Робота з папером. Конструювання моделей об'ємних предметів.

Про матеріал
Конспект уроку з предмету дизайн та технології у 2 класі нової української школи. Метою уроку є закріплення уявлення учнів про конструювання моделі ракети з картону та паперу; способи її виготовлення, розвиток дрібної моторики рук, творчої уяви, охайність у роботі, виховувати інтерес до пізнання світу.
Перегляд файлу

КЗ Великолепетиький ОЗЗСО І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УРОК

з арттехнології у 2 класі

Конструювання моделі космічної ракети

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З досвіду роботи  Л.В. Євтушенко

 

 

 

Тема: Конструювання моделі космічної ракети.

Мета: закріпити уявлення про конструювання моделі ракети з картону та паперу; способи її виготовлення розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву, охайність у роботі, виховувати інтерес до пізнання світу.

Обладнання: мультимедійна презентація.

Тип уроку: закріплення вивченого .

Форма проведення: інтегрований мультимедійний урок-гра.

Інтерактивні технології: робота в парах, робота в групах, мікрофон "Вилучи зайве".

І. Організація класу

Сьогодні  у нас незвичайний урок – подорож.

Який настрій у вас?

Зобразіть його на обличчі. Усміхніться самі до себе, усміхніться до мене, поділіться гарним настроєм з товаришами.

Я дуже хотіла б, аби такий настрій був у нас усіх до кінця уроку.

Девіз сьогоднішнього уроку:

"Ми народжені, щоб казку перетворити в дійсність".

Чи  мріяли  коли-небудь побувати у космосі? Ось сьогодні ми з вами спробуємо там побувати. Нехай ця подорож принесе вам багато нових знань, приємні несподіванки. І тоді, можливо, прийде час, коли ви відкриєте нові закони Космосу, ще невідомі людству.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Тему сьогоднішнього уроку ви дізнаєтесь вилучивши зайві букви. (букви повторюються 3 і більше разів).

Інтерактивна гра "Вилучи зайве".

усчро час куо чес, то а у

Тож тема сьогоднішнього уроку:  «Конструювання моделі космічної ракети».

Сьогодні ми здійснемо подорож до авіаційно-космічної лабораторії. Які очікування у вас від подорожі, запишіть на зірочках.

Двері до лабораторії зачинені. Попробуємо їх відчинити.

Не відкривається і в замку знаходиться лист. Прочитаємо його.

Лист.

Дорогий друже! Для того, щоб потрапити до нашої лабораторії, треба згадати все, що ти вивчив на уроках. Якщо в тебе є знання, міцні двері відкриються.

Зможемо відчинити замок. Коли пояснимо значення слів.

фюзеляж

крила

стабілізатори

Всі ці слова зв'язані з конструюванням космічних апаратів.

Тепер  ми можемо потрапити в лабораторію.

І. Кімната Пригадайка.

Інтерактивна вправа «мозковий штурм»

Хто такі астронавти?

Що таке космос?

Що таке всесвіт?

Що знаходиться за межами Землі?

Які ви знаєте планети Сонячної системи?

Інтерактивна вправа «мікрофон»

Меркурій найближча і найшвидша планета.

Венера це друга планета від Сонця. Ця планета найяскравіша.

Температура на поверхні Венери найвища в Сонячній системі.

Дізнайтеся яка? Суму чисел 300 і 190 зменшити на 20.

Земля єдина планета на якій існує життя. У Землі один супутник Місяць на який ступило 12 людей.

Якими одиницями вимірювання довжини ми користуємося:

Км    Т    Мм     Кг      М     См     Год,       Дм

Марс найбільш вивчена планета після Землі. На нього здійснювало посадку найбільше космічних апаратів.

Юпітер найбільша планета Сонячної системи.

Сатурн – королева планет. Складається із рідкого водню і гелію. За скільки років здійснює Сатурн повний оберт навколо сонця? Цікаво?

Обчисліть від 928-898.

Уран дуже віддалений від Сонця. Тому дуже холодний

На планеті Нептун дмуть найдужче в Сонячній системі вітри.

ІІ. Кімната історично довідкова.

Випереджувальне завдання

Як розпочався шлях до космосу, хто стояв біля витоків космонавтики? Ви працювали над інформацією про видатних людей.

І.  Здавна космос вабив людину, яка намагалася розгадати його таємницю. У своїх мріях, легендах, міфах люди завойовували небо. Втіленням одвічної мрії людства про крило стали: міфічні герої – розумний і розважний Дедал – знаменитий винахідник, митець і неслухняний і завзятий хлопець Ікар, який відчув радість вільного лету і віддав за це власне життя.

ІІ.  У ХVІ ст. польський астроном Миколай Коперник вивчав будову Всесвіту і запропонував систему, у якій Сонце розташоване в центрі, а планети обертаються навколо нього.

ІІІ. Також біля витоків космонавтики був Костянтин Ціолковський, який створив теоретичну базу для майбутніх польотів. Великий вчений мріяв про космічні поселення, які літали б з величезною швидкістю навколо нашої планети.

 ІV. Одним із перших , хто запропонував використовувати ракету для польоту людини в небо був Микола Іванович Кибальчич. Лише за кілька днів до страти він розробив проект ракетного літального апарата.

V. Сергій Корольов вчений у галузі ракетно-космічної техніки. Творець короблів «Восход» та «Восток» на яких вперше в історію були здійснені космічні польоти.

VІ. Так 21 серпня 1957 року космічна ракета стартувала в космос. А у листопаді 1957 року полетів другий супутник, на борту якого перебував собака Лайка. Цей політ засвідчив, що жива істота може довго жити в умовах невагомості.

 VІІ. І ось 12 квітня 1961 року з нашої Землі вперше піднявся в космос та облетів навколо Землі на кораблі "Восток" Юрій Гагарін. Йому вперше пощастило побачити земну кулю з космосу. Політ тривав 108 хвилин. Гагарін перший відкрив дорогу в космос, проклавши її іншим .

Відеоролик "Перший політ".

ІІ. Перший космонавт незалежної України – Леонід Каденюк, який здійснив космічний політ на американському космічному кораблі "Колумбія".

ІІІ. Кімната конструктивна.

Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з послідовністю виготовлення об'ємних виробів з паперу. Ми зконструюємо модель космічної "Ракети"

А чи хотіли б ви полетіти в космос? Що для цього нам потрібно?

Сьогодні на уроці будемо виготовляти ракету.

  1.                   Роздивіться зразки виробів.
  2.                   Виготовлятимемо ракету в такій послідовності:
  • Робота з ножицями, клеєм.

Ми знаходимося на стартовому майданчику по запуску космічних ракет.

Чи зможемо ми запустити свої ракети?

А ще ракета не полетить якщо не розв’яжемо задачу

Задача.

Ракета за 40 с. пролетіла 248.080 м. З якою швидкістю летіла ракета?

Що відомо в задачі?

Що можемо знайти?

Як знайти швидкість?

Саме таку швидкість вивів вчений який мріяв про літальні поселення.

 

Чи правильне твердження: так чи ні.

  1.                   Ціалковський вивів швидкість польоту -  так чи ні.
  2.                   Фюзеляж – це прилад для надання стійкості - так чи ні.
  3.                   Крила - це корпус ракети – так чи ні.
  4.                   Стабілізатори – це пристрій для літання - так чи ні.

Обмінялися зошитами і звірилися з відповіддю.

Підсумок уроку.

Сподіваюсь, вам було цікаво і ви дізнались багато нового. Тож чи справдились ваші очікування?

Де ви зможете примінити здобуті на уроці знання і вміння.

Безліч невідомого космос ще приховує від нас. Він чекає на тих, хто піде  шліхами у зоряне небо, у Всесвіт.

Можливо, це буде хтось із вас?  

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
28 січня 2022
Переглядів
1234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку