Робочий зошит класного керівника

Про матеріал

Робочий зошит містить рекомендації щодо організації виховної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі, циклограму роботи класного керівника та класовода, рекомендації щодо формування здорового способу життя сучасного учня. Представлено різноманітні форми: список учнів, характеристика класу, планування роботи на семестр та місяць, поради класному керівнику щодо організації виховної роботи. Робочий зошит призначений для класних керівників, класоводів та вихователів шкіл-інтернатів та груп продовженого дня.

Перегляд файлу

кириківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

 

 

 

             робочий зошит

         класного керівника

 

____Михайленко _________Тетяни______________________________________________________Миколаївни______________________________

                                                                ( прізвище, ім’я по батькові)

 

 

 

 

_                              8_      клас

__2013 - 2014_навчальний рік

 

 

 

 

 

пам'ятка  класному  керівнику

Класний керівник повинен:

  •   створювати сприятливі умови для розвитку індивідуальних здібностей кожного учня;
  •   створювати позитивний морально-психологічний клімат в класному колективі;
  •   координувати роботу учнівського самоврядування;
  •   знаходитись у постійному спілкуванні з класом;
  •   володіти інформацією про кожну дитину і її сім'ю;
  •   поводитися з дитиною чесно і справедливо;
  •   постійно, навіть у дрібницях, проявляти турботу і прагнення до взаєморозуміння.

Пам'ятайте:

  •   якщо постійно критикувати учня, він учиться ненавидіти;
  •   якщо дитину висміювати, вона стає замкнутою;
  •   коли дитина живе в атмосфері ворожнечі, вона вчиться агресивності;
  •   якщо дитині постійно дорікати, вона вчиться жити з почуттям провини;
  •   коли учня підбадьорювати, він учиться вірити в себе;
  •   коли дитину хвалити, вона вчиться бути вдячною;
  •   якщо дитина зростає в чесності, вона вчиться бути справедливою;
  •   коли дитину підтримувати, вона вчиться цінувати себе;
  •   якщо дитина живе в атмосфері дружелюбності, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

1. Класний керівник як організатор класного колективу:

  • сприяє забезпеченню умов для отримання учнями (вихованцями) освіти, розвитку їх здібнос­тей;
  • створює умови для організації змістового дозвілля, профілактики бездоглядності, правопору­шень, планує та проводить відповідні заходи;
  • сприяє підготовці учнів до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди;
  • проводить виховну роботу з урахуванням вікових та індивідуально-психологічних особливос­тей учнів, їх нахилів, інтересів, задатків, готовності до певних видів діяльності, а також рівня сформованості учнівського колективу;
  • координує роботу органів учнівського самоврядування, батьків та інших учасників навчально-виховного процесу.

2. Класний керівник має право на:

  • відвідування уроків, позакласних занять у своєму класі;
  • внесення пропозицій про моральне та матеріальне заохочення учнів;
  • ініціювання розгляду адміністрацією навчального закладу питань соціального захисту учнів;
  • відвідування учнів за місцем їх проживання;
  • вибір форми підвищення педагогічної кваліфікації;
  • вияв соціально-педагогічної ініціативи, вибір форм, методів, засобів роботи з учнями.

3. Класний керівник зобов'язаний:

  • вибирати адекватні засоби реалізації завдань навчання, виховання і розвитку учнів;
  • здійснювати педагогічний контроль за дотриманням учнями статуту і правил внутрішнього роз­порядку навчального закладу;
  • інформувати про стан виховного процесу в класі та рівень успішності учнів;
  • дотримуватись педагогічної етики, поважати гідність учня, захищати його від будь-яких форм фізичного, психічного насильства;
  • своєю діяльністю стверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі;
  • пропагувати здоровий спосіб життя;
  • вести документацію, пов'язану з виконанням повноважень класного керівника.

 

 

 

 

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКУ ВЕДЕ КЛАСНИЙ КЕРІВНИК (за ведення якої відповідає)

  1. Класний журнал.
  2. Особові справи учнів.
  3. Табелі успішності.
  4. План виховної роботи.
  5. Матеріали виховних годин, годин спілкування тощо.
  6. Розробки сценаріїв виховних заходів.
  1. Щоденник психолого-педагогічних спостережень за учня­ми.
  1. Щоденник роботи з «важкими учнями».
  2. Протоколи батьківських зборів.
  1.          Матеріали щодо запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів.
  2.          Журнал обліку занять з учнями, які навчаються вдома (якщо такі є).
  3.          Літопис або фотоальбом класу.

 

ЗМІСТ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

 

1. Вивчення учнів (спільна робота з   психологом).

2. Робота щодо створення учнівського колективу.

  1. Спільна робота з органами учнівського самоврядування.
  2. Робота з батьками, громадськістю.
  3. Організація виховної діяльності (пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-корисної, фізично-оздоровчої, організаторської).
  4. Індивідуальна виховна робота з різними категоріями учнів та їх батьками.

 

ОБОВ'ЯЗКИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА ЩОДО ЗБЕРЕЖЕННЯ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ'Я УЧНІВ

  1. Класний керівник несе відповідальність за збереження життя та здоров'я учнів під час навчально-виховного процесу.
  2. Забезпечує дотримання правил охорони здоров'я під час проведення виховних заходів.
  3. Організує вивчення учнями правил безпеки життєдіяльності відповідно до програми.
  4. Проводить інструктажі з техніки безпеки з учнями: вступний, поточні, додаткові, цільові.
  5. Здійснює контроль за дотриманням учнями правил внутрішнього трудового розпорядку навчаль­ного закладу.
  6. Проводить профілактичну роботу щодо запобігання дитячого травматизму різних видів.
  7. Терміново повідомляє адміністрацію навчального закладу про випадки дитячого травматизму.
  8. Бере участь у розслідуванні причин нещасних випадків.
  9. Бере участь у заходах щодо усунення факторів, які призвели до дитячого травматизму.

 

 

 

ЦИКЛОГРАМА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Щоденно:

  •   з'ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі;
  •   бесіди з учнями, що запізнюються;
  •   організація чергування по класу;
  •   індивідуальна робота з учнями;
  •   контроль зовнішнього вигляду учнів;
  •   організація харчування.

Щотижня:

  •   проведення виховних годин;
  •   перевірка щоденників;
  •   проведення заходів у класі за планом роботи;
  •   робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського самоврядування;
  •   контроль за виконанням доручень;
  •   організація прибирання закріпленого кабінету, території, пришкільної ділянки;
  •   робота з батьками;
  •   робота з вчителями, які працюють у класі;
  •   організація контролю за довідками про хворобу учнів класу.

Щомісяця:

  •   проведення класних зборів;
  •   проведення бесід ;
  •   відвідування уроків вчителів - предметників у своєму класі;
  •   координація виховної роботи з класом;
  •   організація чергування класу у школі;
  •   консультації у шкільного психолога;
  •   контроль за станом підручників;
  •   зустрічі з батьківським активом;
  •   відвідування учнів удома;
  •   проведення бесід з безпеки життєдіяльності.

Щосеместрово:

  • тестування та анкетування учнів з метою вивчення індивідуальних особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
  •   оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту;
  •   заповнення табелів успішності;
  •   проведення батьківських зборів (за планом);
  •   аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи;
  •   складання плану роботи на канікули;
  •   проведення відкритого виховного заходу;
  •   аналіз зайнятості учнів класу у позаурочних заходах, гуртках, секціях;
  •   аналіз роботи щодо профілактики травматизму серед учнів класу.

Щорічно:

 складання плану виховної роботи;

 оформлення особових справ;

  •   оформлення соціального паспорту класу;
  •   робота з підручниками;
  •   написання характеристик (за необхідністю);
  •   аналіз літнього оздоровлення учнів;
  •   підготовка інформації для нагородження учнів за підсумками навчального року.

За необхідністю:

  •   зустрічі з батьками;
  •   консультації у психолога;
  •   відвідування учнів вдома;
  •   складання актів обстеження матеріально-побутових умов учнів.

ПАМ'ЯТКА КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ «СКЛАДНОГО» УЧНЯ

«Складним» вважається учень, який:

1. Не відвідує уроки без поважних причин.
Можливі причини невідвідування  школи:

  •   конфлікти з вчителями;
  •   конфлікти з однокласниками;
  •   непідготовленість домашніх завдань;
  •   не цікаво на уроках;
  •   конфлікт у сім'ї.

2. Систематично:

  •   запізнюється на уроки;
  •   порушує вимоги до зовнішнього вигляду;
  •   не готується до уроків;
  •   порушує дисципліну на уроках чи на перерві;
  •   має схильність до шкідливих звичок;
  •   проявляє агресивність у стосунках з іншими;
  •   не реагує на зауваження.

ПАМ'ЯТКА КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ З ВИЯВЛЕННЯ НЕБЛАГОПОЛУЧНИХ СІМЕЙ

  1. Батьки зловживають алкоголем.
  2. Батьки не приділяють достатньої уваги вихованню дитини.
  3. Батьки не створюють належних умов для навчання і виховання дітей.
  4. Батьки ведуть аморальний спосіб життя.
  5. Батьки страждають на психічні захворювання.
  6. Батьки позбавлені батьківських прав, перебувають під слідством.

 

 

Основні функції класного керівника:

  • діагностуюча;
  • комунікативна;
  • виховна;
  • проектуюча;
  • організаційна;
  • розвивальна;
  • методична;
  • стимулююча;
  • оцінювальна;
  • охоронно-захисна;
  • корективна.

 

 

Зміст роботи класного керівника

  1. Вивчення учнів.
  2. Організація учнівського колективу.
  3. Організація учнівського самоврядування.
  4. Робота з батьками та громадськістю.
  5. Організація виховної діяльності за різними напрямками.
  6. Індивідуальна виховна робота з різними категоріями учнів   І та їх батьками.

 

 

Можливі види контролю за діяльністю класного керівника з боку адміністрації школи

  1. Перевірка ведення документації.
  2. Аналіз виховної роботи з класом.
  3. Контроль за проведенням годин класного керівника та інших виховних заходів.
  4. Контроль за проведенням індивідуальної виховної роботи з різними категоріями учнів.
  5. Контроль за чергуванням класу по школі.
  6. Контроль за санітарним станом кабінету та його ремонтом.
  7. Контроль за  відвідуванням занять учнями.
  8. Контроль перевірки щоденників.
  9. Анкетування учнів.

10. Аналіз системи роботи з батьками (відвідування батьками батьківських зборів, протоколи, доповіді, виступи, батьків­ський всеобуч, робота на рівні класу, відвідування сімей учнів, матеріали обстежень багатодітних та малозабезпечених сімей, допомога батьків школі тощо.

 

 

 

ФОРМИ РОБОТИ З УЧНЯМИ

 

Пізнавальна діяльність:

усні журнали;

екскурсії;

конкурси, турніри, олімпіади;

класний лекторій;

навчальні конференції тощо.

 

Ціннісно-орієнтовна діяльність:

аргументація педагогічних вимог, розкриття значення,

су і цінності норм етики;

диспути;

уроки культури;

бесіди за круглим столом.

 

Художньо-естетична діяльність:

концерти самодіяльності;

свята, тематичні вечори;

художні конкурси;

виставка;

години поезії, музики, пісні;

театральні вистави.

 

Вільне спілкування:

класні свята, «вогники»;

дні народження;

прогулянки;

вечори відпочинку;

змагання. Суспільно-корисна діяльність:

шефська робота;

прибирання школи та подвір'я.

 

 

 

 

 

 

Проблема над якою працює школа______________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Проблема, над якою працює вчитель____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Режим роботи школи

З_______ по_________  Канікули

З_______ по________        осінні     з____по _________

З ______ по______       зимові   з____по _________

З ______по______      весняні з_____по _________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СПИСОК УЧИТЕЛІВ, які викладають у моєму класі

№ п/п

Предмет

Прізвище, ім’я, по батькові

Телефон

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

7

 

 

 

8

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

11

 

 

 

12

 

 

 

13

 

 

 

14

 

 

 

15

 

 

 

16

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН ХАРАКТЕРИСТИКИ КЛАСУ

  1. Кількість учнів (хлопців, дівчат).
  2. Аналіз успішності учнів впродовж минулого навчального року.
  3. Аналіз відвідування учнями школи у минулому навчальному році.
  4. Захоплення, улюблені та «важкі» предмети.
  5. Поведінка учнів (врівноважені, неврівноважені учні, порушники дисципліни) на окремих уроках, взаємовідносини з вчителями, які викладають у класі (причини проблем, якщо вони є).
  6. Особливості пізнавальних процесів, характерних для окремих учнів (пам'ять, рівень уваги, рівень мислення).
  7. Рівень розвитку колективу (дружній, згуртований, причини конфліктів, групи та інше).
  8. Рівень задоволеності учнів колективом (цінують колектив та належність до нього, задоволені, незадоволені, бажають перейти в інший клас, причини).
  9. Рівень взаєморозуміння (допомагають, коли відчувають у цьому потребу, допомагають тільки дру­зям, допомагають тільки тоді, коли про це просять, коли вимагає вчитель).

10.Результати соціометрії: «зірки», лідери в різноманітних видах спілкування, ті, ким нехтують, тощо.

11.Ставлення до громадського життя класу, школи.

12.Ставлення до виконання доручень.

ІЗ. Аналіз позакласної роботи в минулому році (які заходи були вдалими, які — ні, чому, хто і як брав участь).

14.Зайнятість учнів у гуртках, секціях.

15.Участь учнів класу в шкільних, районних конкурсах, олімпіадах, їх результативність.

16. Взаємовідносини учнів з батьками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСНОГО КОЛЕКТИВУ

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ

 

з/ п

Обов'язки

Кількість учнів

Виконавець

Додаткова інформація

1.

Рада школи

 

 

 

2.

Староста класу

 

 

 

3.

Заступник старости класу

 

 

 

4.

Секретар

 

 

 

5.

Навчальний сектор

 

 

 

6.

Відповідальний за збері­гання підручників

 

 

 

7.

Відповідальний за чергу­вання по школі

 

 

 

Відповідальний за чергу­вання по класу

 

 

 

8.

Культмасовий сектор

 

 

 

9

Редколегія

 

 

 

10.

Спортивний сектор

 

 

 

11.

Трудовий сектор

 

 

 

12.

Відповідальний за

 

 

 

13.

Відповідальний за ..

 

 

 

14.

' Відповідальний за …

 

 

 

15.

Відповідальний за ….

 

 

 

16.

 Відповідальний за ...

 

 

 

 

СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ КЛАСУ

 

Соціальна категорія

Кількість

учнів (батьків)

П. І. Б. учнів

Дата наро­дження

Адреса

Всього навчається в класі

 

 

 

 

Діти-сироти

 

 

 

 

Напівсироти

 

 

 

 

Діти-чорнобильці

 

 

 

 

Діти-інваліди

 

 

 

 

Батьки-інваліди

 

 

 

 

Матері-одиначки

 

 

 

 

Діти, які мають

черепно-мозкові

травми

 

 

 

 

Багатодітні сім'ї

 

 

 

 

Діти з нервово-психічними захворюваннями

 

 

 

 

Діти, які отримують

безкоштовне

харчування

 

 

 

 

Неблагополучні сім'ї

 

 

 

 

з них перебувають на обліку

 

 

 

 

«Складні» учні

 

 

 

 

Перебувають на обліку у КМСН

 

 

 

 

Перебувають на

внутрішньошкільному

обліку

 

 

 

 

Під судом і слідством

 

 

 

 

Учні, які мають шкідливі звички

 

 

 

 

Обдаровані діти

 

 

 

 

Функціонально неспроможні сім'ї

 

 

 

 

 

Структура учнівського самоврядування в класі

 

Назва сектору

Члени сектору

1. Сектор «Знання»

Голова сектору

 

 

 

 

 

 

Члени сектору

 

 

 

 

 

 

Бібліотекар

 

2. Сектор «Охорона порядку»

Голова сектору

 

 

члени сектору

 

3. Сектор «Захисту прав і гідності учнів»

Голова сектору

 

 

члени сектор 

 

 

 

4. Сектор «Екологія і охорона довкілля»

Голова сектору

 

 

 

члени сектору

 

5. Сектор «Культурно-просвітницька робота»

Голова сектору

 

 

 

члени сектору

 

6. Сектор «Туристсько-краєзнавча робота»

Голова сектору

 

 

 

члени сектору

 

7. Сектор «Бізнес»

Голова, сектору

 

 

 

члени сектору

 

8. Сектор «Спортивно-масова робота»

Голова сектору

 

 

 

члени сектору

 

 

 

ЛІТНЄ ОЗДОРОВЛЕННЯ

№ з/п

Прізвище та ім’я учня

Форма оздоровлення

Термін

Місце оздоровлення

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОВЕДЕННЯ ІНСТРУКТАЖІВ з техніки безпеки

з дітьми

 

№ з/п

Прізвище та ім’я учня

Дата

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Зміст інструктажу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОВЕДЕННЯ ІНСТРУКТАЖІВ з техніки безпеки

з батьками

№ з/п

Прізвище та ім’я

Дата

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Зміст інструктажу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА

№ з/п

Прізвище, ім’я

Назва гуртка

Місце проведення

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

11

 

 

 

 

12

 

 

 

 

13

 

 

 

 

14

 

 

 

 

15

 

 

 

 

16

 

 

 

 

17

 

 

 

 

18

 

 

 

 

19

 

 

 

 

20

 

 

 

 

21

 

 

 

 

22

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ № ________

БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ _______ КЛАСУ

«______» ___________________  ___________ р.

Присутні ______________________   Відсутні ___________________________

Тема ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Питання для обговорення

1.____________________________________________________________________

______________________________________________________________________

2.__________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.__________________________________________________________________________________________________________________________________________

4._________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Тези виступу класного керівника _______________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Питання, зауваження, пропозиції _______________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Рішення зборів _______________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Результати голосування:

«за» - ________ , «проти» - _________ , « утримались » - _____________ .

 

Головуючий зборів

Секретар зборів

 

ПОСАДОВА  ІНСТРУКЦІЯ  класного керівника

Міністерство освіти і науки України                                      Затверджую

______________________                                              Директор школи

       _________________________                                                 (П.І.Б.)

1. Загальні засади.

  1. Ця посадова інструкція розроблена на підставі тарифно-кваліфікаційної характеристики класного керівника, затвердженої наказом Міністерства освіти України і погодженої з Міністерством праці України.
  2. Класний керівник призначається і звільняється з по­сади директором школи.
  3. Класний керівник повинен мати вищу чи середню спеціальну педагогічну освіту без вимог до стажу педагогічної роботи.

 

  1. Класний керівник підпорядковується безпосередньо заступнику директора з виховної роботи.
  2. У своїй діяльності класний керівник керується Кон­ституцією і законодавством України, указами Прези­дента України, рішеннями Кабінету міністрів Укра­їни і органів управління освіти всіх рівнів з питань освіти і виховання учнівської молоді, правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і проти­пожежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами школи (в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і роз­порядженнями директора, цією посадовою інструкці­єю), трудовим договором (контрактом).

1.6.    Класний керівник дотримується Конвенції про пра­ва дитини.

2. Функції.

Основними напрямами діяльності класного керівника є:

  1. Створення сприятливих умов для  індивідуального розвитку і морального формування особистості учнів.
  1.     Формування колективу класу.

3. Посадові обов'язки.

3.1.    Працює з учнями закріпленого за ним класу.

3.2. Створює сприятливе мікросередовище і морально-психологічний клімат для кожного учня в класі.

  1. Сприяє розвитку в учнів навичок спілкування, до­помагає учням вирішувати проблеми, які виникають у спілкуванні з товаришами, вчителями, батьками.
  2. Спрямовує самовиховання і саморозвиток особис­тості учня, вносить необхідні корективи в систему його виховання.
  3. Надає допомогу учням у навчальній діяльності, вияв­ляє причини низької успішності, сприяє їх усуненню.
  4. Сприяє одержанню додаткової освіти учнями через систему гуртків, клубів, секцій, об'єднань, які орга­нізовуються в школі, закладах позашкільної освіти за місцем проживання.
  5. Організовує життя колективу класу відповідно до віко­вих особливостей та інтересів учнів і вимог суспільства.
  6. Веде активну пропаганду здорового способу життя; проводить фізкультурно-масові, спортивні та інші за­ходи, які сприяють зміцненню здоров'я учнів.
  7. Веде у встановленому порядку документацію класу, контролює ведення учнями щоденників, виставлення в них оцінок.
  8. Підтримує постійний контакт із батьками учнів (осо­бами, які їх заміняють).
  9. Планує виховну роботу в класі.
  10. Забезпечує дотримання правил безпеки життєдіяль­ності під час проведення навчання та виховних заходів.
  11. Оперативно інформує адміністрацію про кожен не­щасний випадок, уживає заходів щодо надання пер­шої долікарської допомоги.
  12. Вносить пропозиції з питань поліпшення й оздоров­лення умов проведення навчального процесу, а також доводить до відома завідувача кабінетом, дирекції школи про всі недоліки в забезпеченні освітнього процесу, які знижують працездатність учнів, нега­тивно впливають на їхнє здоров'я.
  13. Проводить інструктаж учнів з безпеки життєдіяльнос­ті під час проведення виховних заходів з обов'язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі реєстра­ції інструктажів.
  1. Організовує вивчення учнями правил охорони праці, правил вуличного руху, поведінки в побуті, на воді тощо.
  2. Бере участь у роботі педагогічної ради школи.
  3. Проходить періодичні медичні обстеження.
  4. Систематично підвищує свою професійну кваліфіка­цію: бере участь у діяльності методичних об'єднань та інших формах методичної роботи.

3.20. Дотримується етичних норм, поведінки в школі, по­буті, у громадських місцях, які відповідають соці­альному статусу педагога.

4.  Права.

Класний керівник має право:

  1. Брати участь в управлінні школою в порядку, визна­ченому Статутом школи.
  2.      На захист професійної честі і гідності.
  3. Ознайомлення зі скаргами та іншими документами, які містять оцінку його роботи, з метою надання від­повідних пояснень.
  4. На захист своїх інтересів самостійно і (чи) через пред­ставника, в тому числі адвоката, у випадку дисци­плінарного чи службового розслідувань, пов'язаних з порушенням педагогом норм професійної етики.

4.5. На конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.

  1. На свободу вибору та використання навчально-виховних методик і технології матеріалів.
  1.     На регулярне підвищення своєї кваліфікації.
  1. Давати учням під час занять і перерв обов'язкові роз­порядження, які стосуються організації занять і до­тримання дисципліни, притягувати учнів до дисци­плінарної відповідальності у випадках і в порядку встановленому Статутом і Правилами внутрішнього трудового розпорядку.

5.   Відповідальність.

5.1. Класний керівник несе відповідальність за життя і здоров'я учнів класу під час заходів, які він про­водить, а також за порушення прав і свобод учнів відповідно до законодавства України.

  1. За невиконання чи неналежне виконання без поваж­них причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, поса­дових обов'язків, визначених цією інструкцією, клас­ний керівник несе дисциплінарну відповідальність у порядку, передбаченому трудовим законодавством.
  2. За застосування, у тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних із фізичним і психічним на­силлям над особистістю учня, а також скоєння іншо­го аморального вчинку класний керівник може бути звільнений з посади відповідно до трудового законо­давства і Закону України «Про освіту». Звільнення за подібний вчинок не вважається мірою дисциплі­нарної відповідальності.
  3. За навмисне спричинення школі чи учасникам на­вчального процесу збитків у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків класний керівник несе матеріальну відповідальність у порядку, визначеному трудовим чи цивільним законодавством.

 

6.  Взаємовідносини (зв'язки за посадою).

 Класний керівник:

  1. Працює за графіком, складеним, виходячи з 30-годинного робочого тижня, і затвердженим директо­ром школи.
  2. Замінює у встановленому порядку тимчасову відсут­ність класних керівників.
  3. Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчальний семестр. План роботи затверджується за­ступником директора школи з виховної роботи.
  4. Подає заступнику директора школи з виховної робо­ти письмовий звіт про свою діяльність після закін­чення навчального семестру.
  5. Отримує від директора школи і його заступників інформацію нормативно-правового й організаційно-методичного характеру, знайомиться з відповідними документами.

Працює в тісному контакті з учителями, батьками учнів (особами, що їх замінюють); систематично обмінюється інформацією з питань, які входять до його компетенції, з адміністрацією і педагогічними пра­цівниками школи.

Директор школи

(підпис, розшифровка підпису)_________________________________________

Посадову інструкцію отримав

(підпис, розшифровка підпису)____________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

список основних

НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ДОКУМЕНТІВ

1.1. Нормативно-правові акти.

  1. Загальна декларація прав людини, прийнята і проголошена Генеральною Асамблеєю Організації Об'єднаних Націй 1.0 грудня 1948 року.
  2. Декларація прав дитини, проголошена Генеральною Асамблеєю Організації Об'єднаних Націй 20 листо­пада 1959 року.
  3. Конвенція про права дитини, прийнята Генеральною Асамблеєю Організації Об'єднаних Націй 20 листопа­да 1989 року.
  4. Всесвітня декларація про забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей, прийнята на "Всесвітній зу­стрічі на вищому рівні в інтересах дітей, яка відбу­лася в Організації Об'єднаних Націй у м. Нью-Йорку 30 вересня 1990 року.
  5. Конституція (Основний Закон) України, прийнята Верховною Радою України 28 червня 1996 року.

1.2. Закони України.

  1. «Про освіту» від 23.03.1996 р. № 100/96-ВР (зі змі­нами і доповненнями).
  2. «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 р. № 65І-ХІУ.
  3. «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000 р. № 1841— 111.

1.3. Укази Президента України.

  1. «Про затвердження Національної доктрини розвитку освіти» від 17.04.2002 р. №347/2002.
  2. «Про додаткові заходи щодо забезпечення виконання Національної програми «Діти України» на період до 2005 року» від 24.01.2001 р. № 42/2001.
  3. «Про Національну програму «Репродуктивне здоров'я 2001-2005 рр.» від 26.03.2001 р. №203/2001.
  4. «Про затвердження «Комплексної програми профілак­тики злочинності на 2001-2005 рр.» від 25.12.2000 р. № 1376/2000.
  1. «Про програму профілактики і лікування артеріаль­ної гіпертензії в Україні» від 4.02.1999 р. № 117/99.
  2. «Про невідкладні додаткові заходи щодо зміцнення моральності у суспільстві та утвердження здорового способу життя» від 15.03.2002 р. №> 258/2002.
  3. «Про Національну програму правової освіти населен­ня» від 18.10.2001 р. № 992/2001.
  4. «Про Програму роботи з обдарованою молоддю на 2001-2005 рр.» вад 8.02.2001 р. № 78/2001.
  5. «Про заходи щодо поліпшення становища багатодіт­них сімей» від 12.11.1999 р. № 1460/99.

10. «Про  додаткові   заходи   щодо   посилення   соціаль­ного  захисту  багатодітних  і  неповних  сімей»   від      20.12.2000              р. № 1396/2000.

11. «Про   Національну   програму   боротьби   із   захво­рюванням  на  туберкульоз  на  2002-2005  рр.»   від 20.08.2001              р. № 643/2001.

1.4. Постанови Кабінету міністрів України.

  1. «Про програму профілактики ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2001-2003 рр.» від 11.06.2001 р. № 790.
  2. «Про затвердження Державної програми «Онкологія» на 2002-2006 рр.» від 29.03.2002 р. № 392.
  3. «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад» від 4.06.2000 р. № 946.
  4. «Про Програму «Українська родина» від 14.03.2001 р. № 243.
  5. «Про затвердження Національної програми патріо­тичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення мо­ральних засад суспільства» від 15.09.1999 р. № 1697.
  6. «Про Програму запобігання торгівлі жінками та ді­тьми» від 25.09.1999 р. № 1768.
  7. Проект Концепції громадянського виховання особис­тості в умовах розвитку Української державності // Педагогічна газета. — 2000. — № 6 (72) (червень).
  8. Концепція державної сімейної політики, схвалена По­становою Верховної Ради України від 17.09.1999 р. № 1063-ХІУ.

1.5. Нормативні акти, підготовлені Міністерством освіти і на­уки України.

  1. Концепція виховання дітей і молоді в національній системі освіти, затверджена колегією Міністерства освіти України 28 лютого 1996 року.
  2. Положення про класного керівника навчального за­кладу системи загальної середньої освіти, затвердже­не наказом Міністерства освіти і науки України від 06.09.2000 р. № 434.

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ класного керівника

Міністерство освіти і науки України

Наказ № 434 від 6.09.2000 р.

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 вересня

2000 р. № 659/4880

Про затвердження

Положення про класного керівника навчального закладу системи

загальної середньої освіти

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про поза­шкільну освіту» та Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого Указом Президента України від 7 червня 2000 р., № 773/2000, наказую:

Г. Затвердити Положення про класного керівника навчально­го закладу системи загальної середньої освіти (додається).

  1. Визнати таким, що втратило чинність, Тимчасове поло­ження про класного керівника середнього навчального за­кладу, затверджене наказом Міністерства освіти України 1.07.97, № 239, зареєстроване в Міністерстві юстиції Укра­їни 26.08.97 за № 337/2141.
  2. Міністру освіти Автономної Республіки Крим, начальни­кам управлінь освіти обласних, Київської та Севастополь­ської міських держадміністрацій довести Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти до відома керівників навчальних закладів.
  3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника міністра Огнев'юка В. О.

Міністр В. Г. Кремень.

Міністерство освіти і науки України Наказ № 434 від 6.09.2000 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти.

1.  Загальні положення.

  1. Це положення регламентує діяльність класного ке­рівника загальноосвітнього, професійно-технічного навчального закладу (далі — класний керівник).
  2. Класний, керівник — це педагогічний працівник, який здійснює педагогічну діяльність з колективом учнів класу, навчальної групи професійно-технічного навчального закладу, окремими учнями, батьками, організацію і проведення позаурочної та культурно-масової роботи, сприяє взаємодії учасників навчально-виховного процесу в створенні належних умов для ви­конання завдань навчання і виховання, самореалізації та розвитку учнів (вихованців), їх соціального захисту.
  3. Класний керівник у визначенні змісту роботи керу­ється Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про професійно-технічну освіту», іншими законо­давчими і нормативно-правовими актами України, а також цим Положенням.
  4. Класний керівник здійснює свою діяльність відповід­но до основних завдань загальної середньої освіти, спрямованих на:

виховання громадянина України; формування особистості учня (вихованця),  його наукового світогляду,  розвитку його здібностей і обдарувань;

виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти, підготовку учнів (вихованців) до подальшої освіти і трудової діяльності; виховання в учнів (вихованців) поваги до Кон­ституції України, державних символів України, почуття власної гідності, свідомого ставлення до обов'язків, прав і свобод людини і громадянина, відповідальності перед законом за свої дії; реалізацію права учнів (вихованців) на вільне фор­мування політичних і світоглядних переконань; виховання шанобливого ставлення до родини, по­ваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй; виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціаль­ної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та пси­хічного здоров'я учнів (вихованців). 2.  Організація діяльності класного керівника.

  1. Обов'язки класного керівника покладаються на педа­гогічного працівника загальноосвітнього, професійно-технічного навчального закладу, який має педагогіч­ну освіту, здійснює педагогічну діяльність, фізичний та психічний стан здоров'я якого дозволяє виконува­ти ці обов'язки.
  2. Обов'язки класного керівника покладаються директо­ром навчального закладу на педагогічного працівни­ка за його згодою і не можуть бути припинені до за­кінчення навчального року. У виняткових випадках з метою дотримання прав та інтересів учнів (вихован­ців) зміна класного керівника може бути здійснена протягом навчального року.

2.3. На класного керівника покладається керівництво одним
класом, навчальною групою. У початкових класах клас­
не керівництво здійснює вчитель початкових класів.

У професійно-технічному навчальному закладі класне керів­ництво здійснюється в навчальних групах, учні (вихованці) яких під час навчання здобувають повну загальну середню освіту або навчаються на основі базової загальної середньої освіти без отри­мання повної.

Функціональні обов'язки класного керівника розробляються відповідно до цього Положення з урахуванням типу закладу та завдань навчально-виховного процесу і затверджуються директо­ром навчального закладу.

Класний керівник як організатор класного колективу: сприяє забезпеченню умов для засвоєння учнями (ви­хованцями) рівня та обсягу освіти, а також розвиткові їх здібностей;

створює умови для організації змістовного дозвілля, профілактики бездоглядності, правопорушень, планує та проводить відповідні заходи;

сприяє підготовці учнів (вихованців) до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усі­ма народами, етнічними, національними, релігійними групами;

проводить виховну роботу з урахуванням вікових та індивідуально-психологічних особливостей учнів (ви­хованців), їх нахилів, інтересів, задатків, готовності до певних видів діяльності, а також рівня сформованості учнівського колективу;

координує роботу вчителів-викладачів, майстрів вироб­ничого навчання, психолога, медичних працівників, органів учнівського самоврядування, батьків та інших учасників навчально-виховного процесу з виконання завдань навчання та виховання в класному колективі (групі), соціального захисту учнів (вихованців).

Класний керівник має право на: відвідування уроків, занять із теоретичного та виробни­чого навчання, виробничої практики та позакласних за­нять у своєму класі (групі), присутність на заходах, що проводять для учнів (вихованців) навчальні, культурно-просвітні заклади, інші юридичні або фізичні особи; внесення пропозицій на розгляд адміністрації навчаль­ного закладу та педагогічної ради про моральне та ма­теріальне заохочення учнів (вихованців); ініціювання розгляду адміністрацією навчального за­кладу питань соціального захисту учнів (вихованців); внесення  пропозицій на  розгляд батьківських зборів класу (групи) щодо матеріального забезпечення орга­нізації та проведення позаурочних заходів у порядку, визначеному законодавством;

вибір форми підвищення педагогічної кваліфікації з проблем виховання;

відвідування учнів (вихованців) за місцем їх проживан­ня (за згодою батьків, опікунів, піклувальників), ви­вчення умов їх побуту та виховання; вияв соціально-педагогічної ініціативи, вибір форм, ме­тодів, засобів роботи з учнями (вихованцями); захист професійної честі, гідності відповідно до чинного законодавства;

матеріальне заохочення за досягнення вагомих резуль­татів у виконанні покладених на нього завдань.

2.6. Класний керівник зобов'язаний: вибирати адекватні засоби реалізації завдань навчання, виховання і розвитку учнів (вихованців); здійснювати педагогічний контроль за дотриманням учнями (вихованцями) статуту і Правил внутрішньо­го трудового розпорядку навчального закладу, інших документів, що регламентують організацію навчально-виховного процесу;

інформувати про стан виховного процесу в класі та рі­вень успішності учнів (вихованців) педагогічну раду, адміністрацію навчального закладу, батьків; дотримуватись педагогічної етики, поважати гідність учня (вихованця), захищати його від будь-яких форм фізичного, психічного насильства; своєю діяльністю стверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі;

пропагувати здоровий спосіб життя; постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність,' загальну культуру;

вести документацію, пов'язану з виконанням повно­важень класного керівника (класні журнали, особові справи, плани роботи тощо).

  1. Класний керівник складає план роботи з класним колективом у формі, визначеній адміністрацією на­вчального закладу.
  2. Класний керівник підзвітний у своїй роботі дирек­тору навчального закладу, а у вирішенні питань ор­ганізації навчально-виховного процесу безпосередньо підпорядкований заступнику директора з навчально-виховної роботи.

Класний керівник може бути заохочений (відзначе­ний) за досягнення високих результатів у виховній роботі з учнями (вихованцями). Форми і види заохо­чення регулюються законодавством України.

Начальник головного управління нормативного забезпечення та взаємодії з регіонами Я. II. Корнієнко.

 

 

 

 

 

 

 

Зміни до Положення про класного керівника навчального за­кладу системи загальної середньої освіти

1. У пункті 1.4: абзац четвертий після слів «середньої осві­ти» доповнити словами «та професійно-технічної освіти, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
16.11.2000 №1717 «Про перехід загальноосвітніх навчаль­них закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання» та постановою Кабінету Міністрів України від
17.08.2002 №1135 «Про затвердження Державного стан­дарту професійно-технічної освіти», з урахуванням відпо­відних відмінків;

пункт доповнити абзацом 8 такого змісту; «формування еколо­гічної культури особистості, набуття знань і досвіду розв'язання екологічних проблем, залучення до практичної природоохоронної роботи».

  1. Пункт .2.1 викласти в такій редакції: «Обов'язки класно­го керівника покладаються на педагогічного працівника навчального закладу системи загальної середньої освіти, який має педагогічну освіту або відповідну професійну освіту та професійно-педагогічну підготовку, здійснює пе­дагогічну діяльність, фізичний та психічний стан здоров'я якого дозволяє виконувати ці обов'язки».
  2. У пункті 2.2: перше речення викласти в такій редакції: «Обов'язки класного керівника покладаються директором

- навчального закладу на педагогічного працівника або на досвідченого майстра виробничого навчання за його зго­дою і не можуть бути припинені до закінчення навчаль­ного року»; друге речення після слів «учнів (вихованців)» доповнити словами «та їх батьків».

4. Четвертий абзац пункту 2.3 після слів «навчально-виховного» доповнити словами «навчально-виробничого», з урахуванням відповідних відмінків.

5.  У пункті 2.4:

в абзаці першому слово «класного» замінити словом «учнів­ського»;

абзац третій викласти в такій редакції: «створює умови для організації змістовного дозвілля, у тому числі організовує та проводить відвідування музеїв, театрів, виставок, екс­курсій, заходи з охорони природи; відповідає за профілак­тику бездоглядності, правопорушень, планує та проводить відповідні заходи (особливо для учнів з числа незахищеної та пільгової категорії населення)»;

в абзаці шостому слова «координує роботу» замінити сло­вами «співпрацює з», з урахуванням відповідних відмін­ків, а в кінці речення слово «класному» замінити словом «учнівському»;

пункт доповнити абзацами такого змісту: «Класний керів­ник професійно-технічного навчального закладу спрямовує роботу батьківського колективу навчальної групи та орга­нів учнівського самоврядування на покращення навчання та виховання учнів. Класний керівник професійно-технічного навчального закладу спільно з майстром виробничого навчання навчальної групи:

систематично аналізує рівень навчальних досягнень та по­ведінку учнів, організовує навчальну допомогу; створює в навчальній групі необхідні умови для оволодіння професією, творчого відношення до праці, для засвоєння передових, прогресивних методів та прийомів роботи; проводить тематичні класні години, що спрямовані на ви­ховання моральних цінностей, зацікавленості у питанні на­лежності до обраної професії;

забезпечує дотримання в навчальній групі встановленого порядку та дисципліни;

проводить цілеспрямовану індивідуальну роботу з учнями групи;

здійснює заходи щодо професійно-орієнтаційної роботи учнів шкіл;

заохочує учнів до занять у гуртках художньої і технічної творчості, предметних гуртках та спортивних секціях; залучає учнів до участі в конкурсах професійної майстер­ності, олімпіадах з навчальних предметів».

6. У пункті 2.5:

другий абзац викласти в такій редакції: «відвідування уро­ків, занять із теоретичного та виробничого навчання, ви­робничої практики та позакласних заходів, семестрових, річних атестацій та заліків у закріпленому класі (групі), бути присутнім на заходах, що проводять для учнів (вихо­ванців) навчальні, культурно-просвітницькі заклади, інші юридичні або фізичні особи»;

абзац шостий викласти в такій редакції: «відвідування учнів (вихованців) за місцем їх проживання або в гуртожитку професійно-технічного навчального закладу (за згодою бать­ків, опікунів, піклувальників), вивчення умов їх побуту та виховання, а також виходити з пропозиціями на педагогіч­них зборах щодо притягнення до відповідальності батьків, які ведуть аморальний спосіб життя, грубо поводяться зі своїми дітьми, завдають їм моральної та фізичної шкоди».

  1. Пункт 2.6 доповнити абзацом такого змісту: «регулярно готувати і проводити батьківські збори, збори учнівсько­го активу класу (групи) (не менше 2 разів на семестр) та збори органів учнівського самоврядування».
  2. У пункті 2.7 слово «класним» замінити словом «учнів­ським».

                                                                                                                       Директор департаменту Т. М. Десятов

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку