22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Робочий зошит."Геометричні фігури"

Про матеріал
Робочий зошит .до нестандартнрго уроку. Урок ділова- гра з теми "Геометричні фігути" Матеріали до уроку підготовки до контрольної роботи, та з типовими завданнями домашньої контрольної роботи.
Перегляд файлу

 

 

ЗОШ І-ІІІ ступені

в з польською мовою навчання

 м. Городок

Хмельницька обл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Городок-2015

       Природа розмовляє мовою математики: букви цієї мови –

            круги,  трикутники та інші математичні фігури”.    

                                                                      Галілео Галілей

 

 

                                                         Робочий зошит

 

«Геометричні фігури і величини.»

учня (учениці)_________  класу

 

______________________________(назва школи)

________________________________________

(Прізвище, ім’я )

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: Геометричні фігури та їх величини.

Книга Платон. Государство скачать бесплатно. Скачать Платон. Государство 2008, Философия, политология без регистрации.

 

 

 

 

 

 

 

 

Index of /parksidescienceq/SPH 4U/Galileo

Стародавній філософ Платон                            Галілео Галілей

 

 

Усні вправи.

Завдання інженерам 1) Розрахувати довжину сторін квадрата якщо його площа 25 см .кв.Повідомляють величину сторін.2) Вирахувати якої площі має бути ігровий майданчик Якщо його ширина 10 м.,а довжина 12 м.3) Який об’єм мамиме кімната з вимірами 5м, 6м, 3м.

 

Завдання будівельникам: 1) Яка буде поща квадрата ,якщо ви його сторони збільшити у 2 рази? 2) Скільки можна розмістити  пісочниць на цьму майданчику, якщо площа однієї пісочниці 2 м. кв.3) Скільки потрібно м.кв. шпалерів,щоб обклеїти стіни.

 

Завдання мененжарам: 1) Порахувати скільки потрібно плиток і якого розміру ,щоб заложити  даний квадрат. 2) Скільки потрібно заплатити грошей за всі пісочниці,якщо вартість однієї 100грн.3)Скількипотрібнорулонів цілих рулонів шпалер на кімнату ?

 

 

 

     Підсумок уроку. Домашнє завдання

Скласти і розв’язати задачу практичного змісту на

застосування площ многокутн.

 Типові завдання до контрольної роботи (Для домашньої роботи)

І рівень 1.Об’єм куба з ребром 4 м дорівнює

А) 12 м3;    Б) 64 м3;    В) 96 м3.

2. Виразити в см2: 1) 9 м2;   2) 15600 мм2

    1) А) 900 см2;     Б) 90 см2;     В) інша відповідь;

    2) А) 1560 см2;   Б) 156 см2;   В) інша відповідь.

ІІ рівень

  1.   Побудувати квадрат, периметр якого дорівнює 12 см. Знайти його площу.
  2.   Знайти периметр і площу прямокутника, одна із сторін якого 14 см, а друга у 3 рази більша за першу.

ІІІ рівень

  1.   Довжина прямокутного паралелепіпеда дорівнює 18 см, ширина у 2 рази менша за довжину, а висота на 11 см більша від ширини. Знайти  об’єм прямокутного паралелепіпеда.

IV рівень

  1.   Об’єм прямокутного паралелепіпеда дорівнює 240 см3, а два його виміри 12 см і 4 см. Знайти суму довжин усіх ребер паралелепіпеда.

  Будівельникам.

1.Обчислити площу кімнати з вимірами 7 м і 8 м.

2. Кімната 4х6м . Обчислити кількість необхідної фарби для покраски підлоги , за умови, що на 1 м2 стіни витрачається  120 гр фарби.

3. Скільки літрів води поміститься  в басейн з розмірами

12м,6м, 2м.

4. Визначити площу поверхні стін кімнати, якщо ширина -4м , довжина- 5м, висота -3м), які необхідно обклеїти шпалерами. Обчислити кількість рулонів шпалер, за умови,

що 1 рулон – 10 м2. Мененжерам.

1.Обчислити площу кімнати з вимірами

8 м  і 7м.

2. Кімната 5 х 8м . Обчислити кількість необхідної фарби для покраски підлоги , за умови, що на 1 м2 стіни витрачається  90 гр фарби.

3. Скільки літрів води поміститься басейн з розмірами

 15м, 6м, 2м.

4. Визначити площу поверхні стін кімнати які необхідно обклеїти шпалерами, якщо ширина -4м , довжина- 6м, висота -3м. Обчислити кількість рулонів шпалер, за умови,

що 1 рулон – 10 м2.

Обчислити площу квартири.

Мал.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мал 2.

 

 

 

 

 

 

 

Мал.3

Усім обчислити площу трапеції,трикутника,паралелограма.(малюнки проектуються на дошку, з необхідними,вимірами для обчислень)

Перша бригада – інженери.

Підрахувати щоб небуло лишніх плиток, число трикутних плиток було мінімальним, а плиток у формі паралелограмів і трапецій -однакова кількість.

Друга бригада- будівельники-паркетчики. Щоб проконтролювати замовлення потрібно знати наперед скільки і яких плиток потрібно для покриття підлоги.

Третя бригада - мененджири. Їм потрібно доставити необхідну кількість плиток на будмайданчик, для цього потрібно розрахуваюти їх кількість.

Одна клітинка зошита 35 кв одиниць.

    Виправити допущені помилки.

„Об’єм фізкультурного залу 1800 м,  його висота 5м2,  яка площа залу ?Розв’язання: 1800 ·5 = 360”

Запишіть правильно

 

 

 

Самостійна робота.

                              Інженерам.

1.Обчислити площу кімнати з вимірами 7 м і 6 м.

2. Кімната 5 х7м . Обчислити кількість необхідної фарби для покраски підлоги , за умови, що на 1 м2 стіни витрачається  1о0 гр фарби.

3. Скільки літрів води поміститься басейн з розмірами 11м, 5м, 2м.

4. Визначити площу поверхні стін кімнати, якщо ширина -3м , довжина- 4м, висота -3м), які необхідно обклеїти шпалерами . Обчислити кількість рулонів шпалер, за умови, що 1 рулон – 10 м2.

 

 

docx
Додано
24 лютого
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку