19 квітня о 18:00Вебінар: Екологічна свідомість: від теорії до практики, або як почати сортувати сміття та зіровейстити

Урок "Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами "

Про матеріал
Мета: 1) удосконалення вмінь учнів розв’язувати завдання на всі дії з десятковими дробами; 2) розвивати зорово-слухову пам'ять, увагу, логічне мислення (уміння лаконічно висловлювати свою математичну думку), розвивати уміння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, кмітливість, навички творчої роботи, комунікативні і соціальні компетенції; розвивати навички раціонального використовування часу. 3) виховувати взаємоповагу, здорове суперництво, акуратність в записах, працьовитість, інтерес до математичних знань, виховувати уміння вислухати інших, виховувати активність, дисциплінованість, самокритичність, самостійність (самостійно працювати з дидактичними завданнями), розширювати кругозір. Тип уроку: систематизація і узагальнення знань, умінь учнів
Перегляд файлу

НЕТРАДИЦІЙНИЙ УРОК З МАТЕМАТИКИ

5 клас

 

Т.О. Гаденко, учитель математики - інформатики, ЗШ№7,  м. Дружківка, Донецька обл. (вища категорія, старший учитель)

 

Тема: Розвязування вправ на  всі дії з десятковими дробами

Мета:

  1.  удосконалення вмінь учнів розв’язувати завдання на всі дії з десятковими дробами;

2) розвивати зорово-слухову| пам'ять, увагу, логічне мислення (уміння лаконічно висловлювати свою математичну думку), розвивати уміння орієнтуватися в нестандартних ситуаціях, кмітливість, навички творчої роботи, комунікативні і соціальні компетенції; розвивати навички раціонального використовування часу.

3)   виховувати  взаємоповагу, здорове суперництво, акуратність в записах, працьовитість, інтерес до математичних знань, виховувати уміння вислухати інших, виховувати активність, дисциплінованість, самокритичність, самостійність (самостійно працювати з|із| |посібндидактичними завданнями), розширювати кругозір.

Тип уроку: систематизація і  узагальнення знань, умінь учнів.

 

Форма уроку: урок - екскурсія.

 

Обладнання: комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація, картки оцінювання та сигнальні картки.

 

Хід уроку.

 

І. Організаційний момент. Перевірка готовності до уроку (3 хв.)

Урок розпочинається з назви теми уроку, мети та завдань, вручення карток оцінювання, в кутку якого зображено смайлик, який потрібно розмалювати в залежності від настрою учня.

 

КАРТКА  ОЦІНЮВАННЯ

 

ПРІЗВИЩЕ _____________________ КЛАС ________

 

 

 

 Завдання

Відповідь

Оцінка

завдання

Бали

Бегемот

 

 

 

1.Довжина бегемота

 

1

 

2. Вага

 

4 (кожне 0,5)

 

Слон

 

 

 

1. Вага

 

1

 

2. Довжина

 

1

 

3.Висота

 

1

 

Черепаха

 

 

 

1. Назва

 

1

 

2.Вік

 

1

 

3.Вага

 

1

 

Найбільший і найсильніший звір

 

1

 

Всього балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Вступне слово вчителя. Сьогодні ми з вами проведемо незвичайний урок, урок-екскурсію “Цікавий світ звірів”. Під час цієї екскурсії ми будемо розв’язувати завдання на всі дії з  десятковими дробами. Дізнаємося багато цікавого про звірів. Кожен отримає оцінку своїх знань та вмінь з даної теми.

Бажаю добре працювати .

Успіхів сьогодні досягти.

ІІ. Застосування знань, умінь та навичок.( 36хв)

Завдання 1.(3хв)

  В Центральній Африці в болотах та річках мешкають бегемоти. Бегемот-копитна тварина, але між пальцями його ніг є особлива перетинка, що дозволяє тварині чудово плавати. Харчуючись рослинною їжею бегемот досягає довжини...  Дізнатися довжину тіла бегемота в метрах, допоможе вам чудовий квадрат.(Один учень біля дошки).

C:\Users\Таня\Desktop\урок\1613405-7c69fa68c73a2278.png

 

5,9

3,6

1,3

 - із першого рядка випишіть найменше число

2,01

0

2,1

- із другого рядка випишіть найбільше число

1,1

3,1

0,1

- із третього рядка випишіть не найбільше і не найменше

  

Знайдіть суму вибраних трьох чисел і ви одержите відповідь на запитання.

Отже, довжина бегемота 4,5 м, а скільки це сантиметрів?

Бегемот може знаходитись під водою більше чверті години. А скільки це хвилин?

Оцініть свою роботу

 

 

Завдання 2. (7хв)

 Ця тварина має досить велику вагу, а яку саме ви дізнаєтесь, якщо правильно виконаєте наступне завдання. (Робота по варіантам)

 Обчисліть:

1 Варіант

2 Варіант

0,47 + 1,28 =*

28 : 0,14 = *

* : 1,4 =*

*  - 19,2 = *

*  . 3,6 = *

*   .  0,25 = *

*- 2,327 = *

* - 24,66 =*

*  + 0,323 =*

* : 6,5 = *

* : 0,24 =*

* + 37,25 =*

*  .  3,5 =*

* . 0,38 = *

* - 33,4 =*

* - 12,3558 =*

 

 Отже, бегемот може досягти ваги в 3 тони, а скільки це кілограм ?

Взаємоперевірка.

Оцініть свою роботу

Завдання 3. (10хв)


  Діти, назвіть найбільшу земну тварину.

Так, дійсно, це африканський слон.

 Знайдіть масу (кг), довжину і висоту тіла (см) слона.

Робота в парах (завдання на картках)

 

 

 Отже, вага 6000 кг, довжина 450 см, висота 350 см.

  А скільки:   6000 кг   =      ? т  ;  450 см =    ?м ;  350 см =  

Оцініть свою роботу

 

Фізкультхвилинка ( 3 хв )

 

Всі піднесли руки – раз!

На носках стоїть весь клас,

Два присіли, руки вниз,

На сусіда подивись.

Раз! – і вгору,

Два! – і вниз,

На сусіда подивись.

Дружно  будемо вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Раз – присіли, два – піднялись.

Хай мужніє ваше тіло.

Хто старався присідати,

Може вже відпочивати

 

 Завдання 4. (6хв)

 А тепер давайте дізнаємось назву найбільшої черепахи. (Один учень біля дошки, всі інші  працюють в зошитах.)


                  

 

 

Р

С

Е

І

Х

Д

Е

Л

М

О

29,85

0,1

17,2

26,52

14,31

26,4

23,97

19,5

22,9

9,1

 

                                                   Д Е Р М О Х Е Л І С

Оцініть свою роботу

 

Завдання 5. (1хв) Розв’яжіть приклад і ви дізнаєтесь скільки років живе черепаха:

19,31 .  10 + 69 : 10 =

    (200 років)

 Оцініть свою роботу

 

Завдання 6. (1хв) Черепаха – дермохеліс гарно плаває, її кінцівки перетворились у ласти. Із панцира роблять прикраси, а яйця та мясо вживають в їжу.

 Розв’яжіть рівняння – і ви дізнаєтесь масу черепахи. (Один учень біля дошки)

  Х : 12,5 = 48

                       ( 600 кг)

 Оцініть свою роботу

 

Завдання 7. (5хв) Який із вказаних звірів найбільший і найсильніший?

Перевірте свою здогадку виконанням наступного завдання.(Індивідуальна робота).

Обчисліть добуток 28. 34. Використовуючи одержаний результат, запишіть значення виразів, не виконуючи обчислень:

2,8. 34         28. 0,34          952:34   95,2 : 2,8     9,52: 3,4   280 . 3,4

Найменше з одержаних значень дасть відповідь на запитання.

Тигр найбільший і найсильніший звір. Ударом лапи він може звалити оленя, лося, переплисти з убитим кабаном бурхливу ріку.

ІІІ. Підсумок уроку. (3хв)

Вже закінчена наша гра,

Результати дізнатись пора.

Хто ж краще всіх трудився?

 

Діти по ходу уроку заповнювали картку самооцінки, далі підраховують свої бали. 

А тепер дайте оцінку своїм знанням і умінням,  отриманим|одержувати| на уроці, і підніміть сигнальні картки|карточки|, які лежать у вас на столах.

Виставлення оцінок за урок.

IV.Рефлексія (2хв)
        

- Мені було цікаво,  я працював добре.

- Мені було цікаво, але своєю роботою  я не задоволений.

 

-  Мені було не цікаво.

 

Малюють свій настрій на нижньому смайлику.

 

 

V. Домашнє завдання. (1хв)

 Придумайте задачу про тварину.

 

1

 

doc
Додано
25 лютого
Переглядів
149
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку