Робочий зошит класного керівника

Про матеріал
Зразок оформлення робочого зошита класного керівника в контексті національного виховання учнівської молоді.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 


пам'ятка  класному  керівнику

Класний керівник повинен:

  •   створювати сприятливі умови для розвитку індивідуальних здібностей кожного учня;
  •   створювати позитивний морально-психологічний клімат в класному колективі;
  •   координувати роботу учнівського самоврядування;
  •   знаходитись у постійному спілкуванні з класом;
  •   володіти інформацією про кожну дитину і її сім'ю;
  •   поводитися з дитиною чесно і справедливо;
  •   постійно, навіть у дрібницях, проявляти турботу і прагнення до взаєморозуміння.

Пам'ятайте:

  •   якщо постійно критикувати учня, він учиться ненавидіти;
  •   якщо дитину висміювати, вона стає замкнутою;
  •   коли дитина живе в атмосфері ворожнечі, вона вчиться агресивності;
  •   якщо дитині постійно дорікати, вона вчиться жити з почуттям провини;
  •   коли учня підбадьорювати, він учиться вірити в себе;
  •   коли дитину хвалити, вона вчиться бути вдячною;
  •   якщо дитина зростає в чесності, вона вчиться бути справедливою;
  •   коли дитину підтримувати, вона вчиться цінувати себе;
  •   якщо дитина живе в атмосфері дружелюбності, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

1. Класний керівник як організатор класного колективу:

  • сприяє забезпеченню умов для отримання учнями (вихованцями) освіти, розвитку їх здібнос­тей;
  • створює умови для організації змістового дозвілля, профілактики бездоглядності, правопору­шень, планує та проводить відповідні заходи;
  • сприяє підготовці учнів до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди;
  • проводить виховну роботу з урахуванням вікових та індивідуально-психологічних особливос­тей учнів, їх нахилів, інтересів, задатків, готовності до певних видів діяльності, а також рівня сформованості учнівського колективу;
  • координує роботу органів учнівського самоврядування, батьків та інших учасників навчально-виховного процесу.

2. Класний керівник має право на:

  • відвідування уроків, позакласних занять у своєму класі;
  • внесення пропозицій про моральне та матеріальне заохочення учнів;
  • ініціювання розгляду адміністрацією навчального закладу питань соціального захисту учнів;
  • відвідування учнів за місцем їх проживання;
  • вибір форми підвищення педагогічної кваліфікації;
  • вияв соціально-педагогічної ініціативи, вибір форм, методів, засобів роботи з учнями.

3. Класний керівник зобов'язаний:

  • вибирати адекватні засоби реалізації завдань навчання, виховання і розвитку учнів;
  •          здійснювати педагогічний контроль за дотриманням учнями статуту і правил внутрішнього роз­порядку навчального закладу;
  • інформувати про стан виховного процесу в класі та рівень успішності учнів;
  •          дотримуватись педагогічної етики, поважати гідність учня, захищати його від будь-яких форм фізичного, психічного насильства;
  • своєю діяльністю стверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі;
  • пропагувати здоровий спосіб життя;
  • вести документацію, пов'язану з виконанням повноважень класного керівника.

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКУ ВЕДЕ КЛАСНИЙ КЕРІВНИК

 (за ведення якої відповідає)

  1. Класний журнал.
  2. Особові справи учнів.
  3. Табелі успішності.
  4. План виховної роботи.
  5. Матеріали виховних годин, годин спілкування тощо.
  6. Розробки сценаріїв виховних заходів.
  1. Щоденник психолого-педагогічних спостережень за учня­ми.
  1. Щоденник роботи з «важкими учнями».
  2. Протоколи батьківських зборів.
  1.          Матеріали щодо запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів.
  2.          Журнал обліку занять з учнями, які навчаються вдома (якщо такі є).
  3.          Літопис або фотоальбом класу.

 

ЗМІСТ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

 

1. Вивчення учнів (спільна робота з   психологом).

2. Робота щодо створення учнівського колективу.

  1. Спільна робота з органами учнівського самоврядування.
  2. Робота з батьками, громадськістю.
  3. Організація виховної діяльності (пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-корисної, фізично-оздоровчої, організаторської).
  4. Індивідуальна виховна робота з різними категоріями учнів та їх батьками.

 

ОБОВ'ЯЗКИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА ЩОДО ЗБЕРЕЖЕННЯ

ЖИТТЯ І ЗДОРОВ'Я УЧНІВ

  1. Класний керівник несе відповідальність за збереження життя та здоров'я учнів під час навчально-виховного процесу.
  2. Забезпечує дотримання правил охорони здоров'я під час проведення виховних заходів.
  3. Організує вивчення учнями правил безпеки життєдіяльності відповідно до програми.
  4. Проводить інструктажі з техніки безпеки з учнями: вступний, поточні, додаткові, цільові.
  5. Здійснює контроль за дотриманням учнями правил внутрішнього трудового розпорядку навчаль­ного закладу.
  6. Проводить профілактичну роботу щодо запобігання дитячого травматизму різних видів.
  7. Терміново повідомляє адміністрацію навчального закладу про випадки дитячого травматизму.
  8. Бере участь у розслідуванні причин нещасних випадків.
  9. Бере участь у заходах щодо усунення факторів, які призвели до дитячого травматизму.

 

 

 

ЦИКЛОГРАМА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Щоденно:

  •   з'ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі;
  •   бесіди з учнями, що запізнюються;
  •   організація чергування по класу;
  •   індивідуальна робота з учнями;
  •   контроль зовнішнього вигляду учнів;
  •   організація харчування.

Щотижня:

  •   проведення виховних годин;
  •   перевірка щоденників;
  •   проведення заходів у класі за планом роботи;
  •   робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського самоврядування;
  •   контроль за виконанням доручень;
  •   організація прибирання закріпленого кабінету, території, пришкільної ділянки;
  •   робота з батьками;
  •   робота з вчителями, які працюють у класі;
  •   організація контролю за довідками про хворобу учнів класу.

Щомісяця:

  •   проведення класних зборів;
  •   проведення бесід ;
  •   відвідування уроків вчителів - предметників у своєму класі;
  •   координація виховної роботи з класом;
  •   організація чергування класу у школі;
  •   консультації у шкільного психолога;
  •   контроль за станом підручників;
  •   зустрічі з батьківським активом;
  •   відвідування учнів удома;
  •   проведення бесід з безпеки життєдіяльності.

Щосеместрово:

  • тестування та анкетування учнів з метою вивчення індивідуальних особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
  •   оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту;
  •   заповнення табелів успішності;
  •   проведення батьківських зборів (за планом);
  •   аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи;
  •   складання плану роботи на канікули;
  •   проведення відкритого виховного заходу;
  •   аналіз зайнятості учнів класу у позаурочних заходах, гуртках, секціях;
  •   аналіз роботи щодо профілактики травматизму серед учнів класу.

Розклад уроків 10 класу на I семестр 2019 року

 

 

Понеділок           Каб.                                      Середа              Каб.

1_____________________                          1______________________

2_____________________                          2______________________

3 ____________________                           3______________________

4_____________________                          4______________________

5_____________________                          5______________________

6_____________________                          6______________________

7_____________________                          7______________________

8______________________                        8______________________

 

Вівторок              Каб.                                        Четвер           Каб.

1_____________________                          1______________________

2_____________________                          2______________________

3 ____________________                           3______________________

4_____________________                          4______________________

5_____________________                          5______________________

6_____________________                          6______________________

7_____________________                          7______________________

8______________________                        8______________________

 

 

Пятниця                 Каб.

1_____________________

2_____________________

3_____________________

4_____________________

5_____________________

6_____________________

7_____________________

8_____________________

 

 

 

 

 

«Учителю мій.  Посміхнися мені зараз, доки я росту, й маю потребу в посмішках твоїх. І посміхнуся я тобі,  коли стану дорослим, і ти  матимеш  потребу  в  посмішках  моїх»

 

 

 


Розклад уроків 10 класу на II семестр 2020 року

 

Понеділок           Каб.                                      Середа              Каб.

1_____________________                          1______________________

2_____________________                          2______________________

3 ____________________                           3______________________

4_____________________                          4______________________

5_____________________                          5______________________

6_____________________                          6______________________

7_____________________                          7______________________

8______________________                        8______________________

 

Вівторок              Каб.                                        Четвер           Каб.

1_____________________                          1______________________

2_____________________                          2______________________

3 ____________________                           3______________________

4_____________________                          4______________________

5_____________________                          5______________________

6_____________________                          6______________________

7_____________________                          7______________________

8______________________                        8______________________

 

 

                                                 П’ятниця                 Каб.

1_____________________

2_____________________

3_____________________

4_____________________

5_____________________

6_____________________

7_____________________

8_____________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Усюди цінність школи дорівнює цінності її вчителя. Побувавши в першій, пізнаєш останнього значно ближче й грунтовніше, ніж внаслідок найдосконалішого опису.

«Покажи мені своїх учнів, і я побачу тебе»

                           

                     

Список  учнів 10 класу

 

№ з.п.

Прізвище, ім’я, по-батькові учнів

1

… Яна Вікторівна

2

… Лія Володимирівна

3

… Дмитро Юрійович

4

… Аліна Миколаївна

5

… Олександр Андрійович

 

Проблема, над якою працює навчальний заклад

______________________________________________________________________________________________________

Проблема, над якою працює класний керівник

Формування національно – патріотичної свідомості учня шляхом народознавства та краєзнавства з використанням ІКТ.

Режим роботи школи

З 01.09.19  по 25.10.19  Канікули

З 04.11.19 по 27.12.19        осінні   з 28.10.19 по 03.11.19

З 15.01.20 по 20.03.20       зимові   з 30.12.19 по 14.01.20

З 30.03.20 по 29.05.20      весняні з 23.03.20 по 29.03.20

Розклад дзвінків

І семестр

ІІ семестр

№ уроку

Час

№ уроку

Час

1

8:40 – 9:25

1

8:40 – 9:25

2

9:35 – 10:20

2

9:35 – 10:20

3

10:30 – 11:15

3

10:30 – 11:15

4

11:30 – 12:10

4

11:30 – 12:10

5

12:20 – 13:05

5

12:20 – 13:05

6

13:15 – 14:00

6

13:15 – 14:00

7

14:10 – 14:55

7

14:10 – 14:55

 


Характеристика 10 класу

У 10 класі навчається 5 дітей, з яких 3 дівчини та 2 хлопці.У класі є 2 дітей з багатодітних сімей. Характер стосунків між батьками та дітьми вцілому доброзичливі. У спілкуванні з вчителями учні проявляють вихованість і повагу. Діти доброзичливі, чуйні, виховані та відповідальні.

За розумовими здібностями клас вважається на середньому рівні. На уроках уважні, добре сприймають матеріал гуманітарного циклу. Діти енергійні, прагнуть дізнатись щось нове.

Поведінка учнів на уроках хороша та врівноважена. Інколи відволікаються  Дмитро та Олександр. Клас охоче бере участь у загальношкільних та класних заходах, також у районних конкурсах та олімпіадах де показують хороші результати.

Загальні стосунки в класі товариські, толерантні. Дівчата і хлопці товаришують між собою і допомагають один одному. Учні завжди переживають за свої невдачі і радіють за успіхи свого класу. Завжди відкликаються на прохання вчителів і товаришів.

 

Завдання виховної роботи на

2019 – 2020 навчальний рік.

  1. Вивчати особистості кожного учня, працюючи над удосконаленням моральних якостей особистості , проводячи роботу над згуртованістю учнів в один колектив.
  2. Формування почуття обов’язку та відповідальності.
  3. Виховувати в учнів почуття патріотизму, шанобливого ставлення до історії і культури українського народу, етносу рідного краю.
  4. Сприяти гуманістичній орієнтації виховання, яка передбачає ціннісне ставлення до дитини, визначає пріоритет її фізичного, психічного і соціального здоров’я, розвитку свідомості, культури потреб, емоційної сприйнятливості, відповідальної поведінки.
  5. Впроваджувати народознавчий, людинознавчий, особистісно орієнтований, діяльнісний, творчий та компетентнісний підхід до організації виховного процесу.
  6. Підтримувати інтерес учнів до навчання, виховувати в дітей повагу до себе і до інших, розвивати увагу, мислення, пам'ять та мовлення учнів.
  7. Сприяти всестороньому розвитку учня.
  8. Акцентувати увагу на профілактичні бесіди по попередженню травматизму і правопорушень, виховувати бережне ставлення до навколишнього середовища та свого здоров’я. 

 

 

Інформація про учнів 10 класу

 

з/п

Прізвище, ім’я,

по-батькові

учня

Число,

місяць, рік

народження

ПІБ батьків

 

Місце

роботи  батьків

Домашня адреса, телефон

1

03

Оксана Володимирівна

Безробітня

 

 

Яна

02

Віктор Степанович

Безробітній

 

 

Вікторівна

2004

 

 

 

2

16

Володимир Михайлович

Санітар ФАПу

 

 

Лія

07

Наталія Василівна

Безробітня

 

 

Володимирівна

2004

 

 

 

3

28

Юрій Степанович

Безробітня

 

 

Дмитро

06

Олена Андріївна

Безробітня

 

 

Юрійович

2004

 

 

 

4

22

Микола Андрійович

Лісник Л/Г

 

 

Аліна

10

Валентина Олександрівна

Працівник с/р

 

 

Миколаївна

2003

 

 

 

5

13

Андрій Петрович

Безробітній

 

 

Олександр

09

Олена Михайлівна

Безробітня

 

 

Андрійович

2004

 

 

 

 


Робота з батьками

 

Вересень

 

1. Засідання батьківського комітету, присвячене початку навчаль­ного року. Зустріч батьківського комітету попереднього навчаль­ного року з класним керівником, визначення батьківських кан­дидатур для роботи в новому батьківському комітеті.

2. Засідання батьківського комітету. Обговорення плану роботи на рік.

3. Батьківські збори № 1 «Зміст і організація навчально- виховного процесу у 10 класі»

Мета. Ознайомити батьків з основними вимогами до знань, умінь та навичок учнів та планом виховної роботи.

План проведення зборів:

- перелік навчальних предметів, які вивчають у 10 класі, та їх характеристика;

- основні вимоги до знань, умінь та навичок учнів;

- ознайомлення з планом виховної роботи;

- збір анкетних даних;

- організаційні питання.

4. Зустріч батьківського комітету адміністрацією школи. Знайомство з плануванням і основними завданнями роботи навчального закладу на новий навчальний рік.

5. Участь в підготовці програми до Дня вчителя.

 

 

Жовтень

 

1. Участь у засіданні ради школи.

2. Індивідуальні консультації для батьків за запитами та рекомендацією батьківського комітету.

3. Участь в загальношкільній операції «Урок», «Вулиця», «Вечірнє село»

4. Участь в загальношкільних заходах, присвячених Дню села.

5. Проведення за ініціативою батьківського комітету акції «Що може розповісти ранець школяра».

 

Листопад

 

1. Відвідування окремих родин учнів з метою вивчення їх станови­ща в родині та дотримання розпорядку дня учнів.

2. Участь в загальношкільних батьківських зборах.

3. Спільні збори дітей і батьків за темою «Інформаційна культура школяра».

4. Участь батьківського комітету у відвідуванні проблемних родин. Аналіз цієї ситуації з класним керівником, обговорення вжитих для розв'язання проблеми заходів.

 

Грудень

 

1. Участь батьківського комітету класу в організації «Дня відкритих дверей».

2. Вивчення читацьких інтересів і уподобань учнів класу та їхніх батьків.

3. Підготовка до Дня Збройних Сил України.

4. Участь у засіданні ради школи.

5. Рейди в сім’ї, які потребують соціального захисту.

6. Участь в засіданні ради профілактики «Гуманіст».

 

Січень

 

1. Організація та участь в акції «Живи, книго!»

2. Рейди в сім’ї дітей схильних до правопорушень.

3. Участь в тижні знань пожежної безпеки.

 

Лютий

 

1. Відвідування уроків фізичної культури з метою вивчення активності учнів класу під час проведення цих занять. Вивчення ставлення учнів до уроків фізичної культури.

2. Участь в засіданні ради профілактики «Гуманіст».

3. Формування правової культури батьків. Зустріч із юристами та представниками дитячої кімнати міліції за темою «Як допомогти дитині подолати труднощі власного дорослішання без тяжких наслідків».

 

Березень

 

1. Участь батьківського комітету класу в організації «Дня відкритих дверей».

2. Участь у засіданні ради школи.

3. Рейди в сім’ї, які потребують соціального захисту.

4. Індивідуальні консультації для батьків за запитами та рекомендацією батьківського комітету.

 

Квітень

 

1. Виставка для батьків та учнів «Ми - люди творчі».

2. Круглий стіл «Обмін досвідом виховання дітей у сімї».

3. Аналіз навчальної роботи.. Лист батькам про досягнення дітей у різних видах діяльності.

 

Травень

 

1. Підсумкове засідання батьківського комітету за результатами роботи за півріччя і визначення напрямів діяльності на друге півріччя.

2. Батьківські збори № 2 «Підскмок навчального року». Листи подяки батькам класу.

3. Консультація і співбесіда для батьків проблемних учнів.

 

 

 

 

Індивідуальна робота з учнями

 

Вересень

 

1. Анкетування  учнів з метою уточнення індивідуальних да­них.

2. Уточнення списків: соціальний паспорт класу.

3. Бесіда з Баранніком М. на тему «Права і обов’язки учнів».

4. Засідання активу класу «Я ― лідер».

 

Жовтень

 

1. Повторення правил для учнів. Профілактика булінгу серед учнів.

2. Бесіда про ставлення до однокласників.

3. Спостереження за поведінкою учнів.

4. Аналіз зауважень вчителів.

5. Засідання активу класу «Виконання доручень окремими учнями класу».  

 

Листопад

 

1. Спостереження та оцінка готовності учнів до уроків.

2. Бесіда на тему «Як побороти свою невпевненість».

3. Обмін думками  з дівчатами про зовнішній вигляд «Мій діловий стиль в одязі».

4. Відверта розмова про толерантне ставлення до своїх однокласників.  

 

Грудень

 

1. Діагностика успішності учнів класу. 

2. Бесіди з учнями на тему «Інтереси та захоплення».

3. Розмова  «.Яким ти бачиш своє майбутнє».

4. Опитування учнів «Проведення моїх канікул».

 

Січень

 

1. Індивідуальна бесіда з учнями за результатами навчання І семестру.

2. Бесіда на тему «Учись володіти собою».

3. Провести спостереження за змінами у поведінці учнів (… Олександра, … Дмитра, … Яни).

4. Засідання активу класу «Виконання доручень окремими учнями класу».  

 

Лютий

 

1. Індивідуальна бесіда з учнями ― порушниками дисципліни.

2. Бесіда з  … Олександром про стан підготовки до уроків.

3. Тренінг «Безпека в інтернеті».

4. Обмін думками «Що таке іронія і сарказм».

 

 

Березень

 

1. Спостереження та оцінка готовності учнів до уроків.

2. Індивідуальні бесіди з хлопцями про ставлення до праці.

3. Бесіда з хлопцями  про шкідливі звички.

4. Бесіда про зовнішній вигляд учнів.

 

Квітень

 

1. Індивідуальна бесіда з хлопцями про особисту гігієну.

2. Бесіди з учнями «Ставлення до навчання».

3. Засідання активу класу «Виконання класних доручень».

4. Анкетування «Схильності та інтереси підлітків під час вибору професії».  

 

Травень

 

1. Спостереження та оцінка готовності учнів до уроків.

2. Бесіди з учнями про стан успішності.

3. Опитування учнів «Проведення моїх канікул».

4. Готовність учнів класу до наступного навчального року.

 

 

 


Охорона та зміцненя здоровя учнів

 

Вересень

 

  1. Бесіда «Організація дорожнього руху. Правосторонній, односторонній, двосторонній рух. Правила безпеки під час переходу вулиці. Наземний, надземний, підземний переходи».
  2. Бесіда «Вогонь – друг, вогонь – ворог. Причини виникнення пожеж, їх наслідки».
  3. Бесіда «Види боєприпасів, методи їх розпізнання. Небезпечні предмети (знахідки) та дії у разі їх виявлення».
  4. Бесіда «Уміння триматись на воді – запорука безпеки. Особливості купання у морі, річці, ставку».

 

Жовтень

 

  1. Бесіда «Правила переходу вулиці після висадки з транспорту».
  2. Бесіда «Діти під час виникнення пожежі у багатоповерховому будинку, власному будинку. Способи захисту органів дихання від чадного газу».
  3. Бесіда «Поширення отруєння грибами, рослинами та їх насінням. Профілактика харчових отруєнь».
  4. Бесіда «Загальні відомості про природній та зріджений газ».
  5. Інструктаж з техніки безпеки під час осінніх канікул.

 

Листопад

 

  1. Бесіда «Допомога утопаючому. Рятувальні прийоми та засоби надання першої допомоги потерпілому».
  2. Бесіда «Поняття про джерела струму, їх небезпечність для життя та здоров’я людини».
  3. Бесіда «Дорожні знаки».
  4. Бесіда «Правила експлуатації побутових нагрівальних, електричних та газових приладів».

 

Грудень

 

  1. Бесіда «Дорожні розмітки».
  2. Бесіда «Пожежонебезпечні речовини та матеріали. Протипожежна безпека при поводженні з синтетичними, горючими, легкозаймистими матеріалами та речовинами».
  3. Бесіда «Запобігання дитячого травматизму від ВНП побутового призначення: пріоритетні засоби, горючі та легкозаймисті речовини».
  4. Бесіда «Правила поведінки на кризі».

 

Січень

 

  1. Бесіда «Правила поводження з побутовими електроприладами: праскою, електроплиткою тощо».
  2. Бесіда «Дії населення у разі виникнення запаху газу».
  3. Бесіда «Правила протипожежної безпеки у вашому домі. Гасіння пожежі в квартирі на початковій стадії загоряння. Правила поводження під час пожежі».
  4. Бесіда «Рух за сигналом регелювальника».

 

Лютий

 

  1. Бесіда «Пасажир в автомобілі».
  2. Бесіда «Запобігання виникненню пожеж від електричного струму та правила гасіння таких пожеж. Дії учнів у випадку пожежі».
  3. Бесіда «Профілактика грипу та ГРВІ».

 

Березень

 

  1. Бесіда «Основні види ДТП. Поведінка у разі ДТП.».
  2. Бесіда «Домедична допомога постраждалим від пожеж».
  3. Бесіда «Правила безпечної поведінки на воді та біля водойм».
  4. Бесіда «Вогнепальна зброя – не забава. Небезпечність виготовлення та випробовування вибухонебезпечних пакетів».

 

Квітень

 

  1. Бесіда «Заходи безпеки під час збирання металевого брухту. Правила дії під час виявлення ВНП».
  2. Бесіда «Правила поведінки у разі виявлення обірваного електричного дроту».
  3. Бесіда «Безпека руху велосипедиста».
  4. Бесіда «Основні правила протипожежної безпеки під час відпочинку в лісі».

 

Травень

 

  1. Бесіда «Дія води на організм людини. Як правильно купатися».
  2. Бесіда «Правила поведінки поблизу електрощитової, лінії електропередач».
  3. Підсумкове заняття з ПДР.
  4. Підсумкова бесіда «Обережність дітей під час літніх канікул – запорука життя і здоров’я»/

 


Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Виховні орієнтири ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави учнів старшої школи (мета, цілі, завдання):

-       формування національно-громадянської та національно-етнічної ментальності особистості;

-       формування громадянського і державницького світогляду особистості, її мовної компетентності;

-       виховання прагнення жити в Україні, пов'язувати з нею свою долю, служити Вітчизні на шляху її становлення як суверенної і незалежної, демократичної, правової і соціальної держави, захищати її, працювати на її благо;

-       виховувати повагу до Конституції України та законів держави;

-       виховувати повагу і толерантне ставлення до представників інших етносів, віросповідань і культур;

-       вчити визнавати пріоритет прав людини, поважати цінності демократичного суспільства;

-       формування інформаційної та бібліотечно-бібліографічної грамотності особистості.

 

Дата

Загальношкільні заходи

Класні заходи

 

 

Година спілкування «Духовність особистості і її критерії»

 

 

Диспут «Активна громадянська позиція. Чи важливо її знати?»

 

 

Сократівська бесіда «Політична культура. Якою вона повинна бути?»

 

 

Філософська бесіда «Держава. Суспільство. Особистість.»

 


Ціннісне ставлення особистості до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю.

Виховні  орієнтири ціннісного ставлення особистості до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю учнів старшої школи (мета, цілі, завдання):

-       формування системи знань про історичні, матеріальні, культурні та духовні цінності нашого краю;

-       виховання патріотичних і державницьких почуттів та якостей старшокласників;

-       розвиток історичної пам'яті особистості;

-       формування етнічного самоусвідомлення особистості;

-       виховання шанобливого ставлення до історичного, культурного і духовного спадку рідного краю, здатності берегти його і примножувати;

-       розвиток навичок дослідницько-пошукової діяльності старшокласників;

-       формування духовних ціннісних орієнтацій особистості;

-       формування почуття відповідальності за долю українського народу, рідного краю, свого міста (села).

 

Дата

Загальношкільні заходи

Класні заходи

 

 

Музейний урок «Історичні та культурні надбання Гощанщини, Рівненщини».

 

 

Відвідування місць історичних подій, зустрічі з учасниками війни, записування їх спогадів, збирання документів та матеріальних пам’яток.

 

 

Круглий стіл «Історико-культурні пам’ятки: минуле і сучасність».

 

 

Захист творчих проектів «Джерела української духовності»


Ціннісне ставлення особистості до сімї, родини, людей.

Виховні орієнтири ціннісного ставлення особистості до сім'ї, родини, людей учнів старшої школи (мета, цілі, завдання):

-       формування сімейно-родинної ментальності особистості;

-       формування низки соціально-комунікативних компетентностей особистості;

-       виховання готовності до моральних вчинків, які ґрунтуються на засадах

-       гуманного ставлення до людей, готовності до активної участі в доброчинній;

-       діяльності, до здійснення вільного морального вибору;

-       формування навичок соціальної взаємодії та потреби допомагати іншим;

-       виховання готовності до збереження та примноження сімейних традицій,

-       забезпечення єдності поколінь;

-       формування ціннісних орієнтацій на соціальну і моральну активність.

 

Дата

Загальношкільні заходи

Класні заходи

 

 

Година спілкування «Про зовнішність, мову і духовну культуру».

 

 

Розмова в дружньому колі «Чим я завдячую своїй родині та друзям».

 

 

Година духовності «Джерела духовності»

 

 

Проект «Я – через 20 років».

 


Ціннісне ставлення особистості до себе.

Виховні орієнтири ціннісного ставлення особистості до себе учнів старшої школи (мета, цілі, завдання):

-       формування активної життєвої позиції, ціннісних установок та орієнтирів, власного характеру, рівня розвитку самостійності;

-       формування ціннісного ставлення до сім'ї, родини, людей, себе;

-       формування і розвиток професійних інтересів та нахилів;

-       розвиток навичок адаптації до соціуму;

-       розвиток умінь та навичок визначення життєвих пріоритетів, цілей та ідеалів; проектування власної життєтворчості;

-       розвиток практичних прийомів і методів духовного і фізичного самозростання, саморозвитку, самовдосконалення особистості;

-       виховання імунітету до асоціальних впливів, готовності до виконання різних соціальних ролей;

-       формування умінь та навичок примножувати і зберігати сімейно-родинні традиції.

 

Дата

Загальношкільні заходи

Класні заходи

 

 

Година спілкування «Мої права та обов’язки».

 

 

Бесіда «Як досягти успіху у спілкуванні».

 

 

Відверта розмова «Коли ви ризикуєте ?».

 

 

Дискусія «Що краще: співробітництво і мир, чи сварка і конфлікт?».

 


Ціннісне ставлення особистості до природи.

Виховні орієнтири ціннісного ставлення особистості до природи

учнів старшої школи (мета, цілі, завдання):

-       формування в особистості внутрішньої потреби знати, покращувати екологічний стан природного середовища;

-       виховання відповідальності за збереження природи;

-       розвиток навичок науково-дослідницької, практично-моделюючої роботи з пізнання природи;

-       формування соціальної активності особистості, спрямування її потужну природоохоронну діяльність;

-       розвиток умінь та навичок розробки та впровадження екологічних проектів.

 

Дата

Загальношкільні заходи

Класні заходи

 

 

Година спілкування «Жити в злагоді з природою».

 

 

Інтелектуальна гра «Пізнаємо невідомі сторінки Рівненського, Гощанського краю».

 

 

Науково-пізнавальна гра «Екологічне маркування безпечних для споживання товарів».

 

 

Розмова в колі «Який внесок у збереження природи можу внести я?».

 


Ціннісне ставлення особистості до праці.

Виховні орієнтири ціннісного ставлення особистості до праці учнів старшої школи (мета, цілі, завдання):

-       виховання цивілізованого господаря, який свідомо ставиться до праці як вищої цінності людини і суспільства в умовах ринкових відносин;

-       виховання дисциплінованості, організованості, вміння включатися у виробничі відносини;

-       виховання особистісних рис характеру: самоорганізації, лідерства, бережливості,

-       ініціативності, діловитості, дисциплінованості, бачення перспективи;

-       озброєння учнів теоретичними знаннями, практичними вміннями та навичками

-       культури праці, розвиток здібностей до певного виду діяльності;

-       формування нового економічного мислення, готовності діяти творчо,

-       застосовувати отримані знання на практиці;

-       формування розуміння загальних основ сучасного виробництва, прагнення розширювати свій світогляд, оволодівати загальною трудовою культурою;

-       формування підприємницької компетентності та культури, умінь вести домашнє господарство;

-       виховання свідомого ставлення до вибору майбутньої професії в умовах ринкових відносин;

-       освоєння учнями через рольові ігри економічних ролей і позицій у сучасному світі;

-       виховання психологічної готовності до праці (позитивна установка на трудову діяльність, уміння швидко адаптуватися до нових умов праці).

 

Дата

Загальношкільні заходи

Класні заходи

 

 

Година спілкування «Праця –найголовніше у моєму житті».

 

 

Виставка «Все про професії».

 

 

Ділова гра «Я бізнесмен».

 

 

Тренінг «Здоровя і професії».

 


Ціннісне ставлення особистості до мистецтва.

Виховні орієнтири ціннісного ставлення особистості до мистецтва учнів старшої школи (мета, цілі, завдання):

-       сформованість високого рівня духовності та естетичної культури особистості;

-       володіння навичками створення та реалізації творчих мистецьких проектів як

-       основи творчого самовираження і самоствердження;

-       набуття вмінь власноручно примножувати культурно-мистецькі надбання

-       українського народу та етносу рідного краю;

-       професійне самовизначення в галузі мистецтва.

 

Дата

Загальношкільні заходи

Класні заходи

 

 

Круглий стіл «Музика сучасна і класична».

 

 

Сократівська бесіда «Духовні цінності очима старшокласників».

 

 

Година духовності та мистецтва «Внесок видатних українських діячів літератури, культури і мистецтва в скарбничку національної і світової культури».

 

 

Філософський стіл «Мистецтво – ліки для душі і серця».

 

 

 

doc
Додано
11 березня 2020
Переглядів
3284
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку