Виховний захід присвячений першокласникам.До них прийшов у гості Букварик І хотів розповісти, чому дітей навчать у школі.Але йому заважали негативні казкові герої.У заході показана дружба,почуття прекрасного,взаємодопомога
ЗДРАСТУЙ, ШКОЛО!
Мета. Вчити дітей діяти відповідно до створеної ситуації, визначати настрій героїв; формувати емоційність; розвивати виразність, кмітливість, фантазію; розширювати кругозір; виховувати почуття прекрасного, дружби, взаємодопомоги.
(Зала прикрашена різнокольоровими надувними кульками, квітами, гірляндами. Біля входу виставка дитячих малюнків «У гостях у казки». На сцені ілюстрації до казок).
(На сцену виходить Букварик).
Букварик (вітає гостей). Доброго дня, мої любі друзі! Я дуже радий вас бачити. Мої ім'я Букварик. Подивіться, який я гарний і дуже привітний. Мене знають і люблять усі діти, бо я навчаю їх читати і писати, веду всіх школярів до прекрасної країни знань. Діти, які зі мною дружать, стають розумними, вихованими, грамотними. -
(На сцену виходить Баба Яга).
Баба Яга (кривляється). Ой-ой-ой! Який хвалько! Розумними, грамотними стають... (Звертається до дітей). Діти, не вірте йому! Це я, Баба Яга, розумна і грамотна! Ви краще зі мною дружіть, і я навчу вас, навчу... (Чухає потилицю і думає). О! Будете разом зі мною на мітлі літати!!! Ось так!!!
(Баба Яга літає по сцені на мітлі).
Букварик. Бабусю, прошу Вас, беріть свою мітлу і летіть звідси, не заважайте нам, я хочу з дітьми поговорити, пісеньку їм заспівати.
Баба Яга. Ну, співай, співай, поки я відпочину.
(Букварик співає пісеньку).
Букварик.
Я веселий Букварик, Пісеньку співаю. Бо чудове свято в школі Я сьогодні маю.
Такі, так, так-так-так, весело співаю. (Двічі)
(Баба Яга на останніх словах пісні перебиває Букварика, співає і стрибає з мітлою).
Баба Яга. Так-так, так-так-так, високо стрибаю.
(Двічі)
Букварик. Бабо Яга! Ви знову нам заважаєте!
Баба Яга. Неправда, я не заважаю, я розважаю і вчу, вчу, вчу... всіх літати на мітлі!.
Букварик. Бабусю, але ж до школи діти ходять не для того, щоб на мітлі літати!
Баба Яга. Цікаво! А для чого ж діти ходять до школи?
Букварик. Ану, дітки, підкажіть Бабі Язі, для чого учні відвідують школу.
(Діти відповідають).
Букварик. Молодці! Правильно. У школі діти вчаться читати, писати, рахувати, гарно поводитися.
Баба Яга. Он як! Ну добре. Тоді я вчитиму дітей... (думає) вчитиму дітей...
Букварик. Стій, Баба Яга, схаменись! Я сьогодні на свято запросив наших улюблених казкових героїв. Але кого не скажу. Ви самі повинні їх упізнати. Ой, здається, перша гостя вже прийшла.
(Виходить Попелюшка з піснею «Золушка»),
Попелюшка. Добрий день, мої любі. Ви впізнали мене? Правильно, я Попелюшка з казки Шарля Перо. Я прийшла, щоб привітати вас зі святом.
(Чути вигуки «Допоможіть, рятуйте!». Вбігає Незнайко).
Незнайко. Ой, насилу врятувався, я від злодія втікав, який хотів вкрасти в мене капелюх.
Букварик. Твій капелюх? А навіщо йому?
Незнайко. Як це навіщо? Ви що не знаєте, чим більший капелюх, тим розумніша голова.
Попелюшка. Ой Незнайку, не сміши. В тебе розумна голова. Та ти ж нічого не знаєш. Тому тебе прозвали Незнайком. Ти зовсім книжок не чигаєш.
Учневі, що вам всміхнувся, язичок свій покажіть. Правила в книгах не читайте, До всіх в зошит підглядайте, З'їжте на уроці булку, Украдіть в сусіда гумку. .
Порахуйте у вікні всіх ворон і горобців, : А дівчаток довгі кіски прив'язуйте до стільців.
Букварик. Не слухайте її! Ніяка вона не вчителька! Це — Шапокляк! Ви ж знаєте казку про Крокодила Гєну й Чебурашку? А ти Шапокляк припини різні капості говорити, а краще привітай наших школярів, зроби їм подарунок.
Шапокляк.Зараз трохи поміркую і щось корисне подарую. Ось рогатка вам, малята, щоб могли в пташок стріляти. Ось вам ще і пістолети— одне одного лякати, кнопки гострі металеві — всім на стільчик підкладати. Цим камінчиком гарненьким можна шибки вибивати. Ось вам палка-виручалка, щоб по ребрах комусь дати...
Букварик. Досить, досить, Шапокляк! Не потрібні нам такі подарунки!
Ш а п о к л я к. Не хочете, і не треба, а більше ви нічого від мене не отримаєте! До того ж я дуже поспішаю, у мене є справи, важливіші за ваші!
(Шапокляк тікає. З'являється Буратіно під музику пісні «Буратіно»).
Буратіно. Друзі, а про мене ви чули? Я — хлопчик. дерев'яний. У мене в кишені золотий ключик від різних казок. Разом зі своїми друзями я переміг злого Карабаса- Барабаса. Хто потрапляв у біду, той уміє цінувати дружбу.
(З'являється Дюймовочка).
Дюймовочка. А я — Дюймовочка. Я прийшла до вас із казки Г. X. Андерсена, Скільки в мене було пригод! А що означає моє Ім'я — Дюймовочка? Є така міра довжини — дюйм, що дорівнює 2,5 см. Ось яка маленька!
(Звучить пісня «Антошка». З'являється Антошка. Усі дійові особи співають заспів, а Антошка—приспів).
Незнайко.Рудий, рудий, конопатий, . Ти бив дідуся лопато .
Антошка.А я дідуся не бив, А я дідуся любив. (Показує всім язика.)
(Звучить музика. На сцені з'являється Водяник.)
В о д я н и к (позіхаючи). Ой. як мені, Водянику, нудно! Ой-ой-ой!. Що ж мені зробити, щоб розважитись?
Б у квар и к. А ти подивись, хто до нас завітав!
(З'являється Султан. Він співає пісню ' Султана. Слідом ідуть дівчата, які танцюють східний танець.)
Б а б а -Яга. Ви тільки подивіться! Султан знайшовся, пісні тут співає! А.мені ось весело, так весело, що самій хочеться співати. У мене також є подруги. Ану, дорогенькі мої подруги, пригадаймо молодість.
(Баба-Яга із подругами виконують «Частівки»).
В о д я н и к. О, які ви, бабусі, співучі,, зовсім не страшні, а веселі.
Букварик. Слухайте, друзі, а давайте ми всі разом заспіваємо веселу пісню, адже нас з'єднала дружба.
(Усі співають пісню. «Дружать музика и діти» (сл. М. Пляцковського, муз. Ю. Чічкова).
Б у к вар и к. Які ви всі молодці!- Ви мені дуже сподобалися!
Баба-Яга. А мені ви ще більше сподобались! Ви такі веселі, розумні! Дарма що на мітлі не вмієте літати.
Букварик. Дорогі друзі! Мені було дуже приємно зустрітися з вами. Я вас навчатиму далі, ми разом помандруємо до прекрасної. Країни Знань. - .
Баб а - Я г а. Двері нашої школи завжди гостинно для вас відчинені!
Звучить пісня «Чому вчать у школі» (сл. М. Пляцковського, муз. В. Шаїнського).