пам'ятка класному керівнику
Класний керівник повинен:
Пам'ятайте:
ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
1. Класний керівник як організатор класного колективу:
2. Класний керівник має право на:
3. Класний керівник зобов'язаний:
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКУ ВЕДЕ КЛАСНИЙ КЕРІВНИК
(за ведення якої відповідає)
ЗМІСТ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
1. Вивчення учнів (спільна робота з психологом).
2. Робота щодо створення учнівського колективу.
ОБОВ'ЯЗКИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА ЩОДО ЗБЕРЕЖЕННЯ
ЖИТТЯ І ЗДОРОВ'Я УЧНІВ
ЦИКЛОГРАМА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Щоденно:
Щотижня:
Щомісяця:
Щосеместрово:
Розклад уроків 10 класу на I семестр 2019 року
Понеділок Каб. Середа Каб.
1_____________________ 1______________________
2_____________________ 2______________________
3 ____________________ 3______________________
4_____________________ 4______________________
5_____________________ 5______________________
6_____________________ 6______________________
7_____________________ 7______________________
8______________________ 8______________________
Вівторок Каб. Четвер Каб.
1_____________________ 1______________________
2_____________________ 2______________________
3 ____________________ 3______________________
4_____________________ 4______________________
5_____________________ 5______________________
6_____________________ 6______________________
7_____________________ 7______________________
8______________________ 8______________________
П’ятниця Каб.
1_____________________
2_____________________
3_____________________
4_____________________
5_____________________
6_____________________
7_____________________
8_____________________
«Учителю мій. Посміхнися мені зараз, доки я росту, й маю потребу в посмішках твоїх. І посміхнуся я тобі, коли стану дорослим, і ти матимеш потребу в посмішках моїх»
Розклад уроків 10 класу на II семестр 2020 року
Понеділок Каб. Середа Каб.
1_____________________ 1______________________
2_____________________ 2______________________
3 ____________________ 3______________________
4_____________________ 4______________________
5_____________________ 5______________________
6_____________________ 6______________________
7_____________________ 7______________________
8______________________ 8______________________
Вівторок Каб. Четвер Каб.
1_____________________ 1______________________
2_____________________ 2______________________
3 ____________________ 3______________________
4_____________________ 4______________________
5_____________________ 5______________________
6_____________________ 6______________________
7_____________________ 7______________________
8______________________ 8______________________
П’ятниця Каб.
1_____________________
2_____________________
3_____________________
4_____________________
5_____________________
6_____________________
7_____________________
8_____________________
Усюди цінність школи дорівнює цінності її вчителя. Побувавши в першій, пізнаєш останнього значно ближче й грунтовніше, ніж внаслідок найдосконалішого опису.
«Покажи мені своїх учнів, і я побачу тебе»
Список учнів 10 класу
№ з.п. |
Прізвище, ім’я, по-батькові учнів |
1 |
… Яна Вікторівна |
2 |
… Лія Володимирівна |
3 |
… Дмитро Юрійович |
4 |
… Аліна Миколаївна |
5 |
… Олександр Андрійович |
Проблема, над якою працює навчальний заклад
______________________________________________________________________________________________________
Проблема, над якою працює класний керівник
Формування національно – патріотичної свідомості учня шляхом народознавства та краєзнавства з використанням ІКТ.
Режим роботи школи
З 01.09.19 по 25.10.19 Канікули
З 04.11.19 по 27.12.19 осінні з 28.10.19 по 03.11.19
З 15.01.20 по 20.03.20 зимові з 30.12.19 по 14.01.20
З 30.03.20 по 29.05.20 весняні з 23.03.20 по 29.03.20
Розклад дзвінків
І семестр |
ІІ семестр |
||
№ уроку |
Час |
№ уроку |
Час |
1 |
8:40 – 9:25 |
1 |
8:40 – 9:25 |
2 |
9:35 – 10:20 |
2 |
9:35 – 10:20 |
3 |
10:30 – 11:15 |
3 |
10:30 – 11:15 |
4 |
11:30 – 12:10 |
4 |
11:30 – 12:10 |
5 |
12:20 – 13:05 |
5 |
12:20 – 13:05 |
6 |
13:15 – 14:00 |
6 |
13:15 – 14:00 |
7 |
14:10 – 14:55 |
7 |
14:10 – 14:55 |
Характеристика 10 класу
У 10 класі навчається 5 дітей, з яких 3 дівчини та 2 хлопці.У класі є 2 дітей з багатодітних сімей. Характер стосунків між батьками та дітьми вцілому доброзичливі. У спілкуванні з вчителями учні проявляють вихованість і повагу. Діти доброзичливі, чуйні, виховані та відповідальні.
За розумовими здібностями клас вважається на середньому рівні. На уроках уважні, добре сприймають матеріал гуманітарного циклу. Діти енергійні, прагнуть дізнатись щось нове.
Поведінка учнів на уроках хороша та врівноважена. Інколи відволікаються Дмитро та Олександр. Клас охоче бере участь у загальношкільних та класних заходах, також у районних конкурсах та олімпіадах де показують хороші результати.
Загальні стосунки в класі товариські, толерантні. Дівчата і хлопці товаришують між собою і допомагають один одному. Учні завжди переживають за свої невдачі і радіють за успіхи свого класу. Завжди відкликаються на прохання вчителів і товаришів.
Завдання виховної роботи на
2019 – 2020 навчальний рік.
Інформація про учнів 10 класу
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по-батькові учня |
Число, місяць, рік народження |
ПІБ батьків
|
Місце роботи батьків |
Домашня адреса, телефон |
1 |
… |
03 |
Оксана Володимирівна |
Безробітня |
|
|
Яна |
02 |
Віктор Степанович |
Безробітній |
|
|
Вікторівна |
2004 |
|
|
|
2 |
… |
16 |
Володимир Михайлович |
Санітар ФАПу |
|
|
Лія |
07 |
Наталія Василівна |
Безробітня |
|
|
Володимирівна |
2004 |
|
|
|
3 |
… |
28 |
Юрій Степанович |
Безробітня |
|
|
Дмитро |
06 |
Олена Андріївна |
Безробітня |
|
|
Юрійович |
2004 |
|
|
|
4 |
… |
22 |
Микола Андрійович |
Лісник Л/Г |
|
|
Аліна |
10 |
Валентина Олександрівна |
Працівник с/р |
|
|
Миколаївна |
2003 |
|
|
|
5 |
… |
13 |
Андрій Петрович |
Безробітній |
|
|
Олександр |
09 |
Олена Михайлівна |
Безробітня |
|
|
Андрійович |
2004 |
|
|
|
Робота з батьками
Вересень
1. Засідання батьківського комітету, присвячене початку навчального року. Зустріч батьківського комітету попереднього навчального року з класним керівником, визначення батьківських кандидатур для роботи в новому батьківському комітеті.
2. Засідання батьківського комітету. Обговорення плану роботи на рік.
3. Батьківські збори № 1 «Зміст і організація навчально- виховного процесу у 10 класі»
Мета. Ознайомити батьків з основними вимогами до знань, умінь та навичок учнів та планом виховної роботи.
План проведення зборів:
- перелік навчальних предметів, які вивчають у 10 класі, та їх характеристика;
- основні вимоги до знань, умінь та навичок учнів;
- ознайомлення з планом виховної роботи;
- збір анкетних даних;
- організаційні питання.
4. Зустріч батьківського комітету адміністрацією школи. Знайомство з плануванням і основними завданнями роботи навчального закладу на новий навчальний рік.
5. Участь в підготовці програми до Дня вчителя.
Жовтень
1. Участь у засіданні ради школи.
2. Індивідуальні консультації для батьків за запитами та рекомендацією батьківського комітету.
3. Участь в загальношкільній операції «Урок», «Вулиця», «Вечірнє село»
4. Участь в загальношкільних заходах, присвячених Дню села.
5. Проведення за ініціативою батьківського комітету акції «Що може розповісти ранець школяра».
Листопад
1. Відвідування окремих родин учнів з метою вивчення їх становища в родині та дотримання розпорядку дня учнів.
2. Участь в загальношкільних батьківських зборах.
3. Спільні збори дітей і батьків за темою «Інформаційна культура школяра».
4. Участь батьківського комітету у відвідуванні проблемних родин. Аналіз цієї ситуації з класним керівником, обговорення вжитих для розв'язання проблеми заходів.
Грудень
1. Участь батьківського комітету класу в організації «Дня відкритих дверей».
2. Вивчення читацьких інтересів і уподобань учнів класу та їхніх батьків.
3. Підготовка до Дня Збройних Сил України.
4. Участь у засіданні ради школи.
5. Рейди в сім’ї, які потребують соціального захисту.
6. Участь в засіданні ради профілактики «Гуманіст».
Січень
1. Організація та участь в акції «Живи, книго!»
2. Рейди в сім’ї дітей схильних до правопорушень.
3. Участь в тижні знань пожежної безпеки.
Лютий
1. Відвідування уроків фізичної культури з метою вивчення активності учнів класу під час проведення цих занять. Вивчення ставлення учнів до уроків фізичної культури.
2. Участь в засіданні ради профілактики «Гуманіст».
3. Формування правової культури батьків. Зустріч із юристами та представниками дитячої кімнати міліції за темою «Як допомогти дитині подолати труднощі власного дорослішання без тяжких наслідків».
Березень
1. Участь батьківського комітету класу в організації «Дня відкритих дверей».
2. Участь у засіданні ради школи.
3. Рейди в сім’ї, які потребують соціального захисту.
4. Індивідуальні консультації для батьків за запитами та рекомендацією батьківського комітету.
Квітень
1. Виставка для батьків та учнів «Ми - люди творчі».
2. Круглий стіл «Обмін досвідом виховання дітей у сім’ї».
3. Аналіз навчальної роботи.. Лист батькам про досягнення дітей у різних видах діяльності.
Травень
1. Підсумкове засідання батьківського комітету за результатами роботи за півріччя і визначення напрямів діяльності на друге півріччя.
2. Батьківські збори № 2 «Підскмок навчального року». Листи подяки батькам класу.
3. Консультація і співбесіда для батьків проблемних учнів.
Індивідуальна робота з учнями
Вересень
1. Анкетування учнів з метою уточнення індивідуальних даних.
2. Уточнення списків: соціальний паспорт класу.
3. Бесіда з Баранніком М. на тему «Права і обов’язки учнів».
4. Засідання активу класу «Я ― лідер».
Жовтень
1. Повторення правил для учнів. Профілактика булінгу серед учнів.
2. Бесіда про ставлення до однокласників.
3. Спостереження за поведінкою учнів.
4. Аналіз зауважень вчителів.
5. Засідання активу класу «Виконання доручень окремими учнями класу».
Листопад
1. Спостереження та оцінка готовності учнів до уроків.
2. Бесіда на тему «Як побороти свою невпевненість».
3. Обмін думками з дівчатами про зовнішній вигляд «Мій діловий стиль в одязі».
4. Відверта розмова про толерантне ставлення до своїх однокласників.
Грудень
1. Діагностика успішності учнів класу.
2. Бесіди з учнями на тему «Інтереси та захоплення».
3. Розмова «.Яким ти бачиш своє майбутнє».
4. Опитування учнів «Проведення моїх канікул».
Січень
1. Індивідуальна бесіда з учнями за результатами навчання І семестру.
2. Бесіда на тему «Учись володіти собою».
3. Провести спостереження за змінами у поведінці учнів (… Олександра, … Дмитра, … Яни).
4. Засідання активу класу «Виконання доручень окремими учнями класу».
Лютий
1. Індивідуальна бесіда з учнями ― порушниками дисципліни.
2. Бесіда з … Олександром про стан підготовки до уроків.
3. Тренінг «Безпека в інтернеті».
4. Обмін думками «Що таке іронія і сарказм».
Березень
1. Спостереження та оцінка готовності учнів до уроків.
2. Індивідуальні бесіди з хлопцями про ставлення до праці.
3. Бесіда з хлопцями про шкідливі звички.
4. Бесіда про зовнішній вигляд учнів.
Квітень
1. Індивідуальна бесіда з хлопцями про особисту гігієну.
2. Бесіди з учнями «Ставлення до навчання».
3. Засідання активу класу «Виконання класних доручень».
4. Анкетування «Схильності та інтереси підлітків під час вибору професії».
Травень
1. Спостереження та оцінка готовності учнів до уроків.
2. Бесіди з учнями про стан успішності.
3. Опитування учнів «Проведення моїх канікул».
4. Готовність учнів класу до наступного навчального року.
Охорона та зміцненя здоров’я учнів
Вересень
Жовтень
Листопад
Грудень
Січень
Лютий
Березень
Квітень
Травень
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
Виховні орієнтири ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави учнів старшої школи (мета, цілі, завдання):
- формування національно-громадянської та національно-етнічної ментальності особистості;
- формування громадянського і державницького світогляду особистості, її мовної компетентності;
- виховання прагнення жити в Україні, пов'язувати з нею свою долю, служити Вітчизні на шляху її становлення як суверенної і незалежної, демократичної, правової і соціальної держави, захищати її, працювати на її благо;
- виховувати повагу до Конституції України та законів держави;
- виховувати повагу і толерантне ставлення до представників інших етносів, віросповідань і культур;
- вчити визнавати пріоритет прав людини, поважати цінності демократичного суспільства;
- формування інформаційної та бібліотечно-бібліографічної грамотності особистості.
Дата |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
|
|
Година спілкування «Духовність особистості і її критерії» |
|
|
Диспут «Активна громадянська позиція. Чи важливо її знати?» |
|
|
Сократівська бесіда «Політична культура. Якою вона повинна бути?» |
|
|
Філософська бесіда «Держава. Суспільство. Особистість.» |
Ціннісне ставлення особистості до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю.
Виховні орієнтири ціннісного ставлення особистості до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю учнів старшої школи (мета, цілі, завдання):
- формування системи знань про історичні, матеріальні, культурні та духовні цінності нашого краю;
- виховання патріотичних і державницьких почуттів та якостей старшокласників;
- розвиток історичної пам'яті особистості;
- формування етнічного самоусвідомлення особистості;
- виховання шанобливого ставлення до історичного, культурного і духовного спадку рідного краю, здатності берегти його і примножувати;
- розвиток навичок дослідницько-пошукової діяльності старшокласників;
- формування духовних ціннісних орієнтацій особистості;
- формування почуття відповідальності за долю українського народу, рідного краю, свого міста (села).
Дата |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
|
|
Музейний урок «Історичні та культурні надбання Гощанщини, Рівненщини». |
|
|
Відвідування місць історичних подій, зустрічі з учасниками війни, записування їх спогадів, збирання документів та матеріальних пам’яток. |
|
|
Круглий стіл «Історико-культурні пам’ятки: минуле і сучасність». |
|
|
Захист творчих проектів «Джерела української духовності» |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей.
Виховні орієнтири ціннісного ставлення особистості до сім'ї, родини, людей учнів старшої школи (мета, цілі, завдання):
- формування сімейно-родинної ментальності особистості;
- формування низки соціально-комунікативних компетентностей особистості;
- виховання готовності до моральних вчинків, які ґрунтуються на засадах
- гуманного ставлення до людей, готовності до активної участі в доброчинній;
- діяльності, до здійснення вільного морального вибору;
- формування навичок соціальної взаємодії та потреби допомагати іншим;
- виховання готовності до збереження та примноження сімейних традицій,
- забезпечення єдності поколінь;
- формування ціннісних орієнтацій на соціальну і моральну активність.
Дата |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
|
|
Година спілкування «Про зовнішність, мову і духовну культуру». |
|
|
Розмова в дружньому колі «Чим я завдячую своїй родині та друзям». |
|
|
Година духовності «Джерела духовності» |
|
|
Проект «Я – через 20 років». |
Ціннісне ставлення особистості до себе.
Виховні орієнтири ціннісного ставлення особистості до себе учнів старшої школи (мета, цілі, завдання):
- формування активної життєвої позиції, ціннісних установок та орієнтирів, власного характеру, рівня розвитку самостійності;
- формування ціннісного ставлення до сім'ї, родини, людей, себе;
- формування і розвиток професійних інтересів та нахилів;
- розвиток навичок адаптації до соціуму;
- розвиток умінь та навичок визначення життєвих пріоритетів, цілей та ідеалів; проектування власної життєтворчості;
- розвиток практичних прийомів і методів духовного і фізичного самозростання, саморозвитку, самовдосконалення особистості;
- виховання імунітету до асоціальних впливів, готовності до виконання різних соціальних ролей;
- формування умінь та навичок примножувати і зберігати сімейно-родинні традиції.
Дата |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
|
|
Година спілкування «Мої права та обов’язки». |
|
|
Бесіда «Як досягти успіху у спілкуванні». |
|
|
Відверта розмова «Коли ви ризикуєте ?». |
|
|
Дискусія «Що краще: співробітництво і мир, чи сварка і конфлікт?». |
Ціннісне ставлення особистості до природи.
Виховні орієнтири ціннісного ставлення особистості до природи
учнів старшої школи (мета, цілі, завдання):
- формування в особистості внутрішньої потреби знати, покращувати екологічний стан природного середовища;
- виховання відповідальності за збереження природи;
- розвиток навичок науково-дослідницької, практично-моделюючої роботи з пізнання природи;
- формування соціальної активності особистості, спрямування її потужну природоохоронну діяльність;
- розвиток умінь та навичок розробки та впровадження екологічних проектів.
Дата |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
|
|
Година спілкування «Жити в злагоді з природою». |
|
|
Інтелектуальна гра «Пізнаємо невідомі сторінки Рівненського, Гощанського краю». |
|
|
Науково-пізнавальна гра «Екологічне маркування безпечних для споживання товарів». |
|
|
Розмова в колі «Який внесок у збереження природи можу внести я?». |
Ціннісне ставлення особистості до праці.
Виховні орієнтири ціннісного ставлення особистості до праці учнів старшої школи (мета, цілі, завдання):
- виховання цивілізованого господаря, який свідомо ставиться до праці як вищої цінності людини і суспільства в умовах ринкових відносин;
- виховання дисциплінованості, організованості, вміння включатися у виробничі відносини;
- виховання особистісних рис характеру: самоорганізації, лідерства, бережливості,
- ініціативності, діловитості, дисциплінованості, бачення перспективи;
- озброєння учнів теоретичними знаннями, практичними вміннями та навичками
- культури праці, розвиток здібностей до певного виду діяльності;
- формування нового економічного мислення, готовності діяти творчо,
- застосовувати отримані знання на практиці;
- формування розуміння загальних основ сучасного виробництва, прагнення розширювати свій світогляд, оволодівати загальною трудовою культурою;
- формування підприємницької компетентності та культури, умінь вести домашнє господарство;
- виховання свідомого ставлення до вибору майбутньої професії в умовах ринкових відносин;
- освоєння учнями через рольові ігри економічних ролей і позицій у сучасному світі;
- виховання психологічної готовності до праці (позитивна установка на трудову діяльність, уміння швидко адаптуватися до нових умов праці).
Дата |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
|
|
Година спілкування «Праця –найголовніше у моєму житті». |
|
|
Виставка «Все про професії». |
|
|
Ділова гра «Я бізнесмен». |
|
|
Тренінг «Здоров’я і професії». |
Ціннісне ставлення особистості до мистецтва.
Виховні орієнтири ціннісного ставлення особистості до мистецтва учнів старшої школи (мета, цілі, завдання):
- сформованість високого рівня духовності та естетичної культури особистості;
- володіння навичками створення та реалізації творчих мистецьких проектів як
- основи творчого самовираження і самоствердження;
- набуття вмінь власноручно примножувати культурно-мистецькі надбання
- українського народу та етносу рідного краю;
- професійне самовизначення в галузі мистецтва.
Дата |
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
|
|
Круглий стіл «Музика сучасна і класична». |
|
|
Сократівська бесіда «Духовні цінності очима старшокласників». |
|
|
Година духовності та мистецтва «Внесок видатних українських діячів літератури, культури і мистецтва в скарбничку національної і світової культури». |
|
|
Філософський стіл «Мистецтво – ліки для душі і серця». |