом (дай відповідь):
  1.                   Призначення виробу, його застосування_______________________________

____________________________________________________________________

  1.                   Хто буде ним користуватися?_______________________________________

____________________________________________________________________

  1.                   Чи можна його продати?____________________________________________

_____________________________________________________________________

  1.                   Чи будуть його купувати?__________ Чому?__________________________

_____________________________________________________________________

  1.                   З якими професіями ознайомилися?___________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Зразок реклами:

Картинки по запросу зразки реклами про гольницюЩоб не доводилося читати спочатку та ходити по колу користуйся гольничкою!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

___________ оцінка

 

 

Критерії оцінювання проекту

І. Організаційно-підготовчий етап

1.1. Назва виробу - 0,5б

1.2.Технологія - 0,5б

1.3. Мета - 0,5б

1.4. Моделі аналоги - 1б

 

ІІ. Конструкторський етап

2.1.Ескіз, опис - 1б

2.2.Матеріали, обладнання - 1б

 

ІІІ. Технологічний етап

3.1.Технологічна послідовність - 2б

 

ІV. Заключний етап

4.1. Економічне обґрунтування - 1б

4.2. Реклама - 1,5б

4.3.Захист  проекту - 2б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література

  1. Трудове навчання. 5 клас:  Робочий зошит / Р. М. Лещук, О. Ю. Медвідь., Ю. В. Палій; за заг. ред. С. М. Дятленка, - Харків: Вид-во «Ранок»,  2017. – 56 с.: іл.
  2. Трудове навчання (для дівчат): підруч. для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закладів / І.Ю. Ходзицька, Н.М. Павич, О.В.Горобець, О.І. Безносюк. – Камянець- Подільський: Аксіома, 2013. – 160 с.: іл.
  3. https://vidy-tkanej.ru/material/28-voilok-fetr.html
  4. http://bezlichporad.in.ua/vyroby-z-fetru-shho-mozhna-zrobyty-svoyim-rukamy-shvydko-i-krasyvo.html
  5. https://www.livemaster.ru/topic/1989623-sozdaem-organajzer-dlya-rukodelnitsy
  6. Усі зображення з мережі Інтернет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу рамки для текста дети 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Михайличенко Лариса Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Запорожан Леся Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Седлецька Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Миколайчук Надія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Богданова Лидия
    Дякую за цікаву та змістовну розробку! Успіхів та натхнення!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Сіран Антоніна Георгіївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
30 липня 2019
Переглядів
17951
Оцінка розробки
4.8 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку